Tänään on siis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuo pikkumies on ihana! Jos se edes hetkeksi pysähtyisi, ottaisin siitä muutaman kuvan. Tänäänkin on leikitty ja riehuttu koko ilta, mutta tuskin ens yönäkään saan nukkua rauhassa. Olisi varmaan pitänyt ottaa samantien kaksi tuommoista pörriäistä. Pekka ja Esko Mörkö.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sannu

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Moi kaverit, mun ääni on kuin Suomen Robinsonin Miralla...viikonloppu kiinni töissä ja äänihän on mun työväline, notta Mynthonilla mennään ja loput äristään.

Mitäs muuta...hiljainen duunipäivä...kasailin just opinnäytetyötäni varten pyytämiäni sähköpostiosoitteita, joihin lähetän sitten opinnäytetyöhöni liittyvän kyselykaavakkeen..eli joillekin teistä on pian tulossa meiliä.

Vieläkin saa laittaa yhteystietoja mulle YV:nä jos jaksatte vastata mun kyselytutkimukseen tv:n ajankohtaisohjelmiin liittyen. (olethan 25-35 v. ja pääkaupunkiseutulainen).
Yönmustaritari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Itse keksin kysyä monotestiä
Jep, sama täällä. En älynnyt sitä vielä eilen kysyä, kun en edes tiennyt että siihen vaaditaan erillinen verikoe.

Nyt oon vähän neuvoton tämän asian kanssa. Luin joltain netin lääkäripalstalta että taudinkantaja saattaa tartuttaa tätä jopa viikkoja ennen varsinaista sairastumista. Jos poikaystävälläni on nyt tämä tuloillaan? Heillä kun on nyt kivasti noita bändikeikkoja tuloillaan. Kannattaisiko hänen olla nyt varmuuden vuoksi tapaamatta mua kunnes paranen, vai onko siitä edes mitään hyötyä?
Peruskamaa. Eihän vesirokkokaan tartu enää pisamien ilmettyä.
Yönmustaritari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Eihän vesirokkokaan tartu enää pisamien ilmettyä.
Tämä tieto on väärä. Vesirokon ei PITÄISI tarttua enää, kun vesikellot ovat ruvessa, mutta niin vaan se tarttui sukulaispojalta kuitenkin tytseihini vielä tuossakin vaiheessa.

Mononukleoosin osalta täytyy koettaa jostain tsekkaa tämä.
Pah. Tarttui kuitenkin toisesta lähteestä. Jään uskooni.

Mulla kyllä on ihan ikkariomat lausuntoni Helsingin seudun kermapebojen ja silkkipilien vastustuskyvystä mutta säästänpä nyt vielä tällä erää kaikki ja haudutaa, hion ja työstä sitä vielä pari viikkoa ennen taululle räjäyttämistä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:torstai on toivoa täynnä......
Niin.... tai sitten torstai vie viimeisetkin toiveet.
Paskanmarjat. Sanon minä
ja kiukuttelen maamme oikeuslaitokselle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Osaisko joku sanoa minkälaiset jonot Kalleen on torstaisin??
millivanilli

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, huomenna sitten kuuden jälkeen uimaan äiteen kanssa. Mitenköhän saan itseni ennen kuutta sängystä ylös?
Dumari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No jopas oli vitusta että 40 min ohjelmaan oltiin saatu kaksi mainostaukoa tungettua. Loput lostit katson koneelta. Hyvää iltaa itse kullekin, mä jatkan lostilla (ja oluella).
Edith

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kokeillaan vaihteeksi itsesuggestiota: Kiva, kiva, kiva mennä huomenna heti aamutuimaan analysoimaan tanskankielisiä videoita parityönä. Kiva! Kiva! Tuskin maltan odottaa!
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jahas jahas.. nykäsen masa oli ihan hauska pätkä!

nyt panettais, mutt mies nukkuu :evil:
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

DeliriumTremens kirjoitti:nyt panettais, mutt mies nukkuu :evil:
Kuva

Panettaaks vielä?
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

1108 kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:nyt panettais, mutt mies nukkuu :evil:
Kuva

Panettaaks vielä?
Kiitos!!!

EI!!! :D :shock:
Starflare

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:No mut joku kauhee karkkiloota? Vaikka niitä englannin lakuja, vai mitä ne on.. Semmonen korkea boksi. Kaikkihan niistä ny tykkää?
Eikä tykkää, yök!
En tykkää minäkään, ovat aivan järkkyjä :? .
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

jouden-za kirjoitti: Kävitkö puhumassa sen paskanpuhuja pomosi kanssa?

Jos et, ni vielä ei ole myöhästä!!

Ja jos et käy olet Vässykkä!!
Mä mikään Vässykkä ole!!! Kävin tiätty puhumassa, itse asiassa jo samana päivänä ko asiasta valitin. Ja oikeessa olin (kuten aina kjäh kjäh), pomo oli vaan muistanu väärin.
Vastaa Viestiin