Tiistaitopic

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Standardikeino kaakelien uusimiseksi?
Jee, kylppäriremontti! Mä haluun sit ainaskii semmoset vaaleenpunaset ja sydänkuvioiset kaakelit, vaaleenhaaleenpunasen katon ja lattiat samanlaiseks!!111
Kuinkahan paljon kaljaa ja seksiä joudut tarjoamaan, että saat tuon ajatuksen myytyä ukollesi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Ai hela hoito? Tarkastus ja toimenpiteet? Vitsit, kyllä mäkin sitten taidan vaan suorilta suksia sinne. Kaupungille saa jonottaa yli vuoden. Ja mulla viimeisistä hammasjutuista on vierähtänyt jo ainakin se pari vuotta..
Juu kaikki. Se on siinä sun naapurissakin vielä kaiken lisäksi, tai ainakin samalla kadulla. Turkoosit teipit ikkunassa juunou?

Meidän pöljällä peipolla on ihan häiriintynyt suhde veteen. Aiemmin piti vaihtaa juoma-astia hamsterin juomapulloon, kun neiti läiskytti kaikki vedet pois tunkemalla jalan sinne astiaan. Tänään se sitten ryhtyi pesimään kylpyaltaassa. :nuts: Vaikuttaakohan linnun aikaisempi asumus -saunan pesuhuone- jotenkin sen kumaan käytökseen?

Laitoin sitten tuon vanerisen pesäkopin niille. Mietin vähän, että kuinkahan tuo Viikka ottaa nokkiinsa (linnunomistajan puujalkahuumoria) kun sama mökki on kuites sen ja hänen edesmenneen ensimmäisen emäntänsä ensiasumus. Hyvin uteliaana se tuolla kuitenkin ainakin toistaiseksi kurkkii, selvästi muistaa kopin, muutoin olisi paljon arempi.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti: Kuinkahan paljon kaljaa ja seksiä joudut tarjoamaan, että saat tuon ajatuksen myytyä ukollesi?
Jos oikeesti ois ton värinen kylppäri, niin vetäisin kyl ranteet auki.
ElanorRaven

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Kuinkahan paljon kaljaa ja seksiä joudut tarjoamaan, että saat tuon ajatuksen myytyä ukollesi?
Jos oikeesti ois ton värinen kylppäri, niin vetäisin kyl ranteet auki.
Huhhuh. Minäkin jo pelästyin.
Exsat

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nyt on meneillään tupatarkastus. Lintu hyppii pesää läpi ja käy vähän väliä ovella kurkistelemassa. Söpöä!
Punanikki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

Tiistai on toveruuden päivä, oletteko valmiit?
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Punanikki kirjoitti:Tiistai on toveruuden päivä, oletteko valmiit?
Toveruuden nimissä, voiko joku kertoa miten mä osaisin liittää tänne yhen hauskan pp-esityksen? Käsi mikä käsi.. :roll:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Valoa elämään bunny:)
Oon taas tosi valoisa, Pupu. Pus! :)
(mitään en rakasta niin kuin Arkeamme!)
Maistaa.

Kertoiskohan sun arkea laardeineen gigks naks heh.
safi

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja safi »

Salilla oli otettu käyttöön joku ihme sormenjälkitunnistusjutska. Sinänsä ihan näppärä hommeli, että nyt voi käydä siellä normaalin sulkemisajan jälkeenkin. Oli muuten kropaltaan aikast pantavan näköinen uus poju, siellä tiskin takana... pikkasen piti kiireestä huolimatta lirkutella sille.
Täytyypä pyytää, jos se tekis mulle uuden ohjelman :twisted: , ilman mitään taka-ajatuksia tietysti.
Elukka

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Punanikki kirjoitti:Tiistai on toveruuden päivä, oletteko valmiit?
Barrikaadeille, toverit! :hep:
Punanikki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

Elukka kirjoitti:Barrikaadeille, toverit! :hep:
Aatteen paloa, miten jaloa! Näkyyhän täälläkin vähän valoa! Toverit, lukekaa Marxia ja iloitkaa työväen tulevaisuudesta.
ElanorRaven

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Punanikki kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Barrikaadeille, toverit! :hep:
Aatteen paloa, miten jaloa! Näkyyhän täälläkin vähän valoa! Toverit, lukekaa Marxia ja iloitkaa työväen tulevaisuudesta.
Syö pääs.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi. Sain virkavapaata, joten on ainakin helppoa ottaa määräaikainen työtehtävä vastaan. Sain palkankin puhuttua samaan kun mitä mä nyt tienaan :P Ja vielä viikon palkallisen loman ennen aloitusta, mikäs siinä!

Spädäm, nyt jatkan töitä, turisen myöhemmin enemmän.-->
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja bedlam »

kid kirjoitti:Jos oikeesti ois ton värinen kylppäri, niin vetäisin kyl ranteet auki.
Mun entisessä vuokrakämpässä oli täysin pinkki kylpyhuone. Piristyksenä valkoista kaakelia, joissa keltavihreitä kukkatarroja. Samassa kämpässä oli myös oikein tummansininen vessa ja olohuoneen ruskearaitaisen tapetin alta pilkottivat keltaiset ja vihreät seinät. Yllättävän kauan siellä elossa pysyin, vaikka nykyään viihdyn kyllä huomattavasti paremmin.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.01.2006 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi. Sain virkavapaata, joten on ainakin helppoa ottaa määräaikainen työtehtävä vastaan. Sain palkankin puhuttua samaan kun mitä mä nyt tienaan :P Ja vielä viikon palkallisen loman ennen aloitusta, mikäs siinä!

Spädäm, nyt jatkan töitä, turisen myöhemmin enemmän.-->
Onpa hauskaa! Millaisia elukoita hoidat?
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi. Sain virkavapaata, joten on ainakin helppoa ottaa määräaikainen työtehtävä vastaan. Sain palkankin puhuttua samaan kun mitä mä nyt tienaan :P Ja vielä viikon palkallisen loman ennen aloitusta, mikäs siinä!

Spädäm, nyt jatkan töitä, turisen myöhemmin enemmän.-->
Hienoa! Onnea uuteen duuniin!
ninnithequeen

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi. Sain virkavapaata, joten on ainakin helppoa ottaa määräaikainen työtehtävä vastaan. Sain palkankin puhuttua samaan kun mitä mä nyt tienaan :P Ja vielä viikon palkallisen loman ennen aloitusta, mikäs siinä!

Spädäm, nyt jatkan töitä, turisen myöhemmin enemmän.-->
Ihanaa muru!

Onneva :h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi.
Onneks olkoon :) Kai sä pääset hoitaa jotain pipejä heppoja?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi.
Onneks olkoon :) Kai sä pääset hoitaa jotain pipejä heppoja?
Kiitos Ninni :h:

Camilla, en mä pääse heppoja hoitamaan, vaan hiiriä ja rottia.. vierottamaan pikkusia, vaihtamaan asutuksia, ruokkimaan ja ottamaan "näytteitä" (not what you think - animalia seis!).
The great club outshines the individual, always and forever.
tonttu

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Työpäivä ohi. :cheer:
Nyt pitäis yrittää pysytellä hereillä iltaan saakka, en saa nukkua päikkäreitä koska muuten on huomenna yhtä väsynyt kuin tänään. Suunnittelin että siivoaisin, saas nähä ryhdynkö hommaan. Täällä kotona se siivous ei jostain kumman syystä houkuttele yhtään niin paljon kun töissä miettiessä, toisaalta noi villakoirat taitaa olla jo luovutus-ikäisiä... :D
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Elppis kirjoitti:Moi!

27.2. vaihtuu työpaikka, elukoita hoitamaan 6kk ajaksi. Sain virkavapaata, joten on ainakin helppoa ottaa määräaikainen työtehtävä vastaan. Sain palkankin puhuttua samaan kun mitä mä nyt tienaan :P Ja vielä viikon palkallisen loman ennen aloitusta, mikäs siinä!

Spädäm, nyt jatkan töitä, turisen myöhemmin enemmän.-->

Onnea uudesta työpaikasta. Toivottavasti viihdyt.
Truth fears no trial
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli muuten ensimmäinen "työhaastattelu" minne menin niin, että työnantaja oli valmis tekemään melkein mitä tahansa saadakseen meikäläisen töihin. Eli sain itse määrätä koska olis mulle paras ajankohta aloittaa, palkkaluokkakin nousi parilla pienen neuvottelun jälkeen jne. Ja tästä työpaikasta tosiaan soitettiin MULLE, josko mulla olis sellainen tilanne että pääsisin sinne töihin.. kjäh :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Penttele, farkut ratkesi persuksista enkä taida jaksaa enää paikata näitä. Kai se on sitten kuitenkin raahauduttava ytimeen ostoksille. Kettumaista sovittaa housuja jalkatreenien jälkeen.

Luultavasti tavoittaisi Prahasta ensimmäiseltä oluselta kuukauteen jos jotain kiinnostaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nypari

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: ...voisiko hän taltuttaa aseellisen ryöstäjän ulkomailla tai ryhtyisikö hän siihen, jos huomaisi aseellisen ryöstäjän huomion herpaantuvan hetkeksi. Tiedättekö jotain meheviä tarinoita siitä kun suomalainen poliisi tai joku muun vastaavan ammatin edustaja on toiminut jämäkästi ja pelastanut jonkun kiperään tilanteen?
Hävettää myöntää, että vaikka mehukkaita juttuja on paljon jo ihan omastakin takaa, niin ei juuri tähän sopivia. Yleisohje on kyllä, että maassa maan tavalla vieläpä kun toimivaltuudet katkeavat rajalla.

Ja itse kysymykseen, en voisi, en ryhtyisi.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Exsat kirjoitti:Puhelimen kuittia ei löydy, mutta ottavat huoltoon silti. Onpa mukavaa! :)
Vittu eivät ottaneet täällä... Pakko etsiä se vitun kuitti esiin jostain :evil:
Luurista katosi äänet... eli ei kuulu mitä toinen sanoo. Noh, wanha kapula onneksi löytyi kaapista.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin