Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

No kertokaa nyt ihmeessä, kun hän ei ärsytä mua ollenkaan. Joskus on tosikkomainen, mutta siedettävissä määrin.

Mikä vitun ajojahti tää nyt oikein on? Ninni, kerro nyt asia sillee avoimesti ja agitoi possesi mukaan vittuilubileisiin!
1108

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei ärsytä minuakaan, ole huomannut koko akkaa aikaisemmin.
ninnithequeen

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tosikkomaisuus, kuivuus, ja pelko siitä, että nyt tätä hiekkalaatikkoa modetaan sitten oikein olan takaa.

Fiksu ihminen, kieltämättä, mutta kaikista ei voi tykätä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Tosikkomaisuus, kuivuus.
Näistä minä olen eri mieltä. Minun mielestä AJ:llä on aika kevyt suhtautuminen tähän palstaan, vähemmän tosikkomainen kuin monella muulla. Samoin AJ:n huumori on ei niin itsestäänselvää. Suoranaisia vitsejä AJ kertoo harvoin, vitsit ja huumori yleensä sisältyvät viesteihin siellä tekstin takana. Äh, vaikea selittää. Hienovaraista huumoria, joka vaatii todellista lukemista. Monesti viestin kanssa menee siihen lankaan, ettei näe huumoria siellä taustalla. Minulla ei ole nuo huumorinlajit niin hyvin hallussa, että osaisin tämän lajin nimetä.

Tai sitten mä vaan ylianalysoin, mutta AJ ei ole mielestäni tosikko eikä kuiva. Erilainen ehkä verrattuna meihin alatyylin huumorin viljelijöihin, mutta mahdollisen erilainen kirjoittelijakatras takaa hyvät keskustelut.

Edit: Ja kun katsoo noita tökerön suoria provoja, ei kukaan voi kirjoitella tuollaisia tosissaan ilman huumorin pilkettä. Ei ne provot naurata, mutta se into millä niihin tartutaan...
Viimeksi muokannut Lolita, 22.01.2006 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: Erilainen ehkä verrattuna meihin alatyylin huumorin viljelijöihin, mutta mahdollisen erilainen kirjoittelijakatras takaa hyvät keskustelut.
No eipä ole montaa hyvää keskustelua tänä viikonloppuna ollut :D

Sosiaalipårnå kunniaan :hep:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Erilainen ehkä verrattuna meihin alatyylin huumorin viljelijöihin, mutta mahdollisen erilainen kirjoittelijakatras takaa hyvät keskustelut.
No eipä ole montaa hyvää keskustelua tänä viikonloppuna ollut :D

Sosiaalipårnå kunniaan :hep:
En mä korkeasta tasosta maininnutkaan :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ei juuri ärsytä. Monelta vaan menevät hyvät heitot ohi ja ne kuitataan "tosikkomaisuutena". Tässä kohtaan tunnen yhteenkuuluvuuden tunnetta sikäli, että omat hyvät heittoni tulkitaan usein "typeryydeksi ja itsensä ylentämiseksi". Helmiä sioille.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosikkomaisuus, kuivuus.
Näistä minä olen eri mieltä. Minun mielestä AJ:llä on aika kevyt suhtautuminen tähän palstaan, vähemmän tosikkomainen kuin monella muulla. Samoin AJ:n huumori on ei niin itsestäänselvää. Suoranaisia vitsejä AJ kertoo harvoin, vitsit ja huumori yleensä sisältyvät viesteihin siellä tekstin takana. Äh, vaikea selittää. Hienovaraista huumoria, joka vaatii todellista lukemista. Monesti viestin kanssa menee siihen lankaan, ettei näe huumoria siellä taustalla. Minulla ei ole nuo huumorinlajit niin hyvin hallussa, että osaisin tämän lajin nimetä.

Tai sitten mä vaan ylianalysoin, mutta AJ ei ole mielestäni tosikko eikä kuiva. Erilainen ehkä verrattuna meihin alatyylin huumorin viljelijöihin, mutta mahdollisen erilainen kirjoittelijakatras takaa hyvät keskustelut.

Edit: Ja kun katsoo noita tökerön suoria provoja, ei kukaan voi kirjoitella tuollaisia tosissaan ilman huumorin pilkettä. Ei ne provot naurata, mutta se into millä niihin tartutaan...
Jos olisin osannut olisin kirjoittanut tämän tekstin.

Exsat pidä vaan tuo linja, hevonen ymmärtää helmien päälle ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosikkomaisuus, kuivuus.
Näistä minä olen eri mieltä....
Jos olisin osannut olisin kirjoittanut tämän tekstin.
Hitto, ihan samaa lausetta ajattelin äsken just.. :shock:
Herra Manala

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei A_J ärsytä minua lainkaan. Minua ärsyttää ainoastaan itseäni reilusti vähä-älyisemmät ja alempiarvoisemmat, henkiseltä kantiltaan ruotsalaisen ompelukoneen tasolla olevat liukuhihnaduunarit, kuten nypari, 1108 ja georgina muutaman esimerkin mainitakseni.
slam

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:Ei A_J ärsytä minua lainkaan. Minua ärsyttää ainoastaan itseäni reilusti vähä-älyisemmät ja alempiarvoisemmat, henkiseltä kantiltaan ruotsalaisen ompelukoneen tasolla olevat liukuhihnaduunarit, kuten nypari, 1108 ja georgina muutaman esimerkin mainitakseni.
"kuullostaa jotenkin niin liian saulilta, että repertuarisoin" :lol:

ps. kuivuutta lisää, että ei paikka mätäne!
Faghag

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Enpä koe ärsyyntyväni Aito_Johannasta millään lailla. Pikemminkin arvostan ihmistä, joka on aidosti kiinnostunut niin kulttuurista kuin sivistyksestä. Omituista, että demokraattisuuden mittana pidetään sitä, että on mieluiten kiinnostunut tietokoneista ja DVD-vekottimista ja muista härveleistä. Demokraattisuuden mitta on monimuotoisuus, jonka ansiosta myös slam voi päästellä mielestäni järjettömiä aivopierujaan.
PerttiMakimaa

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Mitä täällä on tapahtunut viikonloppuna? :shock:

Onko joku moderoinnin uusrenesanssi alkanut?

Ei kai A_J:ssa mitään vikaa ole. Toinen tykkää tyttärestä ja toinen isästä.. :)
RolloTomasi

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:aidosti kiinnostunut niin kulttuurista kuin sivistyksestä. Omituista, että demokraattisuuden mittana pidetään sitä, että on mieluiten kiinnostunut DVD-vekottimista
Minusta nuo eivät ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja, jos ajatellaan, että La Strada on kulttuuria. Koska elokuvaa ei kovin usein teatterissa näe, sen näkee helpommin esimerkiksi DVD-levyltä, ja sellaisen katsomiseen tarvitaan vekotin ja parhaimman katsomiskokemuksen vuoksi tarvitaan parhaimmat laitteet, luonnollisesti. Joten vekottimista kiinnostuminen on elokuvista kiinnostumista ja parhaan mahdollisen katsomiskokemuksen toteuttaminen elokuvan kunnioittamista.

Tietenkin vastaväitteeltäni vie pohjan pois, jos ajatellaan, etteivät La Strada, Citizen Kane ja Cherbourgin sateenvarjot ole kulttuuria.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

RolloTomasi kirjoitti:Tietenkin vastaväitteeltäni vie pohjan pois, jos ajatellaan, etteivät La Strada, Citizen Kane ja Cherbourgin sateenvarjot ole kulttuuria.
Wikipediaa lainatakseni: "Yleisesti ottaen kaikki ihmisen toiminta on kulttuuria." Eli minäkin olen kultturelli. :D
RolloTomasi

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kimmen kirjoitti: Wikipediaa lainatakseni: "Yleisesti ottaen kaikki ihmisen toiminta on kulttuuria." Eli minäkin olen kultturelli. :D
Totisesti. :D

Entisenä alan opiskelijana olen ehdottomasti kanssasi (ja wikipedian kanssa) samaa mieltä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miksi ärsyttäisi? Vaikka haukkuikin minuu sovinistiksi!
Erimielisyydethän ovat tämän koko palstan idea ja suola. Jos kaikki olisivat samaa mieltä niin mistä sitten väiteltäisiin?
Joku aloittaisi ketjun että "Vihreä on paras väri" ja sitten kaikki kävisivät laittamassa siihen että "Niin onki!" tai "Komppaan!"
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja slam »

AJ on nykyajan DJ ... Varsinainen profeettaa, joka soittaa Suomikieliopin levyjä... rok
slam

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:Demokraattisuuden mitta on monimuotoisuus, jonka ansiosta myös slam voi päästellä mielestäni järjettömiä aivopierujaan.
Järjen jäljessä juoksu on myös oma elämän salansa. Onneksi se tukkii tietä jossain aivan muualla. Saulia lainaten sanoisin; te nilviäiset suomiperheen pesueen perusjäsenet, olette älyttömyydessänne ihanaiset. Kuten Saulikin on sanonut kysykää, jos ette ymmärrä. Kertomiseen riittää hänelläkin aina meriittejä.
nypari

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tarkoitus oli vain kartoittaa Ninnin flirttipuistohaaremia, jota eivät ilmeisesti edelleenkään uskalla tulla Ninnin taakse, AJ:a vastaan. En voi vetää kuin yhden johtopäätöksen, mitään haaremia ei ole koskaan ollutkaan, AJ on pätevä mode.
Faghag

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

RolloTomasi kirjoitti:
Faghag kirjoitti:aidosti kiinnostunut niin kulttuurista kuin sivistyksestä. Omituista, että demokraattisuuden mittana pidetään sitä, että on mieluiten kiinnostunut DVD-vekottimista
Minusta nuo eivät ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja, jos ajatellaan, että La Strada on kulttuuria. Koska elokuvaa ei kovin usein teatterissa näe, sen näkee helpommin esimerkiksi DVD-levyltä, ja sellaisen katsomiseen tarvitaan vekotin ja parhaimman katsomiskokemuksen vuoksi tarvitaan parhaimmat laitteet, luonnollisesti. Joten vekottimista kiinnostuminen on elokuvista kiinnostumista ja parhaan mahdollisen katsomiskokemuksen toteuttaminen elokuvan kunnioittamista.

Tietenkin vastaväitteeltäni vie pohjan pois, jos ajatellaan, etteivät La Strada, Citizen Kane ja Cherbourgin sateenvarjot ole kulttuuria.
Kun media vie huomion pois sisällöstä, tekniikka hallitsee. Eli väline vie arvon mudolta. Jos lukee kulttuuriin vain elokuvat, ei puhuta enää sivistyksestä vaan harrastamisesta, jossa voi olla monomanian merkkejä. Luen kulttuurin hieman laajemmaksi käsitteeksi. Makuasioista on turha kiistellä, jokaiselle löytyy varmasti oma genrensä.

Nimimerkki Entinen elokuvakolumnisti.
RolloTomasi

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:
Kun media vie huomion pois sisällöstä, tekniikka hallitsee. Eli väline vie arvon mudolta. Jos lukee kulttuuriin vain elokuvat, ei puhuta enää sivistyksestä vaan harrastamisesta, jossa voi olla monomanian merkkejä. Luen kulttuurin hieman laajemmaksi käsitteeksi. Makuasioista on turha kiistellä, jokaiselle löytyy varmasti oma genrensä.

Nimimerkki Entinen elokuvakolumnisti.
Totta helvetissä siihen muutakin kuuluu, mutta sama se on musiikin kanssa, paitsi jos käy vain kuuntelemassa livenä. Sanon vain, ettei kahtiajako ole niin selkeä kuin annoit ymmärtää.

(Ja entisenä elokuvakolumnistina tiedät varmasti, että esimerkiksi Hitchcock tiesi paljonkin vekottimista.)
Turbohaltija

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

AJ ei ärsytä minua. Patz sen sijaan on ilmoituksensa mukaisesti häipynyt. Sinänsä huvittavaa, että ihmiset jaksavat tuohtua täällä tosissaan jostain. Jos kityily alkaa tuntua liian intohimoiselta actionilta, olisiko sitä syytä vähentää?
Exsat

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Turbohaltija kirjoitti:AJ ei ärsytä minua. Patz sen sijaan on ilmoituksensa mukaisesti häipynyt. Sinänsä huvittavaa, että ihmiset jaksavat tuohtua täällä tosissaan jostain. Jos kityily alkaa tuntua liian intohimoiselta actionilta, olisiko sitä syytä vähentää?
Tässähän sitä vähennystä juuri tapahtui.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi AJ ärsyttää sinua?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:AJ ei ärsytä minua. Patz sen sijaan on ilmoituksensa mukaisesti häipynyt. Sinänsä huvittavaa, että ihmiset jaksavat tuohtua täällä tosissaan jostain. Jos kityily alkaa tuntua liian intohimoiselta actionilta, olisiko sitä syytä vähentää?
Tässähän sitä vähennystä juuri tapahtui.
Vähennys ja lopetus keskustelupalstan maailmassa ovat kuin kukka ja rikkaruoho.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin