Persjantain puheet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti:

Tosin musta tuntuu, että joku jääkiekkoilija olis sulle ihan liian tyhmä, mieti nyt jaksaisitko jotain Cro Magnonia nurkissasi.

Jospa sen sijaan pidettäisiin joku naisen mitoissa olevien naisten kahvitteluhetki ensi viikolla? Juoruamista ja panemisesta puhumista.
Hyvin sanottu! En oikein ymmärrä, miten Edithin tapainen upea ja fiksu nainen edes miettii jotain jääkiekkoilijaa... Onhan niillä tietty hyvä perse, mutta toisaalta on niitä upeita vartaloita älyllisilläkin ihmisillä, esimerkiksi minulla. Enkä varmasti ole ainoa, vaikkakin helmi. :twisted:
Ettekö te nyt tajua? Mä haluan NHL-jääkiekkoilijan. Pelikauden aikana sitä tuskin nurkissa näkisikään, kun etäisyydetkin Ameriikassa ovat niin pitkiä ja pelejä riittää ja niin edelleen. Ja, hmm, siis, menestyvällä miehellä on toki pikku ystävättäriä sitten kesäkaudeksikin, ainakin niin toivoisin. Minä hymyilisin sen käsipuolessa välttämättömimmät edustusbileet ja pitäisin huolta, että sisäkkö pitää kodin nättinä.

Ja joo, toi ens viikon kahvittelu kuulostaa ihan hyvältä. Nyt en mietiskele sen enempää, koska tulin juuri vasta kotiin (ja tietty ekana Kityyn!) ja nyt tiskaan eilisen tiskit ja pesen urheilurintsikat käsin ja sitten otan vastaan Kityn shakkikerhon.
Sannu

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:
Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
A)

Kyllä sitä muutaman rohkaisu pitää ottaa...
Näin mä vähän itsekin mietin...jotenka saapikasta jalkaan ja mänöksi...

reipas tyttö
Aina! :D Se on pakko totella kun ammattilaiset neuvoo! :wink:
slam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:
reipas tyttö
heti ollaan iskemässä, mutta sellainen kait se mies on... Naisesta on joskus arveltu ennen muinoin, että onko se ihminen edes ollenkaan... Mölli jatkakoon aiheesta :lol:
Runkkis

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Sannu kirjoitti:
Näin mä vähän itsekin mietin...jotenka saapikasta jalkaan ja mänöksi...

reipas tyttö
Aina! :D Se on pakko totella kun ammattilaiset neuvoo! :wink:
niin.. kokemuksen syvällä rintaäänellä..
slam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Sannu"][/quote]

Olet kuvan poistanut! Meinasin mennä heittään Jouden läppää :lol:
Enthu

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Väsyttää jumalattomasti..sitä se 3 vuorokauden yöriekkuminen teettää...
tänään pakko mennä ajoissa koisimaan niin jaksaa huomenna mennä taas baanalla tukka putkella betonilähiöstä toiseen samanlaiseen :P
Edith

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sensuroitu.

Tai, no, vitut, ei ole koskaan sanottu minua kauniiksi. Tämä on itserakkaiden ja ällöttävien postausten kuningatar, mutta, olkaa hyvät, kehukaa nyt sitten minuakin. Areena on teidän.
tonttu

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lallatilaa. Tulin käymään kotona vain palatakseni takaisin töihin. Kerkesin onneksi syödä ja muuttua mukavaksi.
Nyt vielä tukka ja naama kuosiin, niin olen valmis tekohymyilemään.

Ai että kun on taas niin pusnus ihkuuuu!1!!!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En oo mikään karkkiperse yleensä, mutta nyt voisin kyllä haluta jotain, ja vähä äkkiä!!!
Exsat

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Edith kirjoitti:Sensuroitu.

Tai, no, vitut, ei ole koskaan sanottu minua kauniiksi. Tämä on itserakkaiden ja ällöttävien postausten kuningatar, mutta, olkaa hyvät, kehukaa nyt sitten minuakin. Areena on teidän.
Mä olen sanonut sua kauniiksi mun miehelle. Jännä muuten, miten hyviäkin asioita on helpompi sanoa selän takana kuin suoraan.

Tilanne oli siis pikkujouluissa. Juteltuamme kysyin mieheltä, että tuoko oli se tyttö joka aina morkkaa ulkonäköään ja olemustaan palstalla, että kaunishan se oli. Mies oli samaa mieltä.
killkill

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ziisus että on raskasta opettaa pokalle, miten se päivittää itte sivunsa. Jos a) jaksais b) osais, sitä rakentais jonkinlaisen ääliö-varman ylläpitotyökalun. Mutta kun on c) tumpelo ja d) laiska.
Nighthawk

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Jatkoja--katkoja, lähdenkin tästä Pharaoh’in tanssiaskelein etsimään espanjalaista totuutta.. Sellainen olisi fiilis nyt!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Sensuroitu.

Tai, no, vitut, ei ole koskaan sanottu minua kauniiksi. Tämä on itserakkaiden ja ällöttävien postausten kuningatar, mutta, olkaa hyvät, kehukaa nyt sitten minuakin. Areena on teidän.
Sä olet kaunis. Sitä vaan harvemmin tulee oma-aloitteisesti kerrottua toiselle. Sulla on kauniit kasvot ja upea hymy. Lisäksi mun mielestä pitkät naiset on upeannäköisiä. Ja sääret, ne on hyvännäköiset myös.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaahas. Tekisi mieli mennä ihmisten pariin, mutta enpä taida kuitenkaan menna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen niiiiin väsynyt kuin olla ja voi, mutta jos ny viel Kovan Lain kattois ja sit kävis saunassa. Sit tuloo uni ja hianosti, veikkaan ma. Mukulankin sain vasta äsken nukkumaan. *haukottelee*
1108

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eikö nyt millään saisi tappelua aikaiseksi?
nokkaelain

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:Claes Ohlsson on kyllä semmonen kauppa, että mitä sieltä ei löydy halvalla, sitä ei tarvitse.
Njaah. Ostin tänään purkin mustaa spraymaalia Clas Ohlsonista (järjetöntä projektiani varten), ja se oli 50% kalliimpaa kuin Kodin Anttilassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Claes Ohlsson on kyllä semmonen kauppa, että mitä sieltä ei löydy halvalla, sitä ei tarvitse.


Kaikki tuotteet, jotka olen ostanut hurrien rautakaupasta", olen myöhemmin joutunut korvaamaan muilla tuotteilla koska ne ovat osoittautuneet ö-luokan tavaraksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Exsat kirjoitti:
Mä olen sanonut sua kauniiksi mun miehelle. Jännä muuten, miten hyviäkin asioita on helpompi sanoa selän takana kuin suoraan.
Tästä on tulossa typerä keskustelu, mutta miten sä et olisi kaunis saman henkilön mielestä, jonka mielestä mä olen kaunis (eli sun itsen mielestä)? Jos siis mä en ole kaunis jonkinlaisella rumien tyttöjen asteikolla? Lolitalle myös kiitoksia.

Täältä tähän.
nokkaelain

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti: Kaikki tuotteet, jotka olen ostanut hurrien rautakaupasta", olen myöhemmin joutunut korvaamaan muilla tuotteilla koska ne ovat osoittautuneet ö-luokan tavaraksi.
Kyllä siellä on seassa ihan tavallista merkkitavaraakin, kuten Fiskarsin saksia ja maalikin oli samaa kuin mitä muistakin kaupoista saa. Tuskin ostamani lampun pistorasiakaan räjähtää käsiin ja perinteinen analoginen lämpömittarikin ajanee asiansa.

Lisäksi ostin halvan "monitoimimeisselin". Tuskin jotkin torx-avaimet pääsevät käytössä kulumaan, mutta kaikenlaisiin laitteisiin tuollaisia omitusuuksia vain lykätään ja välillä olisi ollut tarvetta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nokkaelain kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Kaikki tuotteet, jotka olen ostanut hurrien rautakaupasta", olen myöhemmin joutunut korvaamaan muilla tuotteilla koska ne ovat osoittautuneet ö-luokan tavaraksi.
Kyllä siellä on seassa ihan tavallista merkkitavaraakin, kuten Fiskarsin saksia ja maalikin oli samaa kuin mitä muistakin kaupoista saa.
On kyllä, mutta nuo sitten maksavatkin enemmän kuin muualla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Eikö nyt millään saisi tappelua aikaiseksi?
Et saisi. Hyvää yötä höpsö muru :gee:
slam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

Kyllåpäs oli sitten vaikea nousta ylös sänkystä, kohta baariin menoa yrittään tosissaan... väsymys on valtava. Tekisi niin mieli jäädä sänkyyn...
nokkaelain

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti:

Kyllä siellä on seassa ihan tavallista merkkitavaraakin, kuten Fiskarsin saksia ja maalikin oli samaa kuin mitä muistakin kaupoista saa.
On kyllä, mutta nuo sitten maksavatkin enemmän kuin muualla.
Totta, mutta esim. Turun keskustasta ei helpolla löydä kaikkea samaa. "Hampaat irvessä" maksoin maalista 2,50e ylimääräistä, kun polkupyörän kumikin oli puhki, enkä päässyt 10km lenkille Länsikeskukseen, eikä parista ensimmäisestä kaupasta löynyt.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 05.02.2006 2:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla oli kyllä sama ylläri edithistä kuin Exsatilla, odottelin jotain suohirviöö. Sähän oot tosi nätti :)

Taisin kyllä kommentoida asiaa sulle ihan naamatustenkin jouluissa jos en väärin muista....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin