Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Anteeksi, saako täällä tapella?
Ei tänään.
Näköjään porukka kyllästyi jo. Boring.
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: adminin toimesta
Kapulakieltä. En korjannut suoraan tekstiin, etti kukaan suutu! :D
ettei
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:Hei, nyt olen tässä äänestyksessä voitolla! :cheer:
sana tässä on turha. Olen nyt äänestyksessä voitolla. Asia tulee ymmärretyksi ilman tässäilyä... 8)
nypari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja nypari »

slam kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Hei, nyt olen tässä äänestyksessä voitolla! :cheer:
sana tässä on turha.
Ja turkis on murha.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

slam kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Hei, nyt olen tässä äänestyksessä voitolla! :cheer:
sana tässä on turha. Olen nyt äänestyksessä voitolla. Asia tulee ymmärretyksi ilman tässäilyä... 8)
Älä yritä tulla tontilleni. Et vain osaa 8)
Chap

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minä kannatan Aito_Johannaa modeksi. Ei siksi, että minua erityisesti kiinnostaisi miten hän on moderoinnut tätä palstaa, vaan siksi että pidän hänestä. Ja tämä ei liity siihen, että olisimme pussnussaileet palstalla, vaan kaukaisiin RL-tapahtumiin. Niin, ettäs tiedätte.
NotAverage
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.01.2006 12:43

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja NotAverage »

Pikainen analyysi: hermonsa tässä ketjussa menettäneet ovat keskimääräisen älykkyysosamäärän alapuolella. Onneksi heitä näkyy olevan vain vähän alle puolet äänestäneistä.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NotAverage kirjoitti:Pikainen analyysi: hermonsa tässä ketjussa menettäneet ovat keskimääräisen älykkyysosamäärän alapuolella. Onneksi heitä näkyy olevan vain vähän alle puolet äänestäneistä.
Loistavaa, että voit analysoida meitä noinkin tarkkaan, kun olet itse kirjoittanut huikeat 4 viestiä tänne.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
NotAverage kirjoitti:Pikainen analyysi: hermonsa tässä ketjussa menettäneet ovat keskimääräisen älykkyysosamäärän alapuolella. Onneksi heitä näkyy olevan vain vähän alle puolet äänestäneistä.
Loistavaa, että voit analysoida meitä noinkin tarkkaan, kun olet itse kirjoittanut huikeat 4 viestiä tänne.
Tän paskapalstan kirjoittajien älykkyysosamäärän arvioiminen vaadi yhtään kirjoitusta.

Less than zero
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti:Minä kannatan Aito_Johannaa modeksi. Ei siksi, että minua erityisesti kiinnostaisi miten hän on moderoinnut tätä palstaa, vaan siksi että pidän hänestä. Ja tämä ei liity siihen, että olisimme pussnussaileet palstalla, vaan kaukaisiin RL-tapahtumiin. Niin, ettäs tiedätte.
:h:
Lilo

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lilo »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NotAverage kirjoitti:Pikainen analyysi: hermonsa tässä ketjussa menettäneet ovat keskimääräisen älykkyysosamäärän alapuolella. Onneksi heitä näkyy olevan vain vähän alle puolet äänestäneistä.
Loistavaa, että voit analysoida meitä noinkin tarkkaan, kun olet itse kirjoittanut huikeat 4 viestiä tänne.
Tän paskapalstan kirjoittajien älykkyysosamäärän arvioiminen vaadi yhtään kirjoitusta.

Less than zero
Juu, kyllä lukemallakin pääsee jo pitkälle. Mites se Jörkka sanoikaan...? (Ei ollut Donneri kityä lueskellu, sanoisin...)
NotAverage
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.01.2006 12:43

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja NotAverage »

Lilo kirjoitti:
Juu, kyllä lukemallakin pääsee jo pitkälle. Mites se Jörkka sanoikaan...?
Niin, lukeminen toki kannattaa aina.

Ihmettelen kyllä kuinka pitkään kaikenlaisia kuraturpia pitää sietää ja modetaanko täällä käytännössä lainkaan?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NotAverage kirjoitti:Ihmettelen kyllä kuinka pitkään kaikenlaisia kuraturpia pitää sietää ja modetaanko täällä käytännössä lainkaan?
Täällä ei modeta käytännössä lainkaan, koska se pahoittaa monien mielen. Sitä pohjaa vasten katsoen narina moden henkilöllisyydestä on aika turhaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Sitä pohjaa vasten katsoen narina moden henkilöllisyydestä on aika turhaa.
Helevetin hyvin sanottu.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NotAverage kirjoitti:
Ihmettelen kyllä kuinka pitkään kaikenlaisia kuraturpia pitää sietää ja modetaanko täällä käytännössä lainkaan?
Sepäs tässä kenkää puristaakin katsos.
Tämä on meidän ikioma hiekkalaatikko, jota ei turhia modailla. Nyt kun AJ sai mode-oikeudet, me ei saadakaan enää riekkua ja haistatella kuten ennen. Se vie sitten pohjan koko Kityltä. Me oltais haluttu rikkoa toistemme hiekkakakkuja ihan rauhassa. Sniif.
Lilo

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:
Sepäs tässä kenkää puristaakin katsos.
Tämä on meidän ikioma hiekkalaatikko, jota ei turhia modailla. Nyt kun AJ sai mode-oikeudet, me ei saadakaan enää riekkua ja haistatella kuten ennen. Se vie sitten pohjan koko Kityltä. Me oltais haluttu rikkoa toistemme hiekkakakkuja ihan rauhassa. Sniif.
Ja A_J on tämän hauskuuden estänyt tähän asti...miten?
Päin vastoin, täällähän on yksien modeoikeuksien takia hakattu toisia lapiolla päähän enemmän kuin aikoihin!
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tyhmät, haistakaa paska.
NotAverage
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.01.2006 12:43

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja NotAverage »

ninnithequeen kirjoitti: Sniif.
Se mitä tässä olen seuraillut, niin kuva sinusta on se, että olet paitsi ihan tavis typerys, myös äärilaita tyyppi, joka saa inhottavalla tavalla kicksejä imemällä muista voimaa. Olet arvaamattomuudessasi pelottava. Kaikkein kamalinta on, että olet niin moukka, ettet lainkaan ymmärrä, milloin on aika vaieta, perääntyä ja milloin puhua.

Haistattelu ja vittuilu voi olla tyylikästä, mutta ken siihen ryhtyy, olkoon valmis perustelemaan kantansa viimeiseen hengenvetoon. Arvomaailman on myös syytä olla silloin kutakuinkin kohdallaan.

Ymmärrän hyvin, että varmaan suurinta osaa ajattelevista ihmisistä pelkästään huvittaa tämä ketju, koska mitä ilmeisimmin kaikkeen on totuttu. Minusta kokonaisuus on kuitenkin melko surullinen.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NotAverage kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sniif.
Se mitä tässä olen seuraillut, niin kuva sinusta on se, että olet paitsi ihan tavis typerys, myös äärilaita tyyppi, joka saa inhottavalla tavalla kicksejä imemällä muista voimaa. Olet arvaamattomuudessasi pelottava. Kaikkein kamalinta on, että olet niin moukka, ettet lainkaan ymmärrä, milloin on aika vaieta, perääntyä ja milloin puhua.
Sepä se, loistava analyysi meikäläisestä täysin tuntemattomalta tyypiltä.

Mutta kah, tämähän on keskustelupalsta. Ja vielä sellainen, jossa saa olla juuri niin kakaramainen kuin haluaa, ja se on vain hauskaa. Tosikot eivät tätä ymmärrä. Täällä on miljoona hauskaa tyyppiä, ja sinä ihan selvästi et heihin kuulu. Mutta tervetuloa kuitenkin joukkoon kirjavaan.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
Ja A_J on tämän hauskuuden estänyt tähän asti...miten?
Ei vielä mitenkään, mutta sitä tässä pelättiin.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

NotAverage kirjoitti: Ymmärrän hyvin, että varmaan suurinta osaa ajattelevista ihmisistä pelkästään huvittaa tämä ketju, koska mitä ilmeisimmin kaikkeen on totuttu. Minusta kokonaisuus on kuitenkin melko surullinen.
Toivottavasti ymmärrät myös, että kauhean moni ei kirjottele tänne verenmaku suussa, vaikka se siltä saattaa ehkä "ulkopuolisesta" vaikuttaakin.
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Toivottavasti ymmärrät myös, että kauhean moni ei kirjottele tänne verenmaku suussa, vaikka se siltä saattaa ehkä "ulkopuolisesta" vaikuttaakin.
Miten niin toivottavasti? Pelkäätkö että menetät kasvosi uuden DonJuanin edessä vai? Anna sinä meidän muiden kirjoittaa juuri niin tosissamme kuin me haluamme, äläkä ala kusettamaan tulokkaita.
HellBell

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ninnithequeen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Ja A_J on tämän hauskuuden estänyt tähän asti...miten?
Ei vielä mitenkään, mutta sitä tässä pelättiin.
Mutta Ninni.. Mieti nyt oikeasti vähän.. Siis höykytit Johannaa näissä ketjuissa ennakkoluulojesi (että hän modena tulISI estämään hauskanpidon palstalla tms) perusteella? Mitään ei ole vielä ehtinyt tapahtua, pahainen Homien viestiin kohdistunut vitsi on selvitetty ja Johanna tehnyt selväksi ettei aio modena sellaista moderointia harjoittaa.
Tietysti se saattoi (Homien viestiin kajoaminen) antaa ikävää osviittaa tulevasta, joo, mutta asiahan on sittemmin tässä tosiaan selvitetty ja nyt tilanteen pitäisi olla se, että kaikki käsittävät Johannan modeeraukseen kohdistuvan pelon turhaksi.

Olen saanut sinusta intuitioni kautta sydämellisen kuvan - en usko että haluat tahallisesti aiheuttaa pahaa mieltä toiselle. Aika satuttavasti olet kyllä Johannaa kohdellut näissä ketjuissa.. Mikä nyt on? Henkilökemiat? Vai väärinkäsitykset? Tai ennakkoluulot? Pysähdy miettimään hetkeksi.. ihan oikeasti.
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

HellBell kirjoitti:Olen saanut sinusta intuitioni kautta sydämellisen kuvan
Hei mä haluun kans tietää! Mitä sun intuitio kertoo musta? Onko mulla oikeesti niin iso kuin valehtelen?
HellBell

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Herra Manala kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olen saanut sinusta intuitioni kautta sydämellisen kuvan
Hei mä haluun kans tietää! Mitä sun intuitio kertoo musta? Onko mulla oikeesti niin iso kuin valehtelen?
Haa, Maan! Kyllähän minä vastaan, jos kerran kysytään..
Kuin isoa mansikkaista vaahtokarkkia sisältä.. päältä möreämpää mokkasuklaata. 19,3 cm. !!
Vastaa Viestiin