Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

DeliriumTremens kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mulla on atooppinen iho ja siis tämä ilma on aivan täysin perseestä minun iholleni...
Sama täällä. Tuo kova pakkanen vituttaa oikein urakalla :x .
joo juuri luulin, että ihoni alkaa paranemaan, mutta sitte taas iski nää pakkaset, ja olen kuin petolinnun perse... ihanaa kun naama kuoriutuu ja selkä varsinkin... tekis mieli mennä hiekkapaperiin hieromaan itseäni... tai jos oisin rikas haluaisin joka päivä mennä rasvakylpyyn...
Juu, tämä on kyllä aika mielenkiintoista. Olen viettänyt aika monta edellistä talvea Englannissa, jossa mikään - mukaanlukien iho - ei kyllä pääse kuivumaan (tai no, huumorintaju ehkä pääsee). Olin jo unohtanut, minkälaista se on tämä ihon kuivuminen ja kutiseminen kunnon pakkasten jatkuessa. Ja minä en edes ole varsinainen atoopikko! Kuitenkin ihoaan saa rasvailla aika ahkerasti. Homma olisi aika tylsää, jos ei kuitenkin pikkaisen huvittaisi ajatella itseään erilaisilla voiteilla sivellessään minkälaisilla homottelutermeillä Gattaca tällaista touhua kuvailisikaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Exsat

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kutiaa ja kihelmöi täälläkin. Iho on täynnä verijälkiä, kun yöllä tulee raavittua vähän turhankin estottomasti.
pajazzo

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Koira raukka on aivan jäässä ulkona. Sillä on takki, mutta ei se tassuihin auta. Yritän päästä sellaisia max 15minuutin lenkkejä. Sen jälkeen on pakko "onnuskella" kotia kohti. Aika surkean näköistä touhua. Autonromuakaan en raaski edes yrittää käynnistää. Saattaisi se jopa lähteä, mutta ihan yhtälailla hyytyä ensimmäiseen mutkaan. Lisäksi lasien rapaaminen sekä sisä- että ulkopuolelta syö sen verran hermoja, että ei jaksa nähdä vaivaa. Niin että saiskos sitä kevät aurinkoa HETI kehiin??? :lol:
AarneAnkka

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Auto tuntuu vähän jähmeältä ellei soo ollu tolpassa. Vaihdelaatikko tuntuu harovan vastaan, ja tuuletin pitää kamalaa mekkalaa kunnes auto lämpenee. Niin, ja se raappaamishommeli. Tosin jos auto on (kylmässä) autotallissa, jäätä tuntuu tulevan ikkunoihin vähemmän.
HellBell

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

pajazzo kirjoitti:Koira raukka on aivan jäässä ulkona. Sillä on takki, mutta ei se tassuihin auta. Yritän päästä sellaisia max 15minuutin lenkkejä. Sen jälkeen on pakko "onnuskella" kotia kohti..
Samanmoista täällä, munkin koiralla on takki talvea varten, mutta ei se silti auta yli -15 asteen pakkasiin; ne alkaa olla sen sietokyvyn rajamailla ja siksi tosiaan tehdään semmosilla siperiasäillä juuri noita max 15 min:n lenkkejä.
Tai itse asiassa homma menee silloin (siperiasäillä) siten, että kannan sylissä meksikolaisen ulos (pörrölapaseni lämmittävät sen paljaaksi jääviä tassuja sen sylissäolon ajan, kasvot taas sen kasvoja) ja laitan sen käpöttelemään vasta kun olemme sen "lempilenkkireitin" alussa, josta se haluaa aina tsekata muiden koirien ja otusten jäljet ja hajut. Tällä varmistan lämmitysjutun lisäksi sen, että suostuu kävelemään ja heittämään kepillisensä ennen kuin tyssäyttää lenkkinsä suoraan tien poskeen eikä suostu liikkumaan mihinkään, koska huomaa siperiasään ällöpyllyiseksi asiaksi ( ei niin heti huomaa sitä, jos on lempilenkkipolkuansa dallaamassa).
Joka tapauksessa siperiasäiden lenkkikertamme päättyy siis siihen, kun ko.herra ei suostu enää ottamaan askelia eteenpäin vaan haluaa takaisin sisälle. Silloin mennään takaisin. Joskus pistän sisällä sitten föönin päälle ja lämmitän sillä herra Führeria, joka tässä vaiheessa yleensä osoittaa lenkkikoettelemuksensa johdosta pieniä jälkiprotestin merkkejä; säntäilee närkästyneen näköisenä sinne tänne ja kiukuttelee talvitakin poisoton kanssa. Fööni hiukan tyynnytttää tätä kuumakallea sitten.. ;-)

Näin meillä.
Yönmustaritari

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Filovirus kirjoitti:Pakkanen aiheuttaa "sähköisyyttä", mihin tahansa kosken rätisee ja hiukset sojottaa kattoon, ihanata.
Uuuh ja Nuuuh!. Sanonko mä sä voisit koskee nuuuh!.

Muutenkin krapulaherkkä tila ja moisia vahingossa lukee.
killkill

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eipä oikeastaan muuta haittaa pakkasesta, että hiihtämään ja sukeltamaan ei oikein pääse. Suurin rasite narskukeleistä on se, että olen joutunut luopumaan viimeisestä herrasmiehen tuntomerkistäni ja vetämään jalkaani pitkät kalsarit! Hyi!
slam

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:
Samanmoista täällä, munkin koiralla on takki talvea varten, mutta ei se silti auta yli -15 asteen pakkasiin; ne alkaa olla sen sietokyvyn rajamailla ja siksi tosiaan tehdään semmosilla siperiasäillä juuri noita max 15 min:n lenkkejä.
Sellainen takki niskaan koirille? löytyykö moista?
hermine

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Eilen jonotettiin reilu tunti baariin -23c pakkasessa. Vähän alkoi varpaita nipistellä jossain vaiheessa mut ei siin muuten mitään, jotkun ulkomaalaiset huuteli että eikö palella kun olin aika lyhyessä hameessa. Pyöräily on ärsyttävää jos on lunta kun lokari on jotenkin rikki ja heittää kaikki lumet jaloille mutta toi on oikeastaan ongelma enemmän lämpimämmällä ja märemmällä ilmalla. Muuten ei tuota ongelmaa kun ei tartte montaakaan tuntia päivittäin ulkona viettää + omistan kyllä vaatteita. Oon kai karaistunut kun kotona ei oikein lämmitys toimi ja täällä oli kesälläkin tosi vilpoisaa kun asunto on osaksi maan alla.

Ihokin on kuivunut yllättävän vähän eikä poskista ole lähtenyt nahat vielä kertaakaan tänä talvena. Musta tuntuu, että rasvaisen ruoan syöminen (siis eism. rypsi- ja oliiviöljyä runsaasti ruokaan, laardi ja suklaa tuskin ihoa parantaa) on oikeasti auttanut kuivaan ihoon.
Starflare

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

urpiainen kirjoitti: Homma olisi aika tylsää, jos ei kuitenkin pikkaisen huvittaisi ajatella itseään erilaisilla voiteilla sivellessään minkälaisilla homottelutermeillä Gattaca tällaista touhua kuvailisikaan.
Saatana että repesinkin tälle, aivan loistava huomio! :D
DeliriumTremens kirjoitti:
joo juuri luulin, että ihoni alkaa paranemaan, mutta sitte taas iski nää pakkaset, ja olen kuin petolinnun perse... ihanaa kun naama kuoriutuu ja selkä varsinkin... tekis mieli mennä hiekkapaperiin hieromaan itseäni... tai jos oisin rikas haluaisin joka päivä mennä rasvakylpyyn...
Ei mitää rasvakylpyjä, vaan pistäisin mieluummin eVaimon rasvaamaan ahkerasti. Arvostaisin 8) .
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Vielä ei ole pakkanen muuta saanut aikaan kuin katkarapureaktion, vaikka vaatteita on kuinka helvetisti päällä. No sen siitä vissiin saapi kun tekee töitä ulkona...
Truth fears no trial
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Gimmat, oottekste huomanneet kuinka stydeillä pakkasilla ei voi pistää vesiliukosta ripsaria silmiin, kun se voi sitten jäätyä ja tippua tummina vanoina alas luomille??
Yhtenä talvena opin ton jutun enkä ole sitten sen kanssa enää kämmännyt. Nyt mullon stydet meikit meinaan!
<3
slam

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja slam »

HotPants kirjoitti: Nyt mullon stydet meikit meinaan!
rinteessä kunnon kimuleilla on pakkasmeikit, että pakkaspoika voi rauhas pusia nassua...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

slam kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Nyt mullon stydet meikit meinaan!
rinteessä kunnon kimuleilla on pakkasmeikit, että pakkaspoika voi rauhas pusia nassua...
Toi on totta. Paitsi ei niillä kaikilla kimuilla mitään pojkeystäviä siellä varmaan ole. Muuten vaan vetää stydet kamat lettuunsa.
<3
slam

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja slam »

HotPants kirjoitti:varmaan ole. Muuten vaan vetää stydet kamat lettuunsa.
Siis pojkiihan ne siel käy iskees...

"Kannaks mä oikein lautaa?"

"onx mun pepa söxisti pyöree"

"apua, Hui, poikii"

"ihana poika! se kattoo mua hui!"

no, joo... 8)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

HotPants kirjoitti:Gimmat, oottekste huomanneet kuinka stydeillä pakkasilla ei voi pistää vesiliukosta ripsaria silmiin, kun se voi sitten jäätyä ja tippua tummina vanoina alas luomille??
Yhtenä talvena opin ton jutun enkä ole sitten sen kanssa enää kämmännyt. Nyt mullon stydet meikit meinaan!
Älä? Hitto mä en oo ikinä hokannut tota juttuu, oon vaan miettinyt aina et miks mä niinQ näytän pakkasella niin väsyneeltä pesukarhulta. Hei mites sä niinku duunaat noiden meikkijutskien kaa, käytätsä niinQ huulikiilteen alla huulipunaa? Ja sit miten ku siellä rinteessä haluis välillä vähän niinQ imutella, juu nou, niin vähänks hirveetä kun ne huulikiilteet levii!!1!!111 Yääh! siis tosi kamalaa, muut kimmat kattoo sit tosi vinoon tai sit ne on vaan kateellisia kun kaikki ihQt lökäpöksylautapojat haluu vaan mulle piffaa minttukaakaoo
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pientä ongelmaa on ilmennyt mm. palelemisen muodossa ja autosta kuuluu joku pieni naputus. Ripsarit ei oo kuitenkaan valunu.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Georgina kirjoitti: Älä? Hitto mä en oo ikinä hokannut tota juttuu, oon vaan miettinyt aina et miks mä niinQ näytän pakkasella niin väsyneeltä pesukarhulta. Hei mites sä niinku duunaat noiden meikkijutskien kaa, käytätsä niinQ huulikiilteen alla huulipunaa? Ja sit miten ku siellä rinteessä haluis välillä vähän niinQ imutella, juu nou, niin vähänks hirveetä kun ne huulikiilteet levii!!1!!111
Mä en niin tiiä noita snoukkaskenejä, mulla ei ole omaa lautaa enkä ole koskaan käyny snoukkaamassa. Ei ole mun alaa, liikaa tönkköjä vaatteita päällekäin etc.
Mutta siis, huullikiilteen alle en ole stikannut muuta kuin huulirasvaa, mutta toi voi kyl olla hyvä veto pistää huulipunaa sinne. Kiitti vinkistä!
<3
Nowaysis

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

HotPants kirjoitti:Gimmat, oottekste huomanneet kuinka stydeillä pakkasilla ei voi pistää vesiliukosta ripsaria silmiin, kun se voi sitten jäätyä ja tippua tummina vanoina alas luomille??
Yhtenä talvena opin ton jutun enkä ole sitten sen kanssa enää kämmännyt. Nyt mullon stydet meikit meinaan!
Joo, mä käytän kyl Kanebon kolmikasii ihan ympärivuotisesti, eipä oo rapissu. Muita pakkasongelmia on se, et jos ei pukeudu asianmukaisesti ni voi vähän peba ja reidet olla jäässä, vaiks luulis et siellä sitä lämmikettä on muutenki. Sit aina kun tuun sisälle pakkasesta ni jonkun pojan pitää lämmittää noita jäätyneitä osioita, mut eihän siinä oikeestaan oo mitään ongelmaa, jos homma sopii niinq molemmille fine.

p.s. ihq et oot bäk!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nowaysis kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Gimmat, oottekste huomanneet kuinka stydeillä pakkasilla ei voi pistää vesiliukosta ripsaria silmiin, kun se voi sitten jäätyä ja tippua tummina vanoina alas luomille??
Yhtenä talvena opin ton jutun enkä ole sitten sen kanssa enää kämmännyt. Nyt mullon stydet meikit meinaan!
Joo, mä käytän kyl Kanebon kolmikasii ihan ympärivuotisesti, eipä oo rapissu. Muita pakkasongelmia on se, et jos ei pukeudu asianmukaisesti ni voi
Mulla on ratkaisu tuohon. En käytä silmämeikkiä ollenkaan. Ei valu, eikä tule mitään ikäviä ongelmia iltasella tai yöllä, jos joutuu pesemään meikit pois jonkun uuden tyypin läsnäollessa. Olen aina yhtä kaunis. Huulet on kyllä aina kiillossa tai punassa.

Muistakaa kaikki kuivaihoiset ja muut iho-ongelmista kärsivät tsekata kauneusguruni Paula Begounin sivut osoitteessa http://www.paulaschoice-eu.com/shop/. Edullisia ihonhoitovinkkejä, tuotetietoa sekä tuotteita, kosmetiikkateollisuuden myymien harhojen paljastamista yms. Kiitos Paulan, ihoni voi hyvin.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Nowaysis kirjoitti: Joo, mä käytän kyl Kanebon kolmikasii ihan ympärivuotisesti, eipä oo rapissu.
No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti: Joo, mä käytän kyl Kanebon kolmikasii ihan ympärivuotisesti, eipä oo rapissu.
No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
Totta puhut. Mikä tahansa tuote voi olla sekä hyvä että halpa. Muista sinäkin AitoJ tsekata Paulan sivut...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Räkä jäädytti kaulurin kiinni nenään hiihtäessä. Ei sen kummempaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Koirien ulkoiluttaminen on silkkaa tormenttia ja vessassa, kiitos paskana olevan patterin, on asteita yhtä paljon kuin pissiksellä vuosia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aito_Johanna kirjoitti: No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
Joo, siis kolmekasin teho ei kato oo (vain) laadussa vaan siinä, että se kestää melkein mitä vaan, paitsi lämmintä vettä. On siis kyyneleen/roiskeveden/sateen kestävä, mutta ei tarvitse mitään myrkkyjä sitten kun sen haluaa oikeasti pois.
Vastaa Viestiin