Persjantain puheet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti: :h: Niin kyllä. Vaikka mun tapauksessa on ehkä enemmänkin kyse omasta sitkeydestä kun toisen valtaisasta halusta. Ehkä ne piirteet on sitten jossain muualla kun kropassa, joten eivät yllytä niin kehuskelemaan.
Mitä tähän nyt sanoo. Kerroin joskus kiinnostuneeni ensimmäisenä sinusta juttujesi, mutta myös nimenomaan ulkonäön takia. Mutta joskus kuulin sinun sanovan, ettet itse innostu tyypeistä, jotka kiinnostuvat sinusta ulkonäön takia.

NAISET.

Ja oonhan mä sua kauniiksi sanonut, höntti. Ja miks sää teet niitä torttuja, tänään oli mun ruokapäivä!
Pikku-Akka

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vihdoinkin lehtijuttu hyvinvoinnista kirjoitettu ja liidätetty maailmalle. Jo on kevyt mieli.
Exsat

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: Mutta joskus kuulin sinun sanovan, ettet itse innostu tyypeistä, jotka kiinnostuvat sinusta ulkonäön takia.
Avainsana on kiinnostuvat. Se ei ole sama asia kuin se, etten pitäisi miehistä jotka kokevat ulkonäköni miellyttäväksi, ainoastaan, että pelkästä ulkonäöstä kiinnostuminen ei juuri imartele.
Ja oonhan mä sua kauniiksi sanonut, höntti.
Tuo olikin joku ruumiinosakysely. "Öö niinku tota kokonaisuus ratkaisee, ihan hyvä sää oot noin" menee vielä itsellä läpi jos siihen oikein kovin haluaa uskoa, mutta ei sitä tuonne kehuketjuun oikeen kehtaa kirjoittaa. :wink:

Täällä tuoksuu lämmin piirakka. Ja maistuu. Hyvälle.

Kohta pitäisi jo paceen kiiruhtaa, jos tässä vielä kupin kahvia kuitenkin ryystäisi.

Kiitos Ginalle ja Keikaukselle tsemppauksista! Ja Keikaus: Mistä sitä kehuvaa tyyppiä saa? Mä voin vaihtaa päikseen, mulla on varastossa muutama sitä munaa imevää tyyppiä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja cardic »

ny meite lahtee himaan. huomenna tavataan... ainakin osa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Edith

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Terveiset tanskan kurssilta vaan. En ole koskaan ennen ollut yliopisto-opintojeni aikana niin pihalla jostain asiasta kuin tuosta yksityiskohtien läpikäynnistä puhutussa tanskassa. Jos edes käytäisiin läpi, mitä siinä suurin piirtein sanotaan, mikä on sisältö, mutta kun ei. Mikä konjunktio ja missä välissä. Vitut. Neljä kyyneltä päivän tulos. Aiemmin suurin pihalla olon kokemukseni oli jokin lukion klo 7.45 aamuisin alkanut fysiikan kurssi pyörivine kappaleineen, mutta siihen pihalla oloon vaikutti hyvin suuresti tuo öinen ajankohta. Vittu.

Ja senkin mä oon tässä hiljattain tajunnut, että vaikka ehtisinkin periaatteessa hyvin laihtua 15 kiloa kesäksi, olen ensi kesänä joka tapauksessa jo 28-vuotias - ja ehdottomasti liian vanha jääkiekkoilijan morsioksi. Ei kun opiskelua vaan, sitten!

Ja hei, Exsat ihan oikeesti tietää varmasti olevansa varsin nätti.
Kid

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumaleissön. Tää joutuu taas tunniks myyntiin. Kaikki siltäpuolelta lähtee viikonlopun viettoon ja minä parka joudun hommiin. Mäkin haluaisin jo kotiin :cry:
No mutta, vajaa tunnin verran saan vie juoda kaffetta ja nettailla ja käydä tupakilla vaikka viiden minuutin välein...
Viimeksi muokannut Kid, 03.02.2006 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Tässä on tullu tulostettua lakitekstiä ihan urakalla....

Että jospa sitten jaksaisi kohti kotia ja saunaan. Pää on ihan pyörällä.
(eikä tuo rikoslaki nyt sitten vieläkään oikein valjennut, että kuinka tässä nyt käy/kävi. En luovuta).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Vapaapäivä ja heräsin yhdeksältä, siis yh-dek-säl-tä. Ihan uskomatonta. Kumman energinen olo muutenkin. Tekisköhän sitä jauheliha- vai tonnaripastaa lounaaks, ei osaa päättää..
slam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

Olihan se kohtuu jees laskea pipeä... Pieni paippi... ei oikein vauhdilla pysty moista edes laskemaan... Ihme nyppimistä. mutta kohtuu jees
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Keikaus: Mistä sitä kehuvaa tyyppiä saa? Mä voin vaihtaa päikseen, mulla on varastossa muutama sitä munaa imevää tyyppiä.
Hmm, mistäköhän niitä saisi. No ainakin baarista valomerkin aikaan, hehheh. En minäkään ehkä jaksaisi kuunnella niitä kehuja koko ajan, mutta silloin tällöin on kiva vastaanottaa niitä. Minä kyllä myös muistan kehut hyvin, joten senkään takia niitä ei tarvitse toitottaa koko ajan. Itse olen kyllä sellainen, että jos olen jonkun söpön tyypin kanssa, niin mun jutut on tällaisia:"Miten sä oot noin söpö?" "Miten sä voit olla niin söpö?" "Vitsi sä tuoksut hyvälle!" "Ah, sä oot niin himottava!" ja sitä rataa kertaa sata.

Jos noi munaa imevät tyypit ovat kiinnostuneet myös naisista, niin mikä ettei. Tuo munan imeminen ei kyllä ole minulle se ihan tärkein miehenvalintakriteeri..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Ja senkin mä oon tässä hiljattain tajunnut, että vaikka ehtisinkin periaatteessa hyvin laihtua 15 kiloa kesäksi, olen ensi kesänä joka tapauksessa jo 28-vuotias - ja ehdottomasti liian vanha jääkiekkoilijan morsioksi. Ei kun opiskelua vaan, sitten!
Otat jonkun toisella kierroksella olevan jääkiekkoilijan, ne on sopivan ikäisiä. :paijaa:
Tosin musta tuntuu, että joku jääkiekkoilija olis sulle ihan liian tyhmä, mieti nyt jaksaisitko jotain Cro Magnonia nurkissasi.

Jospa sen sijaan pidettäisiin joku naisen mitoissa olevien naisten kahvitteluhetki ensi viikolla? Juoruamista ja panemisesta puhumista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Camilla kirjoitti:Tekisköhän sitä jauheliha- vai tonnaripastaa lounaaks, ei osaa päättää..
Elämä on valintoja täynnä..
Dumari

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ja näin otti pikku-Dumis ensimmäiset askeleensa ilman apuvälineitä sitten 16.1.06. Maanantaina kepeistä olis tarkoitus luopua kokonaan, sitten olis vielä reilu viikko saigonia jälellä. Kyllä se tästä.
1108

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:...blaa blaa...
Niiq ei onnistuis tuo paskanjauhaminen niiq kasvotusten? Pakko pärpättää palstalla, kokeilkaa piruuttanne puhua nassutusten!

Työ ootte addikteja kityyn.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Ja näin otti pikku-Dumis ensimmäiset askeleensa ilman apuvälineitä sitten 16.1.06. Maanantaina kepeistä olis tarkoitus luopua kokonaan, sitten olis vielä reilu viikko saigonia jälellä. Kyllä se tästä.
Hyvä! Pääsetkö jo tänä talvena hiihtoretkelle kanssani vai pitääkö mun vetää sua pulkassa perässä?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ja näin otti Dumis ensimmäiset askeleensa
Hyvä! Pääsetkö jo tänä talvena hiihtoretkelle kanssani vai pitääkö mun vetää sua pulkassa perässä?
Riippuu kuinka kauan talvea kestää, mutta vois luulla ettei se ihan heti lopu, hiihtäminen olis kyllä kivaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:...blaa blaa...
Niiq ei onnistuis tuo paskanjauhaminen niiq kasvotusten? Pakko pärpättää palstalla, kokeilkaa piruuttanne puhua nassutusten!

Työ ootte addikteja kityyn.
jotkut käy töissä. NiinQ eri työpaikoilla juu see??
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edith kirjoitti: Ja hei, Exsat ihan oikeesti tietää varmasti olevansa varsin nätti.
Kyllä kauniskin joskus voi olla epävarma ja rumakin omasta mielestään. Kaikki tarvitsevat kehuja toisinaan!!

Ps. Sillä on naamassa vauvanpyllerönukkeiho, josta oon ylikade!! :h:
Viimeksi muokannut irmelianneli, 03.02.2006 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:...blaa blaa...
Niiq ei onnistuis tuo paskanjauhaminen niiq kasvotusten? Pakko pärpättää palstalla, kokeilkaa piruuttanne puhua nassutusten!

Työ ootte addikteja kityyn.
jotkut käy töissä. NiinQ eri työpaikoilla juu see??
Ei kun me istutaan samalla koneella kaiket päivät 5 minuutin vuoroissa!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
jotkut käy töissä. NiinQ eri työpaikoilla juu see??
Ei kun me istutaan samalla koneella kaiket päivät 5 minuutin vuoroissa!
Siis oletteko lyhentäneet vuorot viiteen minuuttiin? viimeksi kun kävin teillä niin meni 7 min jaksoissa. Aika hämmentävää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:Ja näin otti pikku-Dumis ensimmäiset askeleensa ilman apuvälineitä sitten 16.1.06. Maanantaina kepeistä olis tarkoitus luopua kokonaan, sitten olis vielä reilu viikko saigonia jälellä. Kyllä se tästä.
Onnea pienelle! Kylä se siit!
slam

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:mun jutut on tällaisia:"Miten sä oot noin söpö?" "Miten sä voit olla niin söpö?" "Vitsi sä tuoksut hyvälle!" "Ah, sä oot niin himottava!" ja sitä rataa kertaa sata.

Jos noi munaa imevät tyypit ovat kiinnostuneet myös naisista, niin mikä ettei. Tuo munan imeminen ei kyllä ole minulle se ihan tärkein miehenvalintakriteeri..
Minen mitään kehu. Taputtelen tyttöstä, jos se on ollut kunnolla :)

Munaa työkseen imevät naikkosetkaan eivät oikein ole kumppanilistan ylimpänä...

ps. kohta pienet nokoset...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sokeri- ja kofeiinihumalasta seuraa krapula. Päätä särkee enemmän ja olo ei ole enää niin ihanan huoleton. Tahdon kotiin nukkumaan! Huomenna saatan päästä saunailtaan käväisemään, mutta en kerro sitä vielä Ninnille tuolla miittiketjussa, joten hysss!

Mun baarijalka vipattaa edelleen, haittaa kohta työntekoa.

Edit: Se on muuten tuo vasemman puoleinen jalka sitten.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sannu

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Uaah..tuol on aivan tajuttoman kylmä..olis tänään firman bileet mut en tiedä et miten tarkenen tuonne lähtee..ehkäpä olen oikein mukavuudenhaluinen ja menen taksilla
Kid

Re: Persjantain puheet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jep, se on työviikko pulkassa ja tää lähtee hyvin ansaitulle viikonloppuvapaalle.
Moe!
Vastaa Viestiin