KestoHittiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

KestoHittiKeskiviikko juolahti alkuviikosta mieleen hyvänä
vkonpäiväketjun nimenä matkalla Englannin opiskeluista bussilla kotiin.

Olen palannut alkuperäisen 3 kuukauden tauon sijasta pidinkin vain Kityttömän Tammikuun.Mutta sain kyllä kuukauden parhaat naurut palstan sisällissodasta,joka yhdistyikin sitten pressanvaaleihin.

Tänään Henkilöstösijoitusyhtiö Celectukseen Työhaastatteluun Toimistoassistentin hommasta,saa toivottaa reilusti onnea sinne,että loppuisi tämä laiskottelu.PusNus kaikille,ihanaa taas kirjoitella tänne kun pitänyt taukoa, mutta hengessä olin koko kityselibaatin ajan mukana,suosittelen :)
Viimeksi muokannut Enthu, 01.02.2006 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Good Boy :cheer:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Enthu kirjoitti:
Tänään Henkilöstösijoitusyhtiö Celectukseen Työhaastatteluun Toimistoassistentin hommasta...
Peukut pystyssä!! Toivottavasti nappaa!

Nyt minä menen sänkyyn pyörimään ja toivon unta.
Kauniita unia!

Ja Ihunaa Keksiviikkoa kaikille :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tuhansia töitä, valvottuja öitä.. *laul*


Tarkkaile Clay postiasi, sulle pitäis rantautua kirjepommi näinä päivinä.
Geetzu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hemmetti, ei vaan unimatti mua löydä ei. Velkoja olisi niin saatanasti, mutta ei anna mun maksella!!!!11
HellBell

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:Hemmetti, ei vaan unimatti mua löydä ei. Velkoja olisi niin saatanasti, mutta ei anna mun maksella!!!!11
Jep, univelkoja täälläkin. Oikein kun väsyy, voi muutens tuntea kuinka keho tavallaan nukkuu (ruumiinlämpö ja pulssi laskee, horrokseen päin menoa..) vaikka itse pysyisi hereillä.
Joskus jos on oiiiikeeein väsy, voi kehosta ihon pinnalta aistia myös ns. unituoksun. Menin kerran kysymään yhdeltä tutulta että "eikös olekin jännä ilmiö se väsyneen "unituoksu" " mutta sain osaksein täyttä ihmetystä.. "Eihän sellaista ole! "
Luulin että muutkin olisvat huomanneet saman asian. Erehdyin jälleen ja leimauduin tutun silmissä auttamattomasti friikiksi unituoksujuttuineni. Ennemmin tai myöhemmin se olisi kuitenkin käynyt.

Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
Geetzu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
En kyllä ole itsestäni sitä löytänyt mutta öisin kun herää ja käpertyy toisen selkään kiinni, työntää nenän niskakuoppaan... Niin silloin tuoksuu uni. Ja se uni tarttuu. Paitsi nyt, byäääääääääääääääääääääääääh.

Koirien tassut tuoksuu taivaalliselle niiden uniessa / just herätessä. Mun vauvapieni tuoksuu ihanalle myös. Maailman parhaita hajuja.
Exsat

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

HellBell kirjoitti: Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
Uninen mopsi haisee pahalle. Joskus hoidin kaverin mopseja viikonlopun yli, ja molemmat nukkuivat kanssani samassa makuuhuoneessa. Aamulla löyhkä oli hirveä.

Muuten olivat suht' hajuttomia otuksia.
HellBell

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
En kyllä ole itsestäni sitä löytänyt mutta öisin kun herää ja käpertyy toisen selkään kiinni, työntää nenän niskakuoppaan... Niin silloin tuoksuu uni. Ja se uni tarttuu. Paitsi nyt, byäääääääääääääääääääääääääh.

Koirien tassut tuoksuu taivaalliselle niiden uniessa / just herätessä. Mun vauvapieni tuoksuu ihanalle myös. Maailman parhaita hajuja.
Esitin sen vähän liian avarasti - tarkoitin sillä unituoksulla sitä poikkeustapausta, joka ei aiheuta " nukutun yön unituoksua" eli unituoksua _varsinaisista_ nukkumisista vaan nimenomaan aiheuttaa unituoksua oikein väsyneen ihmisen ihon pintaan ja ei siten ole varsinaisesta nukkumisesta aiheutuvaa vaan kehon uinumisesta muuten hereillä olevassa persoonassa.
Poikkeustapauksen eli hereillä olevan mutta keholtaan nukkuvan ihmisen ihon unituoksu on erilaista kuin varsinaisesti nukkuvan ihmisen unituoksu. Edellinen on happamempaa ja jälkimmäinen makeampaa.
Geetzu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:--
*haistelee*

Haisen pahalle. Taitaa olla unipesun aika. :]
HellBell

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Exsat kirjoitti: Uninen mopsi haisee pahalle. Joskus hoidin kaverin mopseja viikonlopun yli, ja molemmat nukkuivat kanssani samassa makuuhuoneessa..
Koirilla on tosiaan myös omat unituoksunsa/lemunsa - onneksi ton hullun meksikaanon unipössis on hyvän hajuista. Nuuhkaisen sitä samalla kun hyvänyönsuukotan sitä ukkelia päähän.
Geetzu kirjoitti: *haistelee*
Haisen pahalle. Taitaa olla unipesun aika. :]
Juu, samoin tai ainakin osittain samoin; nuuhkaisin toista kättä ja se on selvissä unituoksuvaiheissa kun taas toinen käsi lemuaa aamulla käyttämälleni suihkugeelille. :)

Hyviä öitä kaikille unikeoille!
Viimeksi muokannut HellBell, 01.02.2006 1:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Unia KityKansalle nyt on aika mennä tutimaan :!:
Dumari

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Meni Servu kiinni, tarvii kuulemma huoltaa sitä. Kaipa se sit pitäs mennä goijjaa.
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:Unia KityKansalle nyt on aika mennä tutimaan :!:
Jaa, siellä on taukoa yritetty pitää. :) Ihmettelin jo hieman, että mitä peruskäyttäjä touhuaa...

Istun täällä lahdesjärven ravintelissa. Meni yllättävän nopeesti ajokeikka. Tunnin verran saa norkoilla :)
slam

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Taas abc;eella. Kassanainen valitti yöllä, kun joutui tekemään kerroshampurilaisen ja nyt kuittaili, että eikö työt jo ala... täähän kiimaantuu XD...
RolloTomasi

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Päivän kestohitti täällä on Rammsteinin albumi Sehnsucht vihaisuutensa vuoksi.

Hyvää keskiviikkoa.
DeliriumTremens

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

vatsakipu on helvetin tehokas herättämään...ois vielä tunnin saanu nukkua...tunti sitten tosin...kello soi ihan just ja kohta pitää raahautua bussille...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Hitsin kity oli jumissa koko aamun. Arvatkaa mitä tekemistä mulla oli töissä ensimmäisen tunnin aikana? Ei mitään. Ei ole elämää ei..

Eilisen iltavuoron jälkeen aamuvuoro tuntuu tuskalta. Tahtois vaan kotiin nukkumaan. Onneksi Pommac on namia!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sannu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo mäkään en voinut aloittaa opinnäytetyön pakertamista ennen kuin oon Kityssä käynyt..no nyt pitää tsempata...
RolloTomasi

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:Eilisen iltavuoron jälkeen aamuvuoro tuntuu tuskalta.
Yritä jaksaa.

Täällä kestohitti on vaihtunut Arabian Lawrencen soundtrackiin. Jotenkin olo tuntuu enemmän siltä.

Mutta hauskaa tietää, ettei ihminen ollut minulle viikonloppuna vihainen, vaan että hänellä on poikaystävä. Hiphei!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Abua, ulkona tulee lunta enemmän kuin laki sallii :shock: Ennusteen mukaan pyryn pitäisi jatkua ainakin huomiseen asti, kääk!

Mutta hyvä puoli tässä on se, että pääsee PULKKAMÄKEEN!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Eilinen vapaa oli loppujenlopuks aivan ihana. Siksipä tuntuukin taas niiiiin kurjalta olla töissä.
Työtehtävät ja toimipiste ei oo selvinnyt vieläkään ja kukaan ei kerro mulle mitään. Sain just kuulla et meillä on tänään palaveri. Asiasta oli päätetty maanantaina, jolloin mä olin töissä. Hyvin taas tieto kulkee..
Yritän olla positiivinen, mutta vaikeelta taas tuntuu..

Onneks on ihanat ystävät ympärillä ketkä jaksaa olla lähellä ja kuunnella, huonoinakin päivinä.
Geetzu

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Abua, ulkona tulee lunta enemmän kuin laki sallii :shock: Ennusteen mukaan pyryn pitäisi jatkua ainakin huomiseen asti, kääk!

Mutta hyvä puoli tässä on se, että pääsee PULKKAMÄKEEN!
JEEEEEE! Kiitos neiti positiivinen kun muistutit noinkin tärkeästä ihanuudesta, minkä lumi mahdollistaa! Viikonlopuks pakko lähteä maalle. Mä tartten uuden pulkankin, vanha meni riksrakspoks kiven takia. Ja läskin perseeni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti: Onneks on ihanat ystävät ympärillä ketkä jaksaa olla lähellä ja kuunnella, huonoinakin päivinä.
:paijaa: Kyllä sä pärjäät. Mitäs jos tekisit niin, että ottaisit itsellesi esimiesroolin näin heti alkuun, ja käppäilisit pitkin toimistoa moittien tai kiittäen ihmisiä työpanoksesta, huomauta virheistä ja taukojen pituuksista, leiki kulunvalvontaa, marmata kahvitahroista ja siitä, että firman paperia printataan ihan turhaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KestoHittiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: :paijaa: Kyllä sä pärjäät. Mitäs jos tekisit niin, että ottaisit itsellesi esimiesroolin näin heti alkuun, ja käppäilisit pitkin toimistoa moittien tai kiittäen ihmisiä työpanoksesta, huomauta virheistä ja taukojen pituuksista, leiki kulunvalvontaa, marmata kahvitahroista ja siitä, että firman paperia printataan ihan turhaan.

IhanarakasElppa. Mä oikeesti repesin ihan ääneen nauraan ja duunikamu sermin toiselta puolelta rupes vilkuilee "muka salaa" et mitä mä hirnun. Kiitos nauruista. Mä teen tän yhen homman loppuun ja jatkan sun neuvomalla tiellä.
Mä raportoin sit tänne!
Vastaa Viestiin