TosihyväTorstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Satana, että ehmiset tekee ja nimeää tiedostoja joita polttohjelma ei sulata..
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Leukaperät kipeet. En suosittele syömään koko pussillista salmiakkeja. Masukaan ei taida tykätä..

Mutta soon moro taas hetkeks. Illanjatkoja ruNkut!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä menin muuten eilen nukkumaan klo 22 päänsärkylääkkeen otettuani, ihme juttu. Tänään heräsin klo 10.20 kun miehen kello soi :shock: En muuten muista koska olisin mennyt noin aikaisin nukkumaan..

Viimeiset 5 min olen hekotellut parin viikon takaisille mökkikuville :D Hassun näköistä porukkaa, tuvassa oli tullessa -25 astetta, parin tunnin lämmittelyn jälkeen +1, joten jonkun aikaa joutui istumaan sisällä toppapuvut ja pipot päällä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Angita

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään pitäis mennä ostaa rintsikat Funky Ladysta. Kivaa!
AarneAnkka

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Tänään pitäis mennä ostaa rintsikat Funky Ladysta. Kivaa!
Se että ostat rintsikkasi nimenomaan Funky Ladysta, on kivaa! :ohyeah:

Nyt vois lähteä jo marssimaan näin kotiin päin...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Mut miks just Funky Ladystä?!? Kertokee mulle ku en jummarra. Onks siel PARHAAT tissiliivit ja mikä siinä on hauskaa?
Truth fears no trial
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Angita kirjoitti:Tänään pitäis mennä ostaa rintsikat Funky Ladysta. Kivaa!
Menetkö yksin vai yhdessä?

Mua väsyttää, on noin viikon univelat niskassa. Tänään on yhdet enskat ja taidan kyllä olla niin naatti, että katson teoksen ja lähden kotiin juhlimatta. Ehkä. Olen järkevästi ilmoittautunut psykologian laitoksen koehenkilöksi huomisaamuksi kello kahdeksan. Ei jee.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KulisataN kirjoitti:Mut miks just Funky Ladystä?!? Kertokee mulle ku en jummarra. Onks siel PARHAAT tissiliivit ja mikä siinä on hauskaa?
Siellä on vähän ISOMPAA valikoimaa ;) Siksi en siellä käy.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Elppis kirjoitti:
KulisataN kirjoitti:Mut miks just Funky Ladystä?!? Kertokee mulle ku en jummarra. Onks siel PARHAAT tissiliivit ja mikä siinä on hauskaa?
Siellä on vähän ISOMPAA valikoimaa ;) Siksi en siellä käy.

Jaaaa... Siis se on isojen tyttöjen kauppa, vai onko siellä vaan isoja tissiliivejä?
Truth fears no trial
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KulisataN kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
KulisataN kirjoitti:Mut miks just Funky Ladystä?!? Kertokee mulle ku en jummarra. Onks siel PARHAAT tissiliivit ja mikä siinä on hauskaa?
Siellä on vähän ISOMPAA valikoimaa ;) Siksi en siellä käy.

Jaaaa... Siis se on isojen tyttöjen kauppa, vai onko siellä vaan isoja tissiliivejä?
Isojen tissien liivejä, mutta on siellä kaiken kokoisia. Tahtoo vaan olla yksi harvoista "hyvin varustetuista" naisten alusvaatekaupoista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Isojen tissien liivejä, mutta on siellä kaiken kokoisia. Tahtoo vaan olla yksi harvoista "hyvin varustetuista" naisten alusvaatekaupoista.
Äläs nyt, kyllä niitä liivejä löytyy isoille tisseille ihan Tarjoustalostakin. Ja väreissäkin on valikoimaa - ottaako maksamakkaran väriset vai... :roll:
Tätä mä just tarkotinkin!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Runkkis

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vapaa päivänä töissä tekemässä töitä, joita ei ole ehtinyt aikaisemmin tehdä. Enkä vieläkään ole niitä saanut aikaiseksi, kun kaikkea muuta typerää on tullut vastaan. Jos sitä vaikka printtaisi papereita mukaan ja menisi läppärin kanssa kantabaarin naputtelemaan niitä?!? Voisi juoda ehkä oluttakin...
Starflare

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Liikaa Metal Gearia, tuntuu siltä kun olisi saanut kunnolla pommia heduun. Taidan jatkaa vielä tovin tai kunnes taju lähtee.
Edith

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojaa, mä olen viettänyt tänään rästihommientekopäivää ja jättänyt tanssimisetkin väliin. Tosin kaikki muut asiat universumissamme tuntuvat olevan suunnitelmaani vastaan. Päätäkin särkee. Ja tuota vitun polvea. Epäilen saaneeni jonkin salaperäisen kityperäisen ja kitynkauttaisen tartunnan. Ja miten on esimerkiksi mahdollista, että tuohon halvatun printteriini eivät enää vain yksinkertaisesti mahdu ja sovi samat paperiarkit kuin aina ennenkin?!
Runkkis

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Paska päivä!!! Meniskö nyt sitä juomaa vitutus oluen`?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

EDIT: Ihan turhaa mä teille avaudun.. :cry:
Viimeksi muokannut Elppis, 02.02.2006 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Yönmustaritari

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:Sika pusnus! Kuva

Eilen saimme PULKAN! Se on hieno ja kestävä ja punainen. Jostain kai pöllitty, oikein viehättävä kapistus. Sitä testailimme jo eilen, saa nähä kiristyykö pakkanen tästä vielä vai lähdetäänkö taas illalla pulkkailemaan. Muksu ainakin tykkäs ja vähän äitikin. Pitäis kai hommaa jostain vahvempi mies kun ei meinannut jaksaa kiskoa meitä perässään!
Eikö tässä niin jo yks sun toinenkin,aikojen saatossa ole kehoittanut jättämään sen sian. Eipä silti yllätys, että pulkan vetely sitten katkaisisi kamelin selän.
slam

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:Paska päivä!!! Meniskö nyt sitä juomaa vitutus oluen`?
kalja maittaisi... very pitkästä aikaa... mutta nyt meinaa luomet painua kiinni eli nukkumaan... hej på dej
safi

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja safi »

Georgina kirjoitti: Auto aika paskana (oma) ja vähempi paskana (toisen). Nyt sitten mietitään että milläs vitulla tässä töihin mennään ja kuinka paljon kalliimmat on vakuutusmaksut bonusten kärähdettyä...
Ei niitä bonuksia kovin paljon ainakaan minulta lähtenyt, vaikka auto meni lunastukseen saakka. Tosin en tiedä meneekö siinä tapauksessa enemmän, jos kolhii muidenkin autoja... Voin arvata vituksen määrän, kun on liian hyvin vielä omassakin muistissa autotta oleminen ja siitä aiheutuvat muut hankaluudet.
1108

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pitää kirota tännekin.

Mitä tapahtuu kun Numba katsoo Kate Beckinsalea (ja kuolaa) Underworld: Evolution leffassa?

No ovikello soi.

Ja kuka oven takana?

Televisioluvan tarkastaja!!!

VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU

:tiistai: :tiistai: :tiistai: :tiistai: :tiistai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai: :maanantai:
Edith

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä sain tänään vaan taas kerran tylynsävyisen kirjeen tv-maksuhallinnolta. Ikinä eivät tule mun luokse käymään. Miksen mä kelpaa niille?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

DeliriumTremens kirjoitti:Ollu kyllä niin paska viikko ettei mitään rajaa... itseasiassa koko alkuvuosi on ollut ihan paska... Illusion and dream tai jotain...

Ei jaksa enää ryvetä tässä vitutuksessa, itsesäälissä etc etc etc ja vollottaa silmät puhki harva se sekunti
En haluaisi, mutta pakko.. yhtyä. Joinakin (PMS)päivinä ei vain jaksaisi kuulla enää sitä 'mikä ei tapa, niin vahvistaa' -lausetta!!!! :evil: Kuinka vahvaksi sitä muka olisi tarkoitus tulla jumalauta??!! Tunnelmia ei paranna sekään, että suree toistenkin elämiä siinä samalla. Kaverikin sai sitten diagnoosin; kaksisuuntainen mielialahäiriö.. Pienten lasten nuori äiti. Nekään ei sitä enää kiinnosta. Kääntyny lesboksi, ja hengaa hullujen kanssa nykyään. Kahvittelu hänen kanssaan tänään oli kovin hämmentävää.
segma

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja segma »

Tämä päivä on ollut sikäli merkittävä päivä, että - vaikka vahvoissa sooseissa olinkin - uskaltauduin kurkistamaan kuorestani ulos maailmaan ja pyysin täysin tuntematonta naispuolista lääkärintynkää tanssimaan. Ei kyllä lähtenyt mukaan, mikä ei sinänsä haittaa mitään. Ehkä tästä urkenee jotain.
ElanorRaven

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ihan tyhmä torstai! Tylsä ainakin!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TosihyväTorstai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

safi kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Auto aika paskana (oma) ja vähempi paskana (toisen). Nyt sitten mietitään että milläs vitulla tässä töihin mennään ja kuinka paljon kalliimmat on vakuutusmaksut bonusten kärähdettyä...
Ei niitä bonuksia kovin paljon ainakaan minulta lähtenyt, vaikka auto meni lunastukseen saakka. Tosin en tiedä meneekö siinä tapauksessa enemmän, jos kolhii muidenkin autoja... Voin arvata vituksen määrän, kun on liian hyvin vielä omassakin muistissa autotta oleminen ja siitä aiheutuvat muut hankaluudet.
Joo. Saatana. Pitäis päästä helkyn valmennukseenkin viikonloppuna. Kyytiä, anyone?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin