Tiistaitopic

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
DeliriumTremens

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

heräsinpä sitte kahelta... ja huomenaamuna pitäis nousta kuudelta.. kuinka se on mahdollista? en tiedä... omituista mennä taas vähän töihin...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:No, jopas nyt myrkyn lykkäs. Tuli kamala ikävä poikaystävää. En halua olla enää kipeä. :cry:
Voi hitsi.. joskus tonkin piti tapahtua ;) Mä oon oikeasti niin puz-nuz että mulla on ikävä jo parin tunnin eron jälkeen. Olen läheisriippuvainen jumalauta. Tai sitten se on se pippeli.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Oli pakko ottaa hiukan unta palloon ja nyt on pallo vielkin enemmän sekaisin. Tupakalle mentävä ja kaupassakin olis tarve käydä.


Tuleeko kesä jo milloin?!?
Truth fears no trial
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hih, iskäkin kävi tänään työhaastattelussa. Hakijoita oli 49, kolme pääsi haastatteluun. Tämän viikon aikana pitäis hänenkin saada tietää saiko uuden paikan vai ei. Jänskää.. Lupasi tarjota oluet jos saa työpaikan, kiitokseksi käännöstöistä hakemuksen ja ansioluettelon kanssa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HipHei! Kohta vois syödä aamupalan, kun kerran tuo wowi vaati veronsa ja aikansa. Epämääräinen kanafileesuikalepatahärdelli tehty, juomaa ei ole kuin olut ja maito. Kumpikohan menee? :D Huomenna sitten kauppaan jos vaikka sais limpparia&mehuja juotavaksi.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tai sitten se on se pippeli.
Kyllä, se on se pippeli. Olenkin aina itkenyt pippelinkaipuussa. 8)
Sopii kuitenkin olettaa että pippelinkantoteline johon kyseinen pippeli on kiinnitetty tulee olla "se oikea™" pippelinkantoteline, eikä hädässäkään korvikkeet kelpaa, eikö? 8)

Ai niin ja luuri korjaantui... ilmeisesti jos se lakkaa toimimasta kovan iskun seurauksesta, tasoittuu tilane jos iskee kovaa toistamiseen, mutta toiselle puolelle luuria kuin mihin ensimmäinen isku suuntautui :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Sopii kuitenkin olettaa että pippelinkantoteline johon kyseinen pippeli on kiinnitetty tulee olla "se oikea™" pippelinkantoteline, eikä hädässäkään korvikkeet kelpaa, eikö? 8)
Kyllä nimenomaan tässä hädässä tarvitaan se oikea. Muihin hätätapauksiin löytyy sitten hyvinvarusteltu apu tuolta kaapista... :lol:
... josta on patterit loppu... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vaola kirjoitti:Muihin hätätapauksiin löytyy sitten hyvinvarusteltu apu tuolta kaapista... :lol:
Oikein telineeseen kiinnitettu hätäpippelikö? :shock: Siehän et vähään tyydy ... eiku.. :lol:

tai sanoisinko :pics:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja nexie »

Augh. Maha kipiä. Kai se on näitä häijyn luonteen kääntöpuolia :roll:
Don't Panic!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vaola kirjoitti:*reps* Joo pyörillä kuljetettava panokone! :shock:
Kuva

Asia selvä! :sir:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hebuli

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Alkaa kai vähitellen olla päivä pulkassa töiden osalta. :roll: Tarkoitus olisi lähteä kohta lenkille, keli näyttää kovin liukkaalta.

killkill ja singlemalt tulleet takaisin? No kuten sanottu, uudenvuoden lupaukset kityilynlopettamisineen jne. raukeavat automaattisesti aina tammikuun lopussa. Terrrvetuloa takaisin minunkin puolestani.
Viimeksi muokannut hebuli, 31.01.2006 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:HipHei! Kohta vois syödä aamupalan, kun kerran tuo wowi vaati veronsa ja aikansa.
Odotas vaan kunhan innostut asumaan AV/AB/WSG-linjalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Leikkautin lauantaina n. 20cm hiuksistani. Pohjaväri on mustanruskea, ja jokapuolella epämääräisen ohuita vaaleita raitoja. Imekää sitä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:HipHei! Kohta vois syödä aamupalan, kun kerran tuo wowi vaati veronsa ja aikansa.
Odotas vaan kunhan innostut asumaan AV/AB/WSG-linjalla.
Mitä kieltä tuo on? Mä en osaa sanoa kuin All-In!
Faghag

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kyllä se nussu on ihana ja komea mies *runks* :h:

Mä olen heikkona miehiin, jotka antavat mun levittää geelin hiuksiinsa...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm... pesin koneellisen 60 asteen pyykkiä, kävin suihkussa ja sain yhden setin tiski- ja huuhteluvettä ennenku varaajasta lopahti lämmin vesi.
Kuinkakohan kauan sillä mahtaa kestää 50 litran lämmittämiseen ennen kun voin loput tiskit tiskata... :think:


Edit: Vittu... jos minäkin onnistun käyttään läNpimän veden loppuun, mithän siitä tulisi jos tässä taloudessa asuisi viel naisihminen :shock:
Viimeksi muokannut Mojo, 31.01.2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh. Edelleen ihan töttöröööööö olo. Pitäisi kai mennä nukkumaan, mutta ei kykene vielä.
Istun tässä koneella ja mietiskelen, että lähtisinkö toukokuun lopussa Berliiniin viikoksi. Ystäväni opiskelee siellä, ja tahtoisi minut ja erään toisen ystävämme sinne viikoksi-pariksi asustelemaan. On kuulemma asunto ihan Berliinin keskustassa. Kivahan tuo olisi lähteä, toivottavasti homma järjestyy. Ikuna kun en ole missään ollut...

Jokos siitä on selkoa, että onko nämä paluulippulaiset aitoja vai ei??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt olisi taas hyvä hetki olla huolissaan mun mielenterveydestä, kun kuuntelen Kaija Kärkistä & Ile Kalliota. :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:Nyt olisi taas hyvä hetki olla huolissaan mun mielenterveydestä, kun kuuntelen Kaija Kärkistä & Ile Kalliota. :shock:
HÄPEÄ!!!!!! :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Nyt olisi taas hyvä hetki olla huolissaan mun mielenterveydestä, kun kuuntelen Kaija Kärkistä & Ile Kalliota. :shock:
HÄPEÄ!!!!!! :twisted:
Anteeksi... :cry:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Nyt olisi taas hyvä hetki olla huolissaan mun mielenterveydestä, kun kuuntelen Kaija Kärkistä & Ile Kalliota. :shock:
HÄPEÄ!!!!!! :twisted:
Anteeksi... :cry:

:p:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Starflare

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ihanata päästä kaupasta kotiin ja muistaa että homejuusto jäi ostamatta :evil: . Onneksi oli sentäs ilmaantunut rahaa tilille ettei ihan perseelleen mennyt tuokaan reissu, mutta mitäs sitä nyt? Tylsääääääääääääää.
Elukka

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kylläpäs nyt sairastuttaa oikein urakalla. :|
Tänäänkin olen vaan nuokkunut koneella tai nukkunut lähes koko päivän, ja silti on karsea olo.
slam

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja slam »

Pölyä pyyhäisin sormella melkos roippeen kasan tuosta tietokoneen etuyläkulmasta. 8) Ja huonekkin näyttää melko moiselta kaaokselta. Pöydällä on rojukasoja sekaisin... Kun vaan joskus jaksaisi jotain, niin voisi siivota pölyt pois ja järjestellä kamppeensa...

Työhön jälleen. On muuten viikon pelkästään "omassa" käytössäni olevan auton pelkääjän puolen lattia osasto täynnä roinaa. Rompetta ja roskaa on kohta penkin tasolla. Seuraavana yönä ei ehdi, mutta sitä seuraavana kahtena yönä saattaisin ehkä keretä siivoamaan sen. Marraskuulla, jolloin aloitin virmassa, viskoin sinne ensimmäiset laivalta ostamiani cokakola tölkkejä... saattavat olla edelleen siellä pohjalla? 8)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiistaitopic

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin Ikeassa, enkä edes ostanut mitään!? Mikäköhän mua vaivaa, Lidlistäkin ostin vaan vessapaperia ja c-vitamiiniporetta vaik siellä olis ollut ties mitä herkkuja kaupan.

Puhuin tunnin eksän kanssa puhelimessa, siis lapsuudeneksän. Miten meillä voi olla vieläkin ihan samanlaiset jutut kuin silloin muinoin, hämmentävää. Autoradiosta tuli puhelun jälkeen Kerkko Koskisen Mayday ja meinasin pillahtaa itkuun. Onkohan mulla menkat tulossa?
Vastaa Viestiin