Maanantai markiisin alla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pari vuorokautta mennyt nukustellessa. Nyt tolpillaan ja valmistautumassa töihin. Eilen työkaverini soitti ja oli ihan onnesta sekaisin, en ollut varma, että itkeekö vai nauraako hän puhelimessa. Oli ottanut loparit. Ihanan tarttuvaa se hänen intonsa, tiedän miten onnellinen hän on nyt, kun pääsee oman alan töihin, ja voi jättää tämän "meidän" firman taakseen.
Olen toki äärettömän onnellinen hänen puolestaan, mutta tavallaan kateellinen... Sekavuuksissani sitten illalla työpaikalla käydessäni sanoin, että voivat vaikka ylentää minut. Kuningasajatus, mutta en ole ollenkaan varma sen järkevyydestä tai omasta kiinnostuksestani... Noh. Meni miten meni. Muistan kuitenkin liian elävästi miten hyvältä irtisanoutumispaperien allekirjoitus tuntuu.

Tänä aamuna sain viimein sen puhelun mitä olen odottanut yli viikon; henkilö jota olen yrittänyt tavoittaa viikon soitti ja herätti, puhuimme kolme varttia. Olo on helpottunut; hän ei ole vihainen minulle tai mitään ikävää ei ole tapahtunut. Oli vaan ollut niin mieli maassa, että ei tahtonut tartuttaa sitä minuun. Olisi toki voinut ilmoittaa, että ei tahdo puhua nyt, ennätin olla jo huolesta sairas. Käsittämättömän ihanaa herätä siihen, kun kuulee äänen, jota on niin kaivannut. :h:

Tiedättekö, nyt olen oikeasti hyvällä tuulella! Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan! Mikään ei voi pilata tätä päivää!
Vaikka oikeastihan olen sitä mieltä, että positiivisen ajattelun saa työntää hanuriinsa... Silloin tulee vain pettymyksiä. Katsokaa vain, illalla raportoin tänne täysin vittuun menneestä päivästäni, mikäli siis olen edes siinä kunnossa, että kykenen tänne kirjoittamaan, tai nyt ylipäätään edes elossa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pikku-Akka

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tyypillinen maanantai. En saa tehtyä mitään järkevää täällä töissä. Paperit odottaa päydällä kansioihin sujauttamista ja kaikkea muuta mukavaa olis tekemättä. Odotan inspiraatiota. Sentään paistaa aurinko!
HellBell

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

¤
se makaa alla
toisen taivaan

päivä petaa
omia laskoksia

kotiin kun pääsen
menen yöhön

se ja sama silloin
mikään aurinko

Oi hyvää päivää.

¤
tonttu

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Täälläkin ollaan hyvällä tuulella. Ei kiirettä mihinkään ja saa ihan rauhassa herätä. Kyllä tästä täytyy tonne ulos kohta raahautua ihmettelemään tuota aurinkoa. Illalla sitten katsomaan Kill Bill kakkosta hyvän kaverin kanssa.

Siis onko tänään oikeasti maanantai?!
Dumari

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, päivää tai mitä vaan. Wamma on kotiutunut viikonlopun riennoista, wammalla on nyt väsy. Wamma pelasi pokeria kavereiden kanssa yöllä, kun muut nukkui. Wamma sijoitti taas rahaa takseihin ja pokereihin ehkä enemmän kuin mitä laki ja pankkitili sallii, mutta wammalla oli kivaa.

Taidan tasoitella yhdellä ja sitten sammua, nähdään eilen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt liikkeelle ja töihin... Ei edes vituta mennä sinne. Taidan olla sairas. Voiko olla, että tuo odottamani puhelu minua niin piristi, vai onko se tämä aurinko? En tiedä, ihan sama oikeastaan. Hyvän olon tunteesta pitää nauttia. Se menee nimittäin ohi kuitenkin, yleensä nopeammin kuin mitä uskoisikaan.

Muksaa maanantaita kaikille!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ach schade, olisi pitänyt kysyä pomolta mitä mun oikein pitäisi tehdä ennen kuin se lähti lounakselle. Nyt peukalot pyörii... onneksi on Kity. :)
Exsat

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tuhannes nieluviljely (törkeää liioittelua) suoritettu. Sosiaalipolitiikkaa ja ruisleipää nautittu lounaaksi. Epämääräinen lasku selvitetty ja työtilannetta parannettu hetkellisesti.

Seuraavaksi vähän lisää sosiaalipolitiikkaa, sitten salille ihan varovarovasti huhkimaan. Ai, ja postiin piti viedä jutskia kans!
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tjoo... alkoholi on saatanasta ja kohta alan vihaamaan viikonloppujakin... miksi aina pitää tapella? se kuluttaa kyllä kaiken energian ihan loppuun asti! Ei mikään ihme että tämän viikonlopun jälkeen nukuin 12 tuntia...
hebuli

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Auto ja legot kuntoon: ajovalojen sähköongelmien korjaukseen sekä hammastarkastukseen varattu aika, ja tänään myöhemmin pikahuoltoon vaihtamaan öljyt ja öljynsuodatin. Kunpa nuokin saisi hoidettua kerralla, autonhuollon yhteydessä tarkastetaan odottaessa hampaat. Varasin samantien ajan yksityiselle hammaslääkärille, kun ei sinne tehottomalle kunnalliselle puolelle kuitenkaan pääse ellei ole hampaat katki. Tällaista meininki Helsingissä. Yksityiselle tuntuu pääsevänkin ihan hyvin, vapaita aikoja oli jo huomiseksi ja siitä eteenpäin.

Jos on reikiä (ainakin nykyinen ainukainen (muovi)paikka takahampaasta pitänee vaihtaa), pyydän kultapaikkoja jotta voin nauraa leveästi päin prolen naamaa. Ja olisi niissä kultapaikoissa sekin hyvä puoli ettei niitä tarvitse uusia (muutaman) kymmenen vuoden välein, vaan niiden on tarkoitus kestää ikuisesti. Tästä syystä monet hammaslääkärit kuulemma ottavat itselleen aina kultapaikkoja, jos sellaisia tarvitsevat. Pitänee muistaa olla syömättä valkosipulia ennen lääkärille menoa.

Hampaita sivuten, ostin muutama päivä sitten heräteostoksena sähköhammasharjan (Braun Oral-B 5500XL tai jotain sinnepäin). Tuntuu aika kummalliselta, taidan käyttää sitä vain silloin tällöin.
Exsat

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

hebuli kirjoitti:Varasin samantien ajan yksityiselle hammaslääkärille, kun ei sinne tehottomalle kunnalliselle puolelle kuitenkaan pääse ellei ole hampaat katki. Tällaista meininki Helsingissä.
Sama tilanne se on aika pitkälti muissakin kaupungeissa.
Kid

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa. Mitenkä tää ny meni tämmöseks..Millon oi millon, mä pääsen tekemään niitä kunnon hommia enkä vaan oo juoksutyttö ja kaikkien paskahommien tekijä?
Otinpa sitten huomisen vapaaksi, koska mielummin nysvään himassa ko istun toimistolla tekemättä mitään. Onneks on messuilta ylityötunteja, joten palkkakin juoksee..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sisäinen Narsissus alkaa nostelemaan päätään. Vaikeaa kirjoittaa näppiksellä mitään kun kädet tärisee niin penteleesti.

Ostin itselleni yhden siideritölkin keskiviikoksi palkinnoksi onnistuneesta tipattomasta tammikuusta. Voisin palkita itseni nyt elokuvalla ihan ytimessä, jos siellä pyörii joku aivoton raina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Wuhuuuu!!! Yhteys auki! Hyvä etten hypänny sen asentajasedän kaulaan äsken. Olin niin onnellinen, että olisin voinu vaikka maksaa luonnossa samantien. Ei se kyllä mitään ottanut tuosta. Joku piuhanpätkä sieltä kai puuttui, tjtn.

Oli mukava viikonloppu, ja mukavia ihmisiä seurana. Paitsi sunnuntai oli tietysti kuolettavan tylsä Kityttä ja krapulassa (tuli oikein oksenneltua)
Exsat

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:Wuhuuuu!!! Yhteys auki!
Jee! :hep:
hebuli

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Exsat kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Varasin samantien ajan yksityiselle hammaslääkärille, kun ei sinne tehottomalle kunnalliselle puolelle kuitenkaan pääse ellei ole hampaat katki. Tällaista meininki Helsingissä.
Sama tilanne se on aika pitkälti muissakin kaupungeissa.
Varmaan useimmissa. Tosin joidenkin espoolaistuttujen jutuista on tullut kuva että siellä pääsisi paljon helpommin kunnalliselle (kuin Helsingissä). Mutta vielä parempi tilanne tuntuu olevan joillakin pienemmillä paikkakunnilla.

No, KELA:lta osa takaisin kun kerran olen niin kiltti pikku veronmaksaja.
Kid

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi itkunpitku. Mä olen ihan rikki ja kukaan ei ymmärrä. Itsesääli taas rokkaa.. Mä olen tänään siis hyödytön ja muutenkin huonojalihavajarumajatylsä. Juu, pahapahapaha maanantai.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Meik »

:cheer: Ostin just auton Tampereelta. Pitää vaan keksiä miten raahaan itseni sinne. Autolla en lähde, kun muuten toinen jää sinne. Fillarilla pystyy kuskaamaan toista siinä sivussa kevyesti, mutta autoa en ole kokeillut. Kaksikaistainen tiekin loppuu Tampereelta tullessa niin nopeesti. Postiautolla olis helpompaa, kun ratit olis lähekkäin. Pitää varmaan suorittaa elämysmatkailua ja matkustaa veeärrällä betonihelvettiin ja sieltä joko täksillä tai paikallisella bussilla liikkeeseen.
mustanikki

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kuka aloittais uuden äänestyksen Onko Pehmovanukas Manala?
Geetzu

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustanikki kirjoitti:Kuka aloittais uuden äänestyksen Onko Pehmovanukas Manala?
Haha, ihan ku Manala ois noin hauska!
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Voi video, bussi lähtee hetken kuluttua ja mä vaan istun täs koneen edessä. Huohm heti kun pikku katko eristää mut Kitystä, tää on just tätä.. :shock:

Noh, Ikeaan ja sitten takas oleilemaan, kunhan saan vaan minäkin oman koneen ja yhteydet takaisin, nyt ei näy ee telkku saati netti. Pirun mäki, minkä teit! Täytyy hankkia tikipoksi ja antenni niin sitten kelpaa katsella.
On tää vapaapvn vietto niin rankkaa.. :D

Ai niin, kiitti melnais viestistä tänä aamuna, taisi olla tarkoitus mennä jollekulle toiselle.. :oops: eiku työjuttujahan se oli. :P Kiitti kuitenkin, olen siis edelleen sun listoillas. Pusnus.
nypari

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kolme säbäpeliä ja jokasessa takkiin, yks meni ranukisaan. Eipä meillä ollut kuin yksi vaihtoäijä, joten kolme puolen tunnin tiukkaa vääntöä veti kropan armotta jumiin ja tönköksi. Pikku hiljaa päässyt oikean työn touhuun ja kuuteen pitäis sinnitellä. Joku vois tulla hieroon illalla mun alaselän, pakarat ja reidet, anyone?
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:Voi itkunpitku. Mä olen ihan rikki ja kukaan ei ymmärrä. Itsesääli taas rokkaa.. Mä olen tänään siis hyödytön ja muutenkin huonojalihavajarumajatylsä. Juu, pahapahapaha maanantai.
no hööh :( :paijaa:

minä kyllä ymmärrän nuo tuommoiset tunteet! olen itsesäälin maailmanmestari! Se on ystävä hyvä tämä maanantai joka aiheuttaa noita hyviä fiiliksiä ja jos teillä jotain kränääkin on ollut sehän ei edistä ollenkaan fiilareita! Mutta kyllä se siitä! elämä jostain kumman syystä aina voittaa!!!
millivanilli

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uf, hammaslääkärissä ei ole kiva käydä. Kävin tänään paikkailemassa leegojani. Aluksi laitettiin kolme piikkiä puudutusainetta, lääkäri kokeili poralla alahammasta. Sattui aivan kauheasti. Vielä toinen piikki ja lisää kokeilua "joskos se nyt olisi jo puutunut".. no ei ollut. Muutamaan otteeseen siinä sitten myös leuat meinasivat jäädä jumiin, muljahti silleen kivasti.

Töihin päästyäni sitten poskeen särki niin paljon, etten oikein voinut olla enkä saanut suuta edes auki. AU! Tiistaina sitten uudestaan :(

Positiivista on sentään se, että viikon päästä leegot ovat kunnossa eikä syömisen pitäisi enää sattua hampaisiin :)
DeliriumTremens

Re: Maanantai markiisin alla?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

millivanilli kirjoitti:Uf, hammaslääkärissä ei ole kiva käydä. Kävin tänään paikkailemassa leegojani. Aluksi laitettiin kolme piikkiä puudutusainetta, lääkäri kokeili poralla alahammasta. Sattui aivan kauheasti. Vielä toinen piikki ja lisää kokeilua "joskos se nyt olisi jo puutunut".. no ei ollut. Muutamaan otteeseen siinä sitten myös leuat meinasivat jäädä jumiin, muljahti silleen kivasti.

Töihin päästyäni sitten poskeen särki niin paljon, etten oikein voinut olla enkä saanut suuta edes auki. AU! Tiistaina sitten uudestaan :(

Positiivista on sentään se, että viikon päästä leegot ovat kunnossa eikä syömisen pitäisi enää sattua hampaisiin :)
hammaslääkärit ovat suuren luokan sadisteja!


nimim... hammaslääkärifobikko
Vastaa Viestiin