28 h

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: 28 h

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Siis olen minäkin toki sinnitellyt esimerkiksi viikon ajan vain muutaman tunnin yöunilla per päivä, mutta yhtäjaksoisesti ilman unen unta olin tuossa 28 tunnin tapauksessain.
Se on kumma kuinka jo muutaman tunnin unikin siis voi virkistää ja pistää taas menemään eteenpäin esim.juuri viikon ajaksi vastaavin ajastuksin, jos niikseen on tarve.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 28 h

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleensä viikkounet vaihtelaa 5-7 tunnin välillä, vkl sitten joskus pidempään, jos malttaa.. Tosiaan haudassa on aika levätä ja kuitata univelat.
Olen kyllä huomannut ettei jatkuva 4h riitä sitten millään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: 28 h

Viesti Kirjoittaja brona »

Viimeksi oon valvonut yhtäjaksoisesti yli vuorokauden vuonna 2001, kun kaverini hepsu, jota vuokrasin, sai ummetusähkyn. Heräsin hysteeriseen puhelinsoittoon ke-aamuna kuuden maissa ja nukkumaan menin pe aamuyöstä. Tilanne oli silkkikorvan kohdalta ohi to iltapäivällä kolmelta (lopetettiin), mutta olin niin yliväsynyt ja surusta sekaisin ja mieli ylikierroksilla, etten kyennyt rauhoittumaan ja nukahtamaan aiemmin.
Musta on helvettiä olla niin väsynyt ettei pysty nukahtamaan.
...
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: 28 h

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

Todistetusti 85-86 tuntia, ja ihan ilman kofeiinitabletteja ja muuta dopingia, ellei lasketa sitä, että Colaa kului muutama litra neljän vuorokauden aikana. Valvominen juontaa juurensa ensimmäisille nelipäiväisille Assemblyille (1996?) jonne päätin kamojeni kanssa silloisen seurustelukumppanini kanssa lähteä. Kaksi ensimmäistä yötä (to-la) meni vielä ihan mukavasti, mutta la-su yönä alkoi jo lievästi sanottuna nuokututtamaan. En kuitenkaan osaa nukkua melussa tai missään muussa kuin makuuasenossa ja rauhallisessa ympäristössä, joten hereillä pysyttiin.

Sitten kun vihdoinkin pääsi omaan sänkyynsä, siinä joutui tunnin-pari pyöriskelemään. Oli mahdottoman tuntuista saada unta niin hervottomassa väsymystilassa. Eniten ehkä ihmetyttää se, ettei moisen valvomisen jälkeen tullut siltikään nukuttua kuin 14 tuntia putkeen.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
slam

Re: 28 h

Viesti Kirjoittaja slam »

koko viikko pienillä unilla ja melko usein lähes kaksi vuorokautta ilman tai aivan pienillä torkuilla...

Jotkut sällit ajaa sellaista vuoroa, jossa mennään 2 vuorokautta putkeen ja sitten maate... järkevää, spesiali järkevää...
Vastaa Viestiin