Sumuinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kannattipa taas nukkua torkut tähän aikaan päivästä. Nyt nukutaan tosi iloisena sitten yöllä joo, ja herätään pirteenä aamulla töihin. Voe kikkeli.

Ja Lolita: SubTV näkyy, ei tarvii nauhotella ;)
Exsat

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nowaysis kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Leivoin kookoskierrepullia ja muuten samoja, mutta mantelirouhetäytteellä kun kookoshiutaleet loppuivat kesken.
Jos syöttäisit niitä mulle niinq nuo tytöt tuossa..
Uuh. Pullassa on vielä kaikenmaailman raesokereita ja murusia, jotka saattavat vahingossa tippua kaula-aukosta ja..




:oops: Vaimollista naista lämmittelen!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja brona »

Patz kirjoitti:
brona kirjoitti: Voi irman perse!
Äläs hauku mun mutsia!!
No en toki, siksipä yleistävä pieni alkukirjain.
Äidit on parhautta. Oma just ilmoitti faxanneensa ne onnettomat tuntilistat sinne minne kuuluvatkin.
...
1108

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mis vitussa on mun kännykkä? Tiedän että se on huoneistossa mutta MISSÄ?????
nypari

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

1108 kirjoitti:Mis vitussa on mun kännykkä? Tiedän että se on huoneistossa mutta MISSÄ?????
Soita siihen! :lol:
ninnithequeen

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Mis vitussa on mun kännykkä? Tiedän että se on huoneistossa mutta MISSÄ?????
Jossain soi, mutta missä?
nypari

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tämän päivän Kity-saldo sisälsi osaltani paljon lähes moukkatason vittuilua. Saankohan mä tarpeeksi piNppaa vai onko mun testikkelit liittoutuneet mua vastaan? Eniveis, ötyjä kaikille!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt on ilta, nukkumaanko tässä pitäis mennä... Vastahan mä heräsin :? Voi hitto, ei varmaan tuu uni ikinä. Kattelen ton Trafficin tosta alta pois kuleksimasta ainakin.
ninnithequeen

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulla oli todella kiero suunnitelma raiskata siippani tuonne makuuhuoneeseen, mutta se pentele meni ja nukahti ennen kuin ehdin toteuttaa irstaan suunnitelmani :(

Nyt mie sit kattelen vanhoja sarjoja nauhalta varmaan kolmeen aamulla, kun ei väsytä ollenkaan. Päiväunet ei sovi mulle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Milloin lie viimeksi olen kirjoittanut viikonpäiväketjuun... Mä taidan juoda teetä ja mennä sitten nukkumaan. Jos tuon lyhyen työhomman vielä tekaisis, toinen jää nyt kyllä tekemättä kun muistin sen vasta sekunti sitten -kele. No, ei voi mittään. Teen sen huomenna päivällä jos hevosen klippauksessa ei mee kauaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niska muuten jumittaa pahasti, uskaltaiskohan ottaa yhen tramalin. Ihme vainoharhoja mulle kyllä niistä pukkaa. Taidan kuitenkin kokeilla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Niska muuten jumittaa pahasti, uskaltaiskohan ottaa yhen tramalin. Ihme vainoharhoja mulle kyllä niistä pukkaa. Taidan kuitenkin kokeilla.
Nukkumaan mennessä se sit on varmaan parasta ottaakin. Ei kai sullakin ala niska vammaileen?! Mä alan olla aika (hermo)raunio omani kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä hoidin niskaani juuri yhdellä Diapamilla. Samalla jää sitten tuo koko päivän ahdistellut viinapeikkokin johonkin taka-alalle. Nyt alkaa ramaista ja rentouttaa mukavasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Niska muuten jumittaa pahasti, uskaltaiskohan ottaa yhen tramalin. Ihme vainoharhoja mulle kyllä niistä pukkaa. Taidan kuitenkin kokeilla.
Nukkumaan mennessä se sit on varmaan parasta ottaakin. Ei kai sullakin ala niska vammaileen?! Mä alan olla aika (hermo)raunio omani kanssa.
Eiku just öisin se on pahin. Mä herään sellaisessa kylmässä hiessä ja ihan paniikissa. Pelkään ihan hulluna mutta en tiedä että mitä. Eikä tänä yönä oo edes ketään vieressä joka halais :( Pitäisköhän sille soittaa että nyt on hätätilanne :D

Kyllä tää on nyt pari päivää vammaillu aika pahasti, mistä lie johtuu mokoma, sattuu niin saatanasti. Ootko sä saanut vielä aikaa mihinkään omas kans?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan ku tuolla naapurissa ryypättäis.. tai jotain. Kauhee älämölö ja töminä.
:x No, emmä nukkumaan ois muutenkaa pystynyt.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Niska muuten jumittaa pahasti, uskaltaiskohan ottaa yhen tramalin. Ihme vainoharhoja mulle kyllä niistä pukkaa. Taidan kuitenkin kokeilla.
Nukkumaan mennessä se sit on varmaan parasta ottaakin. Ei kai sullakin ala niska vammaileen?! Mä alan olla aika (hermo)raunio omani kanssa.
Eiku just öisin se on pahin. Mä herään sellaisessa kylmässä hiessä ja ihan paniikissa. Pelkään ihan hulluna mutta en tiedä että mitä. Eikä tänä yönä oo edes ketään vieressä joka halais :( Pitäisköhän sille soittaa että nyt on hätätilanne :D

Kyllä tää on nyt pari päivää vammaillu aika pahasti, mistä lie johtuu mokoma, sattuu niin saatanasti. Ootko sä saanut vielä aikaa mihinkään omas kans?
Joo, mullahan on Dolan-resepti (ei auta!) ja lääkärin lähete fysioterapiaan, mut sillon syksyllä jätin kahden kerran jälkeen pihiyksissäni kesken, kun duuni loppu. Pahempaan menee vaan, siltä tuntuu. Vihloo ja kipuaa joka ikinen päivä tuo oikea puoli, ja myös korvaan ja otsaan asti kiristää. Nyt tuntuu (ihan epätodellista) että tuon tavallisen hieronnan jälkeen pari päivää ois tuntunu hieman helpommalta.. Aamuisin joka tapauksessa oon aivan jäykkä ja kipeä, ennen ku siitä vetreydyn vähitellen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Joo, mullahan on Dolan-resepti (ei auta!) ja lääkärin lähete fysioterapiaan, mut sillon syksyllä jätin kahden kerran jälkeen pihiyksissäni kesken, kun duuni loppu. Pahempaan menee vaan, siltä tuntuu. Vihloo ja kipuaa joka ikinen päivä tuo oikea puoli, ja myös korvaan ja otsaan asti kiristää. Nyt tuntuu (ihan epätodellista) että tuon tavallisen hieronnan jälkeen pari päivää ois tuntunu hieman helpommalta.. Aamuisin joka tapauksessa oon aivan jäykkä ja kipeä, ennen ku siitä vetreydyn vähitellen.
Joutuuks sen maksaan ite sen terapian? Törkeetä! Mitähän tohon keksis, sulla on jo tökkinyt kauan. Käys muuten tsekkaan galleria, lykkäsin sinne luoston kuvia, ihQa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

voi, mulkun kukka, kun rasittavaa paikkailla viikolla muorostunutta univajetta...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Joo, mullahan on Dolan-resepti (ei auta!) ja lääkärin lähete fysioterapiaan, mut sillon syksyllä jätin kahden kerran jälkeen pihiyksissäni kesken, kun duuni loppu. Pahempaan menee vaan, siltä tuntuu. Vihloo ja kipuaa joka ikinen päivä tuo oikea puoli, ja myös korvaan ja otsaan asti kiristää. Nyt tuntuu (ihan epätodellista) että tuon tavallisen hieronnan jälkeen pari päivää ois tuntunu hieman helpommalta.. Aamuisin joka tapauksessa oon aivan jäykkä ja kipeä, ennen ku siitä vetreydyn vähitellen.
Joutuuks sen maksaan ite sen terapian? Törkeetä! Mitähän tohon keksis, sulla on jo tökkinyt kauan. Käys muuten tsekkaan galleria, lykkäsin sinne luoston kuvia, ihQa!
Kukas sen sitten maksais..? :? Juu, kävin kats, ihania!

Meikän katosta tullaan vissiin kohta läpi! Jumalauta mitä känni-idiootteja, huutavat ja karjuvatkin suoraa huutoo.
slam

Re: Sumuinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti: huutavat ja karjuvatkin suoraa huutoo.
menisivät baariin
Vastaa Viestiin