Kiero keskiviikko.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kevyesti väsyttää. En odota yhtään huomista kun täytyy herätä vielä aiemmin. Tosin, sitä nyt on ihan turha vielä murehtia.
Ja pitikin mennä juomaan sitä kaljaa eilen, päänsärynhän siitä sai. Tää on ihan selvä maanantai.
Exsat

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Väskyttää!

Tauko lukemisesta, kohta takaisin. Kärsin tällä hetkellä suhteellisesta (motivaatio-)köyhyydestä, toivottavasti aihe vaihtuu johonkin mielenkiintoisempaan.
Kittys

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Aion tänää olla ahreraNpi kuin eilen. Pyykkii, tiskii, kokkausta, viraapelii duunii. Niin, ja aion myös pakata monta hiton laatikkoa. PääseNpähän perjantaina väheNmällä sitten :)
nypari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Voiko ihmistä väsyttää se, että aina väsyttää ja miettii väsymykseen asti sitä ainaista väsymystä, väsyen siihen, että miettii sitä väsymyksen aiheuttamaa väsytystä, joka aiheuttaa väsymyksen? Daah?!+)(/)6/%#(
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt se sitten kieroks posahti. Pomo lupas mulle täks kuukaudeks korkeemman palkan ja ny se oli sanonu palkanlaskijalle, et mulle maksetaankin alemman palkan mukaan. Pikkasen kiehahti ja kuohahti ja joutu lähtee tupakille ja vetää kaks peräjälkeen.
Rauhotuin sit sen verran etten ihan linjoja pitkin hyppiny pomon silmille..
Stana mitä venkoiluu.. Vittu!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Voiko ihmistä väsyttää se, että aina väsyttää ja miettii väsymykseen asti sitä ainaista väsymystä, väsyen siihen, että miettii sitä väsymyksen aiheuttamaa väsytystä, joka aiheuttaa väsymyksen? Daah?!+)(/)6/%#(
Voi. Usein ajattelen, että tuo on väsymykseni ainoa syy. Olen tosin varulta menossa kilpirauhaskokeeseen.

Minä tyttöpä olen Kouvolassa. Kypsyysnäyte on annettu ja väsyttää. Minua tosin väsyttää se, että nukuin vain viisi, kuusi tuntia. Herätin vahingossa kaverinikin liian aikaisin, kun en herännyt herätyskelliin.

Kohta lounastan kaverieni kanssa laitoksen ruokalassa.

Ai niin, loistouutisia. Minulle tarjottiin eilen elämäni ensimmäistä portugalinkielistä käännöstyötä. Ah! Aihe on tosin jalkapalli, joten käännöksen joutuu tarkistuttamaan jollakin asiaa tuntevalla ihmisellä, jos käännös käsittelee muutakin kuin jonkun jalkapallistin nais- ja huumesotkuja ja muuta sellaista, mihin jotkut urheilijat urheilu-uransa jälkeen keskittyvät.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kello on vasta noin vähän, ja ois vähän tylsää. Hmph. Jotain aktiviteettiä voisi kehittää.

Onko joku muuten nähnyt tuon nelosen leffan, mikä illalla tulee? "Pahan Vanki". Onkohan mistään kotosin?
Elukka

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop. :)
TPK MK II.
Yllättävän helposti lähti 1/4 meikäläisen viisaudesta veks.
Kauhulla muistelin niitä tarinoista hirviömäisillä juurilla varustetuista hampaista, jotka on pakko leikellä palasina poies.
Jouduin tuolta osin pettymään, puudutuspiikin tökkääminen kitalaen puolelle tuntui pahemmalta kuin itse operaatio, joka oli ohi kirjaimellisesti käden käänteessä.
Nyt on kitalaki vielä puudutuksen jäljiltä vähän hassun tuntuinen.
Noh, ainakaan tuo hampaan pirulainen ei enää kalva poskea. Kuva
Otin sen kumminkin varuilta talteen, jos rupeaa äkkiä tulemaan poikkeuksellisen tyhmä olo.
Pikku-Akka

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

TPK
Kuittien läpikäymistä takana nyt jo useita päiviä eikä loppua näy. Jossain välissä pitäs ehtiä tekeen jotain muutaki...

Viime yönä sain nukuttua vain muutaman tunnin, kun poika heräili puolen tunnin välein ja kipitti aina meijän huoneeseen. No, jospa se oppis sinne omaan huoneeseen. :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tosiaan joo kiero keskiviikko, ei vois taas enempää kiukuttaa. Kaikkein eniten ehkä se, et maailman söpöin poika lopetti täällä työskentelyn. Eli toisinsanoen kerkesin olla melkein kaks vuotta ihastunu siihen, uskaltamatta tehdä asialle yhtään mitään..ja nyt se sitten on liian myöhäistä. Ihan supernörttiä.
Muuten tietysti pitäis olla kaikki ihan ok, ku on palkkapäiväkin..mutta kun ärsyttää sekin että unohdin laskut kotiin, enkä siis pysty maksaa niitä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jooh. Herätty on ja jopa ajat sitten. Ihmeellistä. Nyt ulos ja keskustaan, hakemaan sisko, ja sitten porukalla äipän luo korttia pelaamaan tai muuten vaan juoruilemaan. Ennättääkin monta kierrosta Canastaa ennen kuin työt viideltä kutsuvat :D

Kaunis päivä. Kun pakkasta on 30 astetta vähemmän kuin vielä pari päivää sitten, tuntuu pudosti siltä, että pitäisi etsiä kesämekot kaapista ja lähteä sandaaleissa ulos. Siellähän on ihan kesä! Jospa kuitenkin malttaisin mieleni, ja odottaisin vielä pari kuukautta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta. Olipas kiva herätys kun ikkunoista päin kuului iso jysähdys, puolen sekunnin analyysi osoitti että jäät/lumet tulevat alas katoilta, koska nyt taitaa olla nollakeli.

Nyt kukkahattusetä syö aamiaiseksi hedelmämysliä mansikkaviilillä. Odotettavissa tiukkaa pieksentää WoWissa tänään.
Elukka

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta. Olipas kiva herätys kun ikkunoista päin kuului iso jysähdys, puolen sekunnin analyysi osoitti että jäät/lumet tulevat alas katoilta, koska nyt taitaa olla nollakeli.
Oletko ihan varma, ettei sulla ollut vaan m(/t)ethaania siivouskomerossa? :shock:
Dumari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elukka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta. Olipas kiva herätys kun ikkunoista päin kuului iso jysähdys, puolen sekunnin analyysi osoitti että jäät/lumet tulevat alas katoilta, koska nyt taitaa olla nollakeli.
Oletko ihan varma, ettei sulla ollut vaan m(/t)ethaania siivouskomerossa? :shock:
En ole varma mistään muusta kuin että Nykäsen Masa osaa dokata.
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noniin, on käyty työpaikkahaastattelussa, ostettu uudet farkut ja uudet piilarit. Mitäs nyt :?: .
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Starflare kirjoitti:Noniin, on käyty työpaikkahaastattelussa, ostettu uudet farkut ja uudet piilarit. Mitäs nyt :?: .
Tuu tekee mun duunia, että mä voin vetää lonkkaa.
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kid kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Noniin, on käyty työpaikkahaastattelussa, ostettu uudet farkut ja uudet piilarit. Mitäs nyt :?: .
Tuu tekee mun duunia, että mä voin vetää lonkkaa.
Maksatko hyvinkin?
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Starflare kirjoitti: Maksatko hyvinkin?
Toki. Saat lämmintä kättä ja pahanmakusta teetä. Riittääkö?
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kid kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Maksatko hyvinkin?
Toki. Saat lämmintä kättä ja pahanmakusta teetä. Riittääkö?
Tuolla palkalla en taida edes nousta ylös, vaan otan torkut.
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Starflare kirjoitti: Tuolla palkalla en taida edes nousta ylös, vaan otan torkut.
:perse:
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kid kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Tuolla palkalla en taida edes nousta ylös, vaan otan torkut.
:perse:
:p:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nonni, mitäs mä nyt sit loppupäivän teen?! Kaikki tehty, mitä tehdä piti. Kello on vasta noin vähän. Pitäiskö lähtee illalla vielä paceen.. En taija jaksaa sentään. Tuli reippailtuakin tuossa vielä jumpan päälle pikku lenkki. Pitäiskö muka hakea tuosta lähi-Makuunista joku.. Oon kyllä niin ADHD ja huono leffankattoja, että enhän mä huomiseks sitä vielä kykenis palauttamaan. Noh, minä juon nyt teetä.
nypari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:... joten käännöksen joutuu tarkistuttamaan jollakin asiaa tuntevalla ihmisellä, jos käännös käsittelee muutakin kuin jonkun jalkapallistin nais- ja huumesotkuja ja muuta sellaista, mihin jotkut urheilijat urheilu-uransa jälkeen keskittyvät.
Voin auttaa tarvittaessa, uskon tietäväni aiheista ainakin jotain.
Sannu

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mul on just sellanen semiflunssa, että olo on kurja, mutta ei niin kurja et voisi vaan hyvällä omallatunnolla pötköttää sohvalla tekemättä mitään.

Sain kuitenkin tehtyä opinnäytetyöhöni liittyvän kyselylomakkeen valmiiksi ja se on nyt testikäytössä. Pian tulee teidän ilmoittautuneiden meiliboksiin.

Mitäs sitä vielä tänään tekis...

Lupasin hakea tarhasta ja viedä siskon 4v. tytön synttäreille kun vanhemmat ovat duunissa myöhään...sit vois vihdoin viimein ostaa ne NY:n lennot...

eiköhän siinä ole tälle päivälle tarpeeksi...
safi

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja safi »

Vieläkö te jaksatte täällä tapella. Joka helvetin keskustelu täynnä jotain ihme kitinää. Keksikää nyt päivällenne jotain muuta sisältöä, kun kityily aamusta iltaan... Käykää nyt helvetti edes ulkona ihmisten parissa välillä, jos ne ajatuksetkin siellä pääkopassa hiukan kirkastuis...
Vastaa Viestiin