Tänään on siis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TeePeeKoo & huomenet.
Tähän aamuun kuului muun muassa:
-auto-ongelmien kanssa tappelua: Sitikka jäi eilen mun työpaikan pihaan kytkinvian takia. PareNpi puoliskoni hinaili tuon isänsä avustuksella korjaamolle tänään.
-selkään puukottamista: Käväisin työterveyslääkärillä vihdoin poistattamassa sen ärsyttävän luomen keskeltä selkää, joka alkoi aina kutiamaan ja jota ei ylettynyt raapimaan.
Lisäksi se oli kuulemma epäsäännöllisen muotoinen, mikä luomen tapauksessa on Huono Juttu(tm).
Nyt sitte pitäis koittaa tehdä töitä. :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi pylly sanon minä! Toisesta työpaikasta olisivat ottamassa mua ihan innoissaan töihin, mutta palkka laskisi koska elukkapuolellahan palkat ovat pyllystä :? Hartioiden ja niskan kannalta työpaikka olisi mitä ihanteellisin; paljon liikuntaa ja eri rutiineja, ei pelkästään tietokoneella istumista. Työkaveritkin olis ihan kivoja, puhumattakaan pomosta. Äch! Mutku.. 28 päivää kesälomaa ja väh. 1600e/kk palkka. Mitä mä oikein haluan *itkupotkuraivari*
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Voi pylly sanon minä!
Mut mietippä kumpi on tärkeempää? Se että viihtyy duunissa ja aamuisin menee sinne hyvillä mielin ja illalla kotiin ilosena? Vai se, että joka aamu kiroo, että taas sinne paskalafkaan joutuu ja joka ilta kiroo työpaikan alimpaan helvetiin? Näin siis kärjistettynä...

Onko rahalla oikeesti niiiin paljon merkitystä, että paskaakin duunia jaksaa tehdä päivästä ja vuodesta toiseen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Voi pylly sanon minä!
Mut mietippä kumpi on tärkeempää? Se että viihtyy duunissa ja aamuisin menee sinne hyvillä mielin ja illalla kotiin ilosena? Vai se, että joka aamu kiroo, että taas sinne paskalafkaan joutuu ja joka ilta kiroo työpaikan alimpaan helvetiin? Näin siis kärjistettynä...

Onko rahalla oikeesti niiiin paljon merkitystä, että paskaakin duunia jaksaa tehdä päivästä ja vuodesta toiseen?
Kumpikin työ on sinänsä "väliaikatöitä", eli kummastaan ei ponnahda tähtiin eikä ole minkäänlaista mahdollisuutta "edetä" alalla. Toiseen ole kouluttautunut ja se olisi paljon hauskempaa työtä.. jos ei lasketa että rotta kakkii kädelle hiiri puree sormesta kun ota siltä häntänäytettä ;)
Mä taidan olla sillä kannalla, että ma-pe 07.30 - 15.15 työ sopis mulle mainiosti.. hassua tästä tekee sen, että töihin mua pyysi Huniksen enon vaimo :P Pitää pohtia rauhassa.. ei elämä parista sadasta kuussa kärsi, paljoakaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Kumpikin työ on sinänsä "väliaikatöitä", eli kummastaan ei ponnahda tähtiin eikä ole minkäänlaista mahdollisuutta "edetä" alalla. Toiseen ole kouluttautunut ja se olisi paljon hauskempaa työtä.. jos ei lasketa että rotta kakkii kädelle hiiri puree sormesta kun ota siltä häntänäytettä ;)
Mä taidan olla sillä kannalla, että ma-pe 07.30 - 15.15 työ sopis mulle mainiosti.. hassua tästä tekee sen, että töihin mua pyysi Huniksen enon vaimo :P Pitää pohtia rauhassa.. ei elämä parista sadasta kuussa kärsi, paljoakaan.
Jotensakkiin sun vastauksesta tuli mieleen, että oot päätökses jo tehnyt :D Jos duuni on mukavaa ja työajat kivat niin so not?!?! Kyllä sitä oikeesti vähemmälläkin rahalla selviää ja pääsee välillä hauskaakin pitämään. Trust me!
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittujen vittu, ensviikko helsingissä töissä. Helvetillisen tappelun jälkeen suostuin lähtemään. VITTUUUUUU...
Kittys

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

OKSETUS. OKSETUS: OKSETUS. Onneks en eilen aukassut ovea, kun postipoika riNputteli. Oisin kuitenki avannut sen paketin, josta ei mitään tietoa mulla, mitä siel oli. No, nyt se on sitten haettu postista.

Arvatkaas? Mitähän seuraavaksi? Jättis oli tilannut jenkkilästä ihmisen luita Nartulle, seuraavaks tuol keittiön pöydällä on varmaan jonkun sääriluu. :laatta:
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

KRÖÄÄH!

Miksi minua riivataan?
Faghag

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Uuh, olipa ihana sää tuossa päivemmällä. Olin ystävättären ja hänen babynsa kanssa ulkoilemassa keskustassa..(okei okei, tunnustan, eksyttiin Benettonin aleen :-D).. ja käveltiin kahville Ursulaan. Olipa luksusta, aivan ihana olo. Nyt teen hyvin ansaittua lounasta. Ihana tuoksu tulee jo kattilasta: kokkailen bataatti-kookosmaito-keittoa, joka maustetaan limetillä ja inkiväärillä, nams. Tuoreen ruisleivän kanssa ihan killeriä!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
WINKWINKWINK! Punaiset valot! :P Tavataan neljän jälkeen "siellä". Ninni ehtii olla varmaan vain hetken, mutta jos olet viiden jälkeen tulossa, niin tottakai odotan. Seura on aina tervetullutta, yksinhän sinne en jää :o Tervetuloa joukkoon.. saataapi tuo sairaslomalainen tulla käväisemään.
Noni höh, vitsi et kesti tää koneelle pääsy, eli en oo varma kerkeetkö nähä tätä enää ennenku poistut työpaikalta. Mut siis joo! Tulen tiedät-kyllä-mihin noin klo 17.20. Be there tai sano vaikka myyjälle et sanoo mulle et lähit menee. :) (Puhelimitse en usko nimitääin et viestintä onnistuu, ku sul on vissiin ainakin vaihtunu numero. Tai jotain. )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään luettu ihan hirmuisesti, ja vielä pitäisi vähän pinnistää päivätavoitteen saavuttamiseksi. Sitten kauppaan ja ruoan laittoon, illalla pääsee discotanssahtelemaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltijaa syytä yhdestä asiasta. Runon runoa en ole kirjoittanut vuosiin. Nyt herra keksi laittaa aiheeksi pippelin ja suoli rupes pulppuamaan. Älkää naurako, paljon.. pliis?

Hitto.. pitääkö niitä taas ruveta rustaamaan? Mä luulin että mä pääsin 18-vuotiaana siitä tavasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:EI JUMALAUTA!!!!

Hävettää tunnustaa, mutta... :cry: Hitto kun kiukuttaa.
Paskaa byrokratiaa :(

Mäkään en saanut millään pillerien uusimiseksi lääkärin aikaa omalta terveysasemalta, sanoivat että pitää mennä "yksityiselle". Nettisivuilla kuitenkin luki, että terveyskeskus hoitaa myös gynekologisetkin lähetteet ym. ja ehkäisyn. Soitin uudestaan, ja vaadin saada ajan koska olin "lukenut tätä ja tätä".. vastaus: "Hmph! No ok.. ehkäisyneuvolaan voisin yhdistää". Mikä siinä asiakaspalvelussa on niin saamarin vaikeaa? MIksi lukea hoitoalalle, jos tietää täysin varmasti että joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.. grr.
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kohta lentää nykäsen masa
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans, niin ihanat tappelut taas palstalla.. Meikäläinen ei viitti sanasta arkkua avata, ettei kellekkään tuu paha mieli :lol:
Mä vaan jatkan paskanjauhamista ja kerron mitättömiä kuulumisiani tässä ketjussa. Näin on hjuva.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Puuuh, tulipahan taas reippailtua tunteroinen ihmisten ilmoilla, ja vähän syrjemmälläkin. Hiki tuli. Aika jees ilma.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

kid kirjoitti:Mä vaan jatkan paskanjauhamista ja kerron mitättömiä kuulumisiani tässä ketjussa. Näin on hjuva.
Ollaan sit vähän niinq samaa sarjaa.. :)
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tämä "jumppanorsu" oli tänään 2h luistelemassa ja 2h pelaamass koripalloa ja sen muunnoksia, oli tosi kivaa! Huomenna on vapaapäivä mutta on paljon hommia tehtävänä..
Tuntuu myös kivalle kun päivät pitenee eikä enää oo niitä paukkupakkasia.
nami nami
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onko siinä vitun herttoniemen tienoilla mitään hotlaa?
T: Nimerkki "ei jaksa googlettaa"
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Apua!

Lauantaina ois "puolitutun" 30v. synttärit. Mitä hemmettiä lahjaksi? Ei aavistustakaan onko kyseinen leidi kukille allerginen, pitääkö musiikista jne. Pari lasta löytyy.. Joku lahjakortti johonkin hoitolaan? Vai onko liian henk.koht.?
Ressiä pukkaa!
Elukka

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

irmelianneli kirjoitti:
kid kirjoitti:Mä vaan jatkan paskanjauhamista ja kerron mitättömiä kuulumisiani tässä ketjussa. Näin on hjuva.
Ollaan sit vähän niinq samaa sarjaa.. :)
Phuuh :| Jos olisin arvannut, mihin mittoihin toi vihollisuusketju paisuu, niin olisin jättänyt kokonaan väliin.
No, vahingosta viisastuu, kai. :?
Kid

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Phuuh :| Jos olisin arvannut, mihin mittoihin toi vihollisuusketju paisuu, niin olisin jättänyt kokonaan väliin.
No, vahingosta viisastuu, kai. :?
Tommosen takia mä en jaksa omia mielipiteitäni palstalla esittää vaikka niitä ois kuinka paljon ja asiaa. En vaan viitti tuhlata energiaani selittelemällä miks sanoin sitä ja tota.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

kid kirjoitti:Apua!

Lauantaina ois "puolitutun" 30v. synttärit. Mitä hemmettiä lahjaksi? Ei aavistustakaan onko kyseinen leidi kukille allerginen, pitääkö musiikista jne. Pari lasta löytyy.. Joku lahjakortti johonkin hoitolaan? Vai onko liian henk.koht.?
Ressiä pukkaa!
Jos se kerta on 'vaan' puolituttu, niin eikö jotain "hyvää, joka menee kurkusta alas" riittäis..? Se on ainakin aika varma aina. Jotain suklaata tai vastaavaa vaan. Joku ehkä vähän isompi tai komeempi systeemi..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Faghag kirjoitti: Ettei vaan olisi ystävättärelläsi uusi mies kierrossa? Mulla on tälläinen rakkausnarkomaaniystävävätär, joka aina uuden miehen löydettyään unohti täysin tyttökaverinsa ja eli vain eroottista romanssiaan. Tämäkin puoli on vain hyväksyttävä ihmisessä, jos hän muuten on pitkäaikainen ja hyvä ystävä.
No tästä ei ole kysymys. Hän on miespuolinen ystäväni, ja ei taatusti ole tekemisissä minkään naisen kanssa tällä hetkellä :D Ei kuulu hänen tapoihin...
Ja ei muuten ole soittanut vieläkään. Ja kyllä, olen pettynyt.

Joo, töissä taas. Ja yhteentoista saakka. Väsyttää jo nyt. Kävin ostostelemassa kuten suunnittelinkin, ja löysinkin mm. maton keittiöön ja se kauan kaivatun oikeanlaisen kulmasuihkutangon.

Illalla taas takaisin Kityilemään, sitten ennätän paremmin. Hitto kun työt haittaa vapaa-aikaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

[quote="Elukka"[/quote]
Phuuh :| Jos olisin arvannut, mihin mittoihin toi vihollisuusketju paisuu, niin olisin jättänyt kokonaan väliin.
No, vahingosta viisastuu, kai. :?[/quote]


Sama täällä. Ollaan edes yhdessä asiassa samaa mieltä.
Täällä on kyllä meno muuttunut kovasti Cityn lupsakoista ajoista.
nami nami
Vastaa Viestiin