KestoHittiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
DeliriumTremens

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Enthu kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:äiti on paras!!! äiti osti mulle ihorasvoja ja sitte kalanmaksaöljytabuja ja helokkiöljytabuja, kun ihoni on kuiva kuin hiekkapaperi! voiku ne nyt sitte tehois... tää raapiminen ja vereslihalla oleminen kun on ihan jassosta!
voi sua :paijaa:
kiits kiits :) tällästä tää atoopikon elämä on... tulis vaan jo kevät ja kesä niin ihokin ois parempi
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mölli »

tonttu kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:äiti on paras!!! !
Tähän ei ole lisättävää!
Juu mamma on paras.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

DeliriumTremens kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:äiti on paras!!! äiti osti mulle ihorasvoja ja sitte kalanmaksaöljytabuja ja helokkiöljytabuja, kun ihoni on kuiva kuin hiekkapaperi! voiku ne nyt sitte tehois... tää raapiminen ja vereslihalla oleminen kun on ihan jassosta!
voi sua :paijaa:
kiits kiits :) tällästä tää atoopikon elämä on... tulis vaan jo kevät ja kesä niin ihokin ois parempi
Niisät rasvoista tuskin on juurikaan apua, ne lievittää mutta ei poista ongelmaa ja siksi sitä pitääkin lähestyä sisältäpäin. Ja semmosista kuin Omega-3 rasvahappokapseleista oli paljon apua mun rendin tytsikaverille. Huom Omega 3. Ja sitten voisi olla apua noista histamiineista..tätä lähtisisin ehdottomasti kyselee homeopaateilta!!!!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

jouden-za kirjoitti:Vai että näin, mutta kyllä tämä mulle sopii oikein hyvin..linjat pysyvät mun puolesta hamaan hautaan saakka hiljaisina.

Heh on ne naiset niin hauskoja kun pelailevat..ja niinhän siinä sitten kävi että tytsi soitti kuin soittikin kun linjat hiljensi.

Meik mai dei.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Taidanpas mennä nukkumaan, ensimmäistä kertaa viikkoihin ennen puoltayötä.

Unia!! Minä ainakin aion nähdä ihania unia ja herätä aamulla sitten siihen pettymykseen, että ne eivät olleetkaan totta.

Sitten huomenna töihin aamuun, ja sen jälkeen lähden katsomaan, millaiseen asuntoon siskoni on muuttanut poikaystävänsä ja heidän vauvan ja koiran kanssa.

Hip hei ja huomiseen!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei helvetti, että ihmisten elämä saattaa olla mielenkiintoista moisena yhteisön rattaana ollessa... Ah, kaksi päivää enää ja sitten työnantaja saattaa aloittaa taas naukumisen; "anna ny mennä, vaan" Kyllä minulle alkaa jotenkin riittämään, tai ainakin välillä voisi lomailla ja kahtella parempaa ajankohtaa... + sama reitti alkaa kypsiin, senkin takia hyvä mennä muualle...
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
Unia!!
Koitahan nyt mennä siitä. Nimi vaan roikkuu palstalla.

ps. avioliitto jos olisi tiedossa yhden nipottavan vuoropäällikön (miehen) kanssa lajittelukeskuksella, niin ajaisin auton samperin nopsaa ensimmäiseen mäkeen keskukselta lähdettäessä, päästäisin käkkäjarrun ja yrittäisin juosta alle nopsaa. :lol:
Vastaa Viestiin