Demokratiaa Kityyn, part 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pitäiskö Ninni bannata?

Ehdottomasti
10
19%
No oikeastaan joo, ihan vittuillakseni äänestin
17
32%
No ei tietenkään, ihana kultamussukkahan tuo, puznuz
16
30%
Bannataan sen sijaan T3000
10
19%
 
Ääniä yhteensä: 53

ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei vittu :rofl:
Taisivat tosikkomaisuus ja kuivuus napsahtaa tässä ketjussa ihan omaan nilkkaan. :wink:
Ai miten niin? Osaahan sekin repästä joskus :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pusnus!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pusnus!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Nimitz

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Aito_Johanna kirjoitti:Meillä pitäisi olla mahdollisuus muokata äänestysten tuloksia.
:think:

Miksi :?:
RolloTomasi

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Näen vähä-älyisyyden ennemminkin vammana tai puutteena kuin ilkeämielisyytenä, ja näin se on verrattavissa esimerkiksi siihen, että syntyisi ilman jalkoja tai sokeana. En kannata vähä-älyisten bannaamista Kitystä, koska se olisi syrjimistä. Tosin, eivät sokeatkaan saa ajokorttia, eli heidät on toisin sanoen bannattu moottoriteiltä, mutta se johtuu siitä, että he olisivat hengenvaarallisia liikenteessä muille ihmisille toisin kuin vähä-älyiset ihmiset keskustelupalstalla, joista ei hengenvaaraa koidu. Ainoastaan sellaisissa tilanteissa, joissa vähä-älyiset rikkovat sääntöjä tai aiheuttavat vaaratilanteita, heidät tulee bannata.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Näen vähä-älyisyyden ennemminkin vammana tai puutteena kuin ilkeämielisyytenä, ja näin se on verrattavissa esimerkiksi siihen, että syntyisi ilman jalkoja tai sokeana. En kannata vähä-älyisten bannaamista Kitystä, koska se olisi syrjimistä. Tosin, eivät sokeatkaan saa ajokorttia, eli heidät on toisin sanoen bannattu moottoriteiltä, mutta se johtuu siitä, että he olisivat hengenvaarallisia liikenteessä muille ihmisille toisin kuin vähä-älyiset ihmiset keskustelupalstalla, joista ei hengenvaaraa koidu. Ainoastaan sellaisissa tilanteissa, joissa vähä-älyiset rikkovat sääntöjä tai aiheuttavat vaaratilanteita, heidät tulee bannata.
Eli mä olen vähä-älyinen, koska en pidä jostain henkilöstä, enkä ymmärrä miksi jollekin on mode-oikeudet annettu, ja epäilin, että Kityä aletaan moderoimaan oikein olan takaa? Paskanjauhantaan aloitetun ketjun perusteella ei todellakaan pitäisi oikeuksia jakaa, käsitin sen homman ihan vitsinä.

Mutta tosiaan, mä en jaksa tästä aiheesta nyt enää, uskokaa tai älkää, mulla on ihan oikea Elämäkin. Hauskaahan tämä on toki ollut.

EDIT: Kumpi on muuten vähä-älyisempi, tarjoilija, joka avaa ketjun ihmetelläkseen ylläpitoon valittua, vai lakimies, joka avaa ketjun jonkun bannaamisesta?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aasi kirjoitti:Autoin lisäämälllä tämän tarpeellisen äänestysvaihtoehdon, haluammehan toimivaa demokratiaa!
Damn! Ehin puzznuzzaamaan ennen tätä oleellista lisäystä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RolloTomasi

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Eli mä olen vähä-älyinen, koska en pidä jostain henkilöstä, enkä ymmärrä miksi jollekin on mode-oikeudet annettu, ja epäilin, että Kityä aletaan moderoimaan oikein olan takaa?
En minä ole missään vaiheessa sanonut sinua vähä-älyiseksi. Puhuin yleisellä tasolla. Etkö osaa lukea?

(Okei, vein vitsin liian pitkälle. Anteeksi.)
slam

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja slam »

Nimitz kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Meillä pitäisi olla mahdollisuus muokata äänestysten tuloksia.
:think:

Miksi :?:
koska ne ovat niin tärkeit
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eli mä olen vähä-älyinen, koska en pidä jostain henkilöstä, enkä ymmärrä miksi jollekin on mode-oikeudet annettu, ja epäilin, että Kityä aletaan moderoimaan oikein olan takaa?
En minä ole missään vaiheessa sanonut sinua vähä-älyiseksi. Puhuin yleisellä tasolla. Etkö osaa lukea?

(Okei, vein vitsin liian pitkälle. Anteeksi.)
Muah. Johan mä tuolla ihmettelin, että ai osaanko mä lukea :lol:
Bliss

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ehdottomasti ei bannia, Ninni on ihan paras :)
Geetzu

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oih miten ihkuista palata lomailemasta tänne demokraattisempaan kityyn. Pöh Ninnille mitään banneja, neiti-amost-rouvahan yleensä saa sanottua sen mitä muut vässykät jauhavat selän takana. Itsetuntoisia ämmäs-henkilöitä ei koskaan ole kityssämme liikaa! Mitä A_J:n modeoikeuksiin tulee niin mitäs ne ketään häiritsevät? En voi ymmärtää. Itse en ole koskaan löytänyt niin mitään keskusteltavaa kyseisen tyypin kanssa mutta hänen kykynsä ärsyttää on ihailtavaa ja jatkuvasti hymyä huulilleni nostattavaa, joten vallan loistava lisä tänne! Tänne meidän pikkusten ihkuselle hiekkikselle. (Mut vittu jos korjaat yhdenkään sanan tai lauseen pyytämättä ni perustan sataviiskytkaheksan tornia tänne aiheesta kuinka minua on loukattu. Kuolee tää paikka perkele. Pusnus!) Ai nii, Tix on ihan pölö ja Jouskapupu hei; laiturisetit on nyt unohdettu. Pimppaani lämmitti kyllä huomata miten nostit asian taas toisessa ketjussa esille. ;)
Elukka

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:Pöh Ninnille mitään banneja, neiti-amost-rouvahan yleensä saa sanottua sen mitä muut vässykät jauhavat selän takana. Itsetuntoisia ämmäs-henkilöitä ei koskaan ole kityssämme liikaa!
:komp: Ninni on raisu täti. Mii laiks.

[edit]
Geetzu kirjoitti:Pimppaani lämmitti kyllä
Ja hei Gee, toi "PiNppaani" on kirjotettu väärin :!:
[/edit]
Dumari

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta tosiaan, mä en jaksa tästä aiheesta nyt enää, uskokaa tai älkää, mulla on ihan oikea Elämäkin. Hauskaahan tämä on toki ollut.
Arvaapas kuka on kärjessä kirjoitetuissa viesteissä? Asian voi jokainen käydä käyttäjälistasta selvittämässä.
Huolestuttavaa on että itse olin kolmosena listalla :apuva:
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta tosiaan, mä en jaksa tästä aiheesta nyt enää, uskokaa tai älkää, mulla on ihan oikea Elämäkin. Hauskaahan tämä on toki ollut.
Arvaapas kuka on kärjessä kirjoitetuissa viesteissä? Asian voi jokainen käydä käyttäjälistasta selvittämässä.
Huolestuttavaa on että itse olin kolmosena listalla :apuva:
So?
Mulla on tapana nakuttaa sontaa lähes joka ketjuun. Mutta kyllä mie ehdin yllättävän paljon muutakin tehdä joka päivä. Hoitaa kodin, miehen, muksun, elukat, pari duunia jne. Harrastuksia ei kyllä juuri ole, niitä olisi toki hyvä hankkia kityilyn lisäksi :think:
Dumari

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta tosiaan, mä en jaksa tästä aiheesta nyt enää, uskokaa tai älkää, mulla on ihan oikea Elämäkin. Hauskaahan tämä on toki ollut.
Arvaapas kuka on kärjessä kirjoitetuissa viesteissä? Asian voi jokainen käydä käyttäjälistasta selvittämässä.
Huolestuttavaa on että itse olin kolmosena listalla :apuva:
So?
Ei mitään :vihelt:
Vastaa Viestiin