Lame Saturday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sleazoid kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Onpas mukavaa kun sai bannattua yhden apinan silmistään! Joku raja silläkin sentään, mitä täältä haluaa lukea... Kiitos neuvonantajalle! :)
Päivän salapoliisipläjäys: Lolita kertoi sulle siitä Firefoxin keskustelupalstaignore-pluggarista (?)
:shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

fak jou, onks missään baari auki? :lol:
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Lolita kirjoitti: :shock:
"Mistä se tiesi?" vai "Mitä se oikeen horisee?"
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sleazoid kirjoitti:
Lolita kirjoitti: :shock:
"Mistä se tiesi?"
:D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Exsat »

RolloTomasi kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Noh, ei toista kuitenkaan yksipuolisesti edes pysty kähveltämään, pakko siltä toiseltakin osapuolelta on joku mielenkiinto siinä vaiheessa herätä. Ja silloinhan sinä et enää ole pelkästään se paskiainen. :P
Niinpä. Syytönhän minä siihen olen, että minulle annetaan numero kahdesti, pyydetään soittamaan ja kahville. Tiedä sitten, tuntuu olevan jonkinlainen riita olevan meneillään parinsa kanssa. Ne joko vahvistavat tai rikkovat, ja ehkä olen vain hätävara, tai vain kaveri. Jälkimmäinen olisi helpoin ja tutuin osa.
Kannattaisi ehkä siltä tytsiltä vähän kysellä, että missä mennään ja mitä seuraavaksi. Siitä kaveruudestahan voi sitten vaikka pyrkiä etenemään pikku hiljaa läheisimpiin väleihin, jos tyttö ja poikaystävä päätyvät eroon. Tai sitten jatkaa ainakin ystävyyttä, ihan miten vaan.

Ja huomenta kaikille! Meidän perheessä keilataan, tortutellaan (a' la runeberg) ja kokataan hirvipaistia pekonikuorella ja mussutetaan sitä punaviinin kera.
tonttu

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Aurinko paistaa ja ulkona on varmaan ihan pirun kylmä. En nukkunutkaan niin pitkään mitä kuvittelin, mutta eiköhän se tästä vielä päiväksi muutu. Ihanaa herätä kaikessa rauhassa ilman kiirettä minnekään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oho. Olipas herttainen vitutuspostausoksennus minulla tuossa yöllä. Nyt jo vähän parempi olo. Kaverin poikaystävä on käymässä täälläpäin viikonlopun, ja kaverini on tietenkin töissä. Sain kutsun mennä viihdyttämään kyseistä poikaystävää, mennään pelaamaan biljardia! Pitkästä aikaa biljardia, ihanaa. Tosin se tuskin autaa vitutukseeni, sillä tämä tyyppi on ihan pro biliksessä. Sata-nolla häviäminen ei ole kovin piristävää. Mutta ei se voitto, vaan pelaaminen. Jee!!

Ja sain toisenkin piristävän puhelun. Jospa tämä tästä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Exsat kirjoitti: Kannattaisi ehkä siltä tytsiltä vähän kysellä, että missä mennään ja mitä seuraavaksi. Siitä kaveruudestahan voi sitten vaikka pyrkiä etenemään pikku hiljaa läheisimpiin väleihin, jos tyttö ja poikaystävä päätyvät eroon. Tai sitten jatkaa ainakin ystävyyttä, ihan miten vaan.
Siinä olet varmasti oikeassa, että kannattaisi kysyä. Niinhän ne asiat yleensä selviävät (mutta eivät aina). En kuitenkaan tiedä, missä ja miten se olisi parasta tehdä, enkä halua kiiruhtaa asian suhteen. Mieluiten ehkä odottelisin ja katsoisin, mitä tapahtuu. Tehdä se, mitä pyydetään, ei sen enempää.
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisi keksiä joku aihe mistä kirjoittaa fiktio, huomispäivänä?

onko uskonto tarpeeksi realistinen aihe?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

slam kirjoitti:... fiktio ... uskonto ... realistinen ...
Jaa-a. Minusta fiktio, realismi ja uskonto eivät kaikki kolme oikein sovi yhteen..?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

LillyMunster kirjoitti:
slam kirjoitti:... fiktio ... uskonto ... realistinen ...
Jaa-a. Minusta fiktio, realismi ja uskonto eivät kaikki kolme oikein sovi yhteen..?
Anteeksi, mutta sopivat.
Realismi on tyyli, jossa fiktiota voidaan kirjoittaa. Uskonto voi puolestaan olla teema.

Esimerkki elokuvien puolelta: Ingmar Bergmanin Talven valoa on fiktiota, vaikka se onkin realistinen elokuva, joka käsittelee uskonnollista aihetta.

Slamille onnea kirjoitusurakalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoholisoituminen ei ala kovin hyvin. Join eilen yhden oluen ja viimeyönä ei sitten nukuttu montaakaan hetkeä.

Jaksaakohan sitä lähteä ovesta ulos sittenkään?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenta arvon runkkarit,onpas pöllämystynyt olo vaikka viime yönä nukuttu abouttiarallaa 10 h, ei kahvikaan auttanut vieläkin silmät ristissä,
vanhat univelat yhä painaa,taidan ottaa vielä päivällä pienet torkut.
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
Slamille onnea kirjoitusurakalle.
En varmaan jaksa, jos ei ole fiilistä. Jokaisen seinässä pitäisi lukea; "älä kirjoita tai älä ainakaan runoile".
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Jokaisen seinässä pitäisi lukea; "älä kirjoita tai älä ainakaan runoile".
Todellakin!
Mutta kirjoita sitten jos joskus saat fiiliksen ja onnea sille jos joskus jotain kirjoitat.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kylläpä on sieluahivelevän kaunis päivä. Harmi, ettei aamulla tullut kamera taskuun. Paitsi pakahduttavan kauniista Helsingin rannoista, olisin saanut muikean kuvan rouvasta, joka astui ulos ruokakaupasta, ripusti ostoskassinsa ulkona odottaneen lehmänkokoisen Newfoundlandinkoiransa suuhun, ja lähti sitten kävelemään kotiin mastodontin seuratessa kassia kantaen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Sannu

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Hu-omenta. Mä oon ollut jo töissä kaksi tuntia, eli vain 8 edessä päin :D

Eilisistä firmanjuhlista kotiuduttu 02.00 viiden oluen jälkeen. Juhlat olivat kivat ja ruoka hyvää.

Olo aamulla: Yllättävän hyvä ja fresh! On se kyllä outo juttu...kai viidestä tuopista pitäisi jonkunlainen oloneuvos tulla...

Mä lähden nyt kahvilasta hakee jotain hyvää syötävää..

puzznuzzataan ku tavataan
ElanorRaven

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ääh, olen tänään lähdössä tupareihin ja sitten huomenna seitsemäksi töihin. Kuulostaa pahaenteiseltä.
Patz

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Patz »

Terveisiä Rukalta! Tissit voi hyvin!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti:Ääh, olen tänään lähdössä tupareihin ja sitten huomenna seitsemäksi töihin. Kuulostaa pahaenteiseltä.
Sä selvästi kerjäät näitä. Eikös uutenavuotena ollut samanmoinen kuvio. Krapulamasokisti. :P


Lauantai kulunut saumatessa vessaa. Saumalaastiperhana loppui kesken ja pitää lähteä Bauhausiin. Muut liikkeet ei myy Sitä laastia. Se laasti onkin sitten äässiä. Kuivuu liian nopeesti ja sitten saa hinkata apinanraivolla irti ja saumat hyväksi. Niin ja turha neuvoa, että sekoita vähemmän laastia kerralla. En jaksa koko ajan vispilöidä. Kerralla kunnon jööti ja laardit saumoille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:Pitäisi keksiä joku aihe mistä kirjoittaa fiktio, huomispäivänä?

onko uskonto tarpeeksi realistinen aihe?
Huomispäivä onko se luomispäivä, fiktiota kaikki tyynni.

Kaikki mitä ei ole ollut on lumetta, taikka humetta.

Fiktio: eeipas nuorukainen släm lähti pitämään hauskaa ilman viinaa, seitsämän tytön kanssa sänkyyn.

Facta: liian rumaa esillle tuotavaksi..
Pyyhin Netikettiin..
Turbohaltija

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tissinikki kirjoitti:Terveisiä Rukalta! Tissit voi hyvin!
Tervetuloa takaisin Patz! :?: :lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

brona kirjoitti:Ja mikäs Ginaa vituttaa? Miesongelmia?
Itse asiassa miesasiat ovat tällä hetkellä ihan kivalla mallilla ;)
Mua vituttaa auto ja raha asiat, aika big time. Meillä piti tänä viikonloppuna olla myös Helkky Pakarisen valmennus mutta se peruttiin pakkasen takia, TAAS. Sama viime kuussa.

Mutta oikeasti te ihanat ja ystävälliset ihmiset ( :h: ) näitä mun vitutuksia ei pidä ottaa kovin vakavasti. Mä oon kai niin tyhmä tai jotain että en osaa olla masentunut. Tää on vaan elämää ja aina mä oon tähän asti kaikesta selvinny ja tuun kyllä selviimään tästä eteenpäinkin. Vaikka joskus tuntuukin että ois kiva kun menis vähän sujuvammin niin kyllä tällä menolla osaa sitten arvostaa niitä hetkiä kun menee :) Ja nää on mun omia valintoja. Jos mulla ei esim. ois hevosia niin olishan mulla isosti enempi rahaa, mutta en usko sen tekevän mua onnelliseksi. Ja kyllä mä tällä hetkellä väittäisin kuitenkin olevani sellainen perusonnellinen ihminen. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti: Ja huomenta kaikille! Meidän perheessä keilataan, tortutellaan (a' la runeberg) ja kokataan hirvipaistia pekonikuorella ja mussutetaan sitä punaviinin kera.
Kuulostaa aivan ihanalta! Pitäkää mukava viikonloppu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: No mitä lakat?? Äsken oli kaikki vielä ihan hyvin..Amarillossa?
Niin, no toihan oli aloitettu ennen sinne lähtöö... Ihan piristi syödä sipsejä ja käydä ihmisten ilmoilla. Ja sun näkeminen nyt piristää aina :h:
irmelianneli kirjoitti:Mä oon joutunu nyt ilmeisesti sen maanis-depressiivis-ystävän aviomiesparan lohtusuhdekohdeyritelmäksi.. :? Mä en tiiä missä mä oon, ja mitä teen ja mitä oon, ja miks. Oon nyt kyllä aika sekasi, säälittää ja huolettaa, ja haluaisin tukea ja pitää huolta, mutta..
Ohoh! siihen tuli tommonen vivahde? Mutta imartelevaa toisaalta eikö? Jutskataan tästä mesessä lisää, mulla on pää ajatuksia täynnä kun sain nukkua tarpeeksi :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin