Tänään on siis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olisko kukaan vahingossa keskustassa tai itäkeskuksessa klo 16 aikoihin tänään? Tää tahtois ehkä oluen tai kahvin ja juttuseuraa.
Höh. :evil:

Mä oon miltei joka torstai just noihin aikoihin keskustassa toimettomana, paitsi tänään. Kun pitää mennä tän turvonneen kaulan kanssa tutkimuksiin, enkä ole nyt liikunta kunnossa. H*lvetti.
Seuraavan kerran kun olet kaupungissa toimettomana, use your phone ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elpukkainen, jos mä jostain syystä oon vielä klo 16 Itiksessä, soitan. Tosin luulen että siihen aikaan männään jo Espooseen hakemaan mammalle uutta tietokonetta. Tää telkkarin kautta nettailu on äärimmäisen rasittavaa, enkä mä nää ees tekstiä kunnolla...Joten suokaa anteeksi kirjoitusvirheet sun muut *heittää näppiksen kohta seinään*
RolloTomasi

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Luin äsken, että Chris Penn on kuollut.
Uutinen on jo vanha, 24.1.2006.
Ehkä nyt olisi sopiva aika katsoa Reservoir Dogs. Jos olisi aikaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elpukkainen, jos mä jostain syystä oon vielä klo 16 Itiksessä, soitan.
Sovitaan näin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Oli terveyskeskuksesta soittoaika klo 9-9.30, mutta ovatpa näköjään koettaneet soitella kahdeksan jälkeen. Ja nyt minun pitäisi sitten alkaa jonottamaan linjoillansa, perkele.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tere. Töissä taas ja ehkä hieman paremmalla viiliksellä ko eilen. Aamun käytin sähköpostien lukemiseen, loppupäivä sujuu varmaankin kityillessä. Duunin jälkeen pääsee ostaa toppahousuja. Jee!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva

Hih... vuokra-asunto Kalliosta. Tiskipöytä on hyvin "sisustettu" :D hih :rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Hih... vuokra-asunto Kalliosta. Tiskipöytä on hyvin "sisustettu" :D hih :rofl:
Ilman noita pulloja pöydillä, köökki näyttää ihan kivalta. Mist bongasit?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Hih... vuokra-asunto Kalliosta. Tiskipöytä on hyvin "sisustettu" :D hih :rofl:
Ilman noita pulloja pöydillä, köökki näyttää ihan kivalta. Mist bongasit?
Oikotieltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Oikotieltä.
Tack. Tytyypi käydä kurkkaamassa :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:Luin äsken, että Chris Penn on kuollut.
Uutinen on jo vanha, 24.1.2006.
Järkytyin myös asiasta aamujunassa. Katson viikonloppuna myös Resevoir Dogsin Chrisin kunniaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:.
Plantagenissakin oli huikea tarjous
Kävin katsomassa firman kotisivut ja tuli fiilis, että tänään palaa rahaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lilo

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tokavika työpäivä ja koneet jälleen jumissa. Hiphip. Täällä vois olla joku kiva nukkumishuone näille hetkille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:.
Plantagenissakin oli huikea tarjous
Kävin katsomassa firman kotisivut ja tuli fiilis, että tänään palaa rahaa.
Nonii kiitos.. Nyt mäkin kävin siellä. Onneksi ei voi ostaa mitään isoa, kun ei ole nää autoa millä sitä kamaa roudata.


Työkaveri lähti hammaslekuriin, saan olla ihan yksin ainakin kaksi tuntia!

Kävi eilen muuten R-kioskilta vuokraamassa pari leffaa. Valitsin ensin Batman Begins ja Fantastic4. Batmanin dvd:tä ei löytynyt mistään kymmenen minuutin etsinnän jälkeen, joten täti pyysi valitsemaan jonkun muun siihen tilalle; valitsin mr. & mrs. Smithin. Kotiinpäästyäni huomasin että täti oli unohtanut laittaa sen dvd:n sisälle. Soitin samantien liikkeeseen ja kerroin että näin oli käynyt. Täti lupasi parit ilmaiset vuokraleffat, ja saan tänään hakea dvd:ni. Kiwa :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Nowaysis

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Helesinkiin, taas vaihteeksi. Eikö tämä ikinä lopu?! Alkaa olla aika piipussa tämän jatkuvan reissaamisen kanssa. No, eiköhän se tästä.
Geetzu

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nowalle pikapusu! (luin vieraskirjaterkutkin just) :h:

Ja nyt jumppaan poks.
Nowaysis

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Pus! :)
Runkkis

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tuli nukuttua taas liian myöhään, kun liskot pitivät minua hereillä suden hetkeen saakka. Kai sitä alkaa tulla vanhemmaksi kun liskojen öitä kestää pari yötä putkeen. Jos sitä olisi kuukauden kiltisti. Toisaalta tänään olisi Cuplassa stand uppia ja siellä tekisi mieli juoda kuitenkin muutama olut... *miettii*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukkuja täälläkin. Voi taivahan taliaivot miten mulla voi riittää kertakaikkiaan tuota unta noin?! Pelkkä työtön, netissä istuva, urheileva tyhjäntoimittaja nuorukainen. En ole ikinä ollut kovin nukkuvaista tyyppiä edes! Ja sammutan yleensä valotkin viimeistään puolilta öin. Heräsin taas vasta puoli yhdentoista jälkeen. Tosin kieriskelin minäkin aamuyöstä pari tuntia hereillä ja kipuisana ja (asunto)asioita ym. miettien. Sitten hermostuin, nousin ja laitoin koneen päälle, ja hotkaisin yhden Panacodin, ja tarkistelin parit jutut netissä. Sen jälkeen tuli ihana raukeus ja (suht) kivuttomuus, ja sitten nukutti.

Tänään taas tsiigaan yhtä kämppäehdokasta. Apua, lunta pyryttää ihan homona.
Starflare

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

mustaenkeli kirjoitti:
Tää muuten teki eilen jotain häikäisevää!
Hoiti ittelleen jo nyt kesätyöpaikan! (en oo koskaan ennen ollu näin nopee, mut ei kai vissiin oo häpee olla nopee....). :D
Tää harrastaa kans vammasta kielenkäyttöä :wink: .
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Uoh..Pakata pitäisi mutta kaunis pakkaspäivä kutsuisi niin metsäilemään..Ehkäpä sitä voisi hoitaa tunnin noita oikeita hommia ja sitten lähteä ulos kunnon lenkille.

Luojan kiitos noita kamitsuja ei oo enää mun hoteilla kovin paljon, la muutto ja töissäkin pitää käydä..Noh, tän kun hoitaa niin saa taas pari kk:tta mietiskellä elämää suht koht rauhassa. Kyllä nää jatkuvat muutot syö. Plääh ja poks, hommiin siis... :tiistai:
ElanorRaven

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenia vaan täältäkin.
Kahvia ja Itikseen päin pyöriskelemähän. Plantagenissakin oli huikea tarjous, mun mittanen traakkipuu 9,90. Semmoinen pitäis kotia noutaa, kun mulle se luvattiin jo :D
Eilen miäs tosiaan osti mulle pari esikkoa, saintpaulian, muratin ja jonkun rehun, jonka nimeä en muista. Ja ensi talveksi mä hankin lisävalon näille, ettei kaikki vallan kupsahda pimeyteen taas :(
Kauheeta kuunnella, että joku oikein ostaa viherkasveja sun muita naatteja, kun minä raahaan niitä kotiin ihan ilmaiseksi, nimim. Kukkatukussa töissä :P Aika lievä työsuhde-etu siitä helvetistä :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppa: Oisin ehkä suuntaamassa tänään Itikseen, mut vasta viiden jälkeen ku pitää päivystää tääl homoaulassa. ;) Et varmaan sillon oo enää liikkeellä ja kaipaa siideriseuraa?

Ja Ninniäkin ois ihan superjees nähä: Ootko rikkonu jo "baarittoman tammikuun"?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ruokaa masussa ja hyvällä omallatunnolla saan surffata netissä. Kestää vajaan tunnin ja sen jälkeen saa taas hetken aikaa raataa. Kauheesti tekee mieli jotain hyvää, mutta en jaksais persettä nostaa penkiltä.. Ehkä parempikin niin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Elppa: Oisin ehkä suuntaamassa tänään Itikseen, mut vasta viiden jälkeen ku pitää päivystää tääl homoaulassa. ;) Et varmaan sillon oo enää liikkeellä ja kaipaa siideriseuraa?

Ja Ninniäkin ois ihan superjees nähä: Ootko rikkonu jo "baarittoman tammikuun"?
WINKWINKWINK! Punaiset valot! :P Tavataan neljän jälkeen "siellä". Ninni ehtii olla varmaan vain hetken, mutta jos olet viiden jälkeen tulossa, niin tottakai odotan. Seura on aina tervetullutta, yksinhän sinne en jää :o Tervetuloa joukkoon.. saataapi tuo sairaslomalainen tulla käväisemään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin