Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

ninnithequeen

Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aloittaisin tämän niin mielelläni mustallanikillä, mutta kun en voi, sillä IP:ni on nyt Aito_Opettajan saatavissa.

Ensinnäkin kysyn, kuka, ja mikä enemmistö hänet, anteeksi Hänet, nosti ylläpitoon?
Millä oikeudella hän korjailee kirjoitusvirheitä? Saako hän bannata kysymättä muilta?

Äänestyksen laitan, koska tiedän ettei näistä vatipäistä välttämättä ole sanomaan suoraan omalla nikillään mitään.

Ei siinä mitään, A_J on tervetullut keskustelija, muttei nyt herranjeesusvittuperkele sentään sellainen, jolla on kaikkien IP:t ja joka saa muitten tekstejä modeta. Turha varmaan sanoa syitä. Miksi meiltä ei ole kysytty?
Täällä on monta, monta ihmistä, jotka seuraavat Kityä päivittäin, tietävät ihmisten oikut, omaavat saman huumorin kuin suurin osa Kityläisistä ja osaavat sentään edes Kityn osoitteen ulkoa...

Eräät ovat luvanneet palstalta poistua, mikäli oikeuksia ei viedä.
Minä EN ollut yksi heistä.

Demokratiaa silti saatana.
Yönmustaritari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Jos QD oli liian hölmo ja muutenkin tommonen urvelo toimimaan ylipidossa niin yhtälailla Aito_Johanna on ihan liian hullu.

Kumpainenkaan ei ole välttämättä paras, eikä ehkä edes sovelias moiseen tehtävään. Tietenkin nyky-yhteiskunnan vaatimusten täyttämisen jäädessä puolitiehen, lähtee sitten hakemaan tällaisia korvaavia toimenpiteitä epäonnistumistensa varjostukseksi.

Kai sen ylipito keskenään on päätöksen tehnyt veikkaan ma. En kutienkaan kannata näiden kahden em. henkilön säilyttämistä em. syistä kityn ylipidossa.

Toi toisten tekstien muokkaaminen on kyllä semmonen liike, mitä ei hyvällä passaa katsoa.

EDIT: Äänestetyy ULOS. Äänestänkö lisää vai estetäänkö samasta IP:stä usemman äänen antaminen. Joo ei helvetti jos se parissa päivässä kihahti jo noin hattuun niin mitä se akka alkaa puuhaamaan pienen vittuilun jälkeen.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 21.01.2006 0:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Patz »

Minä lähden jos Johanna ei.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

We want Killkill back :buuuu:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

MIelestäni ei ole adminin toimesta mitenkään soveliasta toimintaa korjata toisten kirjoituksia ja sen voisi lopettaa heti alkuunsa,koska valitusta on tullut sen verran ja kuten sanoin,henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se on erittäin törkeää ja todella väärin.

Että jos se toiminta vaikka jätettäisiin heti alkuunsa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mielipiteitä peliin lapsoset.
Leikitään et nää on vaalit. Miksi A_J olis hyvä, miksi ei?

Uskallatteko? Pelkäättekö bannia tai noita-akan kirousta?
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Missä voi äänestää Ninnin ulos? Mistä tää myrsky vesilasissa taas? Vittuako sun rupukääpäiipeelläsi kukaan mitään tekee.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:Missä voi äänestää Ninnin ulos? Mistä tää myrsky vesilasissa taas? Vittuako sun rupukääpäiipeelläsi kukaan mitään tekee.
Vituttaako sua saatana vieläkin, ettet itse ole enää mode?

Sussa oli sentään munaa, etkä käynyt toisten kirjoituksiin kajoamaan. Pointsit siitä.

Mutta toi sun jokavitunketjuun seuraava Ninni-jahtis rupee jo ärsyttämään.
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Vituttaako sua saatana vieläkin, ettet itse ole enää mode?

Sussa oli sentään munaa, etkä käynyt toisten kirjoituksiin kajoamaan. Pointsit siitä. Mutta toi sun jokavitunketjuun seuraava Ninni-jahtis rupee jo ärsyttämään.
Mua rupee ärsyttämään sun ainainen kitinä. Jos muistat niin ite halusin lopettaa modeilun just sunkaltaisten ainaurputtajien takia. Teki mitä tahansa niin aina teki väärin. Ei todellakaan vituta muu kuin nää vitun myrskyt vesilasissa. Ylipito keskustelee palautteen keskenään, se ei oo mikään sun asia olla möykkäämässä aina.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:Mua rupee ärsyttämään sun ainainen kitinä. Jos muistat niin ite halusin lopettaa modeilun just sunkaltaisten ainaurputtajien takia. Teki mitä tahansa niin aina teki väärin. Ei todellakaan vituta muu kuin nää vitun myrskyt vesilasissa. Ylipito keskustelee palautteen keskenään, se ei oo mikään sun asia olla möykkäämässä aina.
Mun kitinä? MUN kitinä?

Kertokaas, milloin olen viimeksi kiukutellut jonkun mode-oikeuksista?

Ja joo, sä olit selvästi sitten väärä mode, kun sä otat noin ittees (vieläkin) kaiken. Mutta mä tykkäsin, mitä nyt loppuvaiheessa torpedoit joka ainoan ketjun minkä aloitin. Silti. Sä kuulut tänne palstalle koska sulta irtoaa asiaa(kin).

Mutta Tix-kultaseni, eiköhän ne ole nuo muut, ku kitisee minuu enemmän. Mitäs luulet?

Ketjun aloitin, koska kellään muulla ei ollut siihen munaa. Eikä parilla täältä lähteneellä edes tunnuksia. Turha varmaan sanoa että chatissamme ollaan riekuttu ilta juu? Siel on saatu hyviä nauruja kun on kuultu kuka täällä on modena nykyään. Niin jotta dream on come-backit...

Ylipito keskustelee keskenään, tiedän. Mutta kun ei siellä vissiin kukaan keskustele kenenkään kanssa enää. Killkill ja Tix takaisin. Then I am happy.

Ugh.
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:Minä lähden jos Johanna ei.
jee,jee... Johanna on ihku. Ei kova luu vaan kova puu
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
Patz kirjoitti:Minä lähden jos Johanna ei.
jee,jee... Johanna on ihku. Ei kova luu vaan kova puu
Tuskin sekään sulle antaa. Ikuinen impi nääs.
slam

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:
Patz kirjoitti:Minä lähden jos Johanna ei.
jee,jee... Johanna on ihku. Ei kova luu vaan kova puu
Tuskin sekään sulle antaa. Ikuinen impi nääs.
otan siltä
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Onko A-J tehnyt muuta mielestänne pahaa kuin korjannut jonkun oikeinkirjoitusta? Nähdäkseni se on niin kovin vaatimaton synti, ettei sen takia nyt ihmistä pitäisi ryhtyä häätämään.

Kun täällä siedetään,mm Petrin aina, ja Gattacan väillä ym -typeriä juttuja niin pitäisi nyt oikeakielisyyttäkin sietää. Korkeintaan pitää sopia ettei jatkossa kieli-asuun kukaan puutu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:rofl: Tää on ihan paras ikinä!!!!!!!!!!111

Tässä viesti, jonka minuutti sitten laitoin adminien keskusteluun samasta aiheesta:


Lähetetty: Tänään 8:52 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Siis uskomatonta. Korjasin sen yhden vaivaisen yhdyssanavirheen Homien tekstistä ja kerroin selvästi, että olin tehnyt näin. Sen oli tarkoitus olla kevyttä vastapottuilua Homien viestissä olleeseen kevyeen pottuiluun.
Siinä kontekstissa, että modeäänestyksen yhteydessä heitettiin läppää siitä, kuinka modena korjaisin toisten kielivirheet, ja että nyt sain modeoikeudet ja uhkasin toteuttaa lupaukseni, korjaus oli suorastaan välttämätön! Muuhan vesittäisi vitsin!
Mutta osa porukasta selittääkin sitruunanhappamana ja täysin tosissaan, miten ei se oo kiva, jos ruvetaan toisten viestejä korjaamaan. Missä teidän huumorintajunne on ja mitä te oikein pelkäätte? Että rupeaisin käyttämään kaiken vapaa-aikani jonkin kapisen keskustelupalstan keskustelujen pilkkuvirheiden korjaamiseen ja että slaminkin tekstit olisivat kohta tiukkaa asiatyyliä? Miksi helvetissä niin tekisin?
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Haemaeraemies kirjoitti: adminin toimesta
Kapulakieltä. En korjannut suoraan tekstiin, etti kukaan suutu! :D
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Suosittaisin eräälle nikinvaihdosta. Dramathequeen kehiin, ja sitten moderointioikeuskampanja pystyyn sloganilla "yksi kaikkien ja yhden yhdysviivan puolesta! Enemmän möykkää tyhjästä ja vesilasimyrskyjä!"

Olenko mä ainoa jonka mielestä A_J temppu oli paitsi hauska, myös täysin harmiton ja tämä ketju Ninnin X potenssiin kolmas turha kitinä siitä kenen pitäisi moderoida ja kenen ei?
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kävin laittamassa Homeboyn viestiin yläaste-sanaan yhdysviivavirheen takaisin. Onko nyt kaikilla parempi mieli?
Yönmustaritari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

T3000 kirjoitti: Olenko mä ainoa jonka mielestä A_J temppu oli paitsi hauska, myös täysin harmiton ja tämä ketju Ninnin X potenssiin kolmas turha kitinä siitä kenen pitäisi moderoida ja kenen ei?
Mä en ainakaan sun tinapurkin kelkkaan asti astu saatanan robohomo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja aasi »

T3000 kirjoitti:Olenko mä ainoa jonka mielestä A_J temppu oli paitsi hauska, myös täysin harmiton ja tämä ketju Ninnin X potenssiin kolmas turha kitinä siitä kenen pitäisi moderoida ja kenen ei?
Et ole ainoa, mutta minulla on suuria vaikeuksia päättää oliko temppu hauskempi vai sitten sitä seurannut reaktio. Kity ei olekaan pitkään aikaan naurattanut minua näin paljon.

Dumdidum. Dumdum.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nypari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aitis on, ennemminkin oli joskus hieman tosikko, mutta mielelläni näen hänet modena. Onnea ja menestystä! Ja ketjun turhuutta korostan vastaamalla siihen itse. Älykästä? Ei suinkaan.
MarthaFocker

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Hahah, eka meinisin, että vitsihän sen on oltava, mutta kun aito_J niin pontevasti perusteli korjaustaan, niin mietin, että johan on vittu.

Ihan hyvä läppä, mutta ei mielellään liian usein kiits.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MarthaFocker kirjoitti:
Ihan hyvä läppä, mutta ei mielellään liian usein kiits.
Juu ei tietenkään, eihän sama vitsi kahta kertaa naurata! Uusi päivä, uudet kujeet! :)
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jepjep, mua saatte syyttää tästä ketjusta, koska muut apinapäät eivät uskaltaneet sitä avata. Kyllä selän takana kyräillään, mutta että palstalla oikeasti sehän näkee, iik!

Kukaan ei siltikään ole vielä vastannut: KUKA ja MILLOIN ja MIKSI valitsi A_J:n modeksi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lolita »

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin