TosihyväTorstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua ei kiinnosta nyt kyllä yhtään. Tuo rekisteri, millä pitäisi tehdä töitä, katkaisi yllättäen yhteyden palvelimeen nyt neljännen kerran tänään kesken kaiken. Ei muuta kuin ruudut kiinni ja alusta avaamaan taas kaikki. Vituttaa. Valitin asiasta jo tuonne työpaina foorumillekin. Vituttaa edelleen. Töitä olisi enemmän kuin ehtii tehdä ja sitten pitää pelleillä tuon muutenkin hitaan ja huonosti toimivan systeemin kanssa.

Jos joku näkee mun karannutta työmopoa, sen voi palauttaa mulle ens viikolla.

Edit: Kiss laulaa taustalla, että olen psykosirkuksessa. Mistä ne tiesi?
Viimeksi muokannut Lolita, 02.02.2006 14:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
DeliriumTremens

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ei kurjuutta kummempa..
Kittys

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä oon ollu ihan liian ahkera taas tänään. Ja silitysrauta on kadonnu.. se siitä keittiön verhoista sitten. Kahvia nassuun, suihkimaan ja sit läksläks.
Dumari

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vai että pitäs siivota huomista pokeri-iltaa varten? No lattioita en pese, that´s for sure. Jospa sitä wamma sais jotain aikaiseksi, huomenna vois kyllä vetästä älyttömät kalsarit, viinakauppaan sano.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

meite vois kyl kadota johki koloon....viikoksi....monen kaljakorin kera
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Exsat

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kittys kirjoitti:Kahvia nassuun, suihkimaan ja sit läksläks.
Täällä kans. Tosin silitysraudan sijainti on tiedossa, ja keittiön verhot siitä huomiatta ryppyiset.


Pönttötilanteen katsaus:
Linnut käyvät nyt molemmat pesäkopissa, joko yhdessä tai erikseen, jolloin toinen jää vahtiin eteisorrelle. Laitoin tarjolle pehmikkeitä (talouspaperisilppua) jos innostuvat sisustamaan.
Runkkis

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pari viikkoa, reissu mukaan lukien, on tultu vietettyä hieman huonoa elämää. Töitä ja muutamalla käymistä. Kotona, kun olen siellä aikaa viettänyt, olen vain nukkunnut/tuijottanut telkkua... Jospa sitä ottaisi itseään niskasta kiinni? Nyt tekisi terää saada hetkeksi sellainen nalkuttava akka, joka pistäisi minut ruotuun... (ja siivoisi, leipoisi pullaa, koskisi ankkaani...)
Kittys

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Exsat kirjoitti: Tosin silitysraudan sijainti on tiedossa, ja keittiön verhot siitä huomiatta ryppyiset.
Mun ihkun limenvärisen silitysrauhan varmaan nappas joku riuska muuttomiäs :shock: . Oon toNkinu ihan joka paikan :? . Mopistakin sain varren katki, ku tein loppusiivoja vanhaan käNppään. Enkä ollu ees kovakouranen :roll: .

Uh, illalla alkaa reNppa.
Exsat

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kittys kirjoitti: Mun ihkun limenvärisen silitysrauhan varmaan nappas joku riuska muuttomiäs :shock:
Joo, silittelee varmaan parhaillaankin työhaalareitaan läpi yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. :leuhka:
ninnithequeen

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Argh, nettiyhteys tökkii ja pahasti. Takaisin siivoomaan ja pyykkäämään. Valtakunnassa siis kaikki normaalisti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Mun ihkun limenvärisen silitysrauhan varmaan nappas joku riuska muuttomiäs :shock:
Joo, silittelee varmaan parhaillaankin työhaalareitaan läpi yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. :leuhka:
Multa taas vietiin kerran kasvi kadulta, kun olin jättänyt sen odottamaan muuttoautoa. Oli traakkipuu ihanassa turkoosissa ruukussa, mutta eipä ole enää. Tämä tapahtui Kouvolassa, joka tämänpäiväisen Iltalehden mukaan on 3. sijalla mitä tulee omaisuusrikosten määrään Suomen eri paikkakunnilla.
Kikkelis kokkelis.
tonttu

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huoh, kämppä imuroitu. Villakoirat sai kyytiä. Kohta mä näytän tolle lattialle vielä moppia. Meni kertakaikkiaan hermot pölyyn ja likaan. Tästä vapaapäivästä tuli sitten siivouspäivä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ajoin kolarin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Ajoin kolarin.
Hui kamala, miten kävi?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ajoin kolarin.
Hui kamala, miten kävi?
Auto aika paskana (oma) ja vähempi paskana (toisen). Nyt sitten mietitään että milläs vitulla tässä töihin mennään ja kuinka paljon kalliimmat on vakuutusmaksut bonusten kärähdettyä...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei oikein reeni kulkenut tänään, viime yö oli huonosti nukuttu tosin.

Tuossa aikaisemmin tänään huomasin aurinkolasini hyllynreunalla, oli sitten pakko testata. Seuraavaksi olinkin jo shortseissa kuvitellen siemailevani miedosti alkoholipitoista juomaa ravintolan terassilla merituulen hivellessä kasvojani ja rumien englantilaisten turistien kävellessä ohi.

Missäs ne äkkilähdöt olikaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tosi hyvat kaksi viikkoa sanoisin. Lensin Helsingista Pekingin kautta Bangkokiin josta jatkoin taksilla suoraan Pattayalle. Nyt olen Pattayalla ollut jo 4 paivaa. Hauskaa on ollut vesijetilla ajelua Golanin saaristossa. Snorklausta baari- ja yoelamaa, shoppailua, ja asiallista thai-hierontaa.

Matka jatkuu takaisin Bangkokiin jossa muutaman yon jalkeen Singaporeen muutamaksi yoksi. Seuraavat kohde onkin Kuala Lumpur ja sitten onkin aika lahtea Pekingin kautta kohti Suomea.

Lamminta taalla on ollut parhaimmillaan n. 35 astetta varjossa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulli75 kirjoitti: lomakamaa
No voihan pattaya sentään. Nauti olostasi lisää! Minä unelmoin hiihtohangille pääsystä ja varovaisesti jostain tropiikinmatkasta, kunhan valmistun ja joku sukulainen haluaa lahjoittaa minulle rahnaa ikuisen opiskelijan siirtymisestä maisteriskastiin.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uaaah. Silmät taas ihan kipeet ja sormet verillä. Tuijottanu ruutua koko piiiitkän päivän ja näpytelly tekstiä niin että näppis sauhuu.. Ja hei, huomenna on perjantai ja lauantaina Ikeaan!
Nowaysis

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Päivän hassuus: Kolmasluokkalaisille suunnitellun tunnin (hyvin hajanaisissa) muistiinpanoissani luki EHKÄISY!!! Aivot löivät muutaman kerran tyhjää, kunnes muistin että kyse oli tapaturmien ehkäisystä. Näin meillä tänään :) Sekavuutta lisäsi se, että viereisissä muikkareissa oli oikeesti asiaa sukupuolivalistuksesta, kohderyhmä tosin on hieman vanhempi :D

Onneks saan lapsen isukilleen kahdeksi viikoksi ja ens viikolla pari isoo koulu-urakkaa(Aimo Surakkaa)alta pois tai yks pois ja yks käyntiin. Helpottaa huoh!! Mielenkiintoista koittaa vaihteeksi elämää, jossa stressihormonitasot eivät jatkuvasti huitele 130:n tietämillä. Jou.
Viimeksi muokannut Nowaysis, 02.02.2006 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DeliriumTremens

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Ollu kyllä niin paska viikko ettei mitään rajaa... itseasiassa koko alkuvuosi on ollut ihan paska... Illusion and dream tai jotain...

Ei jaksa enää ryvetä tässä vitutuksessa, itsesäälissä etc etc etc ja vollottaa silmät puhki harva se sekunti
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Enpä paljoa odota että vkoloppu saapuu. Punkkua ja laittoa, säätöä jne edessä. Onpa mukavaa!!!
Truth fears no trial
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vietetty kaksi päivää työliitännäisellä kurssilla. Saldo töihin liittyvän oppimisen osalta lähellä nollaa (=ei mitään uutta tietoa, eilinen varsinkin meni nuokkuen), mutta kaapissa on nyt kolme uutta paitaa. Kun halvalla sai.
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi :)

Ei mulla mitään sanottavaa ole, kunhan ajattelin moikata *vilkuttaa*

Pirun kiire töissä, ehkä myöhemmin-------->
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei muuten toimi mikään täälläkään. Kerpeleen tulostin. Kerpeleen polvi.
Vastaa Viestiin