KestoHittiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Vaola kirjoitti:Huomenta. Näyttääpä pahasti siltä, että joudun lykkäämään loppuviikon työtkin ja jatkamaan kotona oleilua. Olo on edelleen huono ja imusolmukkeet turvoksissa.
Mulla on ollut kans älyttömän sitkeä flunssa. Ja just kun ei sitä lämpöä nouse niin pöpötkin pysyy sisällä. Mua vaan väsyttää koko ajan...silti revin itseni sängystä ylös ...väkisin... :cry:

Café Javasta sai muuten ihanan juoman. Sen nimi oli flunssan karkoittaja ja siinä oli hedelmäistä Rooibos teetä, sitruuna, inkiväärinpaloja ja hunajaa. Hinta 3,20 :shock: mutta mun olo ainakin hetkellisesti helpotti.

...Tänään sisko kanssa Kynsilaukkaan illalliselle...ihanaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En joutunut napsimaan luontaisunirohtoja, paitsi illalla yhden. Nyt bodybalanceen hipsimys hopsimus. Se on taaaas sitte pikkulauantai.
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ähää, adoptoin työkaverin radion omalle pöydälle täks viikoks. Ens viikolla tuon oman. Nih!
killkill

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nonni. Eka kontribuutio viikonpäiväketjuun herraties since when.
Mitäs tässä nyt viime kerran jälkeen olisi tapahtunut?
- kuntoremppa hyvällä alulla
- hankittu L1-luolasukellus-lupa Ojamolle
- käsivaivat (epikondylootti) hieman helpottanut, kun rajoittanut turhaa koneella notkumista ja alkanut taas rautojen kolistelun. Muille hiirikäsivaivaisille tiedoksi: punttien nostelu AUTTAA. Ihan oikeasti, en meinannut itsekään uskoa. Aivan sama treenaako kestävyyttä vai maksimivoimaa.
- viinanjuontia yritän vähän rajoittaa, tammikuu oli kaikkea muuta kuin tipaton
AarneAnkka

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hilipati hippan. Aamu-uintini menen raportoimaan tonne urheiluketjuun, mutta mitäs tässä. Herra Manala näyttää rekisteröityneen uudestaan. Joko kyseessä on joku nokkelus joka on varannut hänen nikkinsä, tai sitten se on se ehta nokkelus joka tuli suorittaneeksi benji-hypyn Kitystä. :)
RolloTomasi

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Eka kontribuutio viikonpäiväketjuun herraties since when.
Älä nyt. Ethän sä niin kauaa Kitystä poissa ollut. Et edes kymmentä vuotta.
millivanilli

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Otin tänään hieman omaa lomaa, jos vaikka loppuisi tämä lämpöily kun ei liiku kotoa minnekään.

Päivän saavutukset: yksi aine kirjoitettu, toinen aloitettu ja lehtiartikkelianalyysiä varten on löytynyt jo artikkeleita. Kohta voisin laittaa pyykit kuivumaan ja toisen koneellisen pyörimään.

Ja hyvää huomenta kaikki :P
killkill

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Älä nyt. Ethän sä niin kauaa Kitystä poissa ollut. Et edes kymmentä vuotta.
Tähän on haudattu taatusti joku nokkela leffaviittaus, mutta pulttipää-minä ei sitä löydä :D
Enthu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kääk tosiaan mikä lumimyrsky...

Pitää näemmä lähteä liikkeelle jo ennen puoltapäivää jotta ehdin steissille yhdeksi,missä tällit työvalmentajan kanssa.

Eilen illalla kävin salilla viikon tauon jälkeen,huomaan että olen kaiketi kehittynyt penkistä nousee jo lähes 50 Kg.

Mikäli ahkerasti jaksan käydä vääntämässä talven&kevään aikana,
jo kesäkuun alussa rantakunnossa :D

Edit: Ja vielä vastaus Kidin kysymykseen vielä kun olin Kityilytauolla,
kävin Matkamessuilla,mutta vasta viimeisenä päivänä,harmi ettei nähty.
Viimeksi muokannut Enthu, 01.02.2006 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

KK:n paluu? Hyvä. :komp:

Se maailmanmatkaajakin saisi palata...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Pikku-Akka

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Oon ihan pihalla ku kaikki tulee ja menee, siks vähä vaisuna...
Sannu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Kissa pöydälle..kun mä en ole ihan mukana et kuka Kitys seukkaa kenenkin kanssa ja silleen...

ei sillä, et mä ketään alkaisin pokaamaan, mutta kun välillä ketjuissa lukee, et Olen tulossa johonkin miittiin ja X tulee luonnollisestyi mukanani...tms.

Ketkä on tavannut tämän kautta ja kuka on tuonut siippansa Kityyn yms. :?:
safi

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Pakollinen vapaapäivä on tässä välissä pidettävä, kun auto pitää viedä huoltoon ja siinä menee n. 3h. No täytyy käyttää tuo hetki tehokkaasti uusien tapettejen hankkimiseen makkariin. Värit on jo päässä selvillä. Voimakkaan viininpunaista yhdistettynä keltaiseen tai johonkin vaaleampaan väriin. Katsotaan mitä löytyy.. *lähtee mittamaan seiniä*

Täytyy vielä hehkuttaa uudesta paikasta ihan kävelymatkän päässä, jossa kävin tänään jo ysiltä värjäyttämässä pääkarvoitukseni. Hyvä palvelu, asiallinen hintataso...saivat minut vakiasiakkaaksi. Väristä tuli hiukan liian ruskea, mutta vedetään enskerralla sitten astetta tummemmaksi. Heh heh olenpas minä tänään suorastaan aurinkoisella tuulella..mistä lie johtuu tämä hetkellinen mielenhäiriö.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sannu kirjoitti: Ketkä on tavannut tämän kautta ja kuka on tuonut siippansa Kityyn yms. :?:
Tapasin nykyisen mieheni Cityn flirttipuistossa. Tosin kun tavattiin, huomattiin että herra oli ollut eksäni "tuttu", ja oli ollut meillä saunomassa ym. vuonna 2000, tuttu naama :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

Sannu kirjoitti: Ketkä on tavannut tämän kautta ja kuka on tuonut siippansa Kityyn yms. :?:
se tuli ihan ite. vaha vihjailin, mutta en painostanu, enka kieltany.

koulussa vaihteeks. kolme tuntia pitas jotain horinaa tietoliikennetekniikasta kuunnella. ei hirveesti napostelis. muksu taas vaihteeks flunssassa. hurraa, suomen talvelle ja paskalle, joka tulee taivaalta alas
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sannu kirjoitti: Ketkä on tavannut tämän kautta ja kuka on tuonut siippansa Kityyn yms. :?:
Tapasin nussuni cityn ajoilta. Pikkumiitti baarissa ja siitä se lähti.
Nussu ei tosin Kityile. Ajoittain löytää fp:sta.
Tsaari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Näyttääkin olen meneillään Kityn hullut palautuspäivät. Ketjun aloittaja palasi tauoltaan, pari nahkatukkaakin näyttää vajonneen takaisin tänne hölynpölyn paratiisiin ja HraM:kin on rekisteröitynyt. Mitä vielä onkaan tulossa.
Punanikki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

Tsaari kirjoitti:Mitä vielä onkaan tulossa.
Vallankumous!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Punanikki kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Mitä vielä onkaan tulossa.
Vallankumous!
Viva la résistance!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Punanikki kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Mitä vielä onkaan tulossa.
Vallankumous!
Kommunismihippi!

Pääsin jo 8;salta kotia lähtemään, ihmeellistä! Olen jopa jo nukkunut. Ihme, että aamusta jaksaa panettaa ja verme on kuin rautakanki? vaikka elänkin vuorokautta väärinpäin eli Amerikan tyyliin...

8)
killkill

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Kityn hullut palautuspäivät
"Hullujen", jopa :D
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jos tuosa vuotehella, vaikka unelmoisi ja nukkuisi... Laskemaan pitäisi mennä viimeistään viikonloppuna...
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Enthu kirjoitti: Edit: Ja vielä vastaus Kidin kysymykseen vielä kun olin Kityilytauolla,
kävin Matkamessuilla,mutta vasta viimeisenä päivänä,harmi ettei nähty.
Kiva kuulla sustakin :)
Mä olin messuilla to, la ja su. Harmi tosiaan ettei törmätty. Purasko edes matkakärpänen?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Katselin tuossa juuri vanhaa lukion päättötodistustani. Ja mitä huomasinkaan: englannin kymmenestä kurssista kolme oli ysejä! Kaunis sarja kymppejä pilalla! Mieleen nousi myös se Suomen historiaa käsittelevä kurssi, jonka aikana kertyi poissaoloja 7/6 - ja jonka aikana en kertaakaan osoittanut aktiivisuuttani tunneilla, ja jonka opettaja heitti vihaisena ulos kurssilta jokaisen, jonka poissaolotunnit ylittivät maagisen kutosen! Mutta minulle, minulle kertyi ainoastaan todistukseen kurssin kohdalle merkintä "9"!

Mieleen on myös syöpynyt yhteiskuntatiedon kurssi. Koetta edeltävänä iltana totesin kirjassa olevan aivan liikaa sivuja, ja päätinkin opetella ainoastaan käsitteen "parlamentarismi" sekä lukea koetta edeltävänä aamuna Hesarista hieman tulopoliittisesta ratkaisusta. Ja kas! Kymppi tuli - ainoa kiitettävä koko ryhmässä!

Olin myös ehtinyt jo aivan unohtaa: kulturellina kosmopoliittina suoritin lukion aikana hyväksytysti myös venäjän kielen alkeet! Toki itsenäisesti kotona maaten - tunneillahan ei kukaan urpo jaksa istua.

Elämänkatsomustiedon kolmas kurssi sen sijaan palauttaa mieleeni henkilökohtaisen kriisin, aloin näet todella epäillä älykkyyttäni. Kurssikokeen tulos oli 7½, ja kahta kymppiä seuraava kasi todistuksessa tuntui pahalta ja sattui. Tokihan fiksu ihminen osaa päätellä erilaisten historiallisten yhteiskuntateorioiden sisällöt lukemattakin.


Jälkeenpäin voi vain todeta, että mikä voimavara egovammaisuus ja liika luottaminen itseensä olikaan.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 01.02.2006 17:49. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaola kirjoitti:HEY! Minkäs vitamiinin puutostila olikaan kyseessä, jos suupielet on halki? Mä en nyt muista tuota, mutta haluan nää saamarin suupielet edes kondikseen, jos ei muuta. Prkl
Varmaan B-vitamiinin.

Eli ohrapirtelöä huiviin vaan :)
Vastaa Viestiin