Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Mitenhän myö meinataan elää? :(
Voi sinuu! Taitaa olla haikee fiilis ja ymmärrettävästä syystä. Mut oikeesti, kyllä sitä vähemmälläkin rahalla selvii ja sisulla.
Ja uudella innolla uusia haasteita vastaan. Työkokemusta sulla varmaan on senverran, et luulis uuden duunin löytyvän. Tsemppiä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt voi sanoa, että on suru puserossa. Rakas baarimme, jolle olen elämästäni 10 vuotta uhrannut, sulkee ovensa sunnuntaina. Huomenna viimeinen työvuoro. Joku voisi sanoa meitin pomolle, että verot kannattaa yleensä maksaa. Vitun vittu. Nyt mulla siis on enää yksi työ. Mitenhän myö meinataan elää? :(
Voi ei! Mutta olen Kidin kanssa samaa mieltä, että sulla on niin vankka työkokemus tuoltakin alalta, että uutta vaan rohkeasti hakemaan.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti: Kyllä Windowsin mukana tulevalla Paint-ohjelmalla voi pienentää kuvia. Hae sieltä valikoista Image => Stretch/Skew, ja voit pienentää kuvaa prosentuaalisesti.
Kiitos ja kumarrus. Sain kun sainkin ton kissan tohon avatareksi. :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olenko mä ainoa, joka näkee selvää yhdennäköisyyttä tuon 1108:n avataren ja tämän välillä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiits sympatioista. Löytyisihän saman alan töitä miulle varmasti, mutta kun minä en HALUA. Olenhan minä yrittänyt ja yrittänyt lähteä baarihommista, mutta aina ne perkeleet on lahjonut mut takaisin :lol:
Toisekseen, ainoa baari johon enää töihin suostun, on juuri tämä meidän. Ukkokulta on varsin onnellinen, kun nää hommat loppuu. No onhan se joskus vaarallista juu. Pari kertaa saanut baarijakkarasta, ja joku hullu narkkari heitteli joskus bilispalloillakin...Ei ole terveen ihmisen hommaa ei.

Surettaa vaan meitin ihQut kantikset (en tarkoita nyt niitä rapajuoppoja) jotka eivät nyt sitten tiedä mihin mennä. Uusi omistaja siihen varmasti tulee, mutta millainen...Vaikka olenhan mä ko. paikassa ollut viidellä eri omistajalla töissä....
1108

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Surettaa vaan meitin ihQut kantikset (en tarkoita nyt niitä rapajuoppoja) jotka eivät nyt sitten tiedä mihin mennä.
No jos vaikka AA-Kerhoon askarteleen itselleen uusi elämä?
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Vaikka olenhan mä ko. paikassa ollut viidellä eri omistajalla töissä....
Ookkonää varma, ettei hommat jatku uuden omistajan myötä. Vai onko jo lämmintä kättä annettu?
MarthaFocker

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
Mutta kysymys onkin että punainen vain musta? Parturi huomenna...
Punatukkaiset miehet ovat homoja.
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vaikka olenhan mä ko. paikassa ollut viidellä eri omistajalla töissä....
Ookkonää varma, ettei hommat jatku uuden omistajan myötä. Vai onko jo lämmintä kättä annettu?

Mikään ei ole vielä varmaa. Mä en ole ollut vakituisena nyt viime vuosina enää, vaan ns. extra ja ihan omasta tahdosta. Tähän olisi tietysti hyvä päättää pitkä ja ah, niin rikas ura baarimikkona. Ei enää yöpymisiä Espoossa, sehän olisi ihan luksusta kyl. Eikä iltavuoroja. Eikä vittupäisiä asiakkaita. Siis munhan pitäisi olla ilonen!

Mutta kun en ole. Pala historiaahan tässä meinataan haudata.
Ja sunnuntai-iltana meillä on rääppiäiset. Soittakaa lastensuojeluviranomaiset valmiiksi paikalle :lol:
T3000

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta kun en ole. Pala historiaahan tässä meinataan haudata.
Ja sunnuntai-iltana meillä on rääppiäiset. Soittakaa lastensuojeluviranomaiset valmiiksi paikalle :lol:
Ja soita sä lakimiehes tarkkailemaan palstaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivien päivää!
Krapula on. Ja helkutti, töitäkin vielä neljä ja puol tuntia. En pysty, en kykene, en jaksa, en suostu.
Ninnille energiaa! Kyllähän tossa tilanteessa nyt varmasti on kovin haikea fiilis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Taas lähete nieluviljelyyn. Eivät suostuneet antamaan ilman sairaanhoitajalla käyntiä, kurjat. Jos tuolta vielä löytyy joku tulehdus, niin ehdotan että repivät koko nielukaluston pihalle, hitto tälläisestä mitään tule, että koko ajan on antibioottikuurilla!
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta kun en ole. Pala historiaahan tässä meinataan haudata.
Ja sunnuntai-iltana meillä on rääppiäiset. Soittakaa lastensuojeluviranomaiset valmiiksi paikalle :lol:
Ja soita sä lakimiehes tarkkailemaan palstaa.
Se muuten tuntee sut :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vielä kymmenen käyttäjää linjoille samaan aikaan lisää niin menee edellinen käyttäjäennätys rikki. Mua jännitää ihan oikeesti. Ennästys on kuitenkin jo syyskuulta, jolloin taisi olla edellinen täysimittainen palstasota.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Taas lähete nieluviljelyyn. Eivät suostuneet antamaan ilman sairaanhoitajalla käyntiä, kurjat. Jos tuolta vielä löytyy joku tulehdus, niin ehdotan että repivät koko nielukaluston pihalle, hitto tälläisestä mitään tule, että koko ajan on antibioottikuurilla!
Voihan muna. Joko työpaikan homeongelmalle on tehty jotain?
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Taas lähete nieluviljelyyn. Eivät suostuneet antamaan ilman sairaanhoitajalla käyntiä, kurjat. Jos tuolta vielä löytyy joku tulehdus, niin ehdotan että repivät koko nielukaluston pihalle, hitto tälläisestä mitään tule, että koko ajan on antibioottikuurilla!
Voihan muna. Joko työpaikan homeongelmalle on tehty jotain?
Ei ollut viimeeksi kun kävin. Tämä bakteeriongelma on tällä hetkellä ehkä ajankohtaisempi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Taas lähete nieluviljelyyn. Eivät suostuneet antamaan ilman sairaanhoitajalla käyntiä, kurjat. Jos tuolta vielä löytyy joku tulehdus, niin ehdotan että repivät koko nielukaluston pihalle, hitto tälläisestä mitään tule, että koko ajan on antibioottikuurilla!
Voihan muna. Joko työpaikan homeongelmalle on tehty jotain?
Ei ollut viimeeksi kun kävin. Tämä bakteeriongelma on tällä hetkellä ehkä ajankohtaisempi.
Mutta eivätkös ne jotenkin liity toisiinsa? Muistakaa koota joukot työpaikalla ja tehkää jotain ennen kuin vaivanne kroonistuvat.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Mutta eivätkös ne jotenkin liity toisiinsa? Muistakaa koota joukot työpaikalla ja tehkää jotain ennen kuin vaivanne kroonistuvat.
No se home voi varmaan teoriassa pitää hengityselimet jatkuvasti sen verran kovilla, että alttius saada näitä bakteeritulehduksia on korkeampi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mutta eivätkös ne jotenkin liity toisiinsa? Muistakaa koota joukot työpaikalla ja tehkää jotain ennen kuin vaivanne kroonistuvat.
No se home voi varmaan teoriassa pitää hengityselimet jatkuvasti sen verran kovilla, että alttius saada näitä bakteeritulehduksia on korkeampi.
Niin ajattelinkin. Barrikadeille siis.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en ole ikinä ollut yhden päivän aikana näin montaa kertaa samaa mieltä Tixin kanssa. Pitää varmaan juoda kahvia, että vähän rauhoittuisi.

Teki jo vähän mieli puuttua siihenkin, että onko moraalisesti arvelluttavaa kertoilla ulkopuolisille palstallemme kirjoittelevien henkilöiden nimiä vertaillakseen sitä, onko saman ammattikunnan piirissä mahdollisesti keskenään tuttuja ihmisiä, vai pitäisikö mahdollisuus oman palstapersoonan intimiteettiin säilyttää miittailusta huolimatta. Tämä vuodatus riittäköön, kommentoikoon kuka haluaa.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Voihan muna. Joko työpaikan homeongelmalle on tehty jotain?
Ei ollut viimeeksi kun kävin. Tämä bakteeriongelma on tällä hetkellä ehkä ajankohtaisempi.
Mutta eivätkös ne jotenkin liity toisiinsa? Muistakaa koota joukot työpaikalla ja tehkää jotain ennen kuin vaivanne kroonistuvat.

Koko Jyväskylän yliopiston päärakennus ja suurin osa vanhemmista rakennuksista ovat aivan homeessa. Muutama vuosi sitten niitä rempattiin miljoonilla, mutta kyllähän itiöt pääsevät tuuletuskanavan kautta kulkemaan kumminkin ja rahat menivät kuulemma ihan hukkaan.

Nyt koko päärakennuksessa olevan henkilökunta on joutunut muuttamaan sieltä pois koska iso osa sairasteli niin paljon homeen takia, ja koko rakennus suljetaan ilmeisesti ensi syksynä.
Tutkimusta tehneet tyypit pääsivät siis omista työhuoneistaan vain sermeillä erotettuun isoon halliin, jossa on noin 50 muuta työntekijää kuhisemassa.. :roll:
nami nami
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat: en mä ole mitään nimiä kertonut. En tiedäkään Tixistä kuin hänen etunimensä. Itse Tix on joskus kuvansa esille laittanut.
T3000

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Exsat: en mä ole mitään nimiä kertonut. En tiedäkään Tixistä kuin hänen etunimensä. Itse Tix on joskus kuvansa esille laittanut.
No eipä se kuva oo ollut esillä sitten viime kesän.
Exsat

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Exsat: en mä ole mitään nimiä kertonut. En tiedäkään Tixistä kuin hänen etunimensä. Itse Tix on joskus kuvansa esille laittanut.
Eli lakimiestuttusi tunsi jonkun toisen lakimiehen, jonka nimi on T3000?
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hereillä.... laiskottaa... ei jassa mitään!
Vastaa Viestiin