Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerrankin asiat sujuivat työkeikalla nappiin, mukava olla tekemisissä ammattilaisten kanssa eikä niiden ikuisten viidenkympin ja kuoleman välissä olevien lukion rehtoreiden tai pikkuvirkamiesten parissa.

Oli sitten palkkapäivä eilen, joten palkitsin itseni uudella leikkuulaudalla ja lukitussysteemillä parvekkeen oveen. Oli tuon lukitussysteemin valmistus kuulma lopetettu, mutta yksi löytyi vielä liikkeen komeronnurkasta.

Kohta punttikselle hajoittamaan niveliä ja kuolaamaan nivustenlevittelykoneissa leikkiviä nuorehkoja naisihmisiä. Loppuillan voikin sitten pyhittää löhöilylle ja nettailulle.

Huomenna onkin sitten siivottava, joku voisi tulla aamusta heilumaan piiskan kanssa tapahtuman varmistamiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei tänään mitään koomia pääsekään vetämään. Töihinhän sitä pitää mennä. Mihin mä hukkasin mun muistin?

Jepjep, sitä tavallista perjantaita joo...
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tonttu kirjoitti:Ei tänään mitään koomia pääsekään vetämään. Töihinhän sitä pitää mennä. Mihin mä hukkasin mun muistin?

Jepjep, sitä tavallista perjantaita joo...
muistimaahiset varmaan vei sen.. ne samat jotka on munkin muistin vieneet :)
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nälkä...
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun tekis tänään mieli ostaa pullo viiniä, laittaa sessikkäät alushepenet päälle ja vietellä mun nussu. Ei kiinnostais siivous, tiskaus tahi ruuanlaitto.
Jospa laittais vie hämyvalaistuksen päälle niin nuo unohtuis..
Ja pelata backgammonia niin et häviäjä joutuu tekee jotain miellyttävää toiselle...
:oops:
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:Mun tekis tänään mieli ostaa pullo viiniä, laittaa sessikkäät alushepenet päälle ja vietellä mun nussu. Ei kiinnostais siivous, tiskaus tahi ruuanlaitto.
Jospa laittais vie hämyvalaistuksen päälle niin nuo unohtuis..
Ja pelata backgammonia niin et häviäjä joutuu tekee jotain miellyttävää toiselle...
:oops:

hihii :) mä ostin meille semmoset parisuhdepelikortit sin citystä, ne on aikas hauskat. niil voi pelata mitä vaan ja sitte joka kortissa lukee jotain, minkä voi sitte toteuttaa jne :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään tekisi ihan helvetisti mieli siideriä, taas. Polttava, pakottava tarve.

Luojan kiitos laskeskelen senttejä ja keräilen tyhjiä pulloja, tilillä ei ole tarpeeksi rahaa ensi viikolla maksettavaan vastikkeeseen, joten en aio katsoakaan kaupan suuntaan. Sen kun saan maksettua, onkin enää kaksi viikkoa tilipäivään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:Tänään tekisi ihan helvetisti mieli siideriä, taas. Polttava, pakottava tarve.

Luojan kiitos laskeskelen senttejä ja keräilen tyhjiä pulloja, tilillä ei ole tarpeeksi rahaa ensi viikolla maksettavaan vastikkeeseen, joten en aio katsoakaan kaupan suuntaan. Sen kun saan maksettua, onkin enää kaksi viikkoa tilipäivään.
mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa eikä tee mieli tupakkaa... taidan olla sairas :shock:

ootko muuten tiilenpäässä käynyt?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DeliriumTremens kirjoitti:mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa eikä tee mieli tupakkaa... taidan olla sairas :shock:

ootko muuten tiilenpäässä käynyt?
Sä olet joko sairas, rakastunut tai raskaana, valitse sopiva vaihtoehto.

Ei ole tullut noissa paikallisissa käytyä, kun aloitin tipattoman kauden jo joulukuun puolivälissä. Lauantaina olisi Koivu Pubissa Aarne Tenkanen esiintymässä, sinne saattaisin eksyä, jos rahatonna onnistuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Exsat: en mä ole mitään nimiä kertonut. En tiedäkään Tixistä kuin hänen etunimensä. Itse Tix on joskus kuvansa esille laittanut.
Eli lakimiestuttusi tunsi jonkun toisen lakimiehen, jonka nimi on T3000?
Huoh.
Ei, vaan nähnyt hänen kuvansa netissä. Meneekö jo neiti Vastarannankiiskille jakeluun?


Asiasta viidenteen, mistä vitusta noi kukkakärpäset taas tulee? Niitä on nyt tällä olkkarissa (nettailen edelleen telkkarin kautta ja sekös vituttaa)
Raidia kehiin taas vai? Itkettää jo valmiiksi, ja kissapaskiaiset ovat syöneet mun babypalmun niin, ettei siitä eläjäksi enää ole. Ärh. Ja Espooseen pitäis yöksi suunnistaa miehen ja omien töitten takia. Ahistavaa.
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa eikä tee mieli tupakkaa... taidan olla sairas :shock:

ootko muuten tiilenpäässä käynyt?
Sä olet joko sairas, rakastunut tai raskaana, valitse sopiva vaihtoehto.

Ei ole tullut noissa paikallisissa käytyä, kun aloitin tipattoman kauden jo joulukuun puolivälissä. Lauantaina olisi Koivu Pubissa Aarne Tenkanen esiintymässä, sinne saattaisin eksyä, jos rahatonna onnistuu.
kyll se taitaa olla tuo vaihtoehto yksi vaikka rakastunut olenkin :D

koivu-pub... legendaarinen paikka... kunnon räkälä! Tiilenpäässä kävin penkkaripäivänä vetämässä parit salmarit... oi muistoja muistoja 8)
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Pitäs lopettaa surffailu ja ruveta tekeen opiskelujuttuja.. niitä riittää.
Siivotakin pitäis mutta en jaksa.

Ehkä syön, juon kupposen kahvia ja tartun itseäni niskasta kiinni :)
nami nami
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti: hihii :) mä ostin meille semmoset parisuhdepelikortit sin citystä, ne on aikas hauskat. niil voi pelata mitä vaan ja sitte joka kortissa lukee jotain, minkä voi sitte toteuttaa jne :)
Niinpä, kyllähän sitä erotiikkaa riittää mutta haluis vaan vähän jotain extraa. Täytyypi poiketa sin cityssä tänään... Nussulle yllätystä kerrakseen.
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: hihii :) mä ostin meille semmoset parisuhdepelikortit sin citystä, ne on aikas hauskat. niil voi pelata mitä vaan ja sitte joka kortissa lukee jotain, minkä voi sitte toteuttaa jne :)
Niinpä, kyllähän sitä erotiikkaa riittää mutta haluis vaan vähän jotain extraa. Täytyypi poiketa sin cityssä tänään... Nussulle yllätystä kerrakseen.
extra on aina ihan hauskaa :P ja noi kortit oli ainaskii hauskat! toisaalta sin cityn voi melkein ostaa tyhjäks kun siellä on niin pal kaikkee kivaa pikkutuhmaa!
Sannu

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Huomenta,

Tohon viereen aukesi uus Valtsu, joten pakkohan oli kaikki avajaistarjoukset käydä sieltä hakemasta: 5 purkkia tropic-mehua 2 e:lla ja Oetkerin pizzaa ja sit löysin yhden uuden ihq herkun: Valion sitruunarahkan, joka oli aivan taivaallista...no 7%rasvaa, mut aivan sama!

Sit hain postista H&M:ltä tilaamani urheiluvaatesetin...pikkupikkusortsit ja hupparin..kesää varten.

Kohta pitäs kai laittaa ruokaa ja yöksi duuniin...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hahaa! Beddis on näköjään pistänyt allekirjoituksen uusiksi. Lämmittelyä noin viikonloppua ajatellen?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Julistus - aion tänään olla baarissa selvinpäin! Mulla on jääkkärissä yksi pullo bisseä, juon korkeintaan sen ja baarissa pelkkää limua!!!!
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ElanorRaven kirjoitti:Julistus - aion tänään olla baarissa selvinpäin! Mulla on jääkkärissä yksi pullo bisseä, juon korkeintaan sen ja baarissa pelkkää limua!!!!
mulla on niin samanlainen fiilis... tekis mieli ottaa kaverille vain pullo limua mukaan... mutta tiedän sortuvani elon tiellä... en jaksa katsoa kännisiä selvinpäin.. ei se oo kivaa!
ElanorRaven

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

DeliriumTremens kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Julistus - aion tänään olla baarissa selvinpäin! Mulla on jääkkärissä yksi pullo bisseä, juon korkeintaan sen ja baarissa pelkkää limua!!!!
mulla on niin samanlainen fiilis... tekis mieli ottaa kaverille vain pullo limua mukaan... mutta tiedän sortuvani elon tiellä... en jaksa katsoa kännisiä selvinpäin.. ei se oo kivaa!
Tuo muakin huolestuttaa! Kauheaa ajatella, että kun on ite kännissä, niin vajoaa samalle tasolle niiden kanssa :?
Aion kumminkin tehdä parhaani.

Kidillä on ihana uus avatar!
bedlam

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Hahaa! Beddis on näköjään pistänyt allekirjoituksen uusiksi. Lämmittelyä noin viikonloppua ajatellen?
Voe onhan se veikkoset ollut jo pitkään. Vaan ei ole kukaan kylläkään vastannut kainoon pyyntööni. Niin että minkäslaista se sun viinis nyt olikaan?
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hmm... kauheesti väsyttää.. ei oo maitoo ei siis voi juoda kahvia, enkä jaksa pukea päälleni, että menisin kauppaan sitä ostamaan... ihan mälsää... Vaihtoehtona olisi tietty tunkea miljoona lusikallista sokeria siihen, mutta tuskin! Nälkäkin olisi edelleen, ja ruoanlaittokin tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä... onhan tämä jo ihme ja kumma kun mikään ei toimi.. taas yksi ennalta-arvattava perjantai edessä...

No mutta kappas, tuoltahan löytyi pepsiä! siinähän on kofeiinia, eikö?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Hahaa! Beddis on näköjään pistänyt allekirjoituksen uusiksi. Lämmittelyä noin viikonloppua ajatellen?
Voe onhan se veikkoset ollut jo pitkään. Vaan ei ole kukaan kylläkään vastannut kainoon pyyntööni. Niin että minkäslaista se sun viinis nyt olikaan?
Kato tää irl vähän häiritsee nykyään mun nettailua, en edes käynnistä konetta joka päivä :shock: Sitä paitsi sun pyyntösi ei ainakaan noin livenä esitettynä ollut erikoisen kaino xD

Voitko selventää tätä viinivitsiä mä en nyt millään lailla tajua sitä tä? Ja ei mä EN OLE yksinkertainen ;)

Aika sillä lailla tujua se on mutta eiköhän se alas mene. Mitä enemmän juo, sitä sujuvammin, epäilisin... :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bluntly kirjoitti: Kohta punttikselle hajoittamaan niveliä ja kuolaamaan nivustenlevittelykoneissa leikkiviä nuorehkoja naisihmisiä.
No niin! Siinä kiteytyy juuri syy miksi sekasalit tuntuvat jotenkin siltä että tarvitsisi silmät selkäänsä. Kääntöpuolena pelko siitä ettei olekaan nuorehko eikä kukaan kuolaa, tiedä sitten kumpi on pahempaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pitää kohta lähteä hakemaan baarista avaimia huomista varten. Rupeenkohan mä itkemään :(
Starflare

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Julistus - aion tänään olla baarissa selvinpäin! Mulla on jääkkärissä yksi pullo bisseä, juon korkeintaan sen ja baarissa pelkkää limua!!!!
mulla on niin samanlainen fiilis... tekis mieli ottaa kaverille vain pullo limua mukaan... mutta tiedän sortuvani elon tiellä... en jaksa katsoa kännisiä selvinpäin.. ei se oo kivaa!
Tuo muakin huolestuttaa! Kauheaa ajatella, että kun on ite kännissä, niin vajoaa samalle tasolle niiden kanssa :?
Aion kumminkin tehdä parhaani.

Kidillä on ihana uus avatar!
Minusta selvänä on yllättävänkin helppoa olla kännäävien kavereiden kanssa, ei harmita ollenkaan, vaan on itseasiassa melko mukavaakin kun on niin hemmetin rento meininki.
Vastaa Viestiin