Pässit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pässit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt vituttaa. Sattuu ja silleen. Painu helvettiin, noin niinkuin arvaavani. Jösses. Tunge paska aivoihisi jotain kivaa. Kuvottava lehmä. Rakastan jotain muuta kovempaa kuin Sinua. Hävettääkö? Idiootti.
1108

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mitä jos teputtasit sänkyyn nukkumaan?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä en nyt oikein ymmärrä tätä buumia,
kun ihmiset tolleen toisilleen kiukkuaa.

Ollu vissiin liian rauhallista ja tasasta viime ajat?

Kaikkien ihmisten kemiat ei voi kohdata.
Mutta että tämmöstä salamointia....? :roll:

Riita poikki ja voita väliin. Jos ei voita, niin mansikoita.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Riita poikki ja voita väliin. Jos ei voita, niin mansikoita.
*viheltää pilliin*

Saaks nyt mansikan?
ninnithequeen

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos huolenpidosta. You know :/

Poliisille on ilmoitettu.
1108

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Poliisille on ilmoitettu.
Mistä?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti: Poliisille on ilmoitettu.
Poliisi on ystävä.

Valitettavasti ei kuitenkaan aina. :? Vointeja!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerrankin poliisi on ystävä.

Johan nyt on markkinat!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Kerrankin poliisi on ystävä.
Niin minäkin kerran luulin... :(
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Multa on tainnu jäädä jotain väliin... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt en kyllä ihan pysy kärryillä, saisiko hieman taustatietoja ja saman selvällä suomella?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Nyt en kyllä ihan pysy kärryillä, saisiko hieman taustatietoja ja saman selvällä suomella?
Liittyisköhän tähän:
http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... &start=313

En kyllä ymmärrä, en vittu yhtään. Mutta kyseisen viestin numero ketjussa on 313, joka on Akun rekkari. Ja sekös kumminkin huvittaa. Oulun kirjastossa on Aku Ankan "Parhaat Kuplat" -näyttely menossa. Voitaskohan tää liittää siihen.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä, mut eikös Ninni oo joskus varsin heppoisin perustein heitellyt pahoja epäilyjä itsekin? Itselläni kun ei ole kuin Word-kopio siitä, niin en uskalla kovinkaan vahvasti nojata siihen.

Sitäkin mietin että lasketaanko chatti ja keskustelupalsta eriarvoisiksi julkisuusasteikolla? Jälkimmäinen ainakin säilyttää pierut tehokkaammin muidenkin luettavissa.
hebuli

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja hebuli »

mustaenkeli kirjoitti:Mä en nyt oikein ymmärrä tätä buumia,
kun ihmiset tolleen toisilleen kiukkuaa.

Ollu vissiin liian rauhallista ja tasasta viime ajat?
Eikös toisaalla juuri kerrottu tutkitun että 24. tammikuuta ja sen jälkeiset ajat ovat kaikkein masentavimpia ihmisille monesta syystä? Heti sen jälkeenhän nämä kaikki kummalliset kiukkupuuskat ja joukkopaniikit alkoivat.

Veikkaan että alkaa helpottaa pääsiäiseen mennessä kun tulee enemmän valoa ja silkinpehmeät pajunkissat kutittelevat ihmisten ihoa. Nuuh!

Ps. Tykkään keväästä koska silloin tuntuu olevan pyhäpäiviä ja vajaita työviikkoja vähän joka välissä.
ninnithequeen

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku mulla on menkat.
T3000

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt vituttaa. Sattuu ja silleen. Painu helvettiin, noin niinkuin arvaavani. Jösses. Tunge paska aivoihisi jotain kivaa. Kuvottava lehmä. Rakastan jotain muuta kovempaa kuin Sinua. Hävettääkö? Idiootti.
Tää on kyllä melkein kuin Bukowskin runo, sillä erotuksella että tässä ei ole mitään sanomaa.
T3000

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku mulla on menkat.
Menkat, mikä ihana tekosyy.
Feiz

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja Feiz »

T3000 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eiku mulla on menkat.
Menkat, mikä ihana tekosyy.

JOhan se tuli sieltä. Menkka-Kortti.
Pitäs alkaa jo bannia rasauttaan pariksi viikoksi jos viitsii vedota niinkin paskaan tekosyyhyn kuin menkat.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Pässit

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Kirjoitin tämän jo tuohon vihollis-ketjuun, laitetaan se tännekin.

Pitäisiköhän minunkin quotata tähän kaikki haukut jota olen saanut ja soittaa poliisille, (tai hei, perhetutulleni käräjätuomarille! Jejee, nyt sen keksin) ja vaatia hirmuisia korvauksia siitä että koska toin oman mielipiteeni esille jonkun alkoholinkäytöstä, ja sama tyyppi (ja lukuisat muut), ovat haistatelleet minulle vitut, haukkuneet idiootiksi, urpoksi, kusipääksi,pässiksi,lehmäksi, syyttäneet minua lainvastaisesta toiminnasta jne. Kunnianloukkausta?
Ehkä, en ole perehtynyt. Kiinnostaako minua todella niin paljon? Ei.

Ninni, vuodatuksestasi huolimatta mun täytyy sanoa, että mua ei hirveesti pelota, vaikka sitä ilmeisesti haluaisitkin. Saat ihan vapaasti yrittää nostaa syytteen minua vastaan, be my guest.
nami nami
Vastaa Viestiin