Tänään on siis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Jos se kerta on 'vaan' puolituttu, niin eikö jotain "hyvää, joka menee kurkusta alas" riittäis..? Se on ainakin aika varma aina. Jotain suklaata tai vastaavaa vaan. Joku ehkä vähän isompi tai komeempi systeemi..
Joo kato, avomieheni kaverin avovaimo. Et silleen. Joku suklaatsydeemi vois olla jees, mut entä jos se on allerginen suklaalle? Viiniä ei kait viittis ko se tossa pari kk sitten synnytti.
Eh..
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

kid kirjoitti:Joku lahjakortti johonkin hoitolaan?
Tähän hoitolaan suosittelen lahjakorttia jos kerran kaksi lastakin on!
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Tähän hoitolaan suosittelen lahjakorttia jos kerran kaksi lastakin on!
Nyt sä oot kyllä tosi ilkee kun sä et edes tiedä asioista niitten oikeeta laitaa. Mä otan itteeni tän puolitutun puolesta, enkä puhu sulle enää ikinäikinäikinäikinä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

kid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Jos se kerta on 'vaan' puolituttu, niin eikö jotain "hyvää, joka menee kurkusta alas" riittäis..? Se on ainakin aika varma aina. Jotain suklaata tai vastaavaa vaan. Joku ehkä vähän isompi tai komeempi systeemi..
Joo kato, avomieheni kaverin avovaimo. Et silleen. Joku suklaatsydeemi vois olla jees, mut entä jos se on allerginen suklaalle? Viiniä ei kait viittis ko se tossa pari kk sitten synnytti.
Eh..
No mut joku kauhee karkkiloota? Vaikka niitä englannin lakuja, vai mitä ne on.. Semmonen korkea boksi. Kaikkihan niistä ny tykkää? Tai eihän se oo sit sun murhe, jos ei tykkää :) Sit joku kiva kortti siihen. Oisko liian vaatimaton?
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

kid kirjoitti:Nyt sä oot kyllä tosi ilkee kun sä et edes tiedä asioista niitten oikeeta laitaa. Mä otan itteeni tän puolitutun puolesta, enkä puhu sulle enää ikinäikinäikinäikinä.
Älä nyt ole tollanen möksö, onko joku maistanut ärrinmurrinkeksiä?
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti: Älä nyt ole tollanen möksö, onko joku maistanut ärrinmurrinkeksiä?
Ei ole.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Vaikka niitä englannin lakuja, vai mitä ne on.. Semmonen korkea boksi. Kaikkihan niistä ny tykkää? Tai eihän se oo sit sun murhe, jos ei tykkää :) Sit joku kiva kortti siihen. Oisko liian vaatimaton?
Toi oli hyvä. Mä taidan ostaa niit lakuja ja jonku toooosi nätin kortin. Ja sit rinnalle vaikka jonku kukan. Jos on allerginen ni heittäkööt vesilintua.

Mä tiiän et jos mä en tätä lahjapuolta miettis, ni me mentäis bileisiin tyhjin käsin...
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja sitäpaitsi Pitkäniemi on siisti paikka. Olin mesuna kun sitä rempattiin pari-kolme vuotta sitten, asukit on rauhallisia ja hoitajat mukavia.

+siellä oli pari ihan jumalaisen näköistä naista hoitsuina. Tai sitten lääkitykseni oli liian vahva.
tonttu

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vittusaatana mikä päivä. En halua kuulla enää yhtään huonoja juttuja. Askeleita tälle päivälle tullut varmaan lähemmäs 10 000.
Nyt mässylään ostamaan karkkia ja sitten leffaan. Perkele.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti: Tai sitten lääkitykseni oli liian vahva.
Mä luulen et tää o oikee vastaus :lol:
Vai pitäsköhän munkin hankkia jotain nappeja, et elämä ois hauskempaa..
Tai ainakin työpäivät menis mukavammin...Diipadaapa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

1108 kirjoitti:Onko siinä vitun herttoniemen tienoilla mitään hotlaa?
T: Nimerkki "ei jaksa googlettaa"
*reps*
Ei täällä mitään hotelleja ole..
Jos ei nyt oteta huomioon ns.nuorisohotellia, jonka huoneita kaikki ihastuttavat nistinpoikaset ja muut sekopäät vuokrailee.
(Äh, typerä "vitsi".)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
hebuli

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elppis kirjoitti:Mikä siinä asiakaspalvelussa on niin saamarin vaikeaa? MIksi lukea hoitoalalle, jos tietää täysin varmasti että joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.. grr.
Aika tuttua ympyröissä joissa yritys on määräävässä markkina-asemassa, työntekijällä ei ole pelkoa potkuista, tai kunnallisella puolella jossa kilpailua ei käytännössä ole. Miksi nähdä lisävaivaa asiakastyytyväisyyden eteen, jos leipä ei ole siitä kiinni millään tavoin? Onhan se nähty moneen kertaan. No, toivotaan että hoivapuolenkin yksityistäminen etenee. Huomaahan sen jo jos menee yksityiselle hammaslääkärille vs. kunnallinen. Jälkimmäisestä saa lähinnä vittuilua osakseen ja sinua kohdellaan riesana josta pitäisi päästä nopeasti eroon.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä tiedän, että teille tulee mua kamala ikävä mut mä lähen ny ostaa niit toppahousuja. Yrittäkää jaksaa. Mä tulen taas huomenna.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaola kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mikä siinä asiakaspalvelussa on niin saamarin vaikeaa? MIksi lukea hoitoalalle, jos tietää täysin varmasti että joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.. grr.
Miksi nähdä lisävaivaa asiakastyytyväisyyden eteen, jos leipä ei ole siitä kiinni millään tavoin?
Asiasta sadanteen, sain labratulokseni. Mononukleoosi. Pus kaikille. :h:
Pusutautiko?! :roll: Kettumaista! Pikaista paranemista!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun mies nukkuun mun sylissä, kerrankin :h:

1108:a suositan katsastamaan hotellia Hakaniemestä ja jos ne on liian hienoja, niin Kalliossa on Cumulus Olympia ja Kaisaniemessä myös Cumulus. Ei paha ajomatka sinne Herttoniemeen, jos se työmaa siis on siellä. Mieleen ei nyt tule sen itäisempiä hotelleja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lolita kirjoitti:Mun mies nukkuun mun sylissä, kerrankin :h:
Ihkua<3 Mun Narttu meinas tukehtua, tunki päänsä häkin ovenvälistä ulos.. Mun moga, olin lukinnu sen huonosti :( . No kasvatti hyvin muistia.

Mist saa hankittua jonku fakin suoramarkkinointikiellon tms kännykään? Palaa käpy niinq nyt het noitten lehtimyyjien kans. Vois samalla laittaa koko numeron salaseks. :evil:
nypari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vittu, nää naisasiat on taas ihan solmussa, vitunvittu. Eihän naisen tarvitse olla kuin mukava, mutta ei...
nokkaelain

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vaola kirjoitti:Asiasta sadanteen, sain labratulokseni. Mononukleoosi. Pus kaikille. :h:
Pus vaan. Minulla oli mononukleoosi kesällä; kuukausi kuumeessa ja laihduin 8 kiloa muutamassa viikossa + lihassärkyä ym. jännää monta kuukautta. Itse keksin kysyä monotestiä, kun eivät antibiootit auttaneet. Lääkäri ei uskonut ennen kuin tulos tuli.

No 80%:lla tai jotain on tuo tartunta 30-vuotiaaseen mennessä, joten hankala sitä on välttääkään.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Phuuh :| Jos olisin arvannut, mihin mittoihin toi vihollisuusketju paisuu, niin olisin jättänyt kokonaan väliin.
No, vahingosta viisastuu, kai. :?
Tommosen takia mä en jaksa omia mielipiteitäni palstalla esittää vaikka niitä ois kuinka paljon ja asiaa. En vaan viitti tuhlata energiaani selittelemällä miks sanoin sitä ja tota.

Kävitkö puhumassa sen paskanpuhuja pomosi kanssa?

Jos et, ni vielä ei ole myöhästä!!

Ja jos et käy olet Vässykkä!!
Dumari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Laskin just että vielä on jäljellä 19 lomapäivää! Perse ja pää tosin alkavat kohta hajoamaan. Tänään en ole syönyt yhtään nappia, eiköhän sitä kohta pärjäillä ilman niitäkin.

Pitäsköhän tilata pikmäkki aterian lisukkeeksi tuplajuusto vai ei? Elämä on täynnä tiukkoja valintoja. Illan kohokohtana toimikoot lostin eka jakso. Höystehiksi menee olutta ja kaarnaa håt salsa-dipillä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Laskin jus
Pitäsköhän tilata pikmäkki aterian lisukkeeksi tuplajuusto vai ei? Elämä on täynnä tiukkoja valintoja. Illan kohokohtana toimikoot lostin eka jakso. Höystehiksi menee olutta ja kaarnaa håt salsa-dipillä.
Toivottavasti Lost on parempi kuin abramsin 22 jatkuva hengentuote?
Ja oliko deadwood ihan niin hyvä kuin mainostettiin?
Olis se ikävää jos nelonen sais lärviin taas subbarilta..
24 on taas ihan.. ei kolmoselle juuri pisteitä siitä..

Ainiin oli mukavanpi uida avannossa kun sitten noustua ei puhaltanut viima -22 pakkasessa, iholla n.? -37 asetta..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Toivottavasti Lost on parempi kuin abramsin 22 jatkuva hengentuote?
Toimiihan tuo, mutta tekee tylyt lopussa. En nyt kerro mitä, mutta ainakin itseäni vitutti kun katsoin eilen viimeisen osan. Mutta kyllä sen parissa viihtyy.
ElanorRaven

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

irmelianneli kirjoitti:No mut joku kauhee karkkiloota? Vaikka niitä englannin lakuja, vai mitä ne on.. Semmonen korkea boksi. Kaikkihan niistä ny tykkää?
Eikä tykkää, yök!
hebuli

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

nokkaelain kirjoitti:No 80%:lla tai jotain on tuo tartunta 30-vuotiaaseen mennessä, joten hankala sitä on välttääkään.
No, onneksi sille saa kerran sairastettuaan pysyvän immuniteetin. En edes tiedä onko mulla jo ollut. Jos sen voi saada jo lapsena, niin toki sairastelin vaikka mitä silloin. En muista että olisin aikuisena ollut työkyvyttömänä kuumeessa ja pystymättä kunnolla puhumaan montaakaan päivää, saati sitten useita viikkoja.
hebuli

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Nyt oon vähän neuvoton tämän asian kanssa. Luin joltain netin lääkäripalstalta että taudinkantaja saattaa tartuttaa tätä jopa viikkoja ennen varsinaista sairastumista. Jos poikaystävälläni on nyt tämä tuloillaan? Heillä kun on nyt kivasti noita bändikeikkoja tuloillaan. Kannattaisiko hänen olla nyt varmuuden vuoksi tapaamatta mua kunnes paranen, vai onko siitä edes mitään hyötyä?
Kysy tietääkö onko sillä jo ollut se. Käsittääkseni se sairastetaan vain kerran.
Vastaa Viestiin