Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

DeliriumTremens kirjoitti:mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa...
Älä? Ihmettelen sitä että minulla on jääkaapissani edelleen joskus joulukuun puolivälissä ostettu Sandels-mäyräkoira, kaksi putelia siitä on tainnut hävitä jossain vaiheessa. Mikä mua vaivaa kun ei edes "ilmainen" kylmä olut maistu? Joskus harvoin mietin päivällä että voisi ehkä illalla avata yhden, muistan vasta nukkumaanmennessä että aha taisi unohtua koko juttu.

Tämä lienee tällä hetkellä elämäni painavimpia ongelmia.
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hebuli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa...
Älä? Ihmettelen sitä että minulla on jääkaapissani edelleen joskus joulukuun puolivälissä ostettu Sandels-mäyräkoira, kaksi putelia siitä on tainnut hävitä jossain vaiheessa. Mikä mua vaivaa kun ei edes "ilmainen" kylmä olut maistu? Joskus harvoin mietin päivällä että voisi ehkä illalla avata yhden, muistan vasta nukkumaanmennessä että aha taisi unohtua koko juttu.

Tämä lienee tällä hetkellä elämäni painavimpia ongelmia.
ongelmat ovat suuria :)

ihmettelen siis omalla kohdallani vaan, kun aina mulle yleensä maistuu ja on maistunut vuodesta miekka ja kirves... että en nyt oikein tajuu miksi tämmöinen tyssäys on tullut, ei sillä etteikö se tervettä olisi
ElanorRaven

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mä en tajua mikä mua vaivaa, kun ei tee mieli viinaa...
Älä? Ihmettelen sitä että minulla on jääkaapissani edelleen joskus joulukuun puolivälissä ostettu Sandels-mäyräkoira, kaksi putelia siitä on tainnut hävitä jossain vaiheessa. Mikä mua vaivaa kun ei edes "ilmainen" kylmä olut maistu? Joskus harvoin mietin päivällä että voisi ehkä illalla avata yhden, muistan vasta nukkumaanmennessä että aha taisi unohtua koko juttu.

Tämä lienee tällä hetkellä elämäni painavimpia ongelmia.
Oi Sandelsia nam... :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Gattacan perjantai-illan virtuaalityttöystävä, sukunimi .jpg kuten niillä kaikilla:¨
http://www.elgalleries.com/met_art/189/index.htm
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja aydemir »

:miitti:
Voihan voihan... Päätettiin sitten eilen että tänään juotetaan kaverit huppeliin. Mutta pitihän se arvata, että oikeen kukaan mun kavereista ei pääse paikalle. Täällähän ei kukaan halua juotavaa?
(Hmm...) :beer:
Save a horse, ride a cowboy
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ihan håmåa... tää ilta ei ole alkanut hyvin... jään kotiin tai meen avantoon!
bedlam

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Voitko selventää tätä viinivitsiä mä en nyt millään lailla tajua sitä tä? Ja ei mä EN OLE yksinkertainen ;)

Aika sillä lailla tujua se on mutta eiköhän se alas mene. Mitä enemmän juo, sitä sujuvammin, epäilisin... :P
Siis jotta jos tujakkaa ainetta onpi, saattaa tuo juttujensa tasotarkkailu taasen hieman heikentyä. Tai jospa tuo nainen sitten pitäisi aisoissa tällä kertaa.
hebuli

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Olo ei hjuva. Raahauduin tuolta sängyn pohjilta tähän hetkoksi, kun tuli niin tylsää. Vatsa on pallon muotoinen, ehkä mä oonkin raskaana ja mun elimistö hylkii tulevaa lastani. Eh.
Oho! Voi pusutauti ottaa ilmeisen koville... :shock: Muistanko oikein että teidän piti lähteä risteilyllekin joskus tässä lähiaikoina, vai lähtikö pahempi puolisko yksin?
Viimeksi muokannut hebuli, 27.01.2006 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti: Hyvä uutinen on se että lapsukaiset ovat maanantaihin saakka hoidossa, eli saan rauhassa olla huonossa kunnossa koko viikonlopun. Sisko tuo kohta kiisseliä, pinaattikeittoa ja vuokravideon.

Takas sänkyyn.
Kohtalotoveri, mä taas alan kuntoutumaan. Teen lenkin autokauppaan ihan just. Toinen kerta kun poistun kotoa tällä viikolla, extremee!

Jaksuja sulle, lepäile kunnolla.
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tänään onkin kiirettä pitänyt töissä. Laittoivat mut heti aamusta myyntiin, mutta ainahan on aikaa kityilylle. Kaverin kaa pitäs kahville eksyä duunin jälkeen, ostaa se yks synttärilahja ja sin cityynkin vielä eksyä.
Laitan pian nussulle viestin ja treffiehdotuksen...Oispa jo ilta :h:
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: Takas sänkyyn.
Voi sinua. Pikaista paranemista!
hebuli

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

kid kirjoitti:Tänään onkin kiirettä pitänyt töissä. Laittoivat mut heti aamusta myyntiin
Paljonkos meinaavat repiä susta hintaa?
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti: Paljonkos meinaavat repiä susta hintaa?
Kauheesti tulee kyllä kyselyjä, mutta hinta on kuulemma asiakkaiden mielestä liian korkee. Kai sitä ny laadusta pitääkin maksaa!

Ps. missä hitossa se vitsiketju on? Taas ois paljon hyviä juttuja meilissä esillelaittoa varten..
Viimeksi muokannut Kid, 27.01.2006 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Voitko selventää tätä viinivitsiä mä en nyt millään lailla tajua sitä tä? Ja ei mä EN OLE yksinkertainen ;)

Aika sillä lailla tujua se on mutta eiköhän se alas mene. Mitä enemmän juo, sitä sujuvammin, epäilisin... :P
Siis jotta jos tujakkaa ainetta onpi, saattaa tuo juttujensa tasotarkkailu taasen hieman heikentyä. Tai jospa tuo nainen sitten pitäisi aisoissa tällä kertaa.
AHAA! Sitä hauskempaa mitä pöljemmät jutut... sitä paitsi mulla on jotain muistikuvia että et ole aina ollut ainut jonka sensuuri vuotaa... :lol:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja cardic »

Exsat kirjoitti:
Teki jo vähän mieli puuttua siihenkin, että onko moraalisesti arvelluttavaa kertoilla ulkopuolisille palstallemme kirjoittelevien henkilöiden nimiä vertaillakseen sitä, onko saman ammattikunnan piirissä mahdollisesti keskenään tuttuja ihmisiä, vai pitäisikö mahdollisuus oman palstapersoonan intimiteettiin säilyttää miittailusta huolimatta. Tämä vuodatus riittäköön, kommentoikoon kuka haluaa.
jaahas, neiti on taas noussut korokkeelle.
meinaatkos, etta ihmisista ei saa kayttaa niiden oikeaa nimea irl? tunnetaanko sutki duunissa ym. exsattina?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haha, tästä tulikin mieleeni, että mun rakkaalla turkulaisella kotihomolla on täsmälleen sama etu- ja sukunimi kuin Manalalla :rofl:
Faghag

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti:Gattacan perjantai-illan virtuaalityttöystävä, sukunimi .jpg kuten niillä kaikilla:¨
http://www.elgalleries.com/met_art/189/index.htm
Aikas kuuma kissa. Panisin, jos olisin mies. Muutenkin mielenkiintoinen saitti. Ihana pieniä tisuja noilla tytsillä ja kivat masut, mutta reidet ja peput ovat valitettavan riisitautisen oloisia. Tyttöjen pitäisi treenata salilla ja lenkkipolulla noita reisiään seksikkäämmän lihaksikkaammiksi. Olisi sitten nuo revittelykuvatkin oikeasti eroottisen näköisiä, eikä tulisi mieleen riisitikut, joiden keskellä on pilluviiva (j).
Elukka

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Toi fägärin signature on kyllä ihan päällikkö! :lol:

"Urokset ovat urosmaisia, mutta eivät koskaan karkeita, nartut narttumaisia, olematta kuitenkaan rakenteeltaan heiveröisiä.",
maximum reps! :lol:
Kittys

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kittys »

MarthaFocker kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Mutta kysymys onkin että punainen vain musta? Parturi huomenna...
Punatukkaiset miehet ovat homoja.
Kompkompkomppssss. :D
Faghag

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Elukka kirjoitti:Toi fägärin signature on kyllä ihan päällikkö! :lol:

"Urokset ovat urosmaisia, mutta eivät koskaan karkeita, nartut narttumaisia, olematta kuitenkaan rakenteeltaan heiveröisiä.",
maximum reps! :lol:
Heh heh, tuo on saitilla www.siperianhusky.fi mainitun rodun kuvausta. Minusta jotenkin kaikin puolin osuva :-D
Kittys

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tänää ollu kiirus päivä, mutta mä omistan asunnon! Uh, TJ 1.
Kaikki alkaa ihan "alusta". Uus koti, uus paikka, uus duuni.. Ihkua.

Huomenna lupaan ottaa muutamat muuttokepukat ja vietän laatuaikaa pahvilaatikoiden kans :wink: .

Niin joo. Loppuu tää netteilykin joksikin aikaa :roll: .
Viimeksi muokannut Kittys, 27.01.2006 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, kohti Espoota sitten vaan. Haikeissa mielin, tietysti :(

Ja kattokaakin, että pusnus-ketju on täynnä ihanaa ihQuttelua siihen mennessä, kun pääsen taas koneelle :twisted:
Elukka

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Ja kattokaakin, että pusnus-ketju on täynnä ihanaa ihQuttelua siihen mennessä, kun pääsen taas koneelle :twisted:
Yes Boss! :sir:
Pehmovanukas

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Mä rakastan kaikkia vanukkaita tosi paljon, ne on ihkuja! :oops:
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se rupee töipäivä lähenee loppuaan ja kity hiljenee, ainakin hetkeksi. Mä en taida taaskaan viikonloppuna tänne eksyä, on nääs parempaa tekemistä :P
Hetken, pienen hetken käkätän vielä nuille vihanpito ja pusnus ketjuille.. aikamoista menoa sanon ma.
Vastaa Viestiin