Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti: Vähennys ja lopetus keskustelupalstan maailmassa ovat kuin kukka ja rikkaruoho.
Tällä palstalla taitaa olla niin, että lopetus on yhden rikkaruohon kitkemistä toisten joukosta. :wink: Kukat kukkii ihan toisessa penkissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vähennys ja lopetus keskustelupalstan maailmassa ovat kuin kukka ja rikkaruoho.
Tällä palstalla taitaa olla niin, että lopetus on yhden rikkaruohon kitkemistä toisten joukosta. :wink: Kukat kukkii ihan toisessa penkissä.
Mutta lannoitetta riittää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua ehkä joskus ärsytti, kun se komppasi Elcosmikkoa, jonka kanssa vähän otin yhteen. Toisaalta en ole edes ihan varma, että se oli AJ. :wink: Vaikka se olisikin ollut hän, ei hän enää minua ärsytä. AJ on ihan mukava. Sellainen simpsakka opettajatar.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

nypari kirjoitti:No kertokaa nyt ihmeessä, kun hän ei ärsytä mua ollenkaan. Joskus on tosikkomainen, mutta siedettävissä määrin.
Saisiko tuosta "tosikkomaisesta" jonkinlaista analyysiä? En kysy tätä nyrkit pystyssä, vaan noin niinqu mielenkiinnosta. Omasta mielestäni kun nimittäin olen tosi hauska ja huumorintajuinen tyyppi ja tosikkomaisia pikemminkin jotkut muut.

Edit: Luin ketjua eteenpäin. Lolita ja Exsat tekivätkin jo sen analyysin puolestasi. :)
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 23.01.2006 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja cardic »

Aito_Johanna kirjoitti: Omasta mielestäni kun nimittäin olen tosi hauska ja huumorintajuinen tyyppi ja tosikkomaisia pikemminkin jotkut muut.
ei auta enaa, sut on leimattu. ja kityssahan kuulee totuuden
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Aito_Johanna

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mylwin kirjoitti:Vaikka haukkuikin minuu sovinistiksi!
Tuota en muistakaan :shock: Mikä siihen oli syynä?
Starflare

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Aito_Johanna kirjoitti:Omasta mielestäni kun nimittäin olen tosi hauska ja huumorintajuinen tyyppi ja tosikkomaisia pikemminkin jotkut muut.
Kuva
nypari

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aito_Johanna kirjoitti:
nypari kirjoitti:No kertokaa nyt ihmeessä, kun hän ei ärsytä mua ollenkaan. Joskus on tosikkomainen, mutta siedettävissä määrin.
Saisiko tuosta "tosikkomaisesta" jonkinlaista analyysiä? En kysy tätä nyrkit pystyssä, vaan noin niinqu mielenkiinnosta. Omasta mielestäni kun nimittäin olen tosi hauska ja huumorintajuinen tyyppi ja tosikkomaisia pikemminkin jotkut muut.
Ja kysyjällehän vastataan. Muistan City-aikoina yhden juomaennätysketjun, jossa aloittajana kysyin viinanjuontiennätyksiä. Taisit silloin moralisoida tyyliin mitä järkeä moisilla leveillä. Tämä näin esimerkkinä. Muistelen muutamia muitakin kertoja City-ajoilta, mutta ihan vain kehuna sanon, että Kity-ajoilta en muista kuin asiapitoista tekstiä, välillä kuivalla ja lakonisella huumorilla höystettynä.
Aito_Johanna

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Turbohaltija kirjoitti:Patz sen sijaan on ilmoituksensa mukaisesti häipynyt. Sinänsä huvittavaa, että ihmiset jaksavat tuohtua täällä tosissaan jostain.
Patzin reaktio on kyllä ihan mysteeri. Koko naista olen tavannut vain kahdessa miitissä ja vaihtanut hänen kanssaan pari sanaa. Palstoilta en edes muista, mitä se täällä yleensä puhuu, eli ilmeisestikään emme juuri ole kirjoitelleet samoihin ketjuihin. Ja yhtäkkiä olen hänen vihamiehensä ja tämä anteeksiantamaton yhdysviivankorjaus pelkkä jäävuoren huippu ja viimeinen pisara :shock: Ei ymmärrä, ei.
hebuli

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Miksi AJ ärsyttää minua? En mä vaan tiedä, pitää kysyä häneltä itseltään miksi hän pyrkii tekemään niin jatkuvasti.

Ei vaiskaan, en voi sanoa pahemmin ärsyyntyväni AJ:n jutuista. Joskus harvoin siltä saattaa tulla jotain kohti joitain aika henkilökohtaisia heittoja joitakin kohtaan, mutta niinhän meistä useimmilla. Mutta nyt kun Patz lähti, voidaan ilmeisesti unohtaa 2006 kitypikkujoulut. Ellei sitten Jörgenina järjestä niitä.
MarthaFocker

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suvinen kirjoitti:"palstan suurimmaksi hernenenäksi" :shock:
Minähän olen niiin leppoisa ja lupsakka IRL! Oikeasti!!!
Joo... halusin vain ärsyttää.
En mä usko, että olisin edes muistanut ainuttakaan tapausta nostaa esimerkiksi tuolle tittelille, jos olisit silloin kysynyt.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

MarthaFocker kirjoitti: En mä usko, että olisin edes muistanut ainuttakaan tapausta nostaa esimerkiksi tuolle tittelille, jos olisit silloin kysynyt.
Mutta mä voisin..

Eikös suvinen ollut se surullisenkuuluisa asiakaspalvelija?

Mikään ei ole niin kivaa, kun kaivella vanhoja raatoja rämeenpohjalta..
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aito_Johanna kirjoitti:Patzin reaktio on kyllä ihan mysteeri. Koko naista olen tavannut vain kahdessa miitissä ja vaihtanut hänen kanssaan pari sanaa. Palstoilta en edes muista, mitä se täällä yleensä puhuu, eli ilmeisestikään emme juuri ole kirjoitelleet samoihin ketjuihin. Ja yhtäkkiä olen hänen vihamiehensä ja tämä anteeksiantamaton yhdysviivankorjaus pelkkä jäävuoren huippu ja viimeinen pisara :shock: Ei ymmärrä, ei.
Samaa olen miettinyt minäkin.

Kuinka helvetissä te suhtaudutte paskanvakavasti yhteen vitun pieneen muokkaukseen joka oli vielä kaiken lisäksi vitsi? Ei, nyt en tajua.

Oppikaa vihaamaan kaikkia tasapuolisesti niin ei tule näitä kärjistyksiä. Pässit.
Bliss

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hm.. ei ärsytä ollenkaan.
Vastaan uudestaan, jos joskus tapaan ihan naamatusten.
Aito_Johanna

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

nypari kirjoitti:
Ja kysyjällehän vastataan. Muistan City-aikoina yhden juomaennätysketjun, jossa aloittajana kysyin viinanjuontiennätyksiä. Taisit silloin moralisoida tyyliin mitä järkeä moisilla leveillä.
Tätä voisi vähän kommentoida, että saa oman nimikkoketjun taas ylös.
Minusta viinanjuonti- ja krapulaennätyksillä leveily tosiaan on aika väsähtänyttä ja tylsää. HA HA MÄ JOIN VITTU VIIS PULLOO KOSSUU JA OLI NIIN PERRRRRRRRRRKELEEN KOVA KRAPULA ET VITTU OXENSIN!!!!!!!!!11111 Jos tämä tekee minusta tosikon, ok, sillä asteikolla mitattuna sitten olen tosikko. Toiseksi, nuo viinanjuontiennätyskehuskelut ovat yksi ilmentymä siitä, mikä suomalaisessa kulttuurissa ihan vakavastikin ottaen on perseestä, ks. alkoholismitilastot jne. Sitä en sitten tiedä, mikä idealisminpuuska minut sai osoittamaan moista yhteiskunnallista huolta ketjussa, jossa se tuskin sai tippaakaan vastakaikua. Nykyään jätän vain lukematta ne ketjut, jotka itseäni eivät kiinnosta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti: Kuinka helvetissä te suhtaudutte paskanvakavasti yhteen vitun pieneen muokkaukseen joka oli vielä kaiken lisäksi vitsi?
Mites se sun oma eessun-taassun-palstalta-ovet-paukkuen-juttu menikään?
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti: Nykyään jätän vain lukematta ne ketjut, jotka itseäni eivät kiinnosta.
Juuri niinkuin kunnon moderaattorin kuuluukin!

(ei voinut vastustaa kiusausta)
1108

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Mites se sun oma eessun-taassun-palstalta-ovet-paukkuen-juttu menikään?
Se meni silleen että ei_kato_kiinnosta_ja_ei_kato_nappaa.

Ja alkaa lähentelemään samaa taas. Psykowhore ota hatkat sinäkin!!!
Ja lääkkeesi joskus.

*prööt* Ann on tyhmä *prööt*
nypari

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mua on alkanut lievästi ihmetyttämään juuri toisessa ketjussa mainitsemani piirre joissakin palstalaisissa, myös sinussa AJ. Siis juuri tämä, että jos vaikka minä ilmaisen, että joku piirre tai asia toisessa kirjoittajassa ärsyttää, niin heti ollaan ihmettelemässä tyyliin mit vid. Hei mitä väliä vaikka joku asia tai piirre jossain toisessa saa aikaan ärsytystä. Mua ei ainakaan moinen voisi vähempää kiinnostaa. En tosiaankaan määrittele itseäni jonkun co-kirjoittajan mielipiteen mukaan. En muuta tyyliäni kirjoittaa, vaikka kuinka moni kokisi tyylini ärsyttävänä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti: Se meni silleen että ei_kato_kiinnosta_ja_ei_kato_nappaa.
Ens kerralla sporttipyssyä huulien väliin ja avot.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nypari kirjoitti:En muuta tyyliäni kirjoittaa, vaikka kuinka moni kokisi tyylini ärsyttävänä.
Minua nyt vituttaa omakin tapani kirjoittaa, mutta vittu sen sitä muuta.

*prööt* nyps on tyhmä *prööt*
1108

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Ens kerralla sporttipyssyä huulien väliin ja avot.
Kiitti tarjouksesta, mutta sulla on lyhyet hiukset joten suuhoitosi ei kelpaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti: Kiitti tarjouksesta, mutta sulla on lyhyet hiukset joten suuhoitosi ei kelpaa.
En mä kävis Joudenista edes kaljuna.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Must on muuten tosi ihQua, että Anna on laittanu poikakaverinsa kuvan avattarekseen. Teil on varmaan tosi herkkä suhe :h:

PS: Must se on tos komeempi ku livenä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:Must se on tos komeempi ku livenä.
Sä voit perustaa sille ihan oman ketjun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin