Turha tiistai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Millonhan sitä kahville menisi, pitäisi varmaan syödä ensin. taidan kuitenkin tehdä teekkarit ensin..
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tee-Pee-Koo! :cheer:
Olinx eka?
:muu:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Heräsin tunti pari ennen kellonsoittoa tällä kertaa, ja oli vakaa aikomus lähteä aamulenkille. Tässä mä vielä kuitenkin istun.. :? Noo, aika meni työhakemusta naputellessa, ja siskojen kanssa puhelimessa yht. puolitoista tuntia. Vaikka vielähän tuota ehtis, en oo kerenny syödäkään vielä mitään, kahvia menny jo useampi mukillinen tosin. Mittarikin nollassa, kesäkelit, mitä nyt lunta vähän tupruttaa.

Ensimmäinen aamu ilman sanomalehteä. Orpoa.
nypari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nyt kahvit naamariin ja kohta hiihtämään. Mulla on vaan alaselkä ihan jumissa eilisestä säbästä, vaikka venyttelin pitkään jälkeenpäin. Päivällä kotiteatterin kokoamista ja illalla mussu tulee kylään.
nypari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

irmelianneli kirjoitti:Ensimmäinen aamu ilman sanomalehteä. Orpoa.
Mun äipältä joululahjaksi saamani Aamulehden vuositilaus ei ole vieläkään alkanut. Lähetin äsken taas yhden textarin, lupas tilata lehden tänään - saas nähdä muistaako. Eli mun orpous on kestänyt jo kuukauden.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ensimmäinen aamu ilman sanomalehteä. Orpoa.
Mun äipältä joululahjaksi saamani Aamulehden vuositilaus ei ole vieläkään alkanut. Lähetin äsken taas yhden textarin, lupas tilata lehden tänään - saas nähdä muistaako. Eli mun orpous on kestänyt jo kuukauden.
Mulla tulee kestämään vähintäänkin vähän vielä kauemmin. Tiukka periaatepäätös. Ellei joku halua tilata mulle lahjaksi. Opettelen lukemaan uutimet netistä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomentapäivää! Tai johan sitä onki oltu töissä jo muutama tunti, mutku toiselta koneelta ei jostain syystä pääse kityyn.. Mitä helvettiä?!
Turha tiistai on joo, ei mitään mielenkiintosta päässä tai ohjelmassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:Mulla tuppaa olemaan sellaiset kaivo-aivot että joskus sinne plumpsahtaa pohjalle joku juttu joka jää vaivaamaan, ja syövereistä pulppuaa pinnalle mutaista vitutusta - mutta ei ole hajuakaan siitä mikä sen aiheuttaja on.
Mulla on tämmöset aivot kans. Välillä joku jäytää mieltä jossain ajatusten ulottumattomissa ja olo on ahdistunut ja stressaantunut, mutta syytä et tiedä. Mitään sellaista ei tule mieleen, mikä olon aiheuttaisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mulla tuppaa olemaan sellaiset kaivo-aivot että joskus sinne plumpsahtaa pohjalle joku juttu joka jää vaivaamaan, ja syövereistä pulppuaa pinnalle mutaista vitutusta - mutta ei ole hajuakaan siitä mikä sen aiheuttaja on.
Mulla on tämmöset aivot kans. Välillä joku jäytää mieltä jossain ajatusten ulottumattomissa ja olo on ahdistunut ja stressaantunut, mutta syytä et tiedä. Mitään sellaista ei tule mieleen, mikä olon aiheuttaisi.
Ai näitä on muillakin? :think:
Hiukan harmillista, kun ei koskaan osaa olla tyytyväinen, vaikka kaikki juuri sillä hetkellä oliskin kunnossa.
Jos ei joku menneisyyden trauma vaivaa, niin sitten huolettaa tulevaisuus.
Elukka

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yippe-ka-yeah.
Tänään olis päivän projektina päivittää kaikki kuvaruutukuvat ton softan käyttöohjeeseen.
Motivaatio 130%... Not. :|
1108

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elukka kirjoitti:Tee-Pee-Koo! :cheer:
Olinx eka?
:muu:
Et ihan

Tänään 7:38 tölväsin ekan TPK:n
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kävipä hassusti aamulla. Heräsin joskus viiden aikaan menkkakipuihin, kun edelliset ibuprofeenien vaikutus oli lakannut. Otin sitten viisaudenhampaan poiston jälkeisiin kipuihin määrättyä Voltarenia, joka käy myös menkkakipuihin. Odotin tunnin, eikä auttanut, joten otin toisen. En tiedä, johtuiko siitä vai menkkakivuista, mutta rupesi pyörryttämään ja oksettamaan. Äkkiä sänkyyn takaisin ja soitto isäpuolelle, että tuo Buranaa tms. No, ei ole tarvinnut ottaa niitäkään vielä, kun ei ole särkenyt mikään paikka aamun jälkeen. Töihin tosin pääsin vasta kahdeltatoista ja vieläkin vähän huippaa. Tää on tätä menkkailijan ja sekakäyttäjän arkea.
Kikkelis kokkelis.
tonttu

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Siis nukuinko oikeasti yli kellonympäryksen!?!1 :shock:
Olihan tuota univelkaa kieltämättä kertynyt ihan kiitettävästi viime viikolta. Voisi tehdä tänään "kansalaisvelvollisuutensa" ja käydä äänestämässä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, mä oon vähän ihastunut mun naapurinpoikaan. Se puhuu jotain ihanaa murretta, sillä on iso nenä ja rako hampaiden välissä. (Kaksi jälkimmäistä löytyy mustakin, joten ehkä kyseessä on joku itserakkauden jalostuneempi muoto.) Se on jotenkin niin söpö. Viime aikoina mä olen ollut vähän vaivautunut, kun olen nähnyt sitä. Se saattaa johtua siitä, että flirttailin hänen kanssaan ja kutsuin häntä naapurin nöpönokaksi. Ai saakeli, vähänkö mua naurattaa, kun muistan, että törmäsin häneen kerran iltajoratsuissa ja sanoin, että jos me saataisiin lapsia, niille tulisi tosi komeat nenät. Se sanoi, että syntyisi pelkkä nenä. :lol:
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaihteeks mukavaa olla töissä. Hinnottelut tuli tehtyä jo het aamupäivästä ja nyt saan suunnitella asiakkaille meneviä matskuja uusista kohteista. Ihanan luovaa :P
Juu, ja mä pääsen tänään jo puol tuntii aikasemmin. Pienistä asioista se hymy kasvoille tulee.
Dumari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta. Mutteri tuossa 12ta aikaa soitteli ovikelloa, niin piti nousta ylös, nyt ollaan rauhalliseen tahtiin siivoiltu. Veli käytti eilen kaupassa, joten kohta olen taas valmis erakkoelämään perjantaihin saakka.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ensimmäinen ravinto tänään tässä menossa.. appelsiini ja omena. Tulipahan sittenkin tehtyä se aamuaerobinen.. tai päivähän se oli kyllä hyvin pitkälti jo. Jotakin siellä tuiskutti, takki ja naama ihan märkänä. Löysin netistä passelin kämpän, jätin yhteydenottopyyntöä. Ainiin, ja ostin B-vitamiinia ja kalaöljykapseleita.. hyi helvetti mitä lohiröyhtäisyjä tulee :laatta:
Kittys

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä oon ollu reipas. Kävin ostamassa 12 rullaa tapettia ja muutamat tilasin. Maalit (+liisterit) pitäs vielä päättää ja käydä ostamassa.
Niin, ja ison telkunki ostin. Ihanan kallista :oops:

Nyt kahvia ja sit vois ottaa unta ihan hetken.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä tiistai ei taida olla lainkaan turha, vaan saattaa olla, että tänään toteutuu pitkäaikainen unelmani ja miehenkaipuuni saa tyydytyksensä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Haa, ei täysin turha tiistai täälläkään.
Olen taas askeleen lähempänä havittelemaani uutta työpaikkaa. :cheer:
Ensi viikolla haastatteluun.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Tämä tiistai ei taida olla lainkaan turha, vaan saattaa olla, että tänään toteutuu pitkäaikainen unelmani ja miehenkaipuuni saa tyydytyksensä.
Oooooh??!! Kerro heti lisää!!?

(Onks se se Pentti.. vai joku inhimillisempi?)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä lähden tänään Kouvolaan! Mitäs siitä sanotte?
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti:Mä lähden tänään Kouvolaan! Mitäs siitä sanotte?
Mukavaa matkaa :P Mitäs Kouvolassa on?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä lähden tänään Kouvolaan! Mitäs siitä sanotte?
Mukavaa matkaa :P Mitäs Kouvolassa on?
Minä, sitten kun olen siellä. Hehe. Opiskeluhommia menen sinne tekemään. Sitten tulen kiireesti takaisin torstaina, kun perjantaina menen töihin ja meillä on hauskaa töissä tiedossa. Lauantaina menen taas takaisin Kouvolaan, kun sunnuntaina ja maanantaina lasken vaaliääniä ja jännitän. Elämäni on siis sangen Kymenlaakso-painotteista lähitulevaisuudessa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Turha tiistai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämä tiistai ei taida olla lainkaan turha, vaan saattaa olla, että tänään toteutuu pitkäaikainen unelmani ja miehenkaipuuni saa tyydytyksensä.
Oooooh??!! Kerro heti lisää!!?

(Onks se se Pentti.. vai joku inhimillisempi?)
Penttiä ollaan kohta noutamassa, tämän varmistin äsken biologiselta äipältäni, KISSANRISTIÄISIÄ TIEDOSSA!
Vastaa Viestiin