Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Must se on tos komeempi ku livenä.
Sä voit perustaa sille ihan oman ketjun.
Sillähän on jo se oma kakka-ketjunsa! Itse-asiassa kaksikin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Yleensähän ihmiset eivät ärsytä minua eikä aj, vaikka ymmärrän miksi hän voisi ärsyttää joitakin perustollo ämmä joka luulee olevansakin jotain vaikka ei sitä ei ole eikä koskaan tule olemaan.
AarneAnkka

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Saisiko tuosta "tosikkomaisesta" jonkinlaista analyysiä? En kysy tätä nyrkit pystyssä, vaan noin niinqu mielenkiinnosta.
Ehkä "tosikon" sijaan voisi käyttää termiä "ilonpilaaja"? Aika moni heittosi tuntuu sellaiselta, mutta yleensä sana "tosikko" tulee niistä helpommin mieleen kuin "ilonpilaaja". Olet kyllä aina oikeassa heittojesi kanssa, mutta yleensä aika keskustelun pysäyttävällä tavalla.

Tämä pohjautuu niihin kertoihin kun omat ajatukseni ovat tulleet alas ammutuiksi toimestasi. Oikeassa olet ollut joka kerta, mutta siitä on jäänyt ikävä maku suuhun. Saat ihmiset huomaamaan oman tyhmyytensä sellaisella tavalla että sille ei oikein pysty nauramaan.

Ampukaa toki tämäkin ajatus alas jos olen väärässä...
Faghag

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Aito_Johanna kirjoitti:
Minusta viinanjuonti- ja krapulaennätyksillä leveily tosiaan on aika väsähtänyttä ja tylsää. Jos tämä tekee minusta tosikon, ok, sillä asteikolla mitattuna sitten olen tosikko.
Tässä suhteessa olen minäkin tosikko. Mielestäni aikuisilla ihmisillä olisi syytä olla elämässään muutakin sisältöä viikonloppuisin kuin pelkkä viinanjuonti. Alkoholistiperheessä kasvaneena tiedän omakohtaisesti, että yhden huvi voi olla toisen kärsimys.
Aito_Johanna

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

nypari kirjoitti:Mua on alkanut lievästi ihmetyttämään juuri toisessa ketjussa mainitsemani piirre joissakin palstalaisissa, myös sinussa AJ. Siis juuri tämä, että jos vaikka minä ilmaisen, että joku piirre tai asia toisessa kirjoittajassa ärsyttää, niin heti ollaan ihmettelemässä tyyliin mit vid.
Tyylini ei ollout mit vid, vaan ihan puhdas mielenkiinto.
Lilo

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti:Mua on alkanut lievästi ihmetyttämään juuri toisessa ketjussa mainitsemani piirre joissakin palstalaisissa, myös sinussa AJ. Siis juuri tämä, että jos vaikka minä ilmaisen, että joku piirre tai asia toisessa kirjoittajassa ärsyttää, niin heti ollaan ihmettelemässä tyyliin mit vid.
Meillä on kyselyikä, sillä kyselemällä syntyy keskustelua. Mitäs hauskaa siinä sitten on jos vaan todetaan että jaa ärsyttää vai ja kuitataan homma olankohautuksella?
T3000

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

AJ:ssa ei ole koskaan ärsyttänyt mikään. Huumoripuolella yksi parhaista, älykästä ja rikasta huumoria jota lähiölehmät ei ymmärrä.
nypari

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lilo kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mua on alkanut lievästi ihmetyttämään juuri toisessa ketjussa mainitsemani piirre joissakin palstalaisissa, myös sinussa AJ. Siis juuri tämä, että jos vaikka minä ilmaisen, että joku piirre tai asia toisessa kirjoittajassa ärsyttää, niin heti ollaan ihmettelemässä tyyliin mit vid.
Meillä on kyselyikä, sillä kyselemällä syntyy keskustelua. Mitäs hauskaa siinä sitten on jos vaan todetaan että jaa ärsyttää vai ja kuitataan homma olankohautuksella?
Eiku tarkoituksenani oli vain kierosti yllyttää kaikkia kityläisiä pikku ripulibileisiin. Siis sellaisiin avoimiin, ilmaa puhdistaviin, jännitteitä purkaviin gemuihin, joissa ei otettaisi itseensä pienestä tai vähän isommastakaan arvostelusta.
Lilo

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti: ... pikku ripulibileisiin.
...ilmaa puhdistaviin, jännitteitä purkaviin gemuihin
:shock:
Mä en uskalla edes kysyä mikä on sun käsitykses vähemmän puhtaasta ilmasta...
nypari

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lilo kirjoitti:
nypari kirjoitti: ... pikku ripulibileisiin.
...ilmaa puhdistaviin, jännitteitä purkaviin gemuihin
:shock:
Mä en uskalla edes kysyä mikä on sun käsitykses vähemmän puhtaasta ilmasta...
Kyllä kunnon sossujorno aina voittaa säälittävän rivienvälistäpiilovittuilun tai pikku kyräilyn. Naiivin idealistisesti uskon edes lievästi sossujornon hetkelliseen puhdistavaan vaikutukseen.
Lilo

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti:
Kyllä kunnon sossujorno aina voittaa säälittävän rivienvälistäpiilovittuilun tai pikku kyräilyn. Naiivin idealistisesti uskon edes lievästi sossujornon hetkelliseen puhdistavaan vaikutukseen.
Mä nyt vaan tuumin että raikastatko sä yleensäkin ilmaa ripulintuoksulla?
Ja autossa varmaan wunderbaum...?
Vastaa Viestiin