Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hip hei! Mä bongasin just toisesta ketjusta, että AarneAnkalla on uus avatarkuva! Jonka lähteenä on kuva mun suihkuverhossa!
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

cardic kirjoitti: jaahas, neiti on taas noussut korokkeelle.
Sä tulkitset mun tekstejä liikaa. Kyse oli oikeasti siitä, että halusin peilata omaa mielipidettäni siihen, mitä muut ajattelevat. Minusta tuntui väärältä, että jonkun potentiaaliselle työkaverille on mahdollisesti paljastettu jonkun muun kuin hänen itsensä toimesta mille palstalle ja millä nikillä hän kirjoittaa. Kiinnosti, ovatko muut samaa mieltä.
meinaatkos, etta ihmisista ei saa kayttaa niiden oikeaa nimea irl? tunnetaanko sutki duunissa ym. exsattina?
Luepa tekstini uudestaan, et tainnut kiukuissasi käsittää mitä ajoin takaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jösses, olipa jännittävää peliä työpaikan pokeri-illassa. Voi olla että tästä tulee tapa. Jäin voitolle, saa nähdä oliko kyseessä tuuri vai pettämätön pelisilmä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niin juu, mustana pysyi.
Elukka

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Olenko mä ainoa, joka näkee selvää yhdennäköisyyttä tuon 1108:n avataren ja tämän välillä?
Siis olen ainoa. Olen erilainen ja outo.
No tuanoinniin... Jos vähän silmiä siristää, niin on niissä jotain... :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Olenko mä ainoa, joka näkee selvää yhdennäköisyyttä tuon 1108:n avataren ja tämän välillä?
Siis olen ainoa. Olen erilainen ja outo.
No tuanoinniin... Jos vähän silmiä siristää, niin on niissä jotain... :think:
Täytyy kyllä myöntää, että työpaikan paskanäytöllä yhdennäköisyyttä oli enemmän, kun avatar näkyi tummempana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun kullannuppu Pekkani on luonteeltaan kinky. Valjaat sai pukea päälle ilman vastusteluja ja hetken jopa ylpeänä tassutteli valjaissaan. Nyt se kantaa niitä valjaita suussaan ympäri olohuonetta. Minun poikani!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Minun kullannuppu Pekkani on luonteeltaan kinky. Valjaat sai pukea päälle ilman vastusteluja ja hetken jopa ylpeänä tassutteli valjaissaan. Nyt se kantaa niitä valjaita suussaan ympäri olohuonetta. Minun poikani!
:p:
nypari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja nypari »

aasi kirjoitti:Jösses, olipa jännittävää peliä työpaikan pokeri-illassa. Voi olla että tästä tulee tapa. Jäin voitolle, saa nähdä oliko kyseessä tuuri vai pettämätön pelisilmä.
Jösses täälläkin, hauska peli porukalla ja pikku rahapanoksilla. Meillä suunnitteilla jo seuraava työporukkailtama.
Yönmustaritari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Mulla on hitosti ongelmia löytää sitä "vihaus"-ketjua, jossa oli vääntöä pitkästä aikaa. Onkohan sille nyt tapahtunut jotain vai enkö vain osaa??++
Se poistettiin heti kun tuli puhetta ihan esimerkkinä miten erään valvojan kemikaalitapojen julkistaminen ei olisi kunnianloukkausta..
Se vain esimerkki minulta, en edes nimennyt nikkiä, en paheksu mahdollista tapaansa enkä ilmiantaisi.
Justiinsa niin. Pitihän se arvata.
Niin ei kukaan ylipidosta viittisi kommentoida, että miksi, oi miksi pitkästä aikaa palstalla nähtävä "vääntö" poistetaan. Näin just kun T3 pisti nyrkillä nissanin palasiksi sen jälkee kun se nostokurjen nokassa oli kuljetetti kerrostalon läpi. Ei jui kuulkaa meidän pikku tinapurkki ole sen rinnalla mitään. Homotixin vuoksi suhtaudun koko terminator-trilogiaan täysin komediana, kun kuvittelen jatkuvasti pikku teekolmitonnisen pinoamassa papreitaan ja etsimässä nitojaansa, jonka pikkunokkelat työtoverit ovat leikillänsä piilottaneet.

Miksi, oi miksi lehmät ja lampaat teitte sen?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nypari kirjoitti:
aasi kirjoitti:Jösses, olipa jännittävää peliä työpaikan pokeri-illassa. Voi olla että tästä tulee tapa. Jäin voitolle, saa nähdä oliko kyseessä tuuri vai pettämätön pelisilmä.
Jösses täälläkin, hauska peli porukalla ja pikku rahapanoksilla. Meillä suunnitteilla jo seuraava työporukkailtama.
Jösses, huomenna moinen iltama tiedossa vanhojen työkavereiden kanssa täälläkin... tosin uskon illan päättyvän baariin eikä kityyn!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Ann »

Yönmustaritari kirjoitti:Homotixin vuoksi suhtaudun koko terminator-trilogiaan täysin komediana, kun kuvittelen jatkuvasti pikku teekolmitonnisen pinoamassa papreitaan ja etsimässä nitojaansa, jonka pikkunokkelat työtoverit ovat leikillänsä piilottaneet.
Nyt kyllä nauratti..eikä niin vähänkään..
Rotan aivot valtasivat pääni.
nokkaelain

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lyhyesti: Helsingissä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nokkaelain kirjoitti:Lyhyesti: Helsingissä.
Lyhyesti: Otan osaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mojo kirjoitti:Jösses, huomenna moinen iltama tiedossa vanhojen työkavereiden kanssa täälläkin... tosin uskon illan päättyvän baariin eikä kityyn!!
Niin kai siinä sitten kävi.

Vaikka eipä siellä sitten niin hirveän myöhään mennytkään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin