Nimeä suosikkisi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti: Fazerin Pihlaja-namuissa jotenkin aktualisoituu kaikki mitä hyvältä namulta voi vaatia - visuaalisesti sekä maun puolesta. Nyt ei tule heti muuta mieleen - pitänee huomenna katsella karkkihyllyä sillä silmällä.
Ovat muuten hyviä, juu. Me likes them too.
Elä sitten kyttäile liian tuhmasti hyllyköitä, joku voi vielä luulla että tiirikoit siinä vallan jotain muuta.. vaiks pyllyköitä!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Aika vähän on tullu viime aikoina luettua ja kirjotettua, joten aika pitkälti suosikkeihin kuuluu ns. vanhoja partoja. Monet muutkin on tosi kivoja, mutta erityismaininnan saavat seuraavat perssoonat
- pitkätukka-cardic: viihdyttävää luettavaa myös ilman ääkkösiä ja tukkaa on hauska letittää
- T3000: älykäs hurmurimies ja ex-setä, niin taitava puhumaan että on toisinaan tehnyt jopa mieli testata :lol: :h:
- Kid+Alberoni: aina mukavan positiivinen asenne, irl hirmuisen mukava paliskunta ja harmi, ettei Albe täällä kirjoittele...
- Swirl: ihana koheltaja, valitettavasti loistanut poissaolollaan jo pitkään
- Kaakki: aina hymyilevä sporttitypy
- KulisataN: se on joko se parta tai pojan irokeesi :D Pinnallista kyllä, mutta kuvat nähtyään ei henkilöön vain voi suhtautua negatiivisesti :)

Niin ja marialinaa parempaa kaveria saa hakea :h: :h:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kaikkihan te ootte. No onks pakko luetella jotain?

No Ninni kun se kirjoitaa aina näitä pusnusseja ja joskus ottaa hauskan tosissaan tämän palstan. Jalat maassa tyyppi.

Martta, hupaisia tekstejä. Kunnon Lahtelainen.

Kittys, remppaleidi.

Fägäri ei koskaan sano kenestäkään pahaa ja on rikkaita ajatuksia.

Bluntly vaikuttaa herttaiselta karhulta.

Bedlam, kun se panee niin hyvän näköistä naista.

Gee jaksaa olla rehellisesti oma itsensä ja on tullut useasti nostettua hattua miten jaksaa painaa hymyllä...paitsi tänään vissiin.

Janne tietää niistä asioista, jotka mua kiinnostaa.

Elanor on söpö hassu tytöntyllerö.

Elppis!
ninnithequeen

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meik kirjoitti:
Elppis!
Juurikin näin.
Geetzu

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meik kirjoitti:Gee jaksaa olla rehellisesti oma itsensä ja on tullut useasti nostettua hattua miten jaksaa painaa hymyllä...paitsi tänään vissiin.
Pus. *ttu näin unta missä työnsin sormeni Tawjan tytön pimppiin. Olen matkalla kohti sosialismia ihan tosissani, mutta kyllä nyt hymy on taas herkässä! (*tunnustelee masun hikkahetkiä tippa linssis*)

Enkö mä oo kehunu ketään tässä ketjussa? Ei näkyny semmosta sinistä palloa, että olisin... No ei jaksa. Luen niin monen muunkin juttuja täältä mielelläni kuin vain niiden, joista satun pitämään henkilökohtaisemmin. Listasta tulisi siis kovin pitkä. (Ehkä eniten lovee jakaisin kyl aljalle ja Tixulle, mut kumpikaan ei täällä kityssä ole ihan suosikkini. Muuten vaan muruset ihkuset.)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:Jos on ollut pitkään poissa :shock: niin ainakin näiden ihmisten postaukset luen usein:

Irmelianneli (koska tunnen Irkun jotenkin sielusiskoksi)
Kuin myös! Toivottavasti vielä tavataan!
urpiainen kirjoitti:Sitten on ryhmä hahmoja, joista vain jostain syystä pidän vaikka en ole heidän kanssaan koskaan ihmeemmin palstakommunikoinut. Tällaisia ovat esim. Bedlam, Irmelianneli, Nypari, AarneAnkka, Bloom, Kyyppo, Kesseli, Geetzu, Angita, HellBell, Vaola ja Keikaus
Ai lav juu oool, and tö rest of juu also!

Edit: Ja tottakai kaikkien oululaishörhöjen jutut luen AINA, ne on ihan mun suokkareit tietty :)
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Geetzu kirjoitti:
Pus. *ttu näin unta missä työnsin sormeni Tawjan tytön pimppiin. Olen matkalla kohti sosialismia ihan tosissani
Vai olikohan kyseessä ihan päinvastainen tapahtuma. Jos sä istutitkin Tarjan pyhälle maalle vähän markkinataloutta.
Edith

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Äh, vastataan sitten. Kiitän vaisua pelijengiä, shakkikerhoa (vaikka sisältyykin edelliseen), Lolitaa ja urpiaista. Jos te ette olisi täällä, olisin presidenttiketjuvitutuksissani jo lopettanut koko Kityn käytön.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos meikäläisenkin muistamisesta, vaikken mitään sävähdyttävämpää vaikutusta kirjoituksillani tee (enkä yritäkään).

Itse voisin mainita näin lonkalta Lolita, Ninni, Dumari, Kid, MarthaFocker, Bluntly (jätkän kirjoituksissa on yleensä aiheena olut ja rasvainen liha :h:), Turbohaltija ja Suvinen. Mitään sen kummempia perusteluita en jaksa laittaa, kyllä nämä ihmiset tietävät olevansa parhaimmistoa.

EDIT: Ja Vaola, Kittys, Geetzu ja Bliss :h: Ihailen lapsi-/vauvakuvia päivittäin.

Ja sit yx Hunis, se on aika ihQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Aasi
Irmelianneli
Georgina
KisSandra
NoWaySis
Beddis
Exsat
AimoHaiku
Ninni
Hunis
Elppa
Dumis
Mustis
Turbohaltija
Lolita
Angita
AarneAnkka
Keikaus
Kesseli
FagHag
Aito_Johanna
Bluntly
Edith
Niba
DeliriumTremens
Mojo
LillyMunster
Hebuli
Sipsi
Chap
Vaola

Kristus,tulipas pitkä pusnus lista,ei voi mitään noi ihmiset kolahtaa.
DeliriumTremens

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Enthu kirjoitti:Aasi
Irmelianneli
Georgina
KisSandra
NoWaySis
Beddis
Exsat
AimoHaiku
Ninni
Hunis
Elppa
Dumis
Mustis
Turbohaltija
Lolita
Angita
AarneAnkka
Keikaus
Kesseli
FagHag
Aito_Johanna
Bluntly
Edith
Niba
DeliriumTremens
Mojo
LillyMunster
Hebuli
Sipsi
Chap
Vaola

Kristus,tulipas pitkä pusnus lista,ei voi mitään noi ihmiset kolahtaa.
aww... :) :h: :h: :h: :h: :h:
killkill

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja killkill »

- paikallisella kuntoklubilla tiukoissa trikoissa treenaava hyväkroppainen eloveenatyttö. Nostaa penkistä enemmän kuin minä, mikä ei sinänsä ole paljoa. Hymyilee nätisti.
- JL, joka ei menettänyt hermojaan, vaikka viime lauantain luolakeikalla narkkasin rajusti ja soosin hommani opasnarun kanssa aika lahjakkaasti.
- palstasuosikkeja en osaa nimetä - vielä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:Keikaus on ikuisesti mun Armini. Tahdon olla sulle hyvin hellä.
Ja sinä minun Dannyni!

Kity on ihania ihmisiä pullollaan!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pehmovanukas ja Punanikki on mun uusia suosikkeja. Lisää lisää!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Pehmovanukas ja Punanikki on mun uusia suosikkeja. Lisää lisää!
Ja mun märkä unelma on taas mölli, tuo alfauroksista alfein.
Kikkelis kokkelis.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Keikaus kirjoitti:alfauroksista alfein.
Kielipoliisi jo paikalle! Vai viekö Alf lopulta bojot kotiin ja saa banjon paukkaamaan?
Se ekologinen vaihtoehto!
hermine

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ilokseni bongasin Hotpantsin shrinkistä. Pelkäsin jo ko. henkilön (sivupersoonan?) poistuneen kitystä lopullisesti :P

(ja hämmästyin että joku on huomannut minut mainita tässä ketjussa vaikken edes miittaile/chattaile, kiitos :oops: )
Aito_Johanna

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vihernikki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:alfauroksista alfein.
Kielipoliisi jo paikalle! Vai viekö Alf lopulta bojot kotiin ja saa banjon paukkaamaan?
Kielipoliisilla ei ole tässä syytä sakottaa. "Alfauroksista alfein" on luovaa kielenkäyttöä, jossa hauskasti muodostetaan substantiivista adjektiivin superlatiivi. Tässä yhteydessä lienee tarpeellista muistuttaa, että kielenhuolto ei ole ryppyotsaista fundamentalismia, jolla pyrittäisiin estämään kielellinen jopa konventioita rikkova ilottelu.
Elukka

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vihernikki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:alfauroksista alfein.
Kielipoliisi jo paikalle! Vai viekö Alf lopulta bojot kotiin ja saa banjon paukkaamaan?
No eikös sekin ole pieni ja ruskea?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elukka kirjoitti: No eikös sekin ole pieni ja ruskea?
Kakka!
Rotan aivot valtasivat pääni.
ElanorRaven

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meik kirjoitti: Elanor on söpö hassu tytöntyllerö.
Tuo oli kivointa, mitä oon pitkään aikaan kuullut itsestäni sanottavan! :h:

Kiitos :)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hermine kirjoitti:Ilokseni bongasin Hotpantsin shrinkistä. Pelkäsin jo ko. henkilön (sivupersoonan?) poistuneen kitystä lopullisesti :P
Mä luulin ettei kukaan täällä diggaile mua! Hottiksia on yleensä nii vaikee sietää, tiiän kokemuksesta.

Katoin sun kuvagallerian. Voin sanoo vinkkinä että monet postimerkkien keräilijät voisivat jahdata sua - kato kun ne keskittyy aina hottiksiin. Tiiän tänkin kokemuksesta.

*Diggailee takasin*
<3
tonyjl

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Mun sankarit:

-Aarneduck
-Rollo
-Keikaus
-Elppis
-Geetsu
-Manala
-Exsat
-Lolita

-Huima
-Melnais
-Vaola
-elco
-Mylwin
-Ann

Siinäpä rakkaimmat :D
Viimeksi muokannut tonyjl, 02.02.2006 1:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

tonyjl kirjoitti: Siinäpä rakkaimmat :D

Kiitos! :yo:



Ja kiitosta myös muille muistamisesta. Melkein nolottaa nämä maininnat. Pitää alkaa käyttäytymään vähän paremmin, jotta olisi tämän huomion arvoinen.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nimeä suosikkisi!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Enthu kirjoitti:...KisSandra...
Kiitos Enttuli :h: Pelastajani :) ..kyllä olin taas vähällä tehdä päätöksen itseni turhuudesta ja lopettaa kaiken kakan jauhamisen täällä mutta tsorppa (syyttäkää enttulia) en ihan vielä luovutakaan kanssanne. Seuraavaksi etsin sen vihaketjun, jospa löydänkin itseni sieltä (en kyllä ymmärrä miksi mutta jos kuitenkin).

Itse olen oppinut pitämään ainakin seuraavista (..ja takaisin pitämisen pakkoa ei siis todellakaan ole olemassa): aasi, Dumari, Lolita, irmelianneli, Geetzu, Enthu, bedlam, Exsat, Melnais, Bluntly, Elppis, kid, EveryWoman, Suvinen, alja, aydemir, MGandhi, Faghag, mustaenkeli, Bigmama, KulisataN, Georgina, 1108, killkill ja sinkkumatti.. Osa saa mainintansa irl-kohtaamisen perusteella, osa siksi, että olen mieltynyt heihin kirjoittajina ja lista saisi varmasti jatkoa jos joskus onnistuisin paremmin tutustumaan muutamiin sellaisiin joita pidän mielenkiintoisina mutta joihin en ole saanut vielä oikeaa tervehdysastetta pidemmälle menevää kontaktia.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin