Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Aito_Johanna kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Mitä? Voiko tämä tästä enää helvetillisemmäksi mennä: oma ketju suosionmittausäänestyksineen, Patz lähtee takiasi, Manala ei tykkää susta, pilaat pikkujoulut.. Hetkinen.. Jossu elää mun unelmaa!
Olen todella saavuttanut paljon! 8) Olen kahdessa päivässä noussut pääaiheeksi jo kolmessa ketjussa, joista suosituimmalla yli 5000 lukijaa! Elämä on ihanaa! *jakaa nimmareita*
Saankos minä sun nimmarin?

Heh .... :)
Nighthawk

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

En jaksanut lukea läpi kaikkia kirjoituksia eli latelen varmaan samoja juttuja mitä muutkin.

Uskon ja olen saanut sellaisen kuvan, ettei AJ ole sellainen ihminen, jota kiinnostaisi toisten henkilökohtaiset asiat. Ja jos jostain syystä kiinnostaisi, niin käsittääkseni siitä ip-osoitteesta saa selville vain asuinkaupungin / palveluntarjoajan / Firman tai laitoksen, jossa henkilö työskentelee.

Mitä tulee ”huumorintajuttomuuteen”: Onhan kityssä valtaa pitävän pieruhuumorin lisäksi muitakin tyylejä ilmaista itseään. Mielestäni AJ piilottaa sen huumorin teksteihinsä persoonallisella tyylillään sen verran hyvin, ettei sitä välttämättä nopealla vilkaisulla huomaa. Olen ehkä hieman sekaisin, mutta mielestäni hällä ja Lucky Luciano on näissä jutuissa hyvin samankaltainen tyyli.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Georgina »

*hihittää itsekseen*

Ei HP kuka täällä ottaa tosissaan ja mitä :lol:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:*hihittää itsekseen*
Jep.

EDIT: Välttämättä ei ole oikea paikka hihittää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nighthawk kirjoitti:Olen ehkä hieman sekaisin
Etkä niin hiemankaan. Siinä vaiheessa kun alat analysoida nettipersoonia, saat menolipun kukuluunilaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PetriFB kirjoitti:
Saankos minä sun nimmarin?
Totta kai, ellei se ole syntiä! :wink:

Tässä:

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1411
safi

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja safi »

bedlam kirjoitti: Enemmän minä myötähäpeää olen tuntenut safin juttuja lukiessani.
Jihaa! Ja taas Prinssi Rohkea karauttaa valkoisella ratsullaan puolustamaan saman kylän ilmeisen avuttomia pikku prinsessoja..
nypari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja nypari »

safi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Enemmän minä myötähäpeää olen tuntenut safin juttuja lukiessani.
Jihaa! Ja taas Prinssi Rohkea karauttaa valkoisella ratsullaan puolustamaan saman kylän ilmeisen avuttomia pikku prinsessoja..
Joo, toi Safi on ihan pimee, mutta ihan hauska ja sit sillä on hyvä berbeeri.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

safi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Enemmän minä myötähäpeää olen tuntenut safin juttuja lukiessani.
Jihaa! Ja taas Prinssi Rohkea karauttaa valkoisella ratsullaan puolustamaan saman kylän ilmeisen avuttomia pikku prinsessoja..
Tiedän täsmälleen mitä bedlam tarkoitti. Ilman mitään "puolustamisia" tms, jolla yritetään nollata ja kieltää se mikä on päivänselvää.
Muistaakseni sanoin jo aikoinaan että saat minut muistamaan syyn miksi en pidä naisista.

(ja minusta löytyy valitettavasti samoja niin perusnaisellisia luonteenpiirteitä - mm nyt - MOT =D)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

NomenNescio kirjoitti: Muistaakseni sanoin jo aikoinaan että saat minut muistamaan syyn miksi en pidä naisista.
Näytä nukella, mistä kohtaa paha täti kosketti?

Pelle, huora, pelle, huora...

Mun kaverit, sun kaverit..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ann kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti: Muistaakseni sanoin jo aikoinaan että saat minut muistamaan syyn miksi en pidä naisista.
Näytä nukella, mistä kohtaa paha täti kosketti?

Pelle, huora, pelle, huora...

Mun kaverit, sun kaverit..
Niinkö sinä ajattelet?

Muistan myös miksi sanoin sinulle joskus city-aikana etten keskustele kanssasi - siinä on yhtä vähän ideaa kuin tynnyriin huutamisessa. Nopea vastaus, mutta...
Ja aion jatkaa edelleenkin samaa noraamista.. =)
Nighthawk

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ann kirjoitti: Etkä niin hiemankaan. Siinä vaiheessa kun alat analysoida nettipersoonia, saat menolipun kukuluunilaan.
Jos näkisit ip:ni, tietäisit, että tuollahan mä parasta aikaa konettani näppäilen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

NomenNescio kirjoitti: Niinkö sinä ajattelet?
Harvemmin. Minä se vaan hassuttelen menemään.
NomenNescio kirjoitti:Muistan myös miksi sanoin sinulle joskus city-aikana etten keskustele kanssasi - siinä on yhtä vähän ideaa kuin tynnyriin huutamisessa. Nopea vastaus, mutta...
Ja aion jatkaa edelleenkin samaa noraamista.. =)
Uuh.. Hassua, sinu olla minulle ihan vieras. =)=)=)=)=(=(=)(=((=()(//IHIHIHIIIII.. Sinulla taitaa olla vähän herkkä hipiä. Sinun on ehkä parasta norata paha maailma pois häiritsemästä sinu tynnyriä. Mutta muista porata siihen reikä, ettei sinu huku sappinesteeseen.

Nopeaksi en sinua menisi kutsumaan..kyllä sinu on vähän hitaammanpuoleinen..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nighthawk kirjoitti: Jos näkisit ip:ni, tietäisit, että tuollahan mä parasta aikaa konettani näppäilen.
Mä näppäilen itseäni ja huutelen sun ip:tä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:Mä näppäilen itseäni ja huutelen sun ip:tä.
Sun jutuista alkaa huomata, että leikkikalu lähti reissuun :D
Suu tyhjänä pitkästä aikaa ja kädet vapaina? Unohtuiko häkin ovi auki?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ann kirjoitti: Mä näppäilen itseäni ja huutelen sun ip:tä.
Oooooh uuuuh, ei tällaista HC:a saa näin iltasella kirjoitella. Nyt kyllä laitan netin kiinni, ettei ala valua pitkin lahkeita.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: Sun jutuista alkaa huomata, että leikkikalu lähti reissuun :D
Joo, niin sitä aina lapsille sanotaan: Rekku lähti koirien maahan luitaan hautaamaan..
Lolita kirjoitti:Suu tyhjänä pitkästä aikaa ja kädet vapaina? Unohtuiko häkin ovi auki?
Ollaan siirrytty tämmöseen systeemiin, et jos oon viikon imppaamatta, saan olla illan netissä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä oon ottanu lomaa pari päivää ja mihin on menty?
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti:Mä oon ottanu lomaa pari päivää ja mihin on menty?
Aito_Johannasta on tullut mode ja kaikki kärsivät suuruudenhulluudesta.
safi

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja safi »

NomenNescio kirjoitti: Muistaakseni sanoin jo aikoinaan että saat minut muistamaan syyn miksi en pidä naisista.

(ja minusta löytyy valitettavasti samoja niin perusnaisellisia luonteenpiirteitä
Olen hyvin surullinen, ettet sinä pidä minusta *itkee isoja krokotiilin kyyneleitä*. Minä niin haluaisin, että kaikki rakastaisivat ja pitäisivät minusta Huom! ja vain minusta.

Sait mielenkiintoni kuitenkin herämään niin paljon, että voisitko vielä tarkentaa mitä ihQ perusnaisellisia luonteenpiirteitä minusta oikein löytyykään? Osaan sitten jatkossa toimia vielä paremmin odotustesi mukaan..
Vastaa Viestiin