Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Oho, sä oletkin kallis nainen.
mähän olen halpa
Ei musta silti oo tonkaan vertaa tarjottu. Pitävät vissiin ilmaisena. :/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Huomenta!

Trööt tröööt diu diu diu! Ylipirteänä Red Bull:n voimin!

Olen onnellinen! :h:
Kiva "nähdä" sinuakin pitkästä aikaa. Ilmeisesti sama hyväntuulisuus, jonka sain kokea lauantaiaamuna jatkuu edelleen :D

Mitenkäs uimapuku voi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenta!

Trööt tröööt diu diu diu! Ylipirteänä Red Bull:n voimin!

Olen onnellinen! :h:
Kiva "nähdä" sinuakin pitkästä aikaa. Ilmeisesti sama hyväntuulisuus, jonka sain kokea lauantaiaamuna jatkuu edelleen :D

Mitenkäs uimapuku voi?
Heh heh.. ;)

Uimapuvun saan.. tadaa.... TÄNÄÄN! :cheer: Vien uimapuvun varastaneen oman puvun ostoksille, joten enköhän mä omani saa samalla takaisin.

Keskiviikkona uimaan? Muita mukaan? Minne? (ps. voin tulla Malmille uimaan..)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No voi kerpeles, lupaavasti alkaa tääkin viikko... :maanantai:
Auto jäässä, kun joku ääliö (ilmeisesti minä :oops: ) unohti laittaa lohkolämppärin kaapelin kiinni.
Töihin lähtö myöhästyi ehanasti ainakin tunnilla.
Hartioihin sattuu ja väsyttää. :(
Faghag

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hmm... reilu kolme vuotta sitten päätoimitin erästä verkkolehteä. Se oli kivaa, mutta kuten kaikkeen kyllästyy, kun yhdelle ihmiselle kasaantuu liikaa töitä. Mutta meillä oli mm. virtuaalinen toimitus ym.

Nyt olisi mukavaa taas kirjoitella pidempiä esseitä tms. Olisiko Kityssä mahdollisesti pidemmän jutun kirjoittajia, runoilijoita, tarinan iskijöitä, multimedian taitajia, kuvan tuottajia (graafikoita, valokuvaajia) sekä mahdollisia verkkolehti-käyttöliittymän suunnittelijoita, joita voisi kiinnostaa tälläinen talkoohenkisesti omaksi ja mahdollisesti muiden iloksi tehtävä kohtuulaadukas verkkojulkaisu?
AarneAnkka

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sain sunnuntai-iltana tietää että tekemäni musiikki ei ollutkaan halutunlaista (ilmeisesti oli joku kommunikaatiokatkos Suuren Vision ja toteutuksen välillä), joten projektista luovuttiin ja musiikki toteutellaan muilla keinoin.

Toisaalta helpottaa kun ei tarvitse ottaa paineita - aikaa nimittäin oli TODELLA vähän, musiikkia haluttiin yli puoli tuntia ja haluttu tyylilaji vaikea. Toisaalta itsetuntoni taas sai kolauksen kun en osannutkaan enkä pystynytkään. Virtuaalikikkeli lerpahti. :(

No, viikko on alkanut. Nyt keskitytään töihin.
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoh, hetken kerkes olemaan töissä ja nyt jo ruokatunnille...Loppupäivästä on varmaan sitten karmea nälkä. Pitää ahtaa kupu täyteen, mutta kaloreita laskien :roll:

Jaahas, ja niin se Patz sitten poistui keskuudestamme :(
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos sita viela pari tuntii jaksais niin paasis kotiin nukkuun hetkeks. oonhan toki nukkunu viimesen 26 tunnin aikana 2 tuntii, ei voi viela vasyttaa.
:krooh: :swirl: :krooh:
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hmmm... Vituttaa, sain kaikki kamat nätisti siivottuihin kaappeihin niin postiluukusta kolahti ylläri: TUHOLAISTORJUNTA.

Nyt ne saatanat meinaavat kaasuttaa kämppäni vissiin Zyklon B:llä. Kamat pois hyllyistä ja huoneistoon pääsykielletty 5h myrkytyksen jälkeen. Ja vittu siellä mitään tuholaisia ole, ainoastaan minä. Öttiäisen öttiäistä ole nähnyt, liskoja vilisi viimeyönä kyllä mutta ne ei taida kaasulla kuolla...

Tätäkö tässä nyt haetaan? Numba kaasutetaan ikiuneen omassa kämpässään??? Soitan Amnestyn Internationalin ja Kikerokerhon barrikaadeille, TULE APUUN ANJA!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voe yhen kerran! Miten tämä on tämmöstä.. Kello soi 8.30. Torkahtelin ja horrostelin, ja ylös nousin 11.20 :shock: Noo, kai sitä pitäis nauttia vaan kun on tällaiseen kerran mahdollisuus.

Sehän on sitten melkein kesä saapunut! Vain neljä astetta pakkasta! Outoa.

Vammapolveani uhmaten ajattelin tänään mennä spinningiin.. Saas nährä. Mutta nyt otan kyllä ihan lunkisti, juon kahvia, ja pyörittelen pyykkiä ensin.
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi ny v***u. Taas ois niinku päivän hommat tehty ja nyt pyörittelen peukaloita. On tää ny kumma ku luvattiin, että hommia riittää..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tekis mieli ottaa lihasrelaksantti, koska ne pistää väsyttämään, mutta nyt juuri ei selkä vihoittele edes.
Olen toisinaan harrastanut unettomuustuskissani samaa, välillä kipulääkkeilläkin. Kutsutaankohan sitä lääkkeiden väärinkäytöksi.. :?
Antihistamiini unettaa myös mainiosti - ongelma tosin on, ettei sitten pääse aamulla ylös :)
Mä nukuin hyvin, mikä johtunee menkoista. Huonoiten taidan nukkua heti ovulaation jälkeen. Tosin ongelma on nyt se, että olisin voinut nukkua vielä monta tuntia lisää. On aika ankeata herätä, kun ei ole vielä valoisaa. Tulevaisuudessa tähtään työpaikkaan, jossa voin aloittaa työt klo 12.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minä, joka en yleensä saa mitään vastinetta rahoilleni kun lunastan kolmiolääkereseptin, nautin Panacod x 2 torstai-iltana. Heräsin klo 01.30 siihen, että jättimäinen anakonda söi minua. Osoittautuikin 189cm pituiseksi mieheksi joka laittoi kädet ympärilleni. Hetken läpsittyäni tajusin virheeni. Tosin huono juttu oli se, ettei jalat eikä kädet liikkuneet ja päässä heitti.

KERRANKIN LÄÄKE JOKA TEHOAA MINUUN! *tuulettaa* Tosin vaikutus olisi voinut olla vähän erilainen.. mutta ainakin olkapään kipu unohtui.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16675
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mulli75

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aika kulunut taas mukavasti viuhahtaen eikä kukaan ole pahemmin häiriköinyt.

Työkaverilta viimehetken vinkit matkan kohteista missä kannattaa käydä.

Vähän on mutta silti niin paljon tunteja ja aamuja, sitten voi unohtaa talvivaatteet vähäksi aikaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

urpiainen kirjoitti:'Nuff Said.

Hih hih... ja 23. päivä kesäkuuta sattuu olemaan juhannuksen alkuhuumassa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mulli75 kirjoitti:Aika kulunut taas mukavasti viuhahtaen eikä kukaan ole pahemmin häiriköinyt.

Työkaverilta viimehetken vinkit matkan kohteista missä kannattaa käydä.

Vähän on mutta silti niin paljon tunteja ja aamuja, sitten voi unohtaa talvivaatteet vähäksi aikaa.
Mihin olet menossa?

Mä sain eilen tukan leikkattua ja matkalaukun haettua veljeltä. Illalla innostuin vielä pakkaamaan, joten nyt odottelen vain aamua niin ajan kentälle. Matkan tarkoitus ei ole mikään mahtava (hautajaiset), mutta ajattelin mä kuitenkin muutakin siellä jenkeissä tehdä kuin synkistellä ja kyynelehtiä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Viimeinkin tajuissaan. Vastustan haluani mennä takaisin sänkyyn. Pitäisi siivoilla ja pyykätä. Ei jaksa eikä kiinnosta. Pitäisi kai käydä ulkonakin. Ei jaksa sitäkään.

Tänään on tympeä ja ahdistava päivä. Tietäisipä mistä tämä olo taas tuli. Ei nyt huvita mikään. Pitää vaikka käydä pikasuihkussa ja siivota ja lähteä duunipaikalle norkoilemaan vapaapäivien kunniaksi. Eilen taisin käydä siellä vain neljä kertaa. Pitäisi nähdä ihmisiä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paskaakin paskempi maanantai. Laittoivat mut kirjotteleen tervetuloa sinne sun tänne- juttuja uusiks ja muokkaamaan niitä "meidän" näkösiks. Masentaa ja paleltaa ja vituttaa ja väsyttää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Paskaakin paskempi maanantai. Laittoivat mut kirjotteleen tervetuloa sinne sun tänne- juttuja uusiks ja muokkaamaan niitä "meidän" näkösiks. Masentaa ja paleltaa ja vituttaa ja väsyttää.
:paijaa: Kyl se siitä kultsi. Illalla pääset "tiedät-kyllä-minne" :)

Pään TT-kuvaus kesti kokonaiset viisi minuuttia. Satun tällä hetkellä sijaitsemaan kätevästi TT-koneen viereisessä huoneessa, joten kun oma 1,5 kk sitten saamani klo 15:ta aika tuli, astuin ovesta ulos ja istuin seuraavalle tuolille odottamaan vuoroani. Kesti minuutin niin olin jo selälläni koneessa; helppoa :) Nyt vaan jännäämään 3.2. asti, kunnes soitan lekurille että mitä siellä päässä oli, oliko edes aivot.

Piupau.. kohta mä lähden itikseen shoppailemaan alusvaatteita ja kaverille uikkaria (saan omani vihdoinkin takaisin!!). Etsillaijeeps.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: :paijaa: Kyl se siitä kultsi. Illalla pääset "tiedät-kyllä-minne" :)
Piupau.. kohta mä lähden itikseen shoppailemaan alusvaatteita ja kaverille uikkaria (saan omani vihdoinkin takaisin!!). Etsillaijeeps.
Juu, tää on vaan taas tämmönen päivä et ranteet auki. Pidä sä kivaa ostoksilla ja mennään me sinne leffaan taas pian. Viime kerrasta kun jäi niin hyvä mieli :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen saanut tiskattua ja pyykit koneeseen. Nyt vielä matot parvekkeelle ja lattian luuttuaminen. Sitten voin hyvällä omallatunnolla lysähtää sohvalle tai sängylle tai takaisin tähän tuoliin. En kyllä jaksa ulos lähteä, menen sitten huomenna...

Olo on muuten vähän positiivisempi kuin herätessä. Kyllä tämä tästä. Ystävänikin soitti juuri, sekin piristi. Sain keittiöön uuden lampunkin asennettua. Hyvä minä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

LillyMunster kirjoitti:Olen saanut tiskattua ja pyykit koneeseen. Nyt vielä matot parvekkeelle ja lattian luuttuaminen. Sitten voin hyvällä omallatunnolla lysähtää sohvalle tai sängylle tai takaisin tähän tuoliin. En kyllä jaksa ulos lähteä, menen sitten huomenna...

Olo on muuten vähän positiivisempi kuin herätessä. Kyllä tämä tästä. Ystävänikin soitti juuri, sekin piristi. Sain keittiöön uuden lampunkin asennettua. Hyvä minä.
Pienistä asioista se ilo irtoaa tiukan paikan tullen. Itse sain vietyä lasijätteet ekopisteeseen, ja pullot ja tölkit kauppaan sekä pyykit pestyä.. Kylläpä on tyytyväinen olo. Muka. Sitten vielä tunnin päästä spinningiin, ni päivän puuhastelut saa olla pulkassa :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyllä väsyttää taas, eikä työt huvita juuri ollenkaan. Onneksi kohta pääsen kotiin ja sitten tulee veljeni kylään katsomaan, mikä mättää, kun laajakaista ei auennut toimestani eilen. Perhana, että otti illalla päähän, kun olin räpeltänyt koneen kimpussa pari tuntia. Tunsin suurta riittämättömyyttä ja otti pannuun, kun en osannut. Argh, haluan osata kaiken! Dvd-laitteen kyllä sain kytkettyä ja ohjelmoitua niin, että voin katsoa vaikka minkä alueen dvd-leffoja.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

urpiainen kirjoitti:'Nuff Said.
Melko pätevä tulos. En ihan täysin allekirjoita kuitenkaan, koska harrastan nykyisin positiivista ajattelua. Sitä paitsi mua ahdistaa kesällä yleensä eniten, varsinkin jos on kuuma. Kesään tiivistyy mulla muisto kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta, joka tapahtui erittäin kauniina, lämpimänä kesäiltana. Kaksi viimeistä kesää ovat olleen myös siinä mielessä vaikeaa aikaa, että olen toipunut suhteista. Minun mielestäni hienoa juuri tämänhetkisessä elämässäni on se, etten ole aloittanut mitään suhdetta, jolla olisi mahdollisuus loppua kesän kynnyksellä. Ei enää kolmatta paskaa kesää putkeen, kiitos.

Sitten iloisia uutisia: Olen saanut luettua tänään mukavasti! Nyt jatkamaan! :cheer:
Vastaa Viestiin