Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nowaysis

Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Six o'clock already
I was just in the middle of a dream
I was kissin' Valentino
By a crystal blue Italian stream
But I can't be late
'Cause then I guess I just won't get paid
These are the days
When you wish your bed was already made

It's just another manic Monday
I wish it was Sunday
'Cause that's my funday
My I don't have to runday
It's just another manic Monday

Have to catch an early train
Got to be to work by nine
And if I had an air-o-plane
I still couldn't make it on time
'Cause it takes me so long
Just to figure out what I'm gonna wear
Blame it on the train
But the boss is already there

All of the nights
Why did my lover have to pick last night
To get down
Doesn't it matter
That I have to feed the both of us
Employment's down
He tells me in his bedroom voice
C'mon honey, let's go make some noise
Time it goes so fast
When you're having fun
Nowaysis

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Voi kuules, helposti kun ei tee mitään ;)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ei tuu uni ei.

Pientä maniikkia kyllä ilmassa. Paljon tekemistä, ja ohjelmia, musiikkia ym. roinaa koneelta pitäisi polttaa talteen jotta saa ne uudelle koneelle.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaikuttaa hyvältä tuo maikkarin uusi sarja. Kohta vielä joku leffa pyörimään, kai se uni joskus tulee. Tekis mieli ottaa lihasrelaksantti, koska ne pistää väsyttämään, mutta nyt juuri ei selkä vihoittele edes.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aijaahas, se onkin maanantai.. No, ei mulla mitään sanottavaa oo kyllä, vaihteeks. Pitäsköhän mennä yrittään sänkyhommia taas, vaihteeks. Hommiakin vielä... you wish :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Tekis mieli ottaa lihasrelaksantti, koska ne pistää väsyttämään, mutta nyt juuri ei selkä vihoittele edes.
Olen toisinaan harrastanut unettomuustuskissani samaa, välillä kipulääkkeilläkin. Kutsutaankohan sitä lääkkeiden väärinkäytöksi.. :? Olen yrittänyt viime aikoina rauhoittua muilla keinoin, vaikka hankalaa usein onkin.
Kittys

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä nukun kans iha hassusti.

Aamuksi ihan miljoona hoidettavaa juttua.. ja pakkaamista, pakkaamista ja pakkaamista. Inhoon muuten koskea pahvilaatikoihin, se saa sellasen kauheen inhon tunteen; toinen on sanomalehti. *seliseliblablaa*

Nyt nuQ.
tonttu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mikähän ihme siinä on, että koko päivän väsytti enemmän ja vähemmän mutta nyt ei uni tule millään. :roll:
Useamman tunnin pyörinyt tuolla sängyssä kun ei nukkumisesta tule mitään. Eihän tässä muuten mitään, pitäisi vaan jaksaa olla skarppina töissä koko hela dagen... tasan ei mene unen lahjat. :tiistai:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elämän ihmeellisyyttä olen koko viikonlopun mietiskellyt, ja hukassa olen edelleen. Nyt pitäisi kai kohta nukkumaan, ja aion nauttia siitä, että seuraava velvollisuuteni on vasta keskiviikon iltavuoro. Aion vain olla ja möllöttää. Ihanaa!!

(Ja toki tehdä pieniä kotihommia... ja nettailla)

Thank God I have no life!!

Hyvää maanantaita kaikille!! Pakkanenkin jo hellittää...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sannu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Huomenta ja eka TPK!

Heräsin tuntia ennen kellon soittoa kamalaan päänsärkyyn, ja kun unesta herää sellaiseen jyskytykseen, ei voi ajatella muuta kuin, että verisuoni katkee ja kohta tyttöä viedään piipaa autolla. Juu, kyllä, olen taipuvainen katastrofiajatteluun!!!!

Särkylääkkeet alkavat tehdä tehtäviään ja nyt työpäivä on alkanut rauhallisen mukavasti. Duunin aamupala on jälleen kerran risteilytasoa! :D

Tästä viikosta tulee yhtä helvettiä. Liikaa töitä ja opinnäytetyökirjat katsovat vaativasti sohvan vierestä. Lievää stressiä ei sen suurempaa! Koko ens viikonloppu menee yötöissä johon on syytä alkaa asennoitua jo loppuviikosta muuttamalla unirytmiä.

Uuh..tuntuipa hyvältä purkaa viikko-ohjelma päästään tekstimuotoon. Enää ei tunnu ollenkaan niin ahdistavalta...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja cardic »

toka TPK, vaikka oonki jo puol tuntii sit tanne tullu.

sanoisin, et pikkasen vasyttaa. oon ollu ilta kasista asti pystyssa ja viel ois kaheksan tuntii duunii jalel. taidan teha tanaan lyhyemman paivan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Faghag

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Suvinen kirjoitti:Viimeinen vapaa viikko ennen töitä alkaa. Miten tähän ehtikin jo tottua...
Sanos muuta. Kaksi kuukautta vierähti leväten, eikä tehnyt tiukkaakaan... mutta on se mukavaa tietää, että kohta voi aloittaa työt ja purkaa energiaa muihinkin kuin kotihommiin.

Se hyvä puoli tässä "pakkolomassa" oli, että tuli taas kerran mietittyä työn merkitystä ja sitä, kuinka ihmiset ovat tehneet elannon ansaitsemisesta elämän sisällön. Ymmärrän hyvin, että jos tekee ns. kutsumustyötä, siihen laittaa sielunsa likoon.

Minun on ollut hyvin vaikeaa löytää oikein mitään sellaista työtehtävää, mitä olisin tehnyt intomielellä itseni unohtaen. Tai jos olen, se on yleensä liittynyt harrasteisiin, kuten kirjoittamiseen ja kuvan tekemiseen. Sen takia olen varmaan etsiytynyt työpaikkoihin, jotka ovat sivunneet harrastuksiani. Kai minä olen tälläinen elämäntapatyöskentelijä: teen mieluummin henkisesti palkitsevaa työtä organisaatiossa, jonka olemassaolon sekä tuotteet koen mielekkääksi.

Sannun näyttelyketju on mielenkiintoinen. Itsekin olen tässä ajatellut aktivoitua näyttelyiden osalta ja tuo ketju tuntuu entisestään siihen kannustavan. ARS06 minullakin mielessä.
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsynyttä huomenta. Parin tunnin yöunet takana, mut ei ku kaffet, perhe ylös ja töihin. Kiitettävän pitkä päiväkin edessä, kotona kamala siivo odottaa kun tänne takaisin ehtii. Huoh. Tämmöstähän tää aina on juu. Onneks miehellä on vapaata.
RolloTomasi

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Länsirintamalta ei mitään uutta.

Hyvää maanantaita.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kolmas TPK. Väsynyttä huomenta täältäkin!
Kahvia kiitos pian, edes yksi kupillinen.
Jotain positiivista, ilmasto on alkanu kääntyy paremman puolelle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Iltalehdessä on juttua toissa vappuna tapahtuneesta tapauksesta:

"Lahden järjestyspoliisin partio lopetetti suurikokoisen paimenkoiran viidellä pistoolin laukauksella ja kahdella haulikon laukauksella. Koiraa myös lyötiin useita kertoja päähän."

Herää kysymys; jos koira on liekassa kiinni, niin miksi koiran tappaminen oli näin vaikeaa? Olivatko konstaappelit tunareita, vai äärimmäisen huolellisia?

Tässä vielä koko stoori:
http://www.iltalehti.fi/2006/01/23/2006 ... 8_uu.shtml
Sannu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Kimmen kirjoitti:Iltalehdessä on juttua toissa vappuna tapahtuneesta tapauksesta:

"Lahden järjestyspoliisin partio lopetetti suurikokoisen paimenkoiran viidellä pistoolin laukauksella ja kahdella haulikon laukauksella. Koiraa myös lyötiin useita kertoja päähän."

Herää kysymys; jos koira on liekassa kiinni, niin miksi koiran tappaminen oli näin vaikeaa? Olivatko konstaappelit tunareita, vai äärimmäisen huolellisia?

Tässä vielä koko stoori:
http://www.iltalehti.fi/2006/01/23/2006 ... 8_uu.shtml
Tätä en olisi halunnut näin ammusta lukea...
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Iltalehdessä on juttua toissa vappuna tapahtuneesta tapauksesta:

"Lahden järjestyspoliisin partio lopetetti suurikokoisen paimenkoiran viidellä pistoolin laukauksella ja kahdella haulikon laukauksella. Koiraa myös lyötiin useita kertoja päähän."

Herää kysymys; jos koira on liekassa kiinni, niin miksi koiran tappaminen oli näin vaikeaa? Olivatko konstaappelit tunareita, vai äärimmäisen huolellisia?

Tässä vielä koko stoori:
http://www.iltalehti.fi/2006/01/23/2006 ... 8_uu.shtml
Tätä en olisi halunnut näin ammusta lukea...
Juuri siksi mä en avannut koko linkkiä :(

Nyt sinne töihin. Voi vattu :tiistai:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Trööt tröööt diu diu diu! Ylipirteänä Red Bull:n voimin!

Viikonloppu meni Salon kupeessa mökkeillessä. Asteita -20- -28. Jää 40 cm paksua, ja paljon toppavaatetusta. Sauna oli päällä 24h, juotavaa ja syötävää oli vaikka muille jakaa, seura loistavaa ja kankkustunteja 0. Sama saldo tosin oli pilkilläkin, mutta sillä nyt ei ollut mitään väliä. Lumienkelisaldo jäällä ainakin 10.

Heti aamusta kiirehdin labraan luovuttamaan mun 10,99€/litra vertani. Äsken käänsin isän työhakemuksen englanniksi ko. herran toivomuksesta *pitää peukkuja pystyssä*

Kulta jäi kotiin viettämään ansaittua vapaapäiväänsä. Autokin saatiin myytyä perjantaina..

Olen onnellinen! :h:
Viimeksi muokannut Elppis, 23.01.2006 9:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ju-huu, eka lomapäivä ja mä heräsin jo kasilta ihqilta unilta (olin anime-sankaritar :D). Pakkanen on näemmä laskenu joten tästähän pääsee kuin pääseekin kaupungille, jip jip.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Rankka viikonloppu takana, mutta matkamessuilla oli silti kivaa.
Eikö kukaan teistä muka käynyt siellä??? Stana, kukaan ainakaan uskaltanut tulla tökkii kylkeen..

Täällähän on taas ollut äksönii viikonlopun aikana. Kestää taas tovin kahlata ketjut läpi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti: Trööt tröööt diu diu diu! Ylipirteänä Red Bull:n voimin!
...
mun 10,99€/litra vertani
Samis, täällä tosin kofeiinin yliannostus kahvista. Fiuuu!
...
Oho, sä oletkin kallis nainen.
Mikä sun verestä noin arvokasta tekee?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No voihan vittu.
Ukko lähti hakemaan autoa edeltä, ja eiköhän parkkihallissa sammunut auto suoraan eteen, ettei ulos pääse. Nyt siihen vaan virtaa niin päästään lähtemään. Venyy päivä entisestään, argh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Trööt tröööt diu diu diu! Ylipirteänä Red Bull:n voimin!
...
mun 10,99€/litra vertani
Samis, täällä tosin kofeiinin yliannostus kahvista. Fiuuu!
...
Oho, sä oletkin kallis nainen.
Mikä sun verestä noin arvokasta tekee?
Come on, ihmisessä on keskimäärin 5.6 litraa verta, mähän olen halpa. Ja jos ostaa kaikki kerralla, saa 10% alennusta. Ei paha diili ollenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kahden tunnin päästä lähtö vuosankaan pariksi viikoksi. 'Nuff said.
Väsyttää ja vituttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin