KestoHittiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:
Exsat kirjoitti::shock:
Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Riistettiinkö nyt kapitalistia? Paljonko sen olisi pitänyt maksaa? Olisihan mulla erittely tuolla laskussa, mutta se jäi autoon. Niin, röntgenit se otti myös molemmilta sivuilta jotta näki onko hammasväleissä mitään älykästä elämää. Mutta ei se muuten mun mielestä juuri muuta tehnyt kuin röntgen, hammaskiven poistot, purupintojen tasaus, kiillotus.
No jos Exsatilla maksoi 14 €!!!

Varmaan noi kuvat tekee aika paljon tossa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:hammaslääkäri-täti innostui nostalgisoimaan vanhoja hyviä aikoja, kun neuvoloissa oli aikaa keskittyä valistukseen ja ala-asteella oli vuosittaiset hammastarkastukset ja säännölliset fluoripurskuttelut. Väitti, että meidän 70-luvulla syntyneiden hampaat kyllä erottuvat ennen tai jälkeen syntyneiden hampaista edukseen. Messusipa vielä, että kyllä tästä holhoamisesta säästösyistä luopuminen on varsin näennäistä säästöä.
Ei sille tädille tullut mieleen että nykyisin kulutetaan kaikenlaisia Pepsi Maxeja ja muita hammasliuottimia aika paljon enemmän kuin kultaisella 70-luvulla, jolloin lapset joivat kiltisti maitoa?
No samaa argumenttia tarjosin tädille, mutta ei auttanut. Kiihtyi vain lisää sanoen, että just mainitsi sen neuvolavalistuksen tärkeyden. Ei kuulemma Kekkoslovakiassa tullut kuulonkaan, että lapsoset saavat limpparia ja karkkia muulloin kuin launtaisin saunan jälkeen.

Kuvia ei kyllä ottanut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Exsat

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
Exsat kirjoitti::shock:
Varmaan aika paljon muuta pikkukivaa, jos loppusumma on tuollainen.
Riistettiinkö nyt kapitalistia?
No jos Exsatilla maksoi 14 €!!!

Varmaan noi kuvat tekee aika paljon tossa.
Joo tota mä tarkoitin. Eilen kävin itse yksityisellä, hammaskiven poisto, tarkastus ja paikkojen hionta luonnollisemman värisiksi: 14 euroa. Tosin mä en saa siitä itselleni kela-korvauksia, kun menevät suoraa sille lääkärismiehelle, mutta tuskin se niillä(kään) rikastumaan pääsee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mun viimeisin hamppilääkärikäynti (pimppilääkärin maksoi työnantaja) maksoi jotain 250 egee. Neljä amalgaamia vaihdettiin muoveihin. Luulen kyllä, että käyttämäni hammaslääkäriasema on Suomen kallein. Erittäin hyvä se kyllä on ja ajattelin, että ne viimeiset kaksi viisuria ainakin poistan siellä. Toivottavasti ei tule sen kalliimpia operatsuuneja eteen. Tai taakse.
Kikkelis kokkelis.
Enthu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kid kirjoitti:
Enthu kirjoitti: Edit: Ja vielä vastaus Kidin kysymykseen vielä kun olin Kityilytauolla,
kävin Matkamessuilla,mutta vasta viimeisenä päivänä,harmi ettei nähty.
Kiva kuulla sustakin :)
Mä olin messuilla to, la ja su. Harmi tosiaan ettei törmätty. Purasko edes matkakärpänen?
Matkakärpänen puras...tahtois pois jonnekkin lämpimään,vaikka eihän lomailu tuu kysymykseenkään jos saan tänpväsen puhelinvaihdeduunin...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voisko joku referoida mitä tänään on kirjoitettu kityyn?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Voisko joku referoida mitä tänään on kirjoitettu kityyn?
Paskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voisko joku referoida mitä tänään on kirjoitettu kityyn?
Paskaa.
Mikä muu on uutta? :lol:

Mä kirjoitan vielä vähän lisää, kun tää on niin kivaa ja kaikkia kiinnostavaa:
Juon juuri kahvia ja syön Mozart-suklaata (sitä jäi aika paljon vielä mun jääkaappiin, miksei ihmiset syöneet niin että napa paukkuu??). Aivan kohta lähden kirjastoon viihtymään rahoitusmarkkinoiden teorian parissa. Mitäs vielä...? Ai niin! Rukkaset on hukassa! Jätinköhän mä ne autoon, hmm.
Kittys

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä otan vapaailllan ja lupaan saapua vasta yöllä kotiin. Nih.
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mä ajattelin syödä suklaajädeä seuraavaksi, olen kuin raskaana oleva nainen. Sit jos kattois samalla jonkun hyvän leffan.

Ei muuta, jatkakee.
ElanorRaven

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Exsat kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
Uninen mopsi haisee pahalle. Joskus hoidin kaverin mopseja viikonlopun yli, ja molemmat nukkuivat kanssani samassa makuuhuoneessa. Aamulla löyhkä oli hirveä.

Muuten olivat suht' hajuttomia otuksia.
Jeesuskristus! Silloin kun mulla asui mies mopsinsa kera saman katon alla, niin se mopsin perkele löyhkäsi niin saakelin kauhealta. Ihana otus muuten, mutta se haju... Oli kiva aamulla herätä siihen, kun mopsi pärskii vasten naamaa. Mutta mulla on järjetön ikävä sitä olentoa, varmaan enemmän kuin miestä!
tonttu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Mä ajattelin syödä suklaajädeä seuraavaksi...
Noniin, voi perkule pitääkö tässä itelläki lähteä kauppaan???++ :evil:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vai että näin, mutta kyllä tämä mulle sopii oikein hyvin..linjat pysyvät mun puolesta hamaan hautaan saakka hiljaisina.
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mä ajattelin syödä suklaajädeä seuraavaksi...
Noniin, voi perkule pitääkö tässä itelläki lähteä kauppaan???++ :evil:
Ajatus oli herkullisempaa kuin jäde, jostain syystä en ole ikinä "lämmennyt" jätskille, varsinkaan talvisin. Kesälläkin menee korkeintaan yksi per viikko. Suklaasta syytän äitiäni, mitäs opetti!
ElanorRaven

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Dumari kirjoitti:blaa blaa blaa blaa blaa Suklaasta blaa blaa blaa
SUKLAATA!
Elukka

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
Dumari kirjoitti:blaa blaa blaa blaa blaa Suklaasta blaa blaa blaa
SUKLAATA!
Mmm, suklaata... :P
tonttu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi vittu! Kohta mun pitää oikeesti lähtee tonne pyryyn ostelemaan herkkuja. :twisted:
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tästä herkkuperseilesytä ei nyt kyllä tuu mitään.. miten saan itteni psyykattua älyttömään treenin että kesän jälkeen voitan Barcciksen tiukin-pärse-skabassa?

Miettiessä mässätään vähän missä-X:ää :D
tonttu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti: missä-X:ää :D
Noniin, ja lisää vettä myllyyn!! :tiistai:
Elukka

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonttu kirjoitti:
Dumari kirjoitti: missä-X:ää :D
Noniin, ja lisää vettä myllyyn!! :tiistai:
Höh. :| Ei meidänkään kaapista oikeesti mitään hyvää löydy. :( Ihan tyhmää.
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sanoinko että kaapistä löytyy olutta, nachoja med salsa und muuta kivaa. Huomaa että kävin kaupassa tänään :D
Lilo

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elukka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
Dumari kirjoitti: missä-X:ää :D
Noniin, ja lisää vettä myllyyn!! :tiistai:
Höh. :| Ei meidänkään kaapista oikeesti mitään hyvää löydy. :( Ihan tyhmää.
Höh, en mä vieläkään pysty syömään kun jäätelöä, rahkaa, jugurttia ja keittoa. Blaah. Ei auta vaikka oliskin jotain hyvää.
DeliriumTremens

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

äiti on paras!!! äiti osti mulle ihorasvoja ja sitte kalanmaksaöljytabuja ja helokkiöljytabuja, kun ihoni on kuiva kuin hiekkapaperi! voiku ne nyt sitte tehois... tää raapiminen ja vereslihalla oleminen kun on ihan jassosta!
tonttu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

DeliriumTremens kirjoitti:äiti on paras!!! !
Tähän ei ole lisättävää!
Enthu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

DeliriumTremens kirjoitti:äiti on paras!!! äiti osti mulle ihorasvoja ja sitte kalanmaksaöljytabuja ja helokkiöljytabuja, kun ihoni on kuiva kuin hiekkapaperi! voiku ne nyt sitte tehois... tää raapiminen ja vereslihalla oleminen kun on ihan jassosta!
voi sua :paijaa:
Vastaa Viestiin