Turha tiistai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kelläköhän mä näin muuten sellaisen paidan, jossa luki "Emäntä". Sellainen olisi hauska omistaa.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: pulppuavaa puhetta
Todellakin jännittäviä hetkiä sulla tiedossa. Mä odotan vaan perjantaita että sais nukkua 24h putkeen. Mutta kuten jo totesin, mukavaa matkaa ja pidähän meidät ajantasalla tapahtumien käänteistä :D
Dumari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Kelläköhän mä näin muuten sellaisen paidan, jossa luki "Emäntä". Sellainen olisi hauska omistaa.
Jos niitä paitoja on vain yksi, niin syön joululahjaksi saamani villasukat.

(ps. "Isäntä"-paitoja on ihan varmasti kanssa tosi monta olemassa)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: pulppuavaa puhetta
Todellakin jännittäviä hetkiä sulla tiedossa. Mä odotan vaan perjantaita että sais nukkua 24h putkeen. Mutta kuten jo totesin, mukavaa matkaa ja pidähän meidät ajantasalla tapahtumien käänteistä :D
Tuskin siellä mitään ihmeellisempää tapahtuu. Kävellään kävelykatua pitkin, ihaillaan sauvakäveleviä pariskuntia ja notkutaan Coffee Housessa. Käyn kaikki Kouvolan kaupat ja kirpparit läpi yksin tai kaverien kanssa ja sensellaista. Ihailen paperimiesten vastavaihdettuja autoja ja naisten millintarkkoja ja räikeäksi värjättyjä kampauksia ja huolellista meikkiä. Nautin pikkukaupungin kiireettömästä olosta.

Tietty tuo vaalipäivä jo vähän jänskättää, mutta minä saan kyllä seurata tuloksia vasta klo 20 jälkeen, kun meidät laskijat päästetään taas ulkomaailmaan. Sitten taidamme perustaa omat vaalivalvojaiset johonkin hyväksi havaitsemaamme mestaan.

Mietin muuten, että Kouvolassa taitaa olla lihavampia ihmisiä kuin Helsingissä. Siltä ainakin tuntuu, kun miettii katukuvaa.

Hyvää nukkua!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kelläköhän mä näin muuten sellaisen paidan, jossa luki "Emäntä". Sellainen olisi hauska omistaa.
Jos niitä paitoja on vain yksi, niin syön joululahjaksi saamani villasukat.

(ps. "Isäntä"-paitoja on ihan varmasti kanssa tosi monta olemassa)
On niitä varmaan useampi, varmaan jopa ihan jossain kaupassa. Mun mielestä olisi herttaista, jos mulla olisi mies, joka silloin tällöin kutsuisi mua hellästi emännäksi. Voisihan se ostaa mulle sellaisen paidankin tietty.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Duunissa on taas kaikki jutut ihan perseestä. Laatikot ei mee kiinni ja asiat ei hoidu. Mä pelaamaan bingoa.
;)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tänään oli kivoja keskustelja luennolla ja päivä oli melko lyhykäinen, kivaa.
Kävin kaupassa ja voisin kokata ja hemmotella vähän muruani joka on aika poikki työpäivänsä jälkeen..
nami nami
AarneAnkka

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Puuh. Taas kulutin koko päivän ja rekkalastillisen paukkuja yhteen pieneen tehtävään joka ensin ei onnistunut, sitten onnistui paskasti, ja lopulta vihdoinkin onnistui, mutta paljastuikin että sitä juttua jonka tein, niin hieno kuin se onkin, ei tarvitakaan juuri nyt.

No kun ei ollut muitakaan tehtäviä ja päätin olla oma-aloitteinen. Sen siitä saa. Perkele. :tiistai: No, kai tää oli ihan hyvää harjoitusta joka tapauksessa...
Yönmustaritari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Keikaus kirjoitti:Kelläköhän mä näin muuten sellaisen paidan, jossa luki "Emäntä". Sellainen olisi hauska omistaa.
HellBell??
1108

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Asoo, kämppä tuuletettu ja saatu onnistuneesti myrkyn hajut pois. Lost pyöriin ja takasin sohvalle peiton alle. Vaikuttaa aika hyvältä sarjalta, 6 DVD:tä jäljellä. Eiköhän se tällä viikolla selviä millanen on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että on sitten Patsi poistunut areenalta. Miten tässäkään pystyy sitten lupauksiaan pitämään?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt minulla on mies talossa.

Nimeä mietin edelleen, kun ei se Pentti vaan meinaa sopia mieleen eikä kissaan. Saas nähdä miten kauan tuo on nimetön. Esko Mörkö?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Nyt minulla on mies talossa.

Nimeä mietin edelleen, kun ei se Pentti vaan meinaa sopia mieleen eikä kissaan. Saas nähdä miten kauan tuo on nimetön. Esko Mörkö?
Onnea!!!!

Ihanaa, miten mies viihtyy?

Edesmennyt baarikärpäsemme Esko* olisi hurjan onnellinen, jos miehesi kantaisi samaa nimeä kuin hän :)


Karmea työpäivä, vaikkei pitänyt olla. Ihan loppu, kuittiväsynyt, vittuuntunut ja puhki. Onneksi saa olla kotona perheen kanssa ja sisustaa (kohta menee kyl hermot aikuisilla). Illemmalla sauna päälle, hyvä leffa pyörimään, vaikka sitä onkin varmaan hassu katsoa, kun on sänky ja kirjahylly "väärinpäin", mutta kuitennii.


*Esko oli oikea kärpänen, joka katosi baaristamme vasta vähän ennen Joulua. RIP.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mies ei anna mulle hetkenkään rauhaa. Koko ajan pitäisi olla leikkimässä ja nytkin se roikkuu kynsillään joko persuksissa tai jalassa. Terhakka ja reipas poika.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Mies ei anna mulle hetkenkään rauhaa. Koko ajan pitäisi olla leikkimässä ja nytkin se roikkuu kynsillään joko persuksissa tai jalassa. Terhakka ja reipas poika.
Miehelläs on hyvä maku. :wink:
ninnithequeen

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Johan alkoi taas vituttaa.

Huominen työpäivä meni sitten ketuiksi, sillä minä joudun olemaan klo 7:30-15:30 kotona, koska jotkut perkeleen horminputsaajat tulevat tänne. Hormeja vissiin putsaamaan....
Olisivat vaan voineet ilmoittaa VÄHÄN aikaisemmin, että siirtäkää vaatehuoneista, kylppäreistä, vessoista ja muualta kaikki tavarat edestä jotta pääsemme tekemään hommamme.

Ja ilmoitus tästä tuli siis tänään. Ei vittu mitä touhua. Jos joku ihmettelee, miksi pitää olla kotona, niin ihan kissojen takia. Vieraat ääliöt vielä päästävät vahingossa kattiparat ulos.
1108

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onnistuin koukuttaan itseni LOST:iin, eka DVD kohta katsottu. Ähäääääää, ja kohta aloitan juonipaljastukset. Prkle, tästä kannatti maksaa.
1108

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja asiasta kolmanteen. Helevetin hienoa että koko saatanan taloyhtiö on tuulettanut huoneistojaan koko illan, TÄÄLLÄ ON IHAN VITUN KYLYMÄ!!! *takas sohvalle shaalin alle*
Kittys

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kotiuduttu kyläreissulta, talo oli täynnä kääpiöitä.
Huomaan tekeväni kaikkea muuta ku sitä olennaisinta. Kääpiö nuquun ja taidan alkaa pakkaan. TJ3. Bleh. :?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hieman sielussa särähti hetkisen, kun tuli puhelu äsken Oulun rikospoliisista.. :shock: Nooo eipä muuta, kun nimelläni (ja osoitteellani) oli availtu tilejä mihin sun sattuu, ja osteltu tuhansien eurojen edestä elektroniikkaa ym. roinaa. Tässä kaupungissa on kuulemma toinenkin minunnimiseni, ja sen lompakko oli pöllitty, ja siitä se sitten on lähtenyt..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Ann »

irmelianneli kirjoitti:Tässä kaupungissa on kuulemma toinenkin minunnimiseni, ja sen lompakko oli pöllitty, ja siitä se sitten on lähtenyt..
..oliko se toinen samanniminen jaellu pepukkaakin ympäri kaupunkia, vai olitko se sittenkin sinä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ann kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tässä kaupungissa on kuulemma toinenkin minunnimiseni, ja sen lompakko oli pöllitty, ja siitä se sitten on lähtenyt..
..oliko se toinen samanniminen jaellu pepukkaakin ympäri kaupunkia, vai olitko se sittenkin sinä?
Sitä se polliisisetä ei (tutkinnallisista syistä) kertonut.
hermine

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti:Kelläköhän mä näin muuten sellaisen paidan, jossa luki "Emäntä". Sellainen olisi hauska omistaa.
Tampereella Itsenäisyydenkadulla on paitapaino, niiden ikkunassa olen ainakin tommoisia nähnyt. Löytyy myös mm. "nainen ei kaipaa köyhää miestä".
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

irmelianneli kirjoitti: Sitä se polliisisetä ei (tutkinnallisista syistä) kertonut.
Riettailija! Tais olla tutkinnat kesken..
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Edith

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä aion tehdä huomenna jänskän ihmiskokeen. Laitoin äsken kelloni soimaan hyvissä ajoin ennen seitsemää ja sitten huomenna katson, jaksanko herätä ja toimittaa itseni yökahdeksaksi kuntosalille ja sieltä sitten välttämättömien ja myöskin aikaa vievien siisteytymisaskareiden jälkeen kymmeneksi luennolle. Jänskättää.
Viimeksi muokannut Edith, 24.01.2006 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin