KestoHittiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Lucky Luciano kirjoitti:Katselin tuossa juuri vanhaa lukion päättötodistustani. Ja mitä huomasinkaan: englannin kymmenestä kurssista kolme oli ysejä! Kaunis sarja kymppejä pilalla! Mieleen nousi myös se Suomen historiaa käsittelevä kurssi, jonka aikana kertyi poissaoloja 7/6 - ja jonka aikana en kertaakaan osoittanut aktiivisuuttani tunneilla, ja jonka opettaja heitti vihaisena ulos kurssilta jokaisen, jonka poissaolotunnit ylittivät maagisen kutosen! Mutta minulle, minulle kertyi ainoastaan todistukseen kurssin kohdalle merkintä "9"!

Mieleen on myös syöpynyt yhteiskuntatiedon kurssi. Koetta edeltävänä iltana totesin kirjassa olevan aivan liikaa sivuja, ja päätinkin opetella ainoastaan käsitteen "parlamentarismi" (xD) sekä lukea koetta edeltävänä aamuna Hesarista hieman tulopoliittisesta ratkaisusta. Ja kas! Kymppi tuli - ainoa kiitettävä koko ryhmässä!

Olin myös ehtinyt jo aivan unohtaa: kulturellina kosmopoliittina suoritin lukion aikana hyväksytysti myös Venäjän kielen alkeet! Toki itsenäisesti kotona maaten - tunneillahan ei kukaan urpo jaksa istua.

Elämänkatsomustiedon kolmas kurssi sen sijaan palauttaa mieleeni henkilökohtaisen kriisin: aloin näet epäillä älykkyyttäni. Kurssikokeen tulos oli 7½, ja kahta kymppiä seuraava kasi todistuksessa tuntui pahalta ja sattui. Tokihan fiksu ihminen osaa päätellä erilaisten historiallisten yhteiskuntateorioiden sisällöt lukemattakin.


Jälkeenpäin voi vain todeta, että mikä voimavara egovammaisuus ja liika luottaminen itseensä olikaan.
Muahahaa! Helmi postaus, itseään ei voi ikinä kehua liikaa! Piristit päivääni, kiitos! :rofl:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah, laajakaista toimii kotonani. Illalla tosin jännään, pysyykö vanha kone vauhdissa mukana. Siis tietokone.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Himpatti, tänään tulee tosi mielenkiintoiselta kuulostava Dr. Phil eli kauneusleikkauksiinsa pettyneet naiset valittavat elämäänsä ja mä oon silloin kampaajalla. Onkohan sillä telkkuri.. Vai pitääkö mun syöksyä kampaajalta suoraan Veikon koneeseen katsomaan ohjelman loppumetrejä. Vai haluaako joku naapurintyttö tai poika nauhoittaa mulle tuon ohjelman?
Kikkelis kokkelis.
Tsaari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:
"Hullujen", jopa :D
Sinä sanoit tuon. (Selustan varmistelua sitä hetkeä varten kun sanomisistaan joutuu vastaamaan)
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttäis. Kumma juttu vaikka viime yönä tuhisin ko pikkulapsi konsanaan. Taitais meikälle tehä lenkki tänään hyvää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Taitais meikälle tehä lenkki tänään hyvää.
Yleensä lenkin (33) jälkeen mua tuppaa nukuttamaan ja pusuttamaan sen verran, ettei se sen kummemmin virkistä, ellei se ole pikalenkki.

Hmmmh, nyt mä tiedän mitä mä haluan iltapalaksi.

(ps. suklaarusinoita).

PERVOT!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: PERVOT!
Ite oot ihana :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voiko mikään muu keskustelu olla jo lähtökohtaisesti niin ylihypättävä kuin slamin, jouskarin ja niban keskustelu. Ei vaan jaksa alkaa tulkata kolmea eri salakieltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta. Aamupala-Lostit kateltu ja pakolliset aamu-Wowit hakattu. Nyt hyvää heviä ja yritän siivota. Kaverit yritti nakittaa illaksi bilistä pelaamaan, muuten hyvä paitsi että olen vieläkin liikuntawammainen, ei pysty liikkumaan ulkona ilman 15 miljoonan euron vakuutusta tahi lyömään bilistä raflassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Kaverit yritti nakittaa illaksi bilistä pelaamaan, muuten hyvä paitsi että olen vieläkin liikuntawammainen, ei pysty liikkumaan ulkona ilman 15 miljoonan euron vakuutusta tahi lyömään bilistä raflassa.
Sä taidat vaan kaivata hyvää urheiluhierojaa... :wink: Sellaista, jonka hoitavat kädet liikkuisivat jäntevällä vartalollasi parantavasti.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Sinä sanoit tuon. (Selustan varmistelua sitä hetkeä varten kun sanomisistaan joutuu vastaamaan)
Sää olet ollut liian kauan perheenisä, kun noin varovainen. Onko Kuollut Neegeri eli Hound-Dog kadonnut täältä?
hebuli

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:Voiko mikään muu keskustelu olla jo lähtökohtaisesti niin ylihypättävä kuin slamin, jouskarin ja niban keskustelu. Ei vaan jaksa alkaa tulkata kolmea eri salakieltä.
Jouskarin koodattuja viestejä purkaessa sentään lopussa kiitos seisoo. Tai sitten joku ihan muu juu nou poks zäp röh röh röh.

Hammaslääkärissä käyty. Voi helvetin helvetti. En saanutkaan kultapaikkoja, kun ei ollut mitään paikattavaa. Sanoiko se hampilääkäri että maksaisivat kolme vai neljä kertaa enemmän kuin muovipaikat, eikä KELA korvaa silloin mitään (ymmärrettävää, KELAhan on prolea varten).

Lääkäri poisti hieman hammaskiveä, hioi useita purupintoja tasaisemmiksi jotta purenta olisi tasaisempi eikä kuluttaisi hammaspintoja niin paljoa, ja kaikkea muuta sellaista pikkukivaa. Tuli vähän työpaikka-alennusta, loppuhinta oli 164€. Josta voi hakea KELA-korvausta jos köyhytyttää. No, kymmenen vuoden kuluttua uudestaan.

Seuraavaksi vikatilastojen pariin ja valmistelemaan huomista työpäivää varten.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli, säkin oot söpö!
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

hebuli kirjoitti: Lääkäri poisti hieman hammaskiveä, hioi useita purupintoja tasaisemmiksi jotta purenta olisi tasaisempi eikä kuluttaisi hammaspintoja niin paljoa, ja kaikkea muuta sellaista pikkukivaa. Tuli vähän työpaikka-alennusta, loppuhinta oli 164€. Josta voi hakea KELA-korvausta jos köyhytyttää.
:shock:

Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kaverit yritti nakittaa illaksi bilistä pelaamaan, muuten hyvä paitsi että olen vieläkin liikuntawammainen, ei pysty liikkumaan ulkona ilman 15 miljoonan euron vakuutusta tahi lyömään bilistä raflassa.
Sä taidat vaan kaivata hyvää urheiluhierojaa... :wink: Sellaista, jonka hoitavat kädet liikkuisivat jäntevällä vartalollasi parantavasti.
No ihan sama kuka sen parannuksen tekisi, kunhan pystyis juoksemaan vielä joskus, mutta se peli on jo menetetty. Kävelykyvystäkin olen jo kiitollinen. Äsken kyllä testasin jo seisoa 50-60 kummankin jalan päällä. Ens viikolla pitäs kepit heittää narikkaan, toivottavasti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Lääkäri poisti hieman hammaskiveä, hioi useita purupintoja tasaisemmiksi jotta purenta olisi tasaisempi eikä kuluttaisi hammaspintoja niin paljoa, ja kaikkea muuta sellaista pikkukivaa. Tuli vähän työpaikka-alennusta, loppuhinta oli 164€. Josta voi hakea KELA-korvausta jos köyhytyttää.
:shock:

Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Kävin muuten riuhtomassa sen hammaslekurin ovia, säpissä olivat penteleet! Keskellä kirkasta päivää? Sinne pitää varmaan vaan sit aina soittaa.. Kello oli kuitenkin sillon jo yli puolen päivän.
Exsat

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Kävin muuten riuhtomassa sen hammaslekurin ovia, säpissä olivat penteleet! Keskellä kirkasta päivää? Sinne pitää varmaan vaan sit aina soittaa.. Kello oli kuitenkin sillon jo yli puolen päivän.
Avoinna tiistaisin ja torstaisin, unohdin mainita.

Mutta paras varmaan soittaa, kun sillä ei ole mitään vastaanottoneitiä siellä. Voi muuten joutua keskelle jotain hampaanirroitusepisodia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kaverit yritti nakittaa illaksi bilistä pelaamaan, muuten hyvä paitsi että olen vieläkin liikuntawammainen, ei pysty liikkumaan ulkona ilman 15 miljoonan euron vakuutusta tahi lyömään bilistä raflassa.
Sä taidat vaan kaivata hyvää urheiluhierojaa... :wink: Sellaista, jonka hoitavat kädet liikkuisivat jäntevällä vartalollasi parantavasti.
No ihan sama kuka sen parannuksen tekisi, kunhan pystyis juoksemaan vielä joskus, mutta se peli on jo menetetty. Kävelykyvystäkin olen jo kiitollinen. Äsken kyllä testasin jo seisoa 50-60 kummankin jalan päällä. Ens viikolla pitäs kepit heittää narikkaan, toivottavasti.
Oijoi! Sitten sä tarvitsen sellaiset kaksi lyhyttä naista kainaloon keppien sijaan. Toivon täydellistä paranemista!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucky Luciano kirjoitti:Katselin tuossa juuri vanhaa lukion päättötodistustani. Ja mitä huomasinkaan: englannin kymmenestä kurssista kolme oli ysejä! Kaunis sarja kymppejä pilalla! Mieleen nousi myös se Suomen historiaa käsittelevä kurssi, jonka aikana kertyi poissaoloja 7/6 - ja jonka aikana en kertaakaan osoittanut aktiivisuuttani tunneilla, ja jonka opettaja heitti vihaisena ulos kurssilta jokaisen, jonka poissaolotunnit ylittivät maagisen kutosen! Mutta minulle, minulle kertyi ainoastaan todistukseen kurssin kohdalle merkintä "9"!

Mieleen on myös syöpynyt yhteiskuntatiedon kurssi. Koetta edeltävänä iltana totesin kirjassa olevan aivan liikaa sivuja, ja päätinkin opetella ainoastaan käsitteen "parlamentarismi" sekä lukea koetta edeltävänä aamuna Hesarista hieman tulopoliittisesta ratkaisusta. Ja kas! Kymppi tuli - ainoa kiitettävä koko ryhmässä!

Olin myös ehtinyt jo aivan unohtaa: kulturellina kosmopoliittina suoritin lukion aikana hyväksytysti myös Venäjän kielen alkeet! Toki itsenäisesti kotona maaten - tunneillahan ei kukaan urpo jaksa istua.

Elämänkatsomustiedon kolmas kurssi sen sijaan palauttaa mieleeni henkilökohtaisen kriisin: aloin näet epäillä älykkyyttäni. Kurssikokeen tulos oli 7½, ja kahta kymppiä seuraava kasi todistuksessa tuntui pahalta ja sattui. Tokihan fiksu ihminen osaa päätellä erilaisten historiallisten yhteiskuntateorioiden sisällöt lukemattakin.


Jälkeenpäin voi vain todeta, että mikä voimavara egovammaisuus ja liika luottaminen itseensä olikaan.
Saatana! Minä sain kaikista lukion uskonnon kokeista 10 j :twisted: a päätttätodistuksesa luki "9"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Exsat kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Lääkäri poisti hieman hammaskiveä, hioi useita purupintoja tasaisemmiksi jotta purenta olisi tasaisempi eikä kuluttaisi hammaspintoja niin paljoa, ja kaikkea muuta sellaista pikkukivaa. Tuli vähän työpaikka-alennusta, loppuhinta oli 164€. Josta voi hakea KELA-korvausta jos köyhytyttää.
:shock:
Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Joo. Kävin eilen prolevaihtoehdossa, eli kunnallisella hammaslääkärillä. Samankuuloinen ohjelma: hammaskivien poistot ja pienet hionnat, ei tarvetta muuhun. 12 euroa. Ja tähän hintaan sisältyi vielä poliittinen propaganda: hammaslääkäri-täti innostui nostalgisoimaan vanhoja hyviä aikoja, kun neuvoloissa oli aikaa keskittyä valistukseen ja ala-asteella oli vuosittaiset hammastarkastukset ja säännölliset fluoripurskuttelut. Väitti, että meidän 70-luvulla syntyneiden hampaat kyllä erottuvat ennen tai jälkeen syntyneiden hampaista edukseen. Messusipa vielä, että kyllä tästä holhoamisesta säästösyistä luopuminen on varsin näennäistä säästöä. Hammashoitoa ja sosiaalidemokratiaa. Vähän kuin teetä ja sympatiaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hebuli

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Exsat kirjoitti::shock:
Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Riistettiinkö nyt kapitalistia? Paljonko sen olisi pitänyt maksaa? Olisihan mulla erittely tuolla laskussa, mutta se jäi autoon. Niin, röntgenit se otti myös molemmilta sivuilta jotta näki onko hammasväleissä mitään älykästä elämää. Mutta ei se muuten mun mielestä juuri muuta tehnyt kuin röntgen, hammaskiven poistot, purupintojen tasaus, kiillotus.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Kävin muuten riuhtomassa sen hammaslekurin ovia, säpissä olivat penteleet! Keskellä kirkasta päivää? Sinne pitää varmaan vaan sit aina soittaa.. Kello oli kuitenkin sillon jo yli puolen päivän.
Avoinna tiistaisin ja torstaisin, unohdin mainita.

Mutta paras varmaan soittaa, kun sillä ei ole mitään vastaanottoneitiä siellä. Voi muuten joutua keskelle jotain hampaanirroitusepisodia.
No hui! Eikun huomenna heti sit luuria käteen.. aarrgh. Mielelläänhän tuota lykkää ja 'unohtaa' mahd. pitkään tuollaset asiat..
Viimeksi muokannut irmelianneli, 01.02.2006 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

urpiainen kirjoitti:Messusipa vielä, että kyllä tästä holhoamisesta säästösyistä luopuminen on varsin näennäistä säästöä.
Nii-i. Hemmetin sosiaalidemokraatit, nehän ne pääasiassa ovat olleet vallankahvassa näiden säästöpäätösten aikana. On se perkelettä. Ps. Ei sille tädille tullut mieleen että nykyisin kulutetaan kaikenlaisia Pepsi Maxeja ja muita hammasliuottimia aika paljon enemmän kuin kultaisella 70-luvulla, jolloin lapset joivat kiltisti maitoa?
tonttu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huoh, loppuihan se duunipäivä taasen. Ulkona aika mielenkiintoinen ilma, pitäis tonkia jostain vanhat laskettelulasit niin ois helpompaa tuolla. Ei tulis lumet silmiin. Mikähän siinä on, että lähes aina tuuli ja sade tulee päin kasvoja, vaikka vaihtaisin suuntaa kesken kaiken. :roll:
Punanikki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

hebuli kirjoitti:Riistettiinkö nyt kapitalistia? Paljonko sen olisi pitänyt maksaa? Olisihan mulla erittely tuolla laskussa, mutta se jäi autoon. Niin, röntgenit se otti myös molemmilta sivuilta jotta näki onko hammasväleissä mitään älykästä elämää. Mutta ei se muuten mun mielestä juuri muuta tehnyt kuin röntgen, hammaskiven poistot, purupintojen tasaus, kiillotus.
Nyt on kapitalistia kyllä riistetty kunnolla. Ei tuollaisesta remontista pitäis tulla hintaa kuin korkeintaan puolet! Alas sortovalta!
Vastaa Viestiin