Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ehehehehehehehe!!!!! En muista milloin olisin viimeksi näin nauttinut ja nauranut!! Kahlasin juuri koko tämän ketjun läpi, ja oikeasti luin joka viestin...

Hyvin on tunteet kuumenneet... Pikku rähinät piristää aina kivasti kityarkea :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
Hyvin on tunteet kuumenneet... Pikku rähinät piristää aina kivasti kityarkea :D
modetus on hard think... :lol:

tuskin koko palstan olemassa olosta on kenelläkkään mitään todellista hyötyä, että mäkämäkä...
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
slam kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Hei, nyt olen tässä äänestyksessä voitolla! :cheer:
sana tässä on turha. Olen nyt äänestyksessä voitolla. Asia tulee ymmärretyksi ilman tässäilyä... 8)
Älä yritä tulla tontilleni. Et vain osaa 8)
Kontillenikaan en asetu! :leuhka:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aito_Johanna kirjoitti:Paljasta nimi, niin tarjoan hänelle vaikka kaljan.
Tarjoa kalja niin paljastan itseni!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:MIelestäni ei ole adminin toimesta mitenkään soveliasta toimintaa korjata toisten kirjoituksia ja sen voisi lopettaa heti alkuunsa,koska valitusta on tullut sen verran ja kuten sanoin,henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se on erittäin törkeää ja todella väärin.

Että jos se toiminta vaikka jätettäisiin heti alkuunsa.
Tai jos tällainen toisen moden nyrkittäminen loppuisi julkisesti HETI ALKUUNSA. Puhutaan nämä asiat meidän kesken tuolla omassa topikissamme. Turha moderaattorin on nyökytellä kirjoittajien mukana, mutta olla sitten tekemättä mitään..
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Toivottavasti ymmärrät myös, että kauhean moni ei kirjottele tänne verenmaku suussa, vaikka se siltä saattaa ehkä "ulkopuolisesta" vaikuttaakin.
Miten niin toivottavasti? Pelkäätkö että menetät kasvosi uuden DonJuanin edessä vai?
Joo just sitä. Se hei harrastaa jotain urheiluakin, tiedä mikä kreikkalainen jumala tuon nimimerkin takaa paljastuukaan.
Patz

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Patz »

Patz kirjoitti:
aasi kirjoitti:Notta ehkä vähän myöhemmin.
Tätä odotellessa...
Sainkin vastauksen kysymykseeni Elpalta, kiitos siitä.

:h: :lla Patz (ja pikkuoravat)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Patz kirjoitti:
Patz kirjoitti:
aasi kirjoitti:Notta ehkä vähän myöhemmin.
Tätä odotellessa...
Sainkin vastauksen kysymykseeni Elpalta, kiitos siitä.

:h: :lla Patz (ja pikkuoravat)
Vastauksen ja vastauksen, mutta tämän hetkisen tilanteen omien tietojeni mukaan (mitkä ei välttämättä ole 100% täsmälliset).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Patz on häipynyt??? Wuhuu! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:Patz on häipynyt??? Wuhuu! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ihme tyyppejä... :(

En mä olis uskonut että palstakirjoittelun kautta tulee näin paljon vihaa ja inhoa.. lapsellista sanon minä.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti: En mä olis uskonut että palstakirjoittelun kautta tulee näin paljon vihaa ja inhoa.. lapsellista sanon minä.
Koska ihmiset ovat hyvin vähän tekemisissä muiden ihmisten kanssa irl eivätkä oikeastaan pidä yhteyttä edes kavereihinsa muuten kuin hyvin harvoin, kityrunkkareista tulee oikeita ihmisiä ja se tarkoittaa oikeita tunteita. Siksi myös aito viha ja inho ovat mahdollisia.
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Georgina kirjoitti:Patz on häipynyt??? Wuhuu! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Toi oli kyllä vähän nolo veto. Mutta jokainen tyylillään, valitsit sitten Ninnityylin..
safi

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja safi »

T3000 kirjoitti:Toi oli kyllä vähän nolo veto.
Asiaa! Mikäköhän tähänkin oli syynä? Villi veikkaus KK antoi enemmän huomiota Patzin tisseille, kun G:lle *puree kieleensä*
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

safi kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Toi oli kyllä vähän nolo veto.
Mikäköhän tähänkin oli syynä?
Sehän lukee Georginan sigussakin; "Munaton luuseri". :roll:

EDIT: Elpan allekirjoituksella voi myös olla jotain asian kanssa tekemistä.
Viimeksi muokannut Kimmen, 23.01.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

En jaksanut lukea koko ketjua läpi.
Lähinnä puistelin päätäni ja ihmettelin.
Koko Kitystä ei varmastikaan löydy yhtä ainoaa ihmistä, joka miellyttäisi kaikkia, olisi kaikkien suosikki ja rakastettu. Eikä pidäkään.

En ymmärrä, miksi tästä on tämmöinen kohu noussut.
Ei ne henkilökemiat ole ennenkään aina kohdanneet,
ei siis välttämättä tarvitse kohdata nytkään.

Mielestäni mode on hyvä, silloin kun hoitaa hommansa.
Jotkut taitavat ehkä ottaa tämän palstan ehkä vähän liian tosissaan... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:Jotkut taitavat ehkä ottaa tämän palstan ehkä vähän liian tosissaan... :?
Kompin Mustista kympillä!! Ei vaan pysty ymmärtään... :roll:

Mut pakko kyllä todeta RT:n kommenttiin, että kyllä ainakin Ginalla on kerrassaan niin i h k a o i k e a tapahtumarikas RL että voihan visnu oon kade ihan!
Quarter

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Hei mä poistun pariks viikoks ja koko palsta on sekasin... ei prkl teitä. Lähen takasi -->
nojoojust

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:Koska ihmiset ovat hyvin vähän tekemisissä muiden ihmisten kanssa irl eivätkä oikeastaan pidä yhteyttä edes kavereihinsa muuten kuin hyvin harvoin, kityrunkkareista tulee oikeita ihmisiä ja se tarkoittaa oikeita tunteita. Siksi myös aito viha ja inho ovat mahdollisia.
Jotenkin kirjoitettu teksti myös tuntuu tuovan esiin ihmisten alkukantaisuutta/epäkypsyyttä. Tiedän erittäin paljon keski-ikäisiä kirjoittajia, joita olen _ihan oikeasti_ luullut teineiksi. Päinvastaisia tapauksia erittäin vähän jos ollenkaan. Suurin osa ihmisistä vaikuttaa tekstiensä perusteella n. 10 vuotta todellista ikäänsä nuoremmilta, kun taas puhutun perusteella tehdyt ikäarvioni heittävät n. 10 vuotta päinvastaiseen suuntaan.

Voisikohan tuo johtua siitä, että kirjoittamiseen saa suhteessa niin paljon vähemmän harjaantumista, että siinä maailmassa aikuisuus saavutetaan paljon myöhemmin. Vielä pidemmälle vietynä: Omalta osaltani olen huomannut, että käsin kirjoitettu tekstini on henkilökohtaisempaa ja tiiviimpää, kun taas näppäimistöllä pystyn helpommin astumaan itseni ulkopuolelle.
bedlam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja bedlam »

safi kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Toi oli kyllä vähän nolo veto.
Asiaa!
Enemmän minä myötähäpeää olen tuntenut safin juttuja lukiessani. Patzille tosin thumbs up päätöksestään, oli tissiensä mittainen nainen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Koska tämä ketju lähti liikkeelle lähinnä minun kirjoittamastani yhdysviivasta, kommentoin muutamalla ranskalaisella viivalla jotain:

- En ottanut pulttia A_J:n korjauksesta tekstiini. Ymmärsin sen vitsiksi.
- Ymmärsin sen huolen, jonka ninni toi esiin: aikooko kansankynttilämme ruveta nyt puuttumaan k a i k k i i n kielioppivirheisiin ym.? Se olisi (huom! konditionaali) turhaa nipotusta.
- Nyt on käynyt kuitenkin selväksi, että hän EI aio tehdä niin. Hyvä. No problems.
- Se miten kommentoin A_J:n tekstiä oli todellakin k e v y t t ä pottuilua. Hyvin kevyttä. No hard feelings puolin ja toisin. Hyvä.

Eipä muuta...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Se mitä olen seurannut täällä kirjoittelevia sekä heidän käytöstään asennettaan ja motiivejansa, niin Aito_Johanna on selvästi kypsä ja muita arvostava henkilö sekä hänellä on halu oikeudenmukaisuuteen.


Aito_Johanna on aito ihminen. Hyvä Johanna .... :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti joukkopano uhkaa Kityä. Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
Ootte te aika ihania.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PetriFB kirjoitti:Se mitä olen seurannut täällä kirjoittelevia sekä heidän käytöstään asennettaan ja motiivejansa, niin Aito_Johanna on selvästi kypsä ja muita arvostava henkilö sekä hänellä on halu oikeudenmukaisuuteen.


Aito_Johanna on aito ihminen. Hyvä Johanna .... :)
Mutta voi kamala, Johannahan joutuu Helvettiin JOS ei käänny sinun oppiisi ja se on sinusta ihan oikein hänelle ja muille samanlaisille! :D Pikkujuttu nämä modeoikeudet sen rinnalla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Johannahan joutuu Helvettiin
Mitä? Voiko tämä tästä enää helvetillisemmäksi mennä: oma ketju suosionmittausäänestyksineen, Patz lähtee takiasi, Manala ei tykkää susta, pilaat pikkujoulut.. Hetkinen.. Jossu elää mun unelmaa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:
Mitä? Voiko tämä tästä enää helvetillisemmäksi mennä: oma ketju suosionmittausäänestyksineen, Patz lähtee takiasi, Manala ei tykkää susta, pilaat pikkujoulut.. Hetkinen.. Jossu elää mun unelmaa!
Olen todella saavuttanut paljon! 8) Olen kahdessa päivässä noussut pääaiheeksi jo kolmessa ketjussa, joista suosituimmalla yli 5000 lukijaa! Elämä on ihanaa! *jakaa nimmareita*
Vastaa Viestiin