Maanantai markiisin alla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti: no hööh :( :paijaa:
minä kyllä ymmärrän nuo tuommoiset tunteet! olen itsesäälin maailmanmestari! Se on ystävä hyvä tämä maanantai joka aiheuttaa noita hyviä fiiliksiä ja jos teillä jotain kränääkin on ollut sehän ei edistä ollenkaan fiilareita! Mutta kyllä se siitä! elämä jostain kumman syystä aina voittaa!!!
Tää on vaan niin kamalan kurja päivä mulla. Itku tulee varmaan samantien ku astun duunin ovista pihalle. Onneks pääsen puol tuntii aikasemmin kotiin. Mä en nyt vaan jaksa.
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: no hööh :( :paijaa:
minä kyllä ymmärrän nuo tuommoiset tunteet! olen itsesäälin maailmanmestari! Se on ystävä hyvä tämä maanantai joka aiheuttaa noita hyviä fiiliksiä ja jos teillä jotain kränääkin on ollut sehän ei edistä ollenkaan fiilareita! Mutta kyllä se siitä! elämä jostain kumman syystä aina voittaa!!!
Tää on vaan niin kamalan kurja päivä mulla. Itku tulee varmaan samantien ku astun duunin ovista pihalle. Onneks pääsen puol tuntii aikasemmin kotiin. Mä en nyt vaan jaksa.
voi että :( ehkä se itku auttaa? toivottavasti tulee parempi mieli pian! koitahan jaksaa ja vointeja!
Kid

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti:voi että :( ehkä se itku auttaa? toivottavasti tulee parempi mieli pian! koitahan jaksaa ja vointeja!
Kiitos!
Juu, joskus itku helpottaa. Mulle vaan tulee itkemisestä niin kauhee päänsärkykin..
Argh, onneks tää koko stanan päivä on pian ohi.
millivanilli

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

DeliriumTremens kirjoitti: hammaslääkärit ovat suuren luokan sadisteja!

nimim... hammaslääkärifobikko
No joo. Meinasin joutua pieneen paniikkiin hammaslääkärin ihmetellessä ääneen kuinka kaikki työkalut eivät meinanneet lähteä irti hampaista "juu, pitää ottaa vähän järeämmät pinseti/pihdit".
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

millivanilli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: hammaslääkärit ovat suuren luokan sadisteja!

nimim... hammaslääkärifobikko
No joo. Meinasin joutua pieneen paniikkiin hammaslääkärin ihmetellessä ääneen kuinka kaikki työkalut eivät meinanneet lähteä irti hampaista "juu, pitää ottaa vähän järeämmät pinseti/pihdit".
JAIKS! :S
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Koripalloillen taas urheiltu. Tänään teen sen homman mikä on pitänyt tehdä jo koko viikonlopun. Huoh.
nami nami
Elukka

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Väsykipee :|
Jos söis pari leipästä tässä ja kömpis sitte vaikka peiton alle jokskuks aikaa.
Edith

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt kun vihdoinkin olen rauhoittunut eräistäkin presidentinvaaliaiheisista Kity-kirjoituksista, voisin kääriä hihani ja lukea, mitä fascineeraavaa kätkeytyy otsikon "Äldre fornssvenska (ca 1225 - 1375)" alle. Ja lopuksi päättää päiväni foneemianalyysillä.
Exsat

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kaikki pakollinen suoritettu. Jäljellä vaan illan telkkuputki (taannoinen tiistaiputki vaihtunut maanantaiputkeen: Salkkarit, Will ja Grace, 70's show ja Täydelliset Naiset peräkkäin. Uuh!) ja sauna. Haaveissa olisi myös vähän pusnusutella. :h:
Elukka

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Nyt kun vihdoinkin olen rauhoittunut eräistäkin presidentinvaaliaiheisista Kity-kirjoituksista, voisin kääriä hihani ja lukea, mitä fascineeraavaa kätkeytyy otsikon "Äldre fornssvenska (ca 1225 - 1375)" alle. Ja lopuksi päättää päiväni foneemianalyysillä.
Usch. Låter jättekiva.
Meinasi Freudilaisittain lipsahtaa muotoon "jättekuiva" :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

kid kirjoitti:Tää on vaan niin kamalan kurja päivä mulla. Itku tulee varmaan samantien ku astun duunin ovista pihalle. Onneks pääsen puol tuntii aikasemmin kotiin. Mä en nyt vaan jaksa.
:boohoo: :paijaa: :h:

Jaksamista ja hali.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Taidan lähteä lätkimään väriä tukkaani.
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

oksettaa
Turbohaltija

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: "Äldre fornssvenska (ca 1225 - 1375)" alle. Ja lopuksi päättää päiväni foneemianalyysillä.
Principles of Corporate Finance pesee kyllä nuo.
Edith

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti: "Äldre fornssvenska (ca 1225 - 1375)" alle. Ja lopuksi päättää päiväni foneemianalyysillä.
Principles of Corporate Finance pesee kyllä nuo.
Tiiätkö, aattelin sua jo tuota kirjoittaessani ja meinasin kirjoittaakin, etten suinkaan arvele kuitenkaan olevani kaikkein hulvattomimman koulukirjan ääressä oleva kityiitti.

:paijaa: Sulle vielä kumminkin.
Turbohaltija

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Tiiätkö, aattelin sua jo tuota kirjoittaessani ja meinasin kirjoittaakin, etten suinkaan arvele kuitenkaan olevani kaikkein hulvattomimman koulukirjan ääressä oleva kityiitti.

:paijaa: Sulle vielä kumminkin.
Näin on, riemukasta siellä sun täällä. Mutta lopussa kiitos seisoo, väittävät. Toisaalta sitten esimerkiksi täältä Kitystähän saamme lukea liikuttavan yksimielisyyden vallitessa rustattuja suuria totuuksia siitä, miten koulutuksella ei ole väliä. :?

Edit: Tästä myös sinulle: :boohoo:
Edith

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Näin on, riemukasta siellä sun täällä. Mutta lopussa kiitos seisoo, väittävät. Toisaalta sitten esimerkiksi täältä Kitystähän saamme lukea liikuttavan yksimielisyyden vallitessa rustattuja suuria totuuksia siitä, miten koulutuksella ei ole väliä. :?
No, ei tuo mun kirjani loppujen lopuksi lainkaan mahdoton ole, hieman unettava vain. Ihan hyödyllistä kuitenkin saada kokonaiskuvaa kielen historiasta. Tosin vain tuo nimenomainen kirja on paljon tylsempi kuin kielihistorian luennot ja niitä pitänyt professori suomen kielen laitoksella; siellä ja silloin tykkäsin aiheesta kovastikin. Ja kokonaisuudessaan kiinnostaviin opintoihin ja ties kuinka moneen sataan opintopisteeseen nyt mahtuu pakostakin muutama vähemmän kiinnostava piste.

Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoittat tuolla koulutuksella ei ole väliä -asialla kyllä.
Turbohaltija

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoittat tuolla koulutuksella ei ole väliä -asialla kyllä.
Väittämä taisi esiintyä siinä ketjussa, jossa ruodittiin eri ammattien viehättävyyttä. Muistelen siellä esiintyneen sellaisia äänenpainoja, että ainakaan akateemisella koulutuksella ei ole väliä. Tämä on vähän sama ilmiö kun sain intissä komppanian ensimmäisenä juoksija- ja ampujamerkin 27-vuotiaana alokkaana ja siviilissä oleva lihava kaverini kertoi minulle, että ei niillä mitään väliä ole. Itse hän ei tietenkään ollut merkkejä koskaan saanut.

Hyvä että sun opinnot on kuitenkin enimmäkseen kiinnostavia. Mullakin on periaatteessa ihan jänniä juttuja siellä joukossa, mutta varsinkin taloustiede on sen verran matemaattista, että ei tuosta mulle paljon käytännön hyötyä ole lukion taloustiedon kurssin opetuksessa. Opettaminen taas on mulle paras keino motivoitua opiskelemaan itse uusia asioita.
Edith

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Väittämä taisi esiintyä siinä ketjussa, jossa ruodittiin eri ammattien viehättävyyttä. Muistelen siellä esiintyneen sellaisia äänenpainoja, että ainakaan akateemisella koulutuksella ei ole väliä. Tämä on vähän sama ilmiö kun sain intissä komppanian ensimmäisenä juoksija- ja ampujamerkin 27-vuotiaana alokkaana ja siviilissä oleva lihava kaverini kertoi minulle, että ei niillä mitään väliä ole. Itse hän ei tietenkään ollut merkkejä koskaan saanut.
Ei kai nyt kukaan kumminkaan vain hyviin naimisiin päästäkseen opiskelisi? Vai mitä sä nyt tarkoitat?
Turbohaltija

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan kumminkaan vain hyviin naimisiin päästäkseen opiskelisi? Vai mitä sä nyt tarkoitat?
Tarkoitan sitä, että koulutuksella on väliä. Sillä on väliä työllistymisen kannalta, mutta valittu ja suoritettu koulutus on myös henkistä pääomaa ja kertoo kantajastaan. Koulutuksella on väliä myös parinvalinnassa. Miksi minä haluaisin naisen, jonka mielestä akateemisuudella ei ole väliä, kun sillä on minulle paljonkin väliä? Ammattini on akateeminen ja ajattelen "akateemisia juttuja", ainakin melko usein. Haluan että tämä puoli minusta on hyväksytty ja arvostettu. Haluan myös pystyä kokemaan vastaavaa arvostusta kumppaniani kohtaan. Helpoimmiten tämä onnistunee toisen akateemisen ihmisen kanssa. Lisäksi olen kokenut, että jotkut ei-akateemiset ihmiset ovat alemmuudentuntoisia. Niin kuin yhteen deitti-ilmooni laitoin: "En halua sinun välttämättä olevan akateeminen, kunhan minun akateemisuuteni ei ole este."
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tämä aneeminen akateeminen riskeeraa nyt mahdollisuutensa selvitä huomisista kokouksista valvetilassa ja suuntaa Tavastialle kuuntelemaan musiikkia. Ihan spontaanisti jopa.
Don't Panic!
Edith

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Joo. Mä en ajatellut, että tästäkin tuli deittikeskustelu. Mä en nyt siihen puoleen ota kantaa, kun ihan vast'ikään taas tajunnut, etteivät semmoset systeemit passaa minulle. Äh, mä meen mä meen vapaa-aikakirjan kanssa sänkyyn.
Nowaysis

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

[quote="nexie"][/quote]

Lutka.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Nowaysis kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Lutka.
Huimistuttaako :wink:
Don't Panic!
Lilo

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Lutka.
Huimistuttaako :wink:
vitsi nää mun villahousut on tosi håååt......
Vastaa Viestiin