Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

3x IKEAn ceedee-hyllyjä kasattu, tuloksena vain yksi rakko ja pimahtaneet hermot.


TJ 8.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Rauha, rauha, rauha.

Just sain käNpästä pihalle Nartun Narttukaverin. Villin juoksun ja riehumisen tuloksena vaik yksi särkynyt jalkalaNppu. Miten hitto saan sen korjattua? :?
millivanilli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viikko alkoi mukavasti työpaikalla. Olin jo vähän aikaa miettinyt, että miten ottaisin esille töissä sen, että jatkuuko minulla työt vielä helmikuun jälkeen. Tänään sitten ongelma ratkesi, esimies kyseli, että haluanko jatkaa siellä töissä. Ilmoitin haluavani :D Jei!! Sanoivat, että haluavat pitää minut talossa. Töitä riittäisi varmasti huhtikuun loppuun asti, ja ties vaikka siellä tarvittaisiin kesälläkin lomatuuraajaa. Tuossa on vain pieni mutta matkassa, talossa tulee tapahtumaan iso muutos, sunnuntaina selviää osa ja maaliskuun alusta tulee toinen iso muutos taloon.

Täytyy toivoa, ettei uusi ylempi esimies halua tehdä mitään suuria muutoksia henkilöstön toimenkuviin.

Kävi miten tahansa, olen iloinen siitä, että työpanokseeni ollaan tyytyväisiä :)
Edith

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minua huijataan. Kirjan takakannessa lukee, että kirja on muun muassa "fascinerande". No, ei ole. Pakko oli vaihtaa pyjamaankin sitä lukiessa. Riimukivet sitä sun tätä :krooh: Minne saa valittaa?
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paskaakin paskempi päivä.
Kuulin niin huonoja uutisia, että vaan itkettää. Ihan kuin pyyhittäisiin kymmenen pitkää vuotta mun elämästäni pois. Eikä ees mies ymmärrä, miten tärkeä asia/paikka joku voi olla. Kuhan vittuilee.
Mikään ei tietenkään ole varmaa ja Toivossa on hyvä elää mutta...Mä en varmasti saa unta ensi yönä. Nyt vaan toisesta syystä kuin ennen.

Ihan kun ei ois ollu paska päivä duunissa jo muutenkin :evil:

Paras tapa purkaa agressiota on imuroida kiukulla koko asunto. Huomasin äsken. Ja nyt sitä pyykkiä narulle ja sitten Täydellisiä Naisia katsomaan. Ja sit yllätysyllätys saunaan. Kai tää taas tästä :?
Turbohaltija

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Minua huijataan. Kirjan takakannessa lukee, että kirja on muun muassa "fascinerande". No, ei ole. Pakko oli vaihtaa pyjamaankin sitä lukiessa. Riimukivet sitä sun tätä :krooh: Minne saa valittaa?
Konsistorille. Mä voin tulla valittamaan myös. Yliopiston miesten vessan seinällä luki muuten kerran: "Konsistori on homo!" Tähän oli vastattu:
"Tyhmä! Ei konsistori ole ihminen!" Ja vielä kolmas: "Arvasin! Konsistori on mutantti!"
Edith

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Konsistorille. Mä voin tulla valittamaan myös. Yliopiston miesten vessan seinällä luki muuten kerran: "Konsistori on homo!" Tähän oli vastattu:
"Tyhmä! Ei konsistori ole ihminen!" Ja vielä kolmas: "Arvasin! Konsistori on mutantti!"
*Hihii*

Mutta kyllä mun mielestä olis vaan jotenkin rehellisempää, jos näiden kirjojen takansissa vois lukea, vaikka että opus on "rutikuiva mutta hyödyllinen" tai ihan vaan suoraan, että "ei juurikaan kiinnostava, mutta kirjoittajallepa maksettiin tämän tekemisestä". Tuollaisen voisi jopa tehdä mieli ostaakin.
Turbohaltija

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jep. No tämä mun eepos on yhtä faktiota. Onneksi on enää 130 sivua luettavaa ennen sänkyyn menoa. :|
Edith

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Jep. No tämä mun eepos on yhtä faktiota. Onneksi on enää 130 sivua luettavaa ennen sänkyyn menoa. :|
:paijaa: (Tuo sanokoon nyt kaiken. Olehan minäkin selaillut opuksiasi.)
Exsat

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Töistä kotiuduttu. Huomenna pitäisi soitella taas hammaslääkärille, uusi jänskärupeama siis edessä.
nypari

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja nypari »

Heräsin klo 7:15, pesin hampaat, laitoin tukan, katselin aamutöllöä, söin aamiksen ja lähdin töihin ollen siellä kello 8. Aamupalaveri, paperityötä, juttelua poikien kanssa, luonaaksi Nekalan Suurjaosta ostetut kaksi kanankoipea ja kinkkukiusausta. Pari viestiä Kityyn, paperityötä, jutustelua ja kello 2 säbäilyä poikien kanssa. Venyttely ja suihkuun. Välipala. Paperitöitä, juttelua poikien kanssa ja kotiin viiden jälkeen Tullintorin Ääsmarketin kautta. Puhelu mussulle, ei treffejä tänään. Kotona tein lohta uunissa ja perunoita. Veli tuli käymään, jutskailtiin, pähkäiltiin miten ihmeessä kotiteatteri koodaan. Veli kotiin, minä söin ekan iltapalan. Sättäilyä, Kityilyä ja töllöä, jotta infoähky maksimoidaan. Toinen iltapala, töllöä sättäilyä ja kityilyä. Nukkumaan meen ehkä tunnin päästä, sitä ennen jatkan syöpöttelyä ja mietin pitäisikö pistää iltarunkiksi vai säästää lasti naisen vaginaan työnnettäväksi.

Nythän tiedätte kaiken musta. Jäikö kysyttävää? Onko pitkävetovihjeitä? Anything?
Vastaa Viestiin