Turha tiistai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voyageur kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Sitä se polliisisetä ei (tutkinnallisista syistä) kertonut.
Riettailija! Tais olla tutkinnat kesken..
Nimenomaan. Esitutkinta.
nokkaelain

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Mä aion tehdä huomenna jänskän ihmiskokeen. Laitoin äsken kelloni soimaan hyvissä ajoin seitsemää
Helpompi olisi itselleni ensin valvoa seitsemään ja mennä töihin. Eilen katsoin töistä tullessa, onko kello tosiaan 23:30. Oli se. Tosin ihan 8 tuntia en ehtinyt silti olla.
ninnithequeen

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sauna kutsuu väsynyttä ahertajaa....Makkarista tuli muuten hiano. Mitenkähän tuohon tottuu. Ja nyt varmistui sitten samalla väritkin, joita seiniin myöhemmin lätkitään. Loistavaa.

Nyt lapsonen unille ja sitten miehen kanssa alasti....löylyihin.
nokkaelain

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

irmelianneli kirjoitti:Tässä kaupungissa on kuulemma toinenkin minunnimiseni, ja sen lompakko oli pöllitty
Tälläkin paikkakunnalla on joku molempia etunimiä myöten saman niminen. Tänä vuonna on minulle näytetty vahingossa sairaalassa tuon toisen arkaluontoisia terveystietoja, ja talvella kun tuo meni kihloihin, sukulaiset alkoivat kyselemään luettuaan lehdestä asiasta :).

Ja muuten, joku teki osoitteenmuutoksen osoitteeseni. Ei auttanut heti vaikka kantoi kirjeet takaisin postiin; sieltä ne pullahtivat takaisin. Ja taloyhtiökin toimitti järjestyssäännöt. Pitäisikin ehkä informoida, ettei täällä muita asu.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

irmelianneli kirjoitti:
Nimenomaan. Esitutkinta.
Onhan se hyvä tietty mestat katsastaa ennen hutkintaa.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nokkaelain kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tässä kaupungissa on kuulemma toinenkin minunnimiseni, ja sen lompakko oli pöllitty
Tälläkin paikkakunnalla on joku molempia etunimiä myöten saman niminen. Tänä vuonna on minulle näytetty vahingossa sairaalassa tuon toisen arkaluontoisia terveystietoja, ja talvella kun tuo meni kihloihin, sukulaiset alkoivat kyselemään luettuaan lehdestä asiasta :).

Ja muuten, joku teki osoitteenmuutoksen osoitteeseni. Ei auttanut heti vaikka kantoi kirjeet takaisin postiin; sieltä ne pullahtivat takaisin. Ja taloyhtiökin toimitti järjestyssäännöt. Pitäisikin ehkä informoida, ettei täällä muita asu.
Minulla on sentään kolme etunimeä, ei se sentään kaikkia niitä, ja vielä oikeassa järjestyksessä ole plagioinut, se penikka. Juu, onhan mullekin tullut tähän osoitteeseen ulosottovirastosta karhujakin moneen otteeseen (ja isoja olivatkin :shock: kun olen vahingossa aukonut tietysti). Olen viskonut ne takaisin postiin vaan. Tai hetkinen... jos nämä liittyvätkin toisiinsa jotenkin... :? (Niin siis, niissä oli jonkun 'firman' nimi vast.ottajana)
tonttu

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huoh. Lätmämatsi nähty, oli muuten ihan perseestä. En muistanut enää kolmannessa erässä ketä pit i kannustaa. Ihme juoma tuo kalja. Few fighterssin keikka... no sekin oli ihan perseestä.
Hyvä asia tässä päivässä oli se että löysin sopivat rintsikat. EIkä ees maksanut paljoa.

Ja nyt muuten nukkumaan eikö niin. Huomenna pitis mennä töihin. Toivottavasti tmä humala häviää ennen sitä.
1108

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LOST:ia vielä jakso ja maate.

*prööt* Öitä paskat.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mulla tuppaa olemaan sellaiset kaivo-aivot että joskus sinne plumpsahtaa pohjalle joku juttu joka jää vaivaamaan, ja syövereistä pulppuaa pinnalle mutaista vitutusta - mutta ei ole hajuakaan siitä mikä sen aiheuttaja on.
Mulla on tämmöset aivot kans. Välillä joku jäytää mieltä jossain ajatusten ulottumattomissa ja olo on ahdistunut ja stressaantunut, mutta syytä et tiedä. Mitään sellaista ei tule mieleen, mikä olon aiheuttaisi.
Ai näitä on muillakin? :think:
Hiukan harmillista, kun ei koskaan osaa olla tyytyväinen, vaikka kaikki juuri sillä hetkellä oliskin kunnossa.
Jos ei joku menneisyyden trauma vaivaa, niin sitten huolettaa tulevaisuus.
Minäkin liityn kerhoon... Nämä on niin R.syttäviä, että ei mitään rajaa... Tänään oli kyllä aika hyvä päivä, verrattuna vaikkapa eiliseen. Tänään kävin ulkonakin, kaupungissakin peräti kaksi kertaa, leikkasin kaverin hiukset, maksoin laskut, ostostelin kuukauden säilykkeet ja pakasteet...

Mutta aina välillä se paska osuu ilmastointilaitteeseen, ja syytä ei voi tietää. Hitto, pitää varmaan vaan tyhjentää päänsä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Mies ei anna mulle hetkenkään rauhaa. Koko ajan pitäisi olla leikkimässä ja nytkin se roikkuu kynsillään joko persuksissa tai jalassa. Terhakka ja reipas poika.
Minä muistan tuon saman jutun, kun Mikki-kisuni oli vielä wauwa. Se oli alkuun tosi söpöä, mutta sitten se alkoi käymään rasittavaksi, ja en omistanut enää yksiäkään ehjiä sukkahousuja, käsivarsien ja jalkojen ihon verinaarmuista puhumattakaan... Ongelman ratkaisi tehokkaasti Leevi-wauwa. Voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että kahdesta on paljon vähemmän vaivaa kuin yhdestä, ja ovatpa sitten seurana toisilleen, jos joutuvat jäämään yksin.

Mikki-kisulle kävi valitettavasti huonosti, ja Leevi jo rauhoittuneena aikuisen aoli pitkään yksin, kunnes sitten taloon tuli uusi wauwa, Mosse. Niin vain vanhakin nuortui :D Ja hyvin tulevat juttuun.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin