SuppoSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hitto kun ei enää tuu ees salkkarit perjantaisin.

Suppo Taalasmaan kunniaksi kokonainen ketju.
Äänestäkää tänään. Vaikka sitten Suppo Taalasmaata jos ei Tarjaa. Ja olihan siellä sitten joku mieskin ehdolla, sellainen äkäisen oloinen. Yksinäinen on reppana, kuulemma.
segma

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Ehg. Kohta tarkoituksenmukaista uniterapiaa, nukkumista toiselta nimeltään. Sitä ennen normaalisetit hampaiden harjauksineen päivineen. Ja sitten sängyssä taas oman elämän eestaaskelailua ja virheissä rypemistä, sillä kun tuo alitajunta luulee saavansa parhaiten unen (on muuten väärässä, tiedän paremmin). Toimiin, mars.
nypari

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Manse hereillä, pokeria katsellaan ja nenää kaivetaan. "And the River is...."
aimohaiku

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kuuntelen Kotiteollisuuden "Satu Peikoista" -kappaletta.

Tarina on kaunis. Ihmettelen. Epäilen. Kaipaan.
tonttu

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töistä kotiuduttu taasen. Nyt mun pitäis rueta tiskaamaan, aamulla on kuitenkin niin koomassa ettei pysty.
Kiusaanpahan vähän naapurin homoja takas kun ne menee aina keskellä yötä suihkuun tunniksi.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Alkaa punkku vaikuttaa, väsymys pikkuhiljaa hiipii silmiin ja kroppaan. Nukkuakkin kai pitäis. Hauskaa sunnuntaita kaikille. Luukkiin laskemaan mäkeä ja paistaan makkaraa, olis sunnuntain ohjelma.
Truth fears no trial
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei kai sille nyt niin huono olo tullut että suppoa tarvitsi?!

Väsähdin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä vaiheessa aamua voi sanoa että ilta onnistui vaisuilun parissa..
kiitos:
Turpohaltijan, Bronan, AA:n, Angitan, AJ:n, Nokkaeläimen, Edith'n, Elukan , Nojoojustin, Chapin ja Epsin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Nyt tutimaan.. Harmittaa kun valvoin ihan turhaan näin myöhään.
Jännät paikat illalla tosiaan, saas nähdä lähteekö Sale Mäntyniemeen!
nami nami
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

olen kotoma! kinö wn oo mitöön ottanut
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja brona »

Georgina kirjoitti:olen kotoma! kinö wn oo mitöön ottanut
:mrgreen:
...
tonttu

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Väsytttääääää.
Onneksi aurinko paistaa. Nyt vois marssia suihkuun ja sitten vahvaa teetä. Ehtis herätä siinä ja sit pitääkin lähteä töihin.
Ihanaa että huomenna on vapaapäivä. En tiiä kuka ne on keksinyt mutta oli aika pirun viisas tyyppi. Että niiq rispektii täältä sille heebolle. :hail:
slam

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

mulkun ihanuuteen verrattava fiilis... eli kovin elämän intoinen. kait tää tästä taas.
ElanorRaven

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Georgina kirjoitti:olen kotoma! kinö wn oo mitöön ottanut
Vähänkö repesin :lol: Ite sentään yleensä kykenen kirjoittamaan ilman suurempia virheitä kun örvellyksiltäni palailen, että Georginalla on tainnut olla oikein haushkaa!

Juuh. Minä menin nukkumaan puoli kymmeneltä eilen ja nukuin sitten puoli vuorokautta putkeen, hyvää teki :)
slam

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
Georgina kirjoitti:olen kotoma! kinö wn oo mitöön ottanut
Vähänkö repesin :lol: Ite sentään yleensä kykenen kirjoittamaan ilman suurempia virheitä kun örvellyksiltäni palailen, että Georginalla on tainnut olla oikein haushkaa!

Juuh. Minä menin nukkumaan puoli kymmeneltä eilen ja nukuin sitten puoli vuorokautta putkeen, hyvää teki :)
Olisin ehkä halunnut käydä Tampereella kyttäämässä naisia, mutta ei vaan jaksanut nukahdin eilen 16.50 ja heräsin 12 hetkeksi ja taas takaisin nukkumaan.

Invataxilla pitää kohta lähtee baareihin, jos sama univajausmeno jatkuu arkipäivinä :P

perjantaina oli kaksi lähes kaksi valvottua vuorokautta ja kahdet työt ja laskukerta takana, että nukkumaan oli ruvettava silloinkin...
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Huomenta. Palasin eilen Egyptistä. Hyvä reissu, lämmintä 22-28c. Ei paha. Nyt äänestämään ja sitten töihin.

Saas nähdä, miten tänään käy...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ai niin se ois se äänestyshommakin.... Tämä 25vuotias menee vähän heikolla hapella kyllä ny...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomen-da. :)
Allekirjoittanut on kyllä ihonväriä ja kupin tekstiä lukuun ottamatta justiin tämän :swirl: näköinen... Siitäkin huolimatta, ettei edesmenneen säveltäjäneron 250-vuotisjuhlallisuuksissa edes tullut juurikaan alkoholia nautittua. Joku räkätauti päässyt iskemään... OnkX tää nyt se kuuluisa lintuinfluenssa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pekka on niin mun kissa, tykkää katsella telkkaria. Pekka tosin katselee Tilt.tv:tä, jota mä en katso sitten millään. Pekka on vielä nuori, mä ehdin kouluttaa sen paremmille ohjelmille tulevaisuudessa. Pekka on myös urheilullinen, leikkii mun kilon käsipainoilla, vaikka itse painaa varmaan saman verran.

Pekkapekkapekka....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eilen oli kaverin läksiäiset. Piti mennä käymään vain yhdellä, mutta jossain vaiheessa pöytään alettiin kanatmaan Jallua ja muuta herkkua. Humalaahan sitä tuli.

Jossain vaiheessa iltaa otin puheeksi penetraation. Seurueessa olevan tyttönen ei ollut ilmeisesti kuullut ko. termiä aikaisemmin, mutta innostui termistä muutaman tunnin päästä kun hänelle selvisi mitä se tarkoittaa. Valomerkin lähestyesä seurueessamme laulettiin erään ysäribändin laulua mukaillen : "Penetration, just a litlle patience..."

Nyt suihkuun, aamiaiselle ja äänestämään. Jos äänestystulos ei mielity, aion syyttää sitä viidettä Jallua...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oikeanpuoleinen Rhomboideus major sai vieraakseen elohiiren, ei taas tiedä mitenpäin olisi.

Muutenkin ketuttaa. Taidan hypätä uimaan kahvikuppiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viddu että on polvi kipeä. Melkein eilen vannoin jättäväni yöjuoksut väliin, kuinkas siinä kävikään? Well, you know the rest...

Tänään pidän vaalinvalvojaiseni oulunkylän paarissa, tätä päivää suunnittelinkin jo hiukan etukäteen. Mulle kuittailtiin koska sanoin jo torstaina että menen sunnuntaina oluselle, useimmat suunnittelevat torstaina perjantain -ja lauantainmenoja, ei sunnuntain.

Nyt varmaan jotain aamiaista ja lostia, sitten äänitys, olut, metalli ja sänky.
Dumari

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodii, hyvinhän se meni, toisen kepin piikki on vääntynyt vinoon/paskaksi. Taidanpa ottaa sen ja toisenkin piikin irti, toivottavasti tänään ei hajoa mitää kepeistä.
nypari

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ysin piirsin kuponkiin, vaikka Tavja onkin alkanut jo vähän tympäisemään. Hänen onnekseen vaalit ovat jo nyt. Jaksaiskohan sitä mennä salille? Huomenna firman säbäturnauksen alkulohkon pelit eli 1,5 tuntia tiukkaa vääntöä. Kestääkö selkä, kestääkö nilkat... no pää kestää ainakin. Lupasin ostaa joukkueelle urheilujuomaa ja banaaneja, jotta jaksaa lounaaseen asti. Vaali-ilta tiedossa anyways.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuppoSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luettuani tämänketjun, havaitsin kityn rajoittuneisuuden.

Voisi vaikka pistää harkintaan loikkaamisen pois kitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin