Lapsellisuus-ketju(vain lapsellisille)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nowaysis

Lapsellisuus-ketju(vain lapsellisille)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Tänne vois aina naputella mitä ne kullanmurut ovat taas nenuihinsa tunkeneet ja kuinka monta kertaa tuli jano ja pissihätä eilen kun ois pitäny mennä nukkumaan.

Meillä tilanne on nyt sellainen, ettei tuo kuulemma rakasta minua enää. Minä (siis äiti)rakastan kuulemma vain kärryjä(Brion Ponyt).Sen lisäksi kotona on tylsää ja "insottavaa". Ruuaksi kelpaa vain herkut.

Tarha on alotettu tässä vähitellen, ja melkoiseksi regressioreppanaksi on tuo muuten niin reipas 2,5 vuotias jäbikkä muuttunut. Puolisen tuntia kotiutumisesta on aina hyvin torjuva, myöhemmin saa jo sylkytelläkin. Äh, no kai tää tästä ajan kanssa tasottuu, nyt vaan pitäis alkaa sama rumba Hesan päässä. Ei vaan jaksais.

P.s. Tarhassa ukkeli on tämän päivän kalsarisillaan, olin pakannut repun täyteen pelkkiä paitoja eikä yksiäkään verkkareita. Siniset muovipussitossut olen muistanut riisua kuitenkin joka kerta ko. rakennuksesta poistuessani, saavutus sinänsä ;)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lapsellisuus-ketju(vain lapsellisille)

Viesti Kirjoittaja cardic »

mina taasen olen monastikin luistellu muovipussit jalassa pihalle.

meilla on semmonen vaihe ettei isi sais tulla hakeen paikysta ollenkaan, ainoastaan aiti. jos ma haen, niin hirvea kiukuttelu paalle (sisaltaa huutoa, itkua, potkua, parkua, karkuun juoksemista, rumien puhumista yms.). ellei muksu hetken kiukuttelun jalkeen suostu natisti lahtemaan kotiin, otan kylmasti ipanan kainaloon ja marssin autolle. hoitohenkilokunta toivottaa lapselle hyvaa paivan jatkoa hymyssa suin.

olemme myos ottaneet mallia telkkarin supernannysta; jos lapsi on tuhma, joutuu se istumaan keskelle huonettaan aseteltuun tuoliin. siina istutaan niin kauan, etta osataan olla kiltisti ja pyytaa anteeksi tuhmuuksiaan. suosittelen. toimii
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Lapsellisuus-ketju(vain lapsellisille)

Viesti Kirjoittaja Impi »

5ov kehityspsykologiaa opiskelleena vastaan asiantuntevan lohduttavasti, että temppuilullaan lapsi vain tarkistaa, vieläkö rakastatte häntä. (Tästä syystä esim äidin/isän täytyy joskus pukea lapsi, vaikka hän osaisi itsekin pukea, koska lapselle tekee hyvää tuntea tulevansa hoidetuksi.)

Nuo herttaisten kiukuttelujen ajat on meidän taloudessa ohi, nykyään jo lällätellään puhelimeen "enpäs tuu kotiin" ja huudetaan, että "sä pilaat mun elämän!". Oh mercy.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Vastaa Viestiin