Lumoava Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ulkona on todellakin lumoavan kaunista.

Lumi hiljalleen laskeutuu maahan ja puitten oksille, eikä voisi edes kuvitella, kuinka hiljaista tässä kaupunginosassa voi olla. Mutta täällä vaan aina on. Varsinkin nyt.

Joo, kävin just röökillä ulkona.
HoundDog

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

ninnithequeen kirjoitti:Ulkona on todellakin lumoavan kaunista.
Aivan liian kylmä että edes kurkistaisin ikkunasta pihalle. Taidan vedellä pari kerrosta vermettä luitten päälle ja painua peiton alle kaasulämmitykseen. Prööts, röh! Tai siis, öitä!
Kittys

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Täälon hiton kylmä. Huomenna kuitenki toppakamat niskaan ja lenkille.. Ja jos sais ne reNppavärkitkin haettua. Hmm.

Nyt mä läks hakee poRkkanaa:p:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja brona »

Juu, aivan uskomattoman kaunista ja hiljaista oli, kun pari tuntia sitten töppöjalan kanssa kirmattiin metsässä. Ei voinut olla nauramatta, kun tuo hömelö spurttaili häntä suorana menemään pitkin polkua ja välillä pysähtyi odottamaan mua kieli suupielestä riippuen koko olemus nauraen. Ihanaa puuterilunta eikä tullut edes kylmä, kun liikkui koko ajan. Sikasiistii!
...
slam

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

2h pitää majailla, ja vartoilla kauppoihin tulevia myyjiä. :P... abc on kova mesta... jotkut teinit majailee täällä
slam

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

vieläkin voisi mennä reiluksi kahdeksi tunniksi nukkumaan... :) Ihan sulonen myyjäTÄR :) pitäisköhän iskee sitä... ja pussata sitä ;)
Dumari

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuleekohan siitä paljon laskua kun potkaisin rapun alaoven lasin paskaksi?
slam

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Tuleekohan siitä paljon laskua kun potkaisin rapun alaoven lasin paskaksi?
ei kait nuo paljoa maksa... 50-70e jos ei ole vahvistettua teräslasia tai muuta erikoista systeemiä...
tonttu

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Työssä rääkätty kuittaa.
Urpoja täynnä koko mesta. En ensinnäkään kuule yhtään mitään mitä ne tilittää ja toisekseen, minua ei edes kiinnosta. Musa sentäs oli hyvää, ei mitään listahittipaskaa.
Vois se jumala jo armahtaa. Ja nyt armahdan itseni tuonne sänkyyn.
*sukeltaa peiton sisään*
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ompa kaunista! Ja uskomatonta että olen hereillä tähän aikaan päivästä, pitää lähteä heti tallille maastoilemaan :)
nypari

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Monipuolinen ihmissuhteilu ja aamuherääminen töihin on tekemätön yhtälö. Ei siksi että jättäisin ensimmäisen yksipuoliseksi, vaan siksi, että nyt väsyttää ihan vitusti. Ja jumalauta jos ei kahvi auta!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaljoteltuu tuli ja nyt maistuu kissanpaska suussa. en silti ole hairikko
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elukka

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

K-Y-L-M-Ä! *brrrhhhrrh*
Vesijohto saatiin sentään onneksi taisteltua auki ja lämmitysvastus paikoilleen, ettei heti uudestaan jäädy... Vaan ei kyllä juurikaan tekisi mieli ulos lähteä, sisälläkin palelee kerrospukeutumisesta huolimatta.
Pakko tonne on kyllä jossain vaiheessa raahautua, elikot ei tule toimeen ilman ruokaa ja vettä... :roll:
Faghag

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Huomenta :)

Lämmintä piisaa kotona. Kumma juttu, että vaikka tämä talo on 1900-luvun alussa rakennettu, niin lämmitys toimii erinomaisesti. Nytkin kirjoittelen vain silkkipaituli päällä. Ja nussu makoilee alasti lattialla katsellen televisiosta raporttia purjehduskilpailusta.

Ulkona on kaunista. Tänään pitää varmaan ulkoilla, joko lenkkeillä tai mennä luistelemaan. Kyllä toppahousuissa tarkenee. Mutta ensin imurointi ja mies saa viedä matot ulos.
Starflare

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pientä krapulaa puskee, mutta koitan urheasti sinnitellä. Tekisi mieleni limpparia ja jotain grillimättöä, eli joku voisi tulla taas hyysäämään.
ninnithequeen

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Litratolkulla kahvia kiitos.

Mä oon vähän kahen vaiheilla, uskaltaako tuonne ulos mennä pulkkailee vai ei. Siel on nimittäin upea ilma, mutta saakutin kylmä :?
Exsat

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:Tuleekohan siitä paljon laskua kun potkaisin rapun alaoven lasin paskaksi?
Miksi ihmeessä potkaisit?

Reipas aamuilija täällä! Olen mankeloinut lakanoita, pessyt kaksi koneellista pyykkiä, lukenut lehden, tehnyt aamiaista, katsonut torstain aliaksen nauhalta ja nyt ajattelin salille ponnistaa, kun ei tuosta krapulaukosta mitään seuraa ole.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:Reipas aamuilija täällä! Olen mankeloinut lakanoita, pessyt kaksi koneellista pyykkiä, lukenut lehden, tehnyt aamiaista, katsonut torstain aliaksen nauhalta ja nyt ajattelin salille ponnistaa, kun ei tuosta krapulaukosta mitään seuraa ole.
:shock:

Olen pessyt koneellisen astioita ja kirjoittanut pari viestiä Kityyn. Exsatin aamutoimet uuvuttivat minut, taidan mennä takas sänkyyn.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kahveet napaan ja hippasen piitkälle lenkille. Nartulta jää tänää tuon kovan pakkasen takia näyttelytreenitkin väliin :( . Kameran jos ottas mukaan ja suunnistas tuonne rantsuun..
ninnithequeen

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: :shock:

Olen pessyt koneellisen astioita ja kirjoittanut pari viestiä Kityyn. Exsatin aamutoimet uuvuttivat minut, taidan mennä takas sänkyyn.
Mie olen puhunut vanhan ystävän kanssa puhelimessa, tuijotellut Kityä ja tehnyt muksulle aamupalaa. Täällä ei ole edes pyykkiä. Järisyttävää. Ukko nukkuu perse paljaana tuolla, se yövuorolaiselle sallittakoon. Tekis mieli mennä petiin itsekin, mutku ei voi.
Aito_Johanna

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Faghag kirjoitti:
Ulkona on kaunista. Tänään pitää varmaan ulkoilla, joko lenkkeillä tai mennä luistelemaan. Kyllä toppahousuissa tarkenee. Mutta ensin imurointi ja mies saa viedä matot ulos.
hrrrrrrr! *paleluhymiö, jollaista ei vielä ole keksitty* Vaikka olen suuri ulkoilun ystävä, voi olla, että tänään ulkona käyminen kutistuu ruokakauppareissuun.
Onpahan hyvä syy saada seminaarityötä vähän eteenpäin. Ja roikkua kityssä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä olen jumpannut vähän, ja lukenut lehteä vähän, ja juonut kahvia vähän. Ainiin, ja lakannut kynnet sinisiksi vähän. Nyt lisää kahvia ja sanomalehteä. Ja kerkeisköhän tuota salille ennen kekkereille lähtöä.. Oon aika hidasliikkeinen tänään.
1108

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suomeksi sanottuna on kamala krapula.
Dumari

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tuleekohan siitä paljon laskua kun potkaisin rapun alaoven lasin paskaksi?
Miksi ihmeessä potkaisit?
Ideoita miten avataan ovi ilman käsiä?

(ps. en "potkaissut" vaan työnsin jalalla lasia, ilmeisesti aliarvioin jalkani lihaksiston voimat suhteessa pakastaneen lasin kestävyyteen.)

Hyvää huomenta! Jopas oli villi leffailta- ja aamu, kolme leffaa ja Battlestar Galactican jaksa katsottuna. Wammaisen elämä on helppoa. Polvi alkaa kohta saamaan jo muotoaan takaisin, enää se ei näytä täydelliseltä vesipallolta.

Kipuja tosin on aivan edelliseen tahtiin, which is not good. Liikuntakyky palailee päivä päivältä takaisin, mutta iltaisin kinttua särkee kunnolla. Sama juttu oli ennen puukkoa, toivottavasti tuosta leikkauksesta oli jotain muuta hyötyä kuin kuukauden saigoni.

Nyt tietysti talvi- ja ulkoilukelit tulivat kun mulle määrättiin kuukauden verran lepoa :? Jotenkin elämä on potkinut päähän viimeiset 4 kuukautta, toivottavasti tästä olisi suunta ylöspäin.
Exsat

Re: Lumoava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti: Ideoita miten avataan ovi ilman käsiä?
Ilmeisesti jotenkin muuten kuin potkimalla. :wink:
Vastaa Viestiin