Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Lilo kirjoitti:Millä (kuvankäsittelyohjelmalla) sä valkaset sun hampaat?
Photoshop Dodgella. Kasvojen hoitoon käytän Photoshop Burnia ja Photoshop Curvesia riippuen kummat kasvot on käytössä. Yleensä hyvin kummat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Millä (kuvankäsittelyohjelmalla) sä valkaset sun hampaat?
Photoshop Dodgella. Kasvojen hoitoon käytän Photoshop Burnia ja Photoshop Curvesia riippuen kummat kasvot on käytössä. Yleensä hyvin kummat.
Ehehe.. ei mene montaa vuotta kun naiset keskustelee keskenään "mitä sä käytät ryppyihin? Mulla toimii Photoshop Dodge". "Ah, mä oon löytäny uuden, nimittäin Photoshop Curvesin!"
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Turbohaltija kirjoitti:Oikea kysymys olisi siis ollut, pitääkö pikkuego Monty Pythonin elokuvista, josta tuo ensimmäinen kysymykseni oli napattu (leffasta Monty Python and the Holy Grail). Nyt joudun päättelemään, että et ole ainakaan suuri Python-fani.
Tätä taustaa vasten on vähintäänkin kummallista, että Turbohaltija järjestää lauantaina Mozartin syntymäpäiväkestejä, kun tuolloin kaikki kunnon ihmiset ovat tietysti Arkistossa katsomassa kyseistä elokuvaa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hebuli

Re: Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

pikkuego kirjoitti:Kysykää mitä haluatte, vastaan mitä muutakaan kuin mitä haluan.
Miten iso (pikseleissä) toi sun ruma avatar on? Onko se 125x125 vai enemmän? Onko se linkitetty jonnekin muuanne ja sitä kautta saa käytettyä isompia kuvia? Näyttää vaan isommalta kuin muiden pikkuruiset avattaret. Onko sulla jotkut ihmeoikat jolla saat noin suuria avattaria? Vai johtuuko se vaan siitä että se on neliönmallinen?

EDIT: No kun kerran vastaus viipyy noin kauan, tarkistin itse. On se tarkalleen 125x125. Oot sä aika velmu.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Mitä sinä olet aina halunnut tietää pikkuegosta?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

hebuli kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Kysykää mitä haluatte, vastaan mitä muutakaan kuin mitä haluan.
Miten iso (pikseleissä) toi sun ruma avatar on? Onko se 125x125 vai enemmän? Onko se linkitetty jonnekin muuanne ja sitä kautta saa käytettyä isompia kuvia? Näyttää vaan isommalta kuin muiden pikkuruiset avattaret. Onko sulla jotkut ihmeoikat jolla saat noin suuria avattaria? Vai johtuuko se vaan siitä että se on neliönmallinen?

EDIT: No kun kerran vastaus viipyy noin kauan, tarkistin itse. On se tarkalleen 125x125. Oot sä aika velmu.
Vastaan silti vielä itsekin, koska olen aika velmu. Ruma avatar on kooltaan (pikseleissä) 125x125. Se on 125x125. Sitä ei ole linkitetty jonnekin muuanne. Minulla ei ole ihmeoikeuksia. En usko sen johtuvan neliömuodosta, kokeilin nimittäin pienellä neliöllä ja se näytti pienemmältä.
Vastaa Viestiin