TosihyväTorstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

TosiHyväTorstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomentapäivää, oonpas mä ollut ahkera,eilinen 45 minuutin työhaastattelu sessio meni hyvin Pitäjänmäellä,ei auta kuin odotella.Ainoa miinus siinä
puhe elin vaihteen hoitamisessa olis että joka toinen vko pitäis herätä jo
viideltä aamulta että ehtii seiskaksi töihin.Iltavuoro yhdestätoista viiteen
on sitten astella inhimillisempi. Lisää haastattelua pukkaa huomenna,
yhdeksäksi Wanhaan Satamaan Messuavustajan hommaan tentattavaksi.

Tänään illalla nauttimaan oopperaan Straussin Die Frau Ohne Schattenista eli
På Finska Nainen Vailla Varjoa. Sai huippuhyvät arvostelut Hesarissa.
Odotukset aika korkealla.Käytetään kuulemma diaprojisointeja yms.

Lunta jaksaa sataa edelleen,ei kyllä tule niin paljon kuin eilen :)
tonttu

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kääk, ulkona on melkein -20 astetta pakkasta. Eli täytyy siis pukea tosi paljon päälle. On se sitten niin ihqa kun menet kauppaan niin siellä tulee kuuma. Talvi vois jo hävitä. :?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En nyt jaksa kaivaa esiin yhtään vanhaa ulkonäköfetissisi?-ketjua, joten kysyn asiaa täällä.

Eilen yht'äkkiä tajusin, että kaikilla sellaisilla naisilla, joiden kanssa olen koskaan havitellut mitään vakavampaa, on ollut lyhyet sormenkynnet. Sattumaa varmaan, sillä onhan tämä toki varsin mitätön ja vähämerkityksellinen piirre ihmisessä. Kuitenkin minusta sellaiset pitkät kynnet ovat yksinkertaisesti aika luotaantyöntävät ihan ulkonäöllisesti, ja varmaan kierossa mielessäni ne ovat assosioituneet symboloimaan kaikenlaista minulle vierasta.

Mitens muut? Ovatko pitkät kynnet supereroottiset vai vähän naurettavat? Onko miesten ja naisten mielipiteissä eroja tässä asiassa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kid

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä. Kiirettä. Ihanaa.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä pitkät kynnet on välillä ihan "kivat". Onneksi on noita tekokynsiä myynnissä.
Truth fears no trial
Exsat

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Nieluviljelyn tulos tuli: kurkku on syvä ja puhdas.

Hyvin nukutti siihen saakka ennenkuin lääkäri soitteli, nyt sitten pilkitään ja katsotaan kaksnelkkua.

Vikka-herra houkuttelee rouvaansa parin lemmenpesään, Papu-peippo istuu jo eteisorrella ja tunkee päätä sisään, mutta vielä ei ole perillä asti käynyt vaikka mies kuinka kitisee ja anoo. Striiit Striit Blululululu blululululul...


Ja irmelianneli: Myös puhelinpäivystys sillä hammaslääkärillä on ti ja to; äläpä siirtele! :wink:
Geetzu

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

urpiainen kirjoitti:Mitens muut? Ovatko pitkät kynnet supereroottiset vai vähän naurettavat? Onko miesten ja naisten mielipiteissä eroja tässä asiassa?
Tällaiset on kauneimmat. Naisilla!

Kuva
Pikku-Akka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Miten voi yhden lehtijutun kirjoittaminen saada ihmisen näin lamaantuneeseen olotilaan? Taidan olla tarpeessa- siis kahvin.
tonttu

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mä lähen tänään äitin kanssa shoppailee. :D
slam

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti:Kääk, ulkona on melkein -20 astetta pakkasta. Eli täytyy siis pukea tosi paljon päälle. On se sitten niin ihqa kun menet kauppaan niin siellä tulee kuuma. Talvi vois jo hävitä. :?
haha! täällä käy leudot rantatuulet 8)
tonttu

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

slam kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Kääk, ulkona on melkein -20 astetta pakkasta. Eli täytyy siis pukea tosi paljon päälle. On se sitten niin ihqa kun menet kauppaan niin siellä tulee kuuma. Talvi vois jo hävitä. :?
haha! täällä käy leudot rantatuulet 8)
Kiitos tästä tiedosta. :evil: :p:
Feiz

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Rakastan työtäni [ ]
Vihaan työtäni [x]
AarneAnkka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nenu oli aika pahasti tukossa joten käytin Vicks -nenänavaajalitkua. Taisi olla virhe, sillä nyt nenäonteloa vihlaisee välillä vietävästi, ja hajuaistini meni stunniin. Lounas ei maistunut yhtään miltään. :barf:
Elukka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urpiainen kirjoitti: Mitens muut? Ovatko pitkät kynnet supereroottiset vai vähän naurettavat? Onko miesten ja naisten mielipiteissä eroja tässä asiassa?
On ne tavallaan (naisella) aika eroottiset, joskin varmasti epäkäytännölliset.
hebuli

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Geetzu kirjoitti:Pitäis kai hommaa jostain vahvempi mies kun ei meinannut jaksaa kiskoa meitä perässään!
Pyh. Hanki vaan siihen lisäksi toinen tai kolmaskin mies, varmasti jaksavat yhdessä vetää teitä vaikka minne. Yksi tuttu nainen sanoi joskus että haluaa isokokoisen ja vahvan miehen jotta voi tuntea olonsa turvalliseksi hänen seurassaan. Ehdotin että jos ei löydy, hankkii sen puolesta useita pikkumiehiä turvakseen, vähän niinkuin Lumikki ja Seitsemän Kääpiötä.

Töissä on tällä hetkellä liikaa töitä ennen viikonloppua, ja pitäisi lähteä kohta salillekin.
Dumari

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aamiaista ja Lostia, hyvää huomenta. Älkää missatko tänään Lostin tokaa jaksoa!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

urpiainen kirjoitti:Kuitenkin minusta sellaiset pitkät kynnet ovat yksinkertaisesti aika luotaantyöntävät ihan ulkonäöllisesti, ja varmaan kierossa mielessäni ne ovat assosioituneet symboloimaan kaikenlaista minulle vierasta.
Kuin omasta kynästäni.
urpiainen kirjoitti:Mitens muut? Ovatko pitkät kynnet supereroottiset vai vähän naurettavat?
"IIKS MUN KYNNET!!!" Ei edes vähän naurettavat.
Loppuiko data & argumentit?
hebuli

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

urpiainen kirjoitti:Mitens muut? Ovatko pitkät kynnet supereroottiset vai vähän naurettavat? Onko miesten ja naisten mielipiteissä eroja tässä asiassa?
Riippuu kuinka taidokkaasti ja juuri sopivaa voimaa käyttäen nainen riipii niillä selkääni ja pakaroitani makuukammarin puolella. Mutta muuten olen pitkäkyntisiä vastaan, linnaan sellaiset.
Elukka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti: Yksi tuttu nainen sanoi joskus että haluaa isokokoisen ja vahvan miehen jotta voi tuntea olonsa turvalliseksi hänen seurassaan.
Mikset ehdottanut sille, että hankkii esim. Pyreneittenkoiran taikka kuvaszin?
Sellainen pystyy kuulemma tappamaan vaikka karhun.

Varoitus: Seuraava teksti sisältää sarkasmia.
Sitäpaitsi niitä käytetään muutenkin karjan vahtimiseen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Meikämamma osti eilen sukset, hienot siniset Karhut. Mitäs siitä sanotte? Nyt minulla on kaikki hiihtovarusteet paitsi hiihtopipo ja kauluri. On ihanat hailakan marjapuuron värinen tekninen (!) kerrasto, Haltin hiihtopuku yms. Olen siis pro. Joku voisi vaikka kutsua minut mukaan hiihtoretkelle.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ooh, sain koneella kirjoitetun kirjeen eräältä vanhemmalta puolalaiselta herrasmieheltä, jonka tapasin työn merkeissä Saksassa marraskuussa. Miten viehättävää! Juttelin hänen kanssaan mm. suomalaisesta kirjallisuudesta ja elokuvista eräällä vastaanotolla. Hän puhui loistavaa britahtavaa englantia. Hän oli oikein tyylikäs ja miellyttävä mies. Minä kyllä muistelen, että hän olisi ollut homon oloinen, mutta eipä tuo mitään. Ehkä kyseessä on maailmanhistorian ensimmäinen tapaus, jossa naisen rakkaus parantaa homouden. Tai ehkä hän viehättyi maskuliiniseen yleisotteeseeni.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hmm. Eipä tullut työhaastattelussa vielä mitään ratkaisevaa päätöstä. :roll:
Joudun odottelemaan vastausta ensi viikkoon.

Arvatkaa kuka nukkuu erittäin huonosti muutaman seuraavan yön?
Turbohaltija

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olin kolme tuntia kirjastossa. Rahoitusmarkkinoiden salat alkavat aueta. Seuraavaksi vuorossa osakkeiden arvon määräytyminen. Kiehtovia kaavoja tiedossa. Nyt kuitenkin syön ja lepään vähän. Menen vielä takaisin kirjastoon myöhemmin. Muuta tärkeää: Tuli taas yksi lasku lisää. Hyvä että mua muistetaan.
ElanorRaven

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kouluviikko takana, AAMEN! (Hmm... PetriFB on ollut vähän aikaa hukassa... Thänk gaad!) Tänään saan ihkauuden digikameran, tämä material girl on aivan innoissaan. Nyt pieni lepotuokio ja sitten tapaamaan vanhaa ystävää :h:
Kid

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt rupes lyyti kirjottaa.. Oon tehny mukavaa, mutta kiireistä hommaa koko päivän. Hyvä mieli, vaikka alkuviikko tuntui olevan yhtä tuskaa.
Duunin jälkeen pääsee vie kaverin (jota en oo aikoihin nähny) kaa syömään ja juoruumaan.
Paistaa se aurinko sittenkin risukasaan
:D
Vastaa Viestiin