Sumuinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jaha, jos sitä lähtisi ulkoiluttaa aivoja ja leffaan. *sukeltaa pilkkihaalariin*
Jumankautajuunääspäivää!
ninnithequeen

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kertokaa mulle yks asia.

Miksi miehen pitää soittaa kolme kertaa lähikauppareissulla kotiin? Onko nyt niin vaikeaa ostaa jauhelihaa, maitoa ja perunoita? Häh? :tiistai:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

tekno ruletta ihan hitostin vaan sen takia että tollasilla kiukkuisilla metallisteilla ei olis mitään todella rasittavaa musasuuntausta angstitettavana.Siis miettikää jos teillä olisi pelkästään räppäreitä haukuttavana,siihen kyllästyisi aika äkkiä.

ja sitäpaitsi,ei teidän metallinne ole kaukana konemusiikista kun valtaosa niistä on aivan varmasti,soitettu osissa nauhalle, editoitu kokoon jollain StudioProlla ja toista liidiä vedetään jollain nordleadin synilla,jotka on tasan niin konevehkeitä kun osaa ja voi.Unohtamatta niitä 40 erillaista pedaalia ja efektiä jolla metallimurinaan tuodaa munaa,nekin syö aika vahvasti sitä OIKEAN JA AIDON musiikin leimaa.

Mutta jatkakaa vihaanne <3

Toim huom: meni siis vähän ohi aiheesta.Teknoa voi vihata muutenki kuin koneitten takia;D Ei sille mitään voi jos kärsii tasabiitti syndroomasta eikä näe 4*4 biitin takana olevia asioita,vaan sen takia kuulee sen "monotonisena paukutuksena".Mutta toisaalta,on kyllä erittäin minimalistista konemuusiikkia olemassa.
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 22.01.2006 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RolloTomasi

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

RolloTomasi kirjoitti: Modern Talkingin You're My Heart, You're My Soulia vuodelta 1998
repeatillä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En sitten saanut hankittua krapulaa edes.. Vaisut oli pirskeet vähän, ja boolissa ei ollu prosentteja. Sain yhden niistä kuitenkin raahattua parille paikalliseen. Kahden bussilla jo kotiin. Sen verran kuitenkin päätä nakersi, että yhden jälkeen vasta ylös.

Ihan on leppeet ulkoilukelit nyt tuolla, kun enää -21 paks.

Aasin pitäis kertoa mulle kyllä nyt, että onko se niitten lähikauppa auki varmasti??!!! *haluaa ruokaaaa*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Nyt kotietsinnälle narkkikämppään-------->
Mä haluun mukaan! Mun omat tutkijat ei ikinä vie mua mihinkään kivaan paikkaan, vaikka aina olen vapaaehtoinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Maxisatti temppuilee taas. Joten jos se ei toimi kello 21 mennessä, niin Lolita, onko sillä nauhalla vielä tilaa? Tulis X-Files Subilta :D
Tilaa on ja edellinenkin X-file nauhalla odottamassa. Ilmoittele sitten illalla, jos tarvii nauhottaa :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Aasin pitäis kertoa mulle kyllä nyt, että onko se niitten lähikauppa auki varmasti??!!! *haluaa ruokaaaa*
No ihan ei kaupan ulko-ovelle tästä näy jotta voisi liikehdinnän perusteella varmistaa, mutta se ikkuna nyt ainakin näkyy jossa lukee kolmannella rivillä 12-21. Notta kai se sunnuntaiaukioloa tarkoittaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Leivoin kookoskierrepullia ja muuten samoja, mutta mantelirouhetäytteellä kun kookoshiutaleet loppuivat kesken.
1108

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nypari kirjoitti:Nyt kotietsinnälle narkkikämppään-------->
Ei kai se nyt saatana tänne ängeä!!! *menee sängyn alle*
Turbohaltija

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jokohan olen tarpeeksi pakoillut tenttikirjaa? Nukuin melkein kahteen asti ja sitten tulin kityyn. Aika hyvä suoritus, vaikka itse sanonkin. Nyt Suomen työmarkkinajärjestelmän kimppuun kuin sika limppuun! :hep:
1108

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haemaeraemies kirjoitti:Mutta jatkakaa vihaanne <3
Jatkamme.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, sitä tulin vaan Kityyn kertomaan, että taisin sittenkin löytää itselleni ammatillisen kutsumuksen näin aika lähellä kolmeakymppiä. Luin Hesarin juttua väkivaltaisen miesten tukikodista ja rupesin miettimään hyväntekeväisyyttä johon osallistun ja yritän panostaa sekä työssäni painottamiani asioita (tai oikeammin muiden työhön sotkeentumista). Murehdin ja mietin valmiiksi myös paljon nykytyttöjen pahoinvointia. Mä olen jo ihan sosiaalitantta valmiiksi, joten miksei sitten kouluttautua siihen suuntaan. Nyt pitää unohtaa ne epärealistiset unelmat, joita en aio toteuttaa ja miettiä tätä asiaa. Nykytyötäni en kuitenkaan halua koskaan jättää, mutta eiköhän sielläkin pääse jotenkin asiasta hyötymään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Niin, sitä tulin vaan Kityyn kertomaan, että taisin sittenkin löytää itselleni ammatillisen kutsumuksen näin aika lähellä kolmeakymppiä. Luin Hesarin juttua väkivaltaisen miesten tukikodista ja rupesin miettimään hyväntekeväisyyttä johon osallistun ja yritän panostaa sekä työssäni painottamiani asioita (tai oikeammin muiden työhön sotkeentumista). Murehdin ja mietin valmiiksi myös paljon nykytyttöjen pahoinvointia. Mä olen jo ihan sosiaalitantta valmiiksi, joten miksei sitten kouluttautua siihen suuntaan. Nyt pitää unohtaa ne epärealistiset unelmat, joita en aio toteuttaa ja miettiä tätä asiaa. Nykytyötäni en kuitenkaan halua koskaan jättää, mutta eiköhän sielläkin pääse jotenkin asiasta hyötymään.
Onnea valitsemallasi tiellä! Hyvältä kuullostaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Aasin pitäis kertoa mulle kyllä nyt, että onko se niitten lähikauppa auki varmasti??!!! *haluaa ruokaaaa*
No ihan ei kaupan ulko-ovelle tästä näy jotta voisi liikehdinnän perusteella varmistaa, mutta se ikkuna nyt ainakin näkyy jossa lukee kolmannella rivillä 12-21. Notta kai se sunnuntaiaukioloa tarkoittaa.
Okke! Eikä tänään varmaan mikään erikoispäiväkään ole.. Täytyy alkaa suunnistaa sinnepäin, kunhan tukka kuivuu.. ja tulee tarpeeks pimeää. Kaalilla, porkkanalla ja jugurtilla ei krapulapäivänä oikein juhlita..
Dumari

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:Huono, mutta nauroin tuolle :lol:
Päätä jo! :D
Elukka

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti: [R.I.P. Anna Pimppi]
Surullista.
Muistokirjoitus on varmaan ollut kanssa ikimuistoinen.
"Anna Pimppiä kaivaten, sukulaiset."
Aito_Johanna

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Dumari kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Huono, mutta nauroin tuolle :lol:
Päätä jo! :D
No, nauroin sille. Oli se siis hyvä! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipas piristävää vähän ulkoilla. Hellehattu vaan unehtui kottiin.

Ostin mustikoita, ja papuja tomaattikastikkeessa.
ninnithequeen

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pentele ku on tylsää. Tylsä ukkokin vaan pelailee pleikkariaan. Siivoaminen ei innosta. Telkkari suoltaa sontaa. Mikään ei huvita. Ulkona on kylmä. *narisee*
Elukka

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:swirl: & :tiistai:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja brona »

hebuli kirjoitti:Joko ensi viikolla tulisi tilattua aika hampaiden tarkastukseen? Tullut aika monta vuotta sitäkin lykättyä. Tekarit olisivat kyllä kätevämmät, ne voisi lähettää tarkastukseen postitse.
Tilaa samalla mullekin, mäkin olen lykännyt sitä jo kotvan.
Mähän voisinkin periä mummon tekarit näin etukäteen, kun se lähettelee hoitokodistaan terveisiä: "Minä rukoilen joka ilta sulle kaikkea hyvää. Mummu täällä koittaa olla syömättä, että kuolisi nopeammin." :shock:
Ja miten tälläiseen nyt sitten pitäisi suhtautua? Pari vuotta sitten, kun oli sairaalassa hoidettavana murtuneen käden takia, uhkasi tehdä itsarin hyppäämällä ikkunasta alas. Jep, mä voin kuvitella, kun mumma olis köpitellyt rollaattorin kanssa ikkunan luo ja tiuskaissut lähimmälle vuodepotilaalle, että "Voisit sinäkin vähän auttaa!"

Joopajoo, valivali edelleen. Pomo lähettelee viestejä, että mun sähköpostilla lähettämäni tuntilistat ovat tyhjiä ja tolppaan kytketty auto on jäässä, vaikka kuinka juoksen parin tunnin välein säätämässä lisää aikaa eli en pääse edes äidille faxaamaan niitä förbannade listoja. Ilmeisesti en vaan osaa. Voi irman perse!
...
Patz

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

brona kirjoitti: Voi irman perse!
Äläs hauku mun mutsia!!
Nowaysis

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Exsat kirjoitti:Leivoin kookoskierrepullia ja muuten samoja, mutta mantelirouhetäytteellä kun kookoshiutaleet loppuivat kesken.
Namskis. Mun piti tehdä lettuja mut se unohtu. Jos syöttäisit niitä mulle niinq nuo tytöt tuossa, vai ehtikö Beddis hotkia jo kaikki? :cry: Huima vois intoutua katseleen, paitsi ai niin, sehän ei luekaan Kityä enää.. :twisted:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Voi kyrvistys. Helsingin Veden reippaat työmiehet ovat puurtaneet koko päivän tuossa kadulla, mutta ilmeisesti homma on mennyt reisille, koska hanasta ei tule vettä. Lähtisin muuten oitis mussun kämpille evakkoon, mutta sillä taas ei netti toimi ja mun pitäis tehdä kyseistä toimintoa edellyttäviä hommia. Auton varashälyttimenkin kanssa on jotain kummallista jännitettä, sen "kaukosäädin" ei oikein toimi ja kahdesta vimpulasta toimivampi yksilö on tietenkin pupsin hellässä huomassa. -kele.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin