Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ei hitto, kuolen tylsyyteen. Vielä puolitoista tuntia, varmaan enemmänkin, ennen kuin tänne kukaan tulee... Viihdyttäkää mua!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja cardic »

aydemir kirjoitti:Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
oleppas, muovi, hiljaa. kylla ilmainen viina kiinostaa, mutta perheelliset velvollisuudet pakottavat minut jaamaan kotiin. en vaan halunnu olla negatiivinen ja sanoa heti 'ei'
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

aydemir kirjoitti:Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
Ainahan se kiinnostaa, mutta tänään ei pysty lähtee ku kauopoille ja kotiin.
Tossa jo duunikamut toi viinilasin eteen ko keskustelin asiakkaan kanssa puhelimessa. Ja jos tänne toimistolle joku asiakas vie eksyy, niin myyjät tuoksahtaa jo alkoholille :lol: Se on perjantai!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aydemir kirjoitti:Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
Tipaton tammikuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Kohta punttikselle hajoittamaan niveliä ja kuolaamaan nivustenlevittelykoneissa leikkiviä nuorehkoja naisihmisiä.
No niin! Siinä kiteytyy juuri syy miksi sekasalit tuntuvat jotenkin siltä että tarvitsisi silmät selkäänsä. Kääntöpuolena pelko siitä ettei olekaan nuorehko eikä kukaan kuolaa, tiedä sitten kumpi on pahempaa.
Ja mitenkäs kävikään? Keskityin niin raudan vääntöön ja olkapaan viiltävään kipuun, ettei ulkopuoliset ärsykkeet läpäisseet mielenmuuria kuin kerran. Ja siihenkin vaadittiin naisihmistä asettamaan huomattavan kehittyneet maitorauhaset äärimmäisen lyhyen etäisyyden päähän naamastani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Starflare »

aydemir kirjoitti:Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
No kyl maar kiinnostaisi ilmainen booze, mutta kun on kaikkea pahuksen tehtävää tässä niin ei oikein piäse pämpyttelemään muiden piikkiin.
Faghag

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Graah, hana auki eli kuukausittaisen ilmiön 2. vuotopvä. Eli skippaan kaikki iltamenot ja odottelen sitä vähän tippuvaa lauantaita. Mitähän sitä telkasta tulee? *tutkii ohjelmistoa* Ahaa, taas tulee Woody Allenin leffa, jesh, meikä majoittuu sängyn pohjalle valmiiksi.
Starflare

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Ei hitto, kuolen tylsyyteen. Vielä puolitoista tuntia, varmaan enemmänkin, ennen kuin tänne kukaan tulee... Viihdyttäkää mua!
Käskystä!
tonttu

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja tonttu »

DeliriumTremens kirjoitti:... tai meen avantoon!
Kuulostaa hyvältä. Minä voisin kans.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Herranjeesus että katkes liittymä hyvään aikaan :shock: Nyt en pääse nettiin koko viikonloppuna!! Mitä mää teen, apua! Pakko oli tulla nettibaariin 'juomaan kahvia'.. Onneks pääsee huomenna taas pippaloihin, että ei tarvi kotona kyhjöttää yksin ja hämmentyneenä ja toimettomana nurkassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ich bin tot. Jotenkin väsyttää, enkä tajua mistään mitään. Onneksi lähden kohta kotiin, eikä tarvi enää tajutakaan, paitsi korkeintaa televiisorista ja lehtien luvusta.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:Herranjeesus että katkes liittymä hyvään aikaan :shock: Nyt en pääse nettiin koko viikonloppuna!! Mitä mää teen, apua! Pakko oli tulla nettibaariin 'juomaan kahvia'.. Onneks pääsee huomenna taas pippaloihin, että ei tarvi kotona kyhjöttää yksin ja hämmentyneenä ja toimettomana nurkassa.
Osta Nintendo :wink: .
tonttu

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Pehmovanukas kirjoitti:Mä rakastan kaikkia vanukkaita tosi paljon, ne on ihkuja! :oops:
Ime parsaa!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aydemir kirjoitti:Siis mitä? Eikö ketään muka kiinnosta ilmainen viina?
Olen ylen määrin hämmästynyt. Taisin ihan erehtyä palstasta kun ei täällä niitä juoppoja näykään.. :roll:
Ainahan ne :D Joten eiku lähettiykkösellä ne tänne. Tietenkin saat itsesikin lähettää, mut mä en valitettavasti kerkiä sinne tulla :P

Rollo kirjoitti:Ja sellasta, että laihdutusprojektini ei ole vielä kovin hyvin käynnistynyt. Söin tänään kaksi kertaa. Vaa'assa en ole vielä käynyt, mutta veikkaan edelleen painavani 55 kiloa. 28 :shock: kiloon on vielä hurjan pitkä matka.
Me hyvä mies lääkäriin ja heti!! Ellet satu olemaan alta 100cm pitkä jalanpohjasta päälakeen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

uhrina menen kauppaan ja ostan alkoholia...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Mojo »

DeliriumTremens kirjoitti:uhrina menen kauppaan ja ostan alkoholia...
Olin nopeampi... hahaa lällislää :P

*korkkaa*
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tahmaista viikonloppua! Älkäähän tappako toisianne täällä.

Hiljenen hetkeksi ja keskityn vain olennaiseen. :yo:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jösses, eikö tuolla misulla ole kylmä?
http://hosted.met-art.com/generated_gal ... pa=1098357
Köyhästä perheestä kun ei ole vaatteita ostaa?
Yönmustaritari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mulla on hitosti ongelmia löytää sitä "vihaus"-ketjua, jossa oli vääntöä pitkästä aikaa. Onkohan sille nyt tapahtunut jotain vai enkö vain osaa??++
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yönmustaritari kirjoitti:Mulla on hitosti ongelmia löytää sitä "vihaus"-ketjua, jossa oli vääntöä pitkästä aikaa. Onkohan sille nyt tapahtunut jotain vai enkö vain osaa??++
Se poistettiin heti kun tuli puhetta ihan esimerkkinä miten erään valvojan kemikaalitapojen julkistaminen ei olisi kunnianloukkausta..
Se vain esimerkki minulta, en edes nimennyt nikkiä, en paheksu mahdollista tapaansa enkä ilmiantaisi.
Yönmustaritari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Mulla on hitosti ongelmia löytää sitä "vihaus"-ketjua, jossa oli vääntöä pitkästä aikaa. Onkohan sille nyt tapahtunut jotain vai enkö vain osaa??++
Se poistettiin heti kun tuli puhetta ihan esimerkkinä miten erään valvojan kemikaalitapojen julkistaminen ei olisi kunnianloukkausta..
Se vain esimerkki minulta, en edes nimennyt nikkiä, en paheksu mahdollista tapaansa enkä ilmiantaisi.
Justiinsa niin. Pitihän se arvata.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:Olenko mä ainoa, joka näkee selvää yhdennäköisyyttä tuon 1108:n avataren ja tämän välillä?
Siis olen ainoa. Olen erilainen ja outo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Olen erilainen ja outo.
Hei, toi on mun line! :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Olen erilainen ja outo.
Hei, toi on mun line! :D
MINÄHÄN se olen!
Vastaa Viestiin