Tiistaitopic

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hammaslääkärireissu suoritettu. Ei ole reikiä ja muutenkin hyvässä kunnossa. Jee. Vähän hiottiin vanhaa paikkaa valkeammaksi, ja jollain kaviokoukulla revittiin ikenet verille.

Se, joka eilen väitti, että hammaslääkärit ovat sadisteja, oli väärässä! Tuo oli melkein hellyyttävä, kun se hoki jatkuvasti "Anteeksi, tuntuu varmaan inhottavalta! Anteeksi, ihan vähän enää.. Anteeksi, yritän välttää ikeniä mutta.." :boohoo:

Nyt on taas hammashuollot parilta vuodelta suoritettu. Maksoi muuten 14€ yksityisellä tuo. Ei taitaisi kunnallisella päästä paljoa halvemmalla?

Nyt puuroa nassuun kun en uskaltanut aamulla syödä, ettei tule oksu kun jänskättää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jou! Onkohan se Nypsykkä linjoilla? Musta tuntuu, että näin unta, että olimme yhdessä Brasiliassa ja meidät yritettiin ryöstää aseellisesti bussissa. Tästä unesta inspiroituneena haluaisin kysyä häneltä (muutkin asiaa tuntevat ja tuntemattomat voivat toki vastata), että voisiko hän taltuttaa aseellisen ryöstäjän ulkomailla tai ryhtyisikö hän siihen, jos huomaisi aseellisen ryöstäjän huomion herpaantuvan hetkeksi. Miten on, toimiiko suomalainen polliisi ulkomailla järjestystä ylläpitävänä voimana, vai katsooko hän lomailusta raukein silmin yhteiskuntarauhan murtumista? Tiedättekö jotain meheviä tarinoita siitä kun suomalainen poliisi tai joku muun vastaavan ammatin edustaja on toiminut jämäkästi ja pelastanut jonkun kiperään tilanteen? Kertokaa mulle pliis!
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Enpäs saanut ompelukonetta esille, mutta tiskasin ja kävin suihkussa. Kovasti tässä nyt pohdin, että lähteäkö sitä tuhlaamaan ekaa kunnon palkkaa tonne sisustus ja krääsä liikkeisiin? Ikeaan täyty matkata lauantaina!!! Keittiöön on saatava yks taso lisää..
Mä rakastan vapaapäiviä :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Jotenkin epätodellinen olo. Tulin eilen kotiin jenkeistä ja biologinen herätyskello on viallinen. Oli henkisesti ja fyysisesti aika rankka reissu serkun hautajaisineen ja kaikkine juttuineen. Surullisia juttuja mutta ei niille hirveästi mahda mitään. Sitäpaitsi luulen että sain koneessa flunssan, prkl. No, tämä viikko vain töitä niin pääsen rukalle palelemaan.
Osanottoni ja flunssaa parantavaa energiaa sinnepäin. Serkkusi oli varmaan aika nuori, joten oli varmaan rankka reissu. Kummallista varmaan matkustaa toiselle puolelle maailmaa noin surullisissa merkeissä, kun yleensä matkustaa vähän toisenlaisissa tunnelmissa. Missä päin Jenkkejä muuten olit?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja slam »

Taas sai myllätä yksitoista tuntia töitä...

Helppo keikka onneksi oli tuo ylityöajalla tehty juttu :)Euromarkettiin oli joku vienyt kaksi ylimääräistä kalalaatikkoa, ja ne piti kuljettaa oikeisiin osoitteisiin... meni aikaa... :lol:
Exsat

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Puhelimen kuittia ei löydy, mutta ottavat huoltoon silti. Onpa mukavaa! :)
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Käväsin etolassa. Ostin jopa muovikukan ja spagettitölkin. Hurjaa rahan tuhlausta. Jospa tuo nussu töittensä jälkeen lähtis seuraks vaatekauppoihin.. Yksin en jaksa eikä huvita. Kohta murua rinnan alle ja sit ruokalevolle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Nyt on taas hammashuollot parilta vuodelta suoritettu. Maksoi muuten 14€ yksityisellä tuo. Ei taitaisi kunnallisella päästä paljoa halvemmalla?
Ai hela hoito? Tarkastus ja toimenpiteet? Vitsit, kyllä mäkin sitten taidan vaan suorilta suksia sinne. Kaupungille saa jonottaa yli vuoden. Ja mulla viimeisistä hammasjutuista on vierähtänyt jo ainakin se pari vuotta..
slam

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja slam »

kait se on mentävä petille... väsyttää. Mukava käydä aina "väsymyshumalassa hieman laulamassa" tänne... 8)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:[
Täytyis hoitaa ei-niin-mukavia kaverisuhteita tänään kondikseen ja vähän kai yrittää synpatisoida erästä sukulaistakin, mutta perkele kun ei huvita! Jos kahvilla ja kynän imemisellä (röökihimot taas pinnassa) sais ittensä energiseks. Seksikin tuntui pitkästä aikaa semmoselta pakottamiselta, huh. Taidan olla kipuinen.

Mitä paskaa sä taas lässytät, mitään sun tarvi hoitaa jos ei siltä tunnu ja pilluakaan ei tarvi antaa jos ei maistu.

..ja "paluu arkeen oli edessä.."

Valoa elämään bunny:)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Valoa elämään bunny:)

Pikku-Jouska!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, mä näin eilen ääntenlaskennassa yhden vanhan pussailukaverini. Ihme että tunnistin, kun se ei ollut niin ruskettunut, heh. Sorja vartalo sillä edelleenkin oli ja nyt myös tyttöystävä. En kyllä mennyt haastelemaan, vaikka sekin olisi voinut olla mielenkiintoista. Sen sijaan muistelin hekumallisia suuteluhetkiä tämän miekkosen kanssa. Sen pidemmälle ei menty, vaikka pojan housuissa miellyttävästi pullottikin ja sen littana vatsa oli niin hotti, että pois alta. Poika oli silloin varmaan 19 ja vielä neitsyt. Tarjouduin tietysti tuolloin poistamaan ongelman vienosti, mutta hän halusi menettää neitsyytensä jollekin hänelle merkityksellisemmälle ihmiselle ja hyvä niin.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Valoa elämään bunny:)

Pikku-Jouska!

No mitä se karvainen Kiksauttaja siellä taas yrittää heh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Valoa elämään bunny:)

Pikku-Jouska!

No mitä se karvainen Kiksauttaja siellä taas yrittää heh.
No sulta munaa tietty.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:

Pikku-Jouska!

No mitä se karvainen Kiksauttaja siellä taas yrittää heh.
No sulta munaa tietty.
Totskai..et tiedäkään kuinka mua panettaa, kun tulee kohta jo 2 VIIKKOA kun viimeksi sain piparii. Su. olis saanut mutta meni ohi oman oveluuteni takia. Ja nyt leikitään erään skorpparin kanssa kissahiirimitälieleikkkiä ja tää alkoi syömään aika lailla eilen miestä joten päivitin mielentilani niin hyvin kuin vain voin, ja siis rauhoitin tilanteen enkä laita enää hänelle viestin viestiä vaikka tekeekin Hiukan mieli. Mutta ei voi ni ei voi, kun pelimimmi pahimmasta päästä, koska on skordari,,,mut niin sexuaalinen paketti näöltäänkin on et voi hurja voi hurja ku kaveri meinaa mennä ihan pökerryksiin..nyt rauhan vetoja, otetaan rauhallisesti, tehään välillä töitä ni eiköhän se vähän helpota.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Mutta ei voi ni ei voi, kun pelimimmi pahimmasta päästä, koska on skordari,,,mut niin sexuaalinen paketti näöltäänkin on et voi hurja voi hurja ku kaveri meinaa mennä ihan pökerryksiin..nyt rauhan vetoja, otetaan rauhallisesti, tehään välillä töitä ni eiköhän se vähän helpota.
Kylmä suihku auttaa aina.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Valoa elämään bunny:)
Oon taas tosi valoisa, Pupu. Pus! :)
(mitään en rakasta niin kuin Arkeamme!)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Osanottoni ja flunssaa parantavaa energiaa sinnepäin. Serkkusi oli varmaan aika nuori, joten oli varmaan rankka reissu. Kummallista varmaan matkustaa toiselle puolelle maailmaa noin surullisissa merkeissä, kun yleensä matkustaa vähän toisenlaisissa tunnelmissa. Missä päin Jenkkejä muuten olit?
Kiitos, olin pohjois caroliinassa, Chapel Hillissä. Olihan se kieltämättä aika synkkä syy vierailulle, mutta oli ihan mukavaa tavata serkun kavereita ja viettää aikaa tädin kanssa. Serkku oli ostanut ferrarin, eikä kertonut kenellekkään. Hassu jätkä.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miks noi imukuppikoukut ei pysy kylppärin seinässä???!!11
En oo oikeen saanu mitään taas aikaseks, vaikka suunnitelmia oli tälle päivälle kamalasti. Ei ees liikaa, muttei vaan huvita. Onneks yks matto sentään on pesty :)
ElanorRaven

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jihuu, koulusta taas kotiuduttu. Ja aika hyvä fiilis, kun häntä koipien välissä menin ottamaan vastaan hylättyjä tenttituloksia, mutta kummatkin oli menneet läpi ja vieläpä kolmosella!

Nyt kelpaa rentoutua vähän aikaa, illalla siskon luo syömään. On se kiva kun nuo työssäkäyvät sisarukset pitävät huolen opiskeljasiskostaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

kid kirjoitti:Miks noi imukuppikoukut ei pysy kylppärin seinässä?
Ne on tyttöjen juttuja. Tosimiehet pamauttaa sen koukun kuuden tuuman ruuvilla seinään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:
Ne on tyttöjen juttuja. Tosimiehet pamauttaa sen koukun kuuden tuuman ruuvilla seinään.
Pitääkö mun ny odottaa et se mun tosimies tulee himaan, hoitaa homman kotiin ja sit mä saan haukkua sen ko se rikkoo kaakelit?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäisköhän liikahtaa. Kahvitkin juotu jopa, ja puurot vedelty naamaan. Heräsin ja valvoin taas aamuyöllä pari tuntia, niin tää aamu meni taas torkkuessa ja horrostellessa pitkään. Miksi niitten ajatusten pitää rassata aina just aamuyöllä??!! :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Ne on tyttöjen juttuja. Tosimiehet pamauttaa sen koukun kuuden tuuman ruuvilla seinään.
Pitääkö mun ny odottaa et se mun tosimies tulee himaan, hoitaa homman kotiin ja sit mä saan haukkua sen ko se rikkoo kaakelit?
Standardikeino kaakelien uusimiseksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti: Standardikeino kaakelien uusimiseksi?
Jee, kylppäriremontti! Mä haluun sit ainaskii semmoset vaaleenpunaset ja sydänkuvioiset kaakelit, vaaleenhaaleenpunasen katon ja lattiat samanlaiseks!!111

Edit: KillKill ja sinkkumatti, tervetuloa takasin :cheer:
Vastaa Viestiin